Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät alkaa!

Vierailija
17.02.2011 |

Mammat asemiin telkun ääreen ;)

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Morsian on ruma kuin rullatuoli, mutta liian ruma ei saa olla (eihän rumat saa mennä naimisiin). Jos morsian on nätti, niin sitten hänen täytyy olla tyhmä.

- Sulhanen on hieman karismaattinen, mutta ei liikaa, tai sitten se pettää.

- Parin on pitänyt olla vähintään neljä vuotta yhdessä, joista vuosi on suunniteltu juhlaa. Mutta jos yhdessä on oltu jo lähemmäs kymmenen vuotta, niin on turha mennä enää naimisiin.

- Lapsia pitää olla, muuten liitto ei ole kestä. Mutta lasten on pitänyt olla vahinkoja eikä haluttuja. Lapsilla pitää olla syöttötuoli hääparin pöydän äärellä, mutta koko illan aikana heistä ei saa kuulua pihaustakaan. Jos lapsi ei ole jokaisessa kuvassa eikä hänestä puhuta joka lauseessa, lasta ei rakasteta. Lastenhoitajaa tarvitsevien lapset tulisi ottaa huostaan.

- Jos morsian on yli 18-vuotias, hän ei saa käyttää valkoista morsiuspukua tai huntua, sillä hän ei todellakaan ole neitsyt. Kaikki värikkäät puvut ovat loukkaus juhlan arvokkuutta kohtaan!

- Isi ei taluta alttarille, ellei neitsyystodistusta esitetä koko seurakunnalle.

- Juhlissa ei nähdä hääperinteitä, kuten morsiammenryöstöä. Myöskään mitään moderneja hömpötyksiä, kuten dance evolutionia on turha yrittääkään.

- Juhlissa on oltava viinaa, jotta niissä olisi hauskaa. Jokaisen on juotava jatkuvasti, mutta humaltua ei saa.

- Karjalanpaisti on maailman typerintä hääruokaa, mutta turha tarjota sushiakaan.

- Morsian ottaa sulhasen nimen, sillä muuten perhettä ei muodostu. Omasta nimestään luopuva nainen on patriarkkaalisen sorron uhri.

- Teemavärit on ihan last season. Servettien ja kutsujen on mätsättävä toisiinsa, muuten syntyy disharmoniaa.

- Häät ovat vakava asia, niissä ei turhaan hymyillä!

Vierailija
102/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikös meistä jokaisella ole oma historiamme eikä se silti tarkoita, että olisimme pettäjiä ja jättäjiä, jos ei olla vielä naimisissa oltu."

AV:n mukaan myös avoliitto on ihan sama asia kuin avioliitto. Eihän sellainen yksi paperi muuta mitään. Ihan yhtä sitoutuneita ja onnellisia ollaan ilmankin. Vai?

Musta on hauskaa hupia muodostaa ensin oma kuva parista ohjelman perusteella ja tulla sen jälkeen tänne sivustolle katsomaan, kuinka samaa mieltä kanssani muut ovat.

Tänään meni kyllä ihan ristiin: Minusta oli mukava ja rento pari. Mies näytti oikeasti välittävän vaimostaan ja lapsistaan. Vaimo oli sopivan jämäkkä ja kaunis.

Voihan se olla ikävä, että vanhat suhteet loppuivat miten loppuivat, mutta eikös meistä jokaisella ole oma historiamme eikä se silti tarkoita, että olisimme pettäjiä ja jättäjiä, JOS EI OLLA VIELÄ NAIMISISSA OLTU.

Tulin hyvälle tuulelle katsoessani heidän perhettään ja oli kiva katsoa heidän häätanssiaan. Nauttivat omasta juhlastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän jeesustelu-viestejä on tullut siitä, että vanhin lapsi oli päiväkodissa. Ajattelin, että virikehoidon vastustajat olisivat oikein riehaantuneet tästä jaksosta :)

Minunkin mielestä eka normaali pari tälle kaudella Satuhäissä. Toisaalta minusta enemmän viihdettä tulee noiden friikkien häistä. Siinä mielessä aika tylsä jakso.

