minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan?
Kommentit (326)
Sille voi, epäselvissä tapauksissa, laittaa myssyn päähän, jossa on nuoli menosuuntaan.
Kokeilkaa kääntää lapsen pää 180 astetta. Olette hyviä jos saatte käännettyä. Olen tehnyt sen nukella ja hyvin onnistui.
Joko olette kääntäneet vaimon menosuuntaan?
Joku saisi tulla kääntämään oman pääni menosuuntaan. Liikaa tulee murehdittua menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selittää sen, miksi niin monella lapsella on etupylly!
Tarkoittanet pyy-pyytä?
Tarkoittanee pillua
Nyt kun meni lukioon, täytyy hänen alkaa katsoa eteenpäin tulevaisuuteen.
Jos ei ole kasvot menosuuntaan niin napakka ote ja 180 asteen rotaatio. Sillä korjaantuu ihan kotioloissa.
Haha, vanha kunnon lapsen kasvojen kääntöketju.
Mä olen kouluttautunut ammattimaiseksi kääntäjäksi, joten tiedän tästä kaiken.
Ask me anything.
Lapsemme syntyi takasuuntaan ja kun huomasimme tämän, niin pakitimme autolla laitokselta kotiin.
Poliisit pysäyttivät matkalla, mutta sakoilta vältyttiin.
"Ai, otamme osaa, kaverillakin on ollut takasuuntainen vauva". Onnea vaan yritykselle menosuuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Haha, vanha kunnon lapsen kasvojen kääntöketju.
Mä olen kouluttautunut ammattimaiseksi kääntäjäksi, joten tiedän tästä kaiken.
Ask me anything.
Kävipä tuuri kun satuit paikalle. Odotetaan esikoista ja vähän pelottaa ettei meistä ole tuohon kääntöhommaan.
Paljonko veloitat, ja missä iässä se on paras tehdä?
Pipsa-69 kirjoitti:
Jos ei ole kasvot menosuuntaan niin napakka ote ja 180 asteen rotaatio. Sillä korjaantuu ihan kotioloissa.
Oletko pimpsa 69v vai pimpsa69?
tässähän tämä, lapsen kasvojen kääntäminen menosuuntaan, olkaa hyvät.
Itse osasi kääntää jo ihan konttaavana, taisin olla silloin kolmekymppinen, nojoo, ok, pöhkö vastaus…
Olinkohan silloin 37 vuotias kun näin tein.
Kuolin melkein nauruun kun luin muutaman alkutekstin...en jakaa kaikkea lukea piiiiitkä ketju.
Mutta auton istuimesta jos kyse niin ei koskaan alle 3v lasta istumaan kasvot menosuuntaan. Meillä vasta 4v jälkeen
käännetty.
Minulla on naama seuraavaksi tulosuuntaan taas Jouluna, menen äidille käymään.
No tämä selittää miksi viisivuotiaani juoksentelee päin seiniä. Silmiä on tutkittu ja motoriikkaa. Miksi kukaan ei ole kertonut!? Aiotaan nyt heti käydä käännyttämässä yksityisellä.
Toivottavasti ei ole liian myöhäistä.
Turussa ne käännetään heti kun tulee ulos. Kätilö vie lapsen ikkunan eteen ja sanoo "tuolla on Tampere, se tulee olemaan jokaisen fiksun Tusussa syntyneen suunta".