Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi muistuttaa perheväkivallan uhasta jouluna "Suunnittele, mitä teet oman ja lasten turvallisuuden eteen"

Vierailija
21.12.2022 |

Liikaa viunaa ja pitkät pyhät on huono yhdistelmä

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan vaan limua, maitoa ja piimää. Saattaa se joku vesihörpynkin ottaa.

Vierailija
2/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä nukun kaiken yli liikenevän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vaan poliisi pyytää, ettei oltaisi väkivaltaisia?

Vierailija
4/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulis heti mieleen alkaa tappelemaan kenenkään kanssa vaikka aionki olla pelit seis.

Jos on humalassa väkivaltanen niin sillon on jotaki muitaki ongelmia, et ite alkoholi ei pelkästään tee kenestäkään väkivaltasta.

Vierailija
5/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi syytetään viinaa? ei normaali ihminen humalassa ole väkivaltainen. jännä ehkä selvänä pystyy tukahduttamaan osittain oikean luonteensa ja humalassa ei niinkään, mutta jos jännän on halunnut....

Vierailija
6/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää pakokassi pakattuna. Käteistä jemmassa. Ylimääräinen puhelin + prepaid. Joulu tulee ja sähkön hinta nousee tähtitieteellisiin lukemiin, ja korotkin hyvässä nousussa (meille sijoittajille positiivinen asia). Ei se velkakulissielämä ollutkaan niin ihanaa kuin naisten lehtien jutuista ymmärsitte.

Vierailija
7/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa, jossa ei tulisi mieleenkään varautua väkivaltaan. Jos sellaista tapahtuisi, se tulisi täysin puun takaa.

Vierailija
8/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa, jossa ei tulisi mieleenkään varautua väkivaltaan. Jos sellaista tapahtuisi, se tulisi täysin puun takaa.

kannatan avohakkuita

Vierailija
9/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ketään syyttä hakata. ei kannata haastaa riitaa, jos ei halua riitaa

tämä sai vain alapeukkuja, koska mammat HALUAVAT haastaa riitaa. miehen pitäisi vaan tyynenä myötäillä.

no, ei kukaan sellaista tee. toiset lähtee kävelylle, toiset aloittaa mykkäkoulun ja toiset jännemmät vetää nalkuttavaa akkaa nyrkillä turpaan. ihan kiinni siitä, millaisen miehen on valinnut ja kuinka paljon sille haastaa riitaa

Kyllä kuule moni kävelee hiljaa munankuorilla, se ukko aloittaa itse sen nalkutuksen ja lopulta lietsoo itsensä raivoon, teki siinä mitä vain.

Kokemusta on.

Vierailija
10/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä järkyttävää, kun tänääkin haastateltiin radiossa turvakotien henkilökuntaa, niin tänäkin jouluna ovat varautuneet ottamaan turvaan ja lisäänneet paikkoja ja yleensä juhlapyhien aikana turvakodit ovat ääriään myöten täynnä, ettei kaikki edes mahdu.

Mikä suomalaista miestä vaivaa? Kun turvan hakijana on naiset ja lapset.

Vierailija
11/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasti parinvalintakysymys. Minä en satuttaisi kärpästäkään, enkä suutu vaikka olisi aihetta. Olen muutenkin niin heiveröinen että en pärjäisi yhdellekkään naiselle vaikka yrittäisin. En minä silti kenellekkään kelpaa.

Vierailija
12/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä järkyttävää, kun tänääkin haastateltiin radiossa turvakotien henkilökuntaa, niin tänäkin jouluna ovat varautuneet ottamaan turvaan ja lisäänneet paikkoja ja yleensä juhlapyhien aikana turvakodit ovat ääriään myöten täynnä, ettei kaikki edes mahdu.

Mut kuinka paljon on niitä perheitä jossa ei tarvi lähteä turvakotiin?

Vierailija
13/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä sai vain alapeukkuja, koska mammat HALUAVAT haastaa riitaa. miehen pitäisi vaan tyynenä myötäillä.

no, ei kukaan sellaista tee. toiset lähtee kävelylle, toiset aloittaa mykkäkoulun ja toiset jännemmät vetää nalkuttavaa akkaa nyrkillä turpaan. ihan kiinni siitä, millaisen miehen on valinnut ja kuinka paljon sille haastaa riitaa

Mutta mitä pahaa esim. poliisit ovat tehneet näille miesraivoulle? Eivät ole nalkuttaneet, mutta moni raivohullu mies pitää raudoittaa, kun ottavat viinaa. Siinä myös poliisien ja naapuruston turvallisuus on uhattu.

Osaatko kertoa?

Vierailija
14/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä pahaa esim. poliisit ovat tehneet näille miesraivoulle? Eivät ole nalkuttaneet, mutta moni raivohullu mies pitää raudoittaa, kun ottavat viinaa. Siinä myös poliisien ja naapuruston turvallisuus on uhattu.

Osaatko kertoa?

Vie putkaan.

Vierailija
15/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdas miehen muotti ainakin. Suomen karu sijoitus perheväkivallan ylisyydessä Euroopan maista kertoo karua kuvaa naisten miesmausta.

Vierailija
16/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on myös siinä, että väkivalta on rikos. Aina.

Väkivallasta on vastuussa aina tekijä. Vain tekijä.

Vierailija
17/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdas miehen muotti ainakin. Suomen karu sijoitus perheväkivallan ylisyydessä Euroopan maista kertoo karua kuvaa naisten miesmausta.

Niinpä. Ekana tyttöystävät oli niillä tyypeillä jotka hakkas porukkaa yläasteen käytävillä.

Vierailija
18/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä juodaan