Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä henkilö mielestäsi hyvin pärjäävä äiti?

Vierailija
15.02.2011 |

Syvällä sydämessäsi, mitä ajattelet, ihan puhtaasti ensivaikutelmasi:

- korkeastikoulutettu kolmikymppinen

- kaksi lasta, pienempi 2,5 vuotias, isompi 6

- isompi käy virikehoidossa, pienempi kotona äidin kanssa

- äiti kotona, isä työssä jossa joustavat työajat arkisin

- ei lemmikkejä, paritalo asumismuotona

- kaikki neljä isovanhempaa samassa kaupungissa alle 10km säteellä, kaikista apua joka viikko, ei muita lastenlapsia, kaikki isovanhemmat virkeitä ja eläkkeellä

- perheessä käy siivooja joka 2. viikko

- isällä ei harrastuksia eikä mitään kodin ulkopuolista elämää ja auttaa kaikessa äitiä.

- äiti käy erilaisissa hoidoissa säännöllisesti, vähintään kerran viikossa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheen äidillä on helppo ja kiva elämä. Ensivaikutelma tosin voi olla vääräkin.

Vierailija
42/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, joista eskari on 5pv päivät pois eikä saa itse siivottua. Se nyt oli ainoa, mikä itseäni ihmetytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isällä ei harrastuksia eikä mitään kodin ulkopuolista elämää ja auttaa kaikessa äitiä.i]

No ei mikään koulukiusattu

Vierailija
44/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pärjäävä äiti? Kaikki päällisin puolin ok, kukaan ei pysty sanomaan mitä elämä on paritalon seinien sisällä. Pitääkö elämän väkisin olla vaikeaa, jos kerran voi valita?

Vierailija
45/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kaukana omasta arjesta ollaan... Mutta miksi kaikkien pitäisi tehdä asiat samalla tavoin. Ei kai ole mitään yhtä ainoaa tapaa elää.

meijän elämä on varmaan aika outoa. meillä mies on vuorotöissä, itse opiskelen amiskassa,lapsi on 2v ja perhepäivähoidossa. meillä ei käy siivoojaa joka kyllä näkyy ei täällä kukaan koskaan siivoa, harrastuksia ei ole, mies käys joskus jääkiekko-otteluissa mutta mulla ei ole mitään, lapsi yökylässä ehkä 4 kertaa vuodessa mummollaan. jonkun verran käydään kylässä sukulaisten luona mut siinä kaikki, alkoholia ei juurikaan käytetä joskus saattaa mies pari olutta ottaa mut baareissa ei käydä autokin 21 vuotta vanha romu mut kyllä sillä viel eteenpäin pääsee, vuokralla asutaan

Vierailija
46/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, joista eskari on 5pv päivät pois eikä saa itse siivottua. Se nyt oli ainoa, mikä itseäni ihmetytti.

vaikka joka päivä siivota, mutta en pidä siitä ja teen mieluummin jotain muuta.

Vierailija
47/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, lapset tosin eri-ikäisiä ja molemmat kotona vielä puolisen vuotta. Eikä meillä käy siivoojaa, enkä itse käy hoidoissa.

Kiitos siis elämälle lähellä asuvista virkeistä omistautuvista isovanhemmista!

Vierailija
48/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä itse on / onko kyseinen äiti?

Vierailija
49/49 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en niin syvällä sydämessä prkl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi