Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät alkaa!

Vierailija
17.02.2011 |

Mammat asemiin telkun ääreen ;)

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä pilata teidän ilkeilyn iloa, mutta huhhuh miten tökeröjä juttuja. Epäilen, että 99,9 % ihmisistä on teidän mielestänne jotenkin tyylittömiä, kehitykseltään jälkeen jääneitä tai luonteeltaan teitä alempana - ja onkohan näin sitten kuitenkaan? Kukaan ulkopuolinen ei todellakaan voi sanoa naamasta kuka on petturi ja kuka ei. On kumma jos ette aikuisikään ehtineinä sitä tiedä.

Mun mielestä varsin inhimillisen ja hauskan oloinen pari. Siihen nähden myös varsin rentoja että kotona on 3 vaippaikäistä.

Sittenhän nauttisitte torstai-illastanne, jos tonne ohjelmaan löydettäisiin sellainen pari, joka ei koskaan sano mitään tyhmää, ei koskaan ole tehnyt mitään tyhmää eikä milloinkaan näytä millään kriteereillä mitattuna tyhmältä. Olipas hauskaa, mutta epäilen että sellaisia ihmisiä ei ole. Paitsi näköjään täällä palstalla.

Vierailija
42/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiamella, ja on itsekin nätti ja hyvin hoidettu. Ei uskoisi kolmen vaippaikäisen äidiksi!

Aika normaalin tuntuinen pari muuten. Hommat hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kerran positiivisuus suorastaan räjähtää. Esitätte loukkaavia mielipiteitä ihmisistä, joista todennäköisesti ette mitään tiedä. Vähän empatiaa ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, jos saan pyytää.

Tota, kenenkään ei ole pakko osallistua ko. ohjelmaan, joten jos sinne änkeää niin ihan rauhassa ottaa sitten vastaan kritiikin.

Noilla ei ole yhtään naimanäköä. EI TUU KESTÄÄ!

Vierailija
44/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ymmärrä näitä että jokainen pari pitää haukkua! Varmasti täällä on 100 av mammaa jolla on lapset juuri noin pienellä ikäerolla ja jopa eri miehille!! Kattokaa omaa elämäänne ja miettikää että onko itsellänne jotenkin parempi perhe tai aviomies? Niin, luultavati ei...

Vierailija
45/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiamella, ja on itsekin nätti ja hyvin hoidettu. Ei uskoisi kolmen vaippaikäisen äidiksi!

Aika normaalin tuntuinen pari muuten. Hommat hallussa.

Ai noi on normaaleja? Okei. Onneks ei kuuluta perusmassaan.

Vierailija
46/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ymmärrä näitä että jokainen pari pitää haukkua! Varmasti täällä on 100 av mammaa jolla on lapset juuri noin pienellä ikäerolla ja jopa eri miehille!! Kattokaa omaa elämäänne ja miettikää että onko itsellänne jotenkin parempi perhe tai aviomies? Niin, luultavati ei...

Toi nyt on muutenkin niin käsittämätöntä, että mennään naimisiin naimisiin kun on jo monta lasta. Mut ehkä se on se "normaaliperustapa" nykyään.

"mentiin naimisiin. iha sikasiistii".

No, ei ole mun juttu.

Vierailija
47/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on TODELLA TYYLITÖNTÄ, että isä saattaa alttarille kolmen lapsen äidin joka vielä menee huntu päässä vihille.

Vierailija
48/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset vielä taputtivat, karmeaa katsottavaa.

Vierailija
49/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva katsoa, herttainen pari.

Vierailija
50/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tälle parille jatkossakin!

Vierailija
51/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia kun joku on timmissä kunnossa heti synnytyksen jälkeen. Kundikin on taatusti parempi kuin oma sohvaperunakalsarikeijo.

Vierailija
52/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein oli symppiksen oloinen pari mielestäni, onnea heidän liitolleen!

Vierailija
53/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ne iltalääkkeet ja menkää nukkuu...

Vierailija
54/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kännissä heiluttu. Positiivinen asia.

Vierailija
55/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekste tosissanne? Hirveetä paskanjauhantaa ihan normipariskunnasta. Mitenkä ne mun silmiin vaikutti aidosti rakastuneilta, ja te näette ne noin? :D

Kaunis, luonnollisen näköinen ja timmi emäntä ja, no, vähän keikari mutta ihan jees äijä. :)

Vierailija
56/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin pari ei ollut ihan kännissä. Mukavan tavallinen perhepari.

Vierailija
57/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin ihan tavallinen huumorintajuinen nuoripari, mukavat häät ja riidatkin riidelty ennen vihkimistä.

Häpeän teitä, jotka "ette ole ihan tavallista perusmassaa", ihmisen ulkonäön perusteella näette että petturi on. YÄK TEITÄ!

Vierailija
58/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää ketju avasi mun silmäni omien miesasioideni suhteen. Olen siis sinkku, ettei kenenkään tarvitse sitä ihmetellä. Mutta tosiaan suuri osa mun ihastuksistani ovat olleet ulkoisesti tuon sulhasen kaltaisia, ja he tosiaan ovat jossain vaiheessa osoittautuneet joko pettäjikssi, ukkomiehiksi tai muuten vain epäluotettaviksi! Ja jos noin monen mielestä se näkyy jo ulkoa päin, niin pitänee mun ottaa nyt opikseni.

Sulhasen hiuspannasta sen verran, että futarithan käyttää niitä paljon, ja jalkapallohan se hänenkin harrastuksensa oli.

Vierailija
59/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaa kyllä aika täydellistä oman arvostelukyvyn puutetta, jos te kaikki vinisijät kuvittelette että omat häänne ja teidän elämästänne koottu tv-ohjelma olisivat kaikkien mielestä tyylikkyyden, älykkyyden, kauneuden, moraalin ja laadukkaan huumorintajun huipentumia.

Ei tuo pari ollut ehkä sydänystäviäni, mutta ihan hauskoiltahan he vaikuttivat. Enkä ehkä itse olisi järjestänyt just samanlaisia asioita häihini, mutta so what. Tyylejähän on vain se yksi ja ainoa, eikö.

Vierailija
60/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on noin vetäytynyt hiusraja, ei se parane sillä, että kasvattaa tommosen kamalan takatukan. Ois ny ees häiden kunniaksi voinu käväistä parturissa.