minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan?
Kommentit (326)
Tämä ketju pääsi BB:n lukupiiriin :D
meillä lapset käänsivät kasvot itse menosuuntaan.
Mun lapsilla on kaikilla ollut kasvot menosuuntaan jo syntyessään...
Siinä vaiheessa on täyttänyt 18 vuotta, kirjoittanut ylioppilaaksi ja muuttaa pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
selittää sen, miksi niin monella lapsella on etupylly!
Tarkoittanet pyy-pyytä?
Mä olen 68v ja just aamulla käänsin taas lapsen, 41v, kasvot menosuuntaan. Oli ollut pitkä ilta ja hän oli nukkunut jotenkin mutkilla. Tämä oli n miljoonas kerta tätä kääntämistä, äidin huoli ja hoiva on ikuista.
Mun anopilla on tainnut aikoinaan epäonnistua tuo kääntäminen, kun naama on koko ajan norsunvitulla!
Kysytäänkö tässä nyt minun vai lapsen ikää..?
Olin 26, kun käänsin eskarin aloittavan lapseni kasvot.
Vierailija kirjoitti:
kaikki kolme syntyivät kasvot menosuuntaan.
En varmaan olisi pystynyt niitä kääntämään, kun voin pahoin jo verikokeen otossakin.
Huutonaurua :D
30-vuotiaana, lapsi oli parivuotias. Liian aikaisin, tiedän, mutta poika alkoi potkia minua selkä menosuuntaan istuessa edessä.
Miehen kasvoja joutuu useammin kääntämään menosuuntaan, kun varsinkin kesäisin kuikuilee muita naisia.
Viihdyttävää. Olen 58v sitä olen miettinytkin mikä virhe on tullut tehtyä. Onneksi nyt tiedän. Toivottavasti seuraava sukupolvi on tässäkin asiassa viisaampi. :)
Jotain 3-4 vuotta. Silloin ostettiin ns turvavyöistuin joka laitettiin takapenkille .Lisäksi poika kärsi matkapahoinvoinnista takaperin matkustaessa joten helpotus se oli.
Nyt vasta selvisi mikä itsessä on ollut vialla koko 47v. ajan! Vanhemmat eivät tajunneet kääntää minua missään vaiheessa menosuuntaan. Onneksi tämä tuli nyt esille, ehkä voin itse vielä tehdä sen. Onko muilla kokemuksia itse kääntämisestä kypsemmällä iällä, onko siitä vielä hyötyä?
Eikö kasvot ole yleensä ihmisellä menosuuntaan? Elleivät ne ole sivulle. Kumman ikää tässä kysytään, minun vai lapseni ikää?
Teini-iässä kun perse rupee leveneen niin joutuu naamaa kattoon.
N29