Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä ja vauva oksennustaudissa. onko ok perua miehen lasten viikonloppu meillä?

Vierailija
10.02.2011 |

Mies itse on työmatkalla. Minä aloin oksentaa aamulla ja vauva juuri äsken.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mistään äidin vapaaviikonlopuista.

Ja laitat miehesi keskustelemaan exänsä kanssa. Ei sinun tarvitse olla hänen ilmainen lapsenvahtinsa.

Vierailija
82/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sun sijassa en todellakaa ottais. Mikä lastenhoitaja sinä olisit miehes lapsille ja vielä kipeenä. Ja tuo että muksut tulee sinne vaikkei isi ole edes kotona? Kyllä täällä mennää miehen aikataulujen mukaa. Lapset tulee sillon ku mies pystyy ottaa vastaa, ja aina palautetaan su samaan samaan aikaan illasta. Eio kelleen tullu ees pienee mielee et minä hoitasin miehen lapsia jos mies sattuu vkl olee töissä, niiku usein on ainaki toisen päivän. Sillo ei muksut tule ollenkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillon kannata päästää lapsiaan tahallaan hakemaan oksutautitartuntaa.

musta on hienoa, että tuut noin hyvin toimeen miehen lapsien kanssa ja heitä hoidat :)

mutta tosiaan joo, mieluummin ei enää lisähommia sillon kun on ite kipeenä varsinkin kun se on tollasta tarttuvampaa.

Vierailija
84/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden lasten hoito, jos lasten äiti ei ole halukas neuvottelemaan.

Nyt on varmasti huoltosopimuksessa sovittu isän viikonloppu, eikä se nyt oikeasti ole yhtään mistään kotkoisin, eikä todellakaan exän ongelma, jos lasten isä on ottanut sille viikonlopulle töitä.

Kannattaisi pitää ne välit mahdollisimman hyvinä, niin ei tulisi ongelmia.

Vierailija
85/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi sinne enää ketään. Miten pystyt huolehtimaan lapsista, kun pääsi on vähän väliä vessanpöntössä ja hoidat oksentavaa ja ripuloivaa vauvaa, joka kuivuu herkästi? Todennäköisesti makaat vauva kainalossa oksennusvadin kanssa lähellä vessaa... Kyllä sä voit perua lasten tulon. Tuossa tilanteessa saattaisin mennä omien vanhempieni luo, kun kerran mieskään ei oole huolehtimassa.

Vierailija
86/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oksennatte, tuskin enää huomenna? Meillälkin oli kaksi lapsista viime viikolla oksennustaudissa, ja yksi viime yön. Ei nuo ainakaan meillä ikinä ole kestäneet edes vuorokautta.

Vierailija
87/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä. Exä haluaa vapaat viikonloppunsa eikä suostu joustamaan. Ilmeisesti hän myös tuo lapset teille vaikka ovat sairata? Tartuttaen sinut ja vauvan?

Ilmoitat miehellesi, että et voi ottaa näitä lapsia, olkoonpa sitten minkä ikäisiä tahansa, pieniä tai isoja ja varsinkin kun ovat pieniä.

1.) 0let kipeä, et jaksa hoitaa

2.) vauva on kipeä, ja joudut hoitamaan vauvan sairrana

3) TARTUTAT NE MIEHEN LAPSET, JA HE TARTUTTAVAT ÄITINSÄ JA KOKO PÄIVÄKOTIRYHMÄNSÄ

4.) mies = lasten isä itse ei ole paikalla ja SINULLA EI OLE MITÄÄN VELVOTTEITA HOITAA MIEHESI LAPSIA eikä varsinkaan sairaana

Jos mies peruu työkeikkansa, sitten lapset voi tulla.

Jos äidillä on joku meno, jota ei voi perua se on äidin ongelma, ei sinun.

Teillä on ilmeisesti aika nuori tämä uusperhejuttu?

Kuvittelet, että kun olet kiltti ja annat ajastasi ja itsestäsi, myös joskus "saat" takaisin? - jos asian voisi näin ilmaista, mutta tarkoitan, että vielä koittaa aika, että sinuakin huomioidaan jne ym. ja kun on kiltti, joskus on ne välit hyvät joka suuntaan.

Minäkin olin alussa aika kiltti ja ajattelin ja kuvittelin, että minulla olisi paitsi tiettyjä "oikeuksia" myös velvotteita ja vastuita miehen lapsia kohtaan. Olenhan toinsen aikuinen talossa ja naimisissa näiden lasten isän kanssa.

