Satuhäät alkaa!
Kommentit (115)
miksi ihmiset on noin mielikuvituksettomia lasten nimien suhteen...Ada, Ida ja Ina. Miksi ois miksi!? Vähän niinku Janne Ahosen Mico ja Milo.
Kiitti! En olis muistanut.
ps. mua vituttaa että olen alkanut hengata täällä idiootti-palstalla.
Katon sittenki dieetit vaihtoon. En kestä tota myötähäpeää.
Vittu. onks toi uusinta??
Palasin Satuhäihin. "Kumpikin oli tahollaan suhteessa kun kiinnostus heräsi."
Siitähän se sit lähtee. Kiva varmaan noiden exien katella tota.
"Olin töissä kuntosalilla Kannelmäessa, ja Miikka tuli juttelee"...
"Sini oli lähdössä ex-äijän kaa Thaimaaseen". Sit noi urpot Miikan kaverit juo hikisistä kengistä kuoharia. Oksennus. Kauheet selittelyt et millon on ekan kerran käyny Miikan luona. Ihan paskapuhetta. Onhan ne nyt panneet vaikka miten sitä ennen.
Joo, en muistanut miten hieno ohjelma tää on. Priceless.
Kiitti! En olis muistanut.
ps. mua vituttaa että olen alkanut hengata täällä idiootti-palstalla.
Katon sittenki dieetit vaihtoon. En kestä tota myötähäpeää.
Vittu. onks toi uusinta??
"Sini oli lähdössä ex-äijän kaa Thaimaaseen". Sit noi urpot Miikan kaverit juo hikisistä kengistä kuoharia. Oksennus. Kauheet selittelyt et millon on ekan kerran käyny Miikan luona. Ihan paskapuhetta. Onhan ne nyt panneet vaikka miten sitä ennen.
Joo, en muistanut miten hieno ohjelma tää on. Priceless.
Ja ihkut noi raidat tolla sulhasella.
TOI EI TUU KESTÄÄ!
Hienoi häävieraita. Ja toi jätkä on jo niin pettänyt tota naista.
että tuo ukko käy vieraissa ihan saletisti. Ja alettiin kattoon siinä kohtaa kun ne joi siitä hikisestä korkkarista kuoharia, eli ei kuultu noita alkukuvioita.
Mustakin tuo äijä näyttää tosi kaksinaamaiselta ja just tyypilliseltä petturilta.
että rasittaa kuunnella. Sit mä niinku, joo ja niinku, sit silleen ja niinku...
"Ja aikeissa oli kosia romenttisesti kuntosalilla..". Anna mun kaikki kestää..
Toi äijä on niin playeri, ettei oo tosikaan.
alotin kattomaan vasta äsken, mikä kriisi noilla on ollu??
Miten toi vauva parka on tossa sitterissä ihan sykkyrässä. Ressukka valunut tohon alas :(. Laittakaa se perhanan vyö kiinni, grr..
mutta ei vaan vaikuta miltään järjen jättiläiseltä. Mitä se tekee työkseen?
Ihan tavis pari mielestäni.
Tapailin just tollasta joskus muutama vuosi sitten. Samat maneerit ja tollanen feminiininen olemus (no, sehän tapaili kaikkia muitankin samaan aikaan). Kasvot ovat jotenkin samanmalliset. Oli järkyttävä tapaus ja niin on toi sulhanenkin.
Ei se kattele tollasta pullanaama-naista. Toi mies on sellanen joka peilailee itteään vähän liikaa ja haluaa olla paremman näköinen kuin naisensa. Oksennus.
"mä oon ite tehnyt ja suunnitellut kaiken. miikka ei oo tiennyt mitään. ihan viime päivinä vasta se on jotain kysynyt häistä".
Joo, no onnee noille keravapelleille.
ps. Ja ihanat vastavärihupparit. OMG.
MIKS TOLLA JÄTKÄLLÄ ON TOI HIUSPANTA KOKO AJAN? Onkse ihan kehari???
Ja toi nainen kävelee todella oudosti. Ihan ku sillä olis paskat housussa.
Tajusin. Sen hiusraja on todella vetäytynyt. Tossa kun se kokeili frakkiaan niin huomas.
Noloa.
Tapailin just tollasta joskus muutama vuosi sitten. Samat maneerit ja tollanen feminiininen olemus (no, sehän tapaili kaikkia muitankin samaan aikaan). Kasvot ovat jotenkin samanmalliset. Oli järkyttävä tapaus ja niin on toi sulhanenkin. Ei se kattele tollasta pullanaama-naista. Toi mies on sellanen joka peilailee itteään vähän liikaa ja haluaa olla paremman näköinen kuin naisensa. Oksennus. "mä oon ite tehnyt ja suunnitellut kaiken. miikka ei oo tiennyt mitään. ihan viime päivinä vasta se on jotain kysynyt häistä". Joo, no onnee noille keravapelleille. ps. Ja ihanat vastavärihupparit. OMG.
Käsitin että olisivat ihan helsinkiläisiä? Mielestäni ihan tavallisen oloinen pari. JA miksi miehen pitäisi pettää, nainenhan on oikein timmissä kunnossa ja kauniskin. Mies omalla tavallaan huumorintajuisen oloinen, nainen ehkä vähän määräilevän tyylinen.
ettei sen tarttis sukia koko ajan tota liimalettiään korvien taakse.
Mut se tekee sitä silti. Oksettava.
taas kerran positiivisuus suorastaan räjähtää. Esitätte loukkaavia mielipiteitä ihmisistä, joista todennäköisesti ette mitään tiedä. Vähän empatiaa ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, jos saan pyytää.
mutta ei vaan vaikuta miltään järjen jättiläiseltä.
Tapailin just tollasta joskus muutama vuosi sitten. Samat maneerit ja tollanen feminiininen olemus (no, sehän tapaili kaikkia muitankin samaan aikaan). Kasvot ovat jotenkin samanmalliset. Oli järkyttävä tapaus ja niin on toi sulhanenkin. Ei se kattele tollasta pullanaama-naista. Toi mies on sellanen joka peilailee itteään vähän liikaa ja haluaa olla paremman näköinen kuin naisensa. Oksennus. "mä oon ite tehnyt ja suunnitellut kaiken. miikka ei oo tiennyt mitään. ihan viime päivinä vasta se on jotain kysynyt häistä". Joo, no onnee noille keravapelleille. ps. Ja ihanat vastavärihupparit. OMG.
Käsitin että olisivat ihan helsinkiläisiä? Mielestäni ihan tavallisen oloinen pari. JA miksi miehen pitäisi pettää, nainenhan on oikein timmissä kunnossa ja kauniskin. Mies omalla tavallaan huumorintajuisen oloinen, nainen ehkä vähän määräilevän tyylinen.
Keravapellejä. Ei oo varaa pitää häitä Hgissä niin, oujee, mennään vantaalle ja laitetaan jotain vitun huonosti räplättyjä koristeita esille.
Morsian ei ole kaunis, pullanaama. Joo, synnyttäneesi naiseksi ihan ok timmissä kondiksessa vartaloltaan. Tai ehkä sitten perusnätti tai jotain. Mun mielestä ei ole kaunis. Ihan sama mulle.
Ja aika pieni toi hääkimppukin.