Niin ja joku kysyi, että missä naisen lihakset. No jos nainen on 2,5 vuodessa tehnyt 3 lasta, niin kyllä siinä suurinkin fitness-urheilija joutuu jonkin verran joustamaan treenaamisissaan. Ylipäätään oli tosi hyvä kroppainen nainen kolmen noinkin pienen lapsen äidiksi.

Vierailija
104/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä kerrankin ihan normaalin oloinen pariskunta. Häätanssi oli mukava. Miinuksena sulhasen puhe, jossa ei ollut päätä eikä häntää ja se skumpan juominen morsiamen kengästä-hyi hitto!

Vierailija
105/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan siis kopsattu joistain ilmeisesti ämerikkäläishäistä.. Ou jee.

NIINPÄ! Sama ärsytti mua, varsinkin kun ystävä kertoi ihan itse koreografiasta ("On mulla muutama ässä hihassa")

Muuten kaunis pari ja kivat häät. Suloiset lapset :)

p.s. Tässä linkki, tää tanssi oli eilisiin häihin kopsattu:

Vierailija
106/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein miellyttäviä ja tasapainoisia vaikuttivat olevan.

PS Lapset olivat häissä, myös hääkuvassa :)

Vierailija
107/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli nyt sellainen normaali hääjakso.

tosi kaunis hääpari, todella viimeisenpäälle mietityt juhlat ja ihana rakkaustarina.

en keksi mitäåän pahaa sanottavaa näistä satuhäistä

Vierailija
108/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä todellakaan nähnyt niitä vauvoja siellä häissä, missä kohtaa ne muka näky? Katoin koko ohjelman. Tahallaan varmaan olivat ottaneet ne kohdat pois missä vanhemmat piti sylissä tms.. joo se 1,5 vee kyllä oli niiden mummojen sylissä vuorotellen, kuka niitä vauvoja hoiti?

Vauvan näkyivät monta kertaa, koko perheestä myös otettiin hääkuvia. Ja erikseen mainittiin, että vauvoilla oli juhlassa hoitaja.

Ihana perhe mun mielestä ja hauskat, omannäköiset häät!

Vierailija
109/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rasittaa kuunnella. Sit mä niinku, joo ja niinku, sit silleen ja niinku...

Tapailin just tollasta joskus muutama vuosi sitten. Samat maneerit ja tollanen feminiininen olemus (no, sehän tapaili kaikkia muitankin samaan aikaan). Kasvot ovat jotenkin samanmalliset. Oli järkyttävä tapaus ja niin on toi sulhanenkin. Ei se kattele tollasta pullanaama-naista. Toi mies on sellanen joka peilailee itteään vähän liikaa ja haluaa olla paremman näköinen kuin naisensa. Oksennus. "mä oon ite tehnyt ja suunnitellut kaiken. miikka ei oo tiennyt mitään. ihan viime päivinä vasta se on jotain kysynyt häistä". Joo, no onnee noille keravapelleille. ps. Ja ihanat vastavärihupparit. OMG.

Käsitin että olisivat ihan helsinkiläisiä? Mielestäni ihan tavallisen oloinen pari. JA miksi miehen pitäisi pettää, nainenhan on oikein timmissä kunnossa ja kauniskin. Mies omalla tavallaan huumorintajuisen oloinen, nainen ehkä vähän määräilevän tyylinen.

Keravapellejä. Ei oo varaa pitää häitä Hgissä niin, oujee, mennään vantaalle ja laitetaan jotain vitun huonosti räplättyjä koristeita esille. Morsian ei ole kaunis, pullanaama. Joo, synnyttäneesi naiseksi ihan ok timmissä kondiksessa vartaloltaan. Tai ehkä sitten perusnätti tai jotain. Mun mielestä ei ole kaunis. Ihan sama mulle. Ja aika pieni toi hääkimppukin.

terveisiä vaan sinne, tunnistin sinut !!!

Vierailija
110/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse pitää samanlaiset. naurettiin sille häätanssille täällä kotona aivan täysin palkein. TOSI KIVA!!! Oikeesti.

Vierailija
111/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hel....tti, ottaa päähän tämä "oikeus" päivähoitoon. Onko pakko tehdä kakaroita niin paljon ettei jaksa niitä hoitaa? Ei mahdu päähäni se, että edelliset pennut viedään hoitoon kun uusi vesipää tulee taloon! Mitä helkkarin ylimääräisiä ne edelliset pennut on? Ai, että pitää saada rauhassa "tutustua" vauvaan, voi vittu sanon minä. Laiskat ämmät haluaa vetää kahvia ja mennä ilmaisilla busseilla vaunujen kanssa shoppailemaan päivisin ja siksi ne muut kakarat viedään päiväkoteihin. Tämä on tyylin sitä, että viedään pennut tarhaan kun itsellä lomaa ja vielä kommentoidaan, että "mullakin on oikeus lomaan"....jooo pennuillahan ei ole mitään oikeuksia. Itsekkäät persläpivanhemmat eivät jaksa kotileikkejään kun siinä pitäisi ihan oikeasti jaksaa ajatella muitakin kuin itseään. YÖK

Vierailija
112/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestellä isoja häitä, jos on 1,5-vuotias ja kaksosvauvat kotona??!! Ja miten niillä on varaa asua rivarissa Hgissä, jos mies on töissä postinlajittelijana?

Tukiaisilla tietenki...asumistuki, 3 pikkulasta ja niistä lapsilisät...kyllähän sillä jo makselee rivaria stadissa...Häiden järjestämisessä mitään ihmeellistä ole, mummut hoitaa tuplat ja vanhin tarhassa, akka äitiyslomalla ja ukko jollain isyysvapaalla...Olihan niillä aikaa rampata älyvapaalla kuntosalillakin, missäs luulisitte kakaroitten olevan....kyllä mummuilla piisaa kiirettä kun kaniinit lisääntyy. Ei tämän päivän ämmät selviä omista kakaroistaan ilman mummuja. Auta armias jos mummu ei jaksa, sitten jo syytetään ja haukutaan kun ei voida hoitaa parisuhdetta kun isovanhemmat on niin itsekkäitä ja elävät omaa elämäänsä ja vielä matkustelevatkin vaikka he tarvitsevat apua...tää on tätä päivää!

Vierailija
113/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanuus, kun on saanut vauvan kanssa möhniä kaksin ja notkua netissä vauvan nukkuessa rauhassa. Voin sanoa, että onhan tää subjektiivinen päivähoito-oikeus oikeasti äitien hyväksi. Ja tasan käytän sitä niin kauan kuin annetaan. Tosin eipä ole tarvetta kauaa enää, kun vanhempi menee kouluun syksyllä. Eskari loppuu jo yhdeltä ja tietenkään en hae ennen kolmea. Siellä on mukavat leikit ja kaverit. Miksi ihmeessä hakisin esikoisen tänne tylsistymään ja syrjäytymään kaverisuhteista? Bonuksena saa itse olla laiskempi.:)

t: 1- ja 6- vuotiaan äiti

Voi hel....tti, ottaa päähän tämä "oikeus" päivähoitoon. Onko pakko tehdä kakaroita niin paljon ettei jaksa niitä hoitaa? Ei mahdu päähäni se, että edelliset pennut viedään hoitoon kun uusi vesipää tulee taloon! Mitä helkkarin ylimääräisiä ne edelliset pennut on? Ai, että pitää saada rauhassa "tutustua" vauvaan, voi vittu sanon minä. Laiskat ämmät haluaa vetää kahvia ja mennä ilmaisilla busseilla vaunujen kanssa shoppailemaan päivisin ja siksi ne muut kakarat viedään päiväkoteihin. Tämä on tyylin sitä, että viedään pennut tarhaan kun itsellä lomaa ja vielä kommentoidaan, että "mullakin on oikeus lomaan"....jooo pennuillahan ei ole mitään oikeuksia. Itsekkäät persläpivanhemmat eivät jaksa kotileikkejään kun siinä pitäisi ihan oikeasti jaksaa ajatella muitakin kuin itseään. YÖK

Vierailija
114/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä häissä on samoja juttuja. "ne leikkaa kakun yhdessä", hitto ne matkii miljoonia muita pareja.. voe elämä. tosi kiva juttu se tanssi :)

Vierailija
115/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosan palstalaisten mielipiteet. Minusta ohjelma oli ihana, hääpari mahtava ja häät hauskat. Ja morsiammelle kaunis kroppa, kateeksi kävi!