Ostin vaatteita, opetin asioita jne jne. Kuljetin kivoihin paikkoihin, varasin lasten puuharetkiä ym.

Lapset tuli meille sairaanakin, ja olihan homma pitää leikki-ikäinen erossa, ettei täit ja kihomadot tartu.. Hoidin heitä myös, kun olivat kipeitä.

Lopputulos on, että lasten äiti oli haukkunut minua lapsilleen, mitätöinyt, vähätellyt - ja käskenyt olla ilkeä minulle ja kiusata meidän pientä lasta.

Lapset pitivät minua vain ja ainoastaan ilkeänä, koska jouduin myös kieltämään ja rajaamaan hietä.

Toisaalta he eivät oikeasti piitanneet minusta, olin heille aivan ilmaa. Luulin muuta, he olivat tatavia lapsia. Mutta kun aikaa kului ja lapset kasvoivat, tulivat kouluikään; minua syytettin varkaaksi ja he olivat ikään kuin minua ei olisi olemasskaan, eivät vastanneet kun puhuin, eivät reagoineet lainkaan kun sanoin jotain.....

Tämä siis ajan myötä, ja kaikkihan alkoi kuten sinullakin, että pidin lapsista, otin heitä aina jne jne jne....

Nyt harmittaa. Olisi pitänyt antaa olla ja todeta miehelle, että hoida omat lapsesi. LAPSET TULEVAT TAPAAMAAN ISÄÄNSÄ eivät äitipuolta. Ja siitä lähtökohdasta olisi pitänyt minunkin lähteä, ja jättää aivan kaikki lapsiin liittyvä isälleen - ja heidän äidilleen.

Mutta jos haluat uuvuttaa itsesi, niin anna mennä vaan.

Ymmärrän miehen suhtautumisen - mutta entäs jos sinä joutuisit sairaalaan? Mites yhteinen lapsi? Entäs jos sinua ei olisi kuvossa ollenkaan? Miten hän järjestäisi työn ja lasten tapaamiset silloin????

Et sinäkään saa vauvaasi hoitoon kun olet kipeä.

vastuu lapsist aon heidän biologisilla vanhemmillaan. AINA. Ei uusilla kumppaneilla.

Vierailija
88/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten isä ei ole paikalla koko viikonloppuna? Sano lasten äidille että olette vatsataudissa niin tuskin haluaa laittaa lapsiaan teille tartuntaa saamaan.

viis siitä onko isä sielä vai ei..

ap, yritä perua! pelottele sillä vatsataudilla!!

Vierailija
89/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun pitäisi yhtäkkiä lähteä vauvan kanssa sairaalaan? On kuitenkin kuivumisvaara pienellä lapsella.

Jos sinulla menee pahaksi oksennustauti niin miten edes hoitaisit lapsia?

Miehesi ja miehen ex hommaavat lapsille hoitopaikan. Jos kerran ex ei ala joustamaan.

Vierailija
90/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpähän äiti järjestää lasten hoidon parhaaksi katsomallaan tavalla.

Lapsilla on oikeus tavata isäänsä....joo, mut isän uusi puoliso ei ole mikään lastenhoitoautomaatti.

Vierailija
91/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden lasten hoito, jos lasten äiti ei ole halukas neuvottelemaan.

Nyt on varmasti huoltosopimuksessa sovittu isän viikonloppu, eikä se nyt oikeasti ole yhtään mistään kotkoisin, eikä todellakaan exän ongelma, jos lasten isä on ottanut sille viikonlopulle töitä.

Kannattaisi pitää ne välit mahdollisimman hyvinä, niin ei tulisi ongelmia.

Kuten otsikossakin lukee: tämä asia ei ole HEIDÄN tai TEIDÄN, vaan lasten biologisten vanhempien välinen asia että miten lasten tapaamiset järjestyvät kun isä itse on töissä koko tapaamisviikonlopun.

Tapaamisviikonloput voidaan soipia just niin jäykäksi tai just niin joustavaksi kun vanhemmat itse haluaa.

Jos ne kiveen hakattuja päivämääriä, silloin isä huolehtii että myös on hoitamassa lapsiaan.

Äitipuoli tai isän uusi elämänkumppani/ vaimo ei ole mikään lapsenvahti ei varsinkaan sairaana.

Vierailija
92/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset on tyhmiä ja lapset kärsii.

MAHATAUTI TARTTUU VIELÄ VIIKON PÄÄSTÄ SIITÄ, KUN TALOSSA ON OLLUT TAUTIA.

JÄRKI KÄTEEN.

SANOT, ETTÄ EI VOI TULLA.

Vierailija
93/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oksennatte, tuskin enää huomenna? Meillälkin oli kaksi lapsista viime viikolla oksennustaudissa, ja yksi viime yön. Ei nuo ainakaan meillä ikinä ole kestäneet edes vuorokautta.

Meillä ainakin on oksutauti kestänyt pari vuorokautta. Ja senkin jälkeen on hyvä pitää välipäiviä ettei tartu eteenpäin.

Vierailija
94/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lasten äitikö sanelee miten lapset käy isänsä luona? Isän pitäisi kieltäytyä töistä, kun lasten äiti lähettää lapset hänelle viikonlopuksi silloin kun haluaa. Haloo...ei todellakaan.

Olen yh-äiti. Meillä neuvotellaan AINA miten lapsi menee isälleen. Jos isä ei ole kotona... on töitä, muuta menoa yms. niin tietenkin lapsi on silloin mun kanssani. Lapsen tapaamiset eivät voi olla "kiveen kirjoitettuja". Niistä on pakko pystyä vanhempien sopimaan. Samalla lailla lapsen isä kuuntelee minun toiveitani.

Minulla on ilo asua lapsen kanssa pääsääntöisesti... silloin myös minun pitää huomioida lapsen isän toiveet.

Ja tosiaankin, en halua lapsen hakevan jotain todella tarttuvaa tautia isänsä luota ehdoin tahdoin...jos siellä jyllää noro yms. niin lapsi voi yhtä hyvin pysyä minun kanssani... ei nappaa pyykätä seuraavalla viikolla oksennuspyykkiä.

Vierailija
95/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaisi se lasten oma äiti valittaen, että sovittuja viikonloppuja ollaan muuttamassa, niin olisitte niin hänen puolellaan!

Olen samaa mieltä, että vastuu on isällä ja että tapaamisia ei siirretä vaikka lapset ovat sairaana! Pitää se isänkin saada osansa arjen paskasta.

Ja mun mielestä kyllä oikeastaan jos menee naimisiin tai yhteen yksinhuoltajan kanssa, niin siinä samalla sitoutuu koko pakettiin eli myös niihin lapsiin.

Vierailija
96/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaisi se lasten oma äiti valittaen, että sovittuja viikonloppuja ollaan muuttamassa, niin olisitte niin hänen puolellaan!

Olen samaa mieltä, että vastuu on isällä ja että tapaamisia ei siirretä vaikka lapset ovat sairaana! Pitää se isänkin saada osansa arjen paskasta.

Ja mun mielestä kyllä oikeastaan jos menee naimisiin tai yhteen yksinhuoltajan kanssa, niin siinä samalla sitoutuu koko pakettiin eli myös niihin lapsiin.

Vierailija
97/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva etävanhempi varmaan tuon useampana viikonloppuna kuussa lapsiaan tapaakaan. Mun laskujen mukaan kun kuukauteen ei edes mahdu viikonloppuja enempää kuin "muutama"; yleensä neljä, joskus harvoin viisi. Ap:han sanoi, että lapset ovat heillä joka toinen viikonloppu ja lisäksi välillä muulloinkin riippuen miehen työkuvioista.

Ihmettelen suuresti että miehesi on pois lasten tapaamisviikonloppuna! Etenkin jos tapaa lapsiaan vain muutamana viikonloppuna kuussa.

Vierailija
98/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ei ole pakko sairaana ottaa lapsia luokseen.

Lasten äidin ja isän pitää etsiä sitten joku muu hoitopaikka jos äiti ei jousta.

Vierailija
99/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa äiti olla todella ITSEKÄS jos lähettää lapsensa a)hakemaan taudin, b)äitipuolen hoidettavaksi c)tartuttamaan muita lapsia. Niitä tapaamisia voi myös siirtää, tiesittekö? Ja ennen kuin joku vetää esiin "isän pitää saada osansa arjesta"-kortin, niin ensinnäkin MINÄ halusin sen arjen lapsen kanssa, isä TYYTYI viikonloppuihin, joten hänellä on oikeus pitää ne suht helppoina, toiseksi ei vaadi sairastumisia että pääsee arjen makuun:)

Vierailija
100/174 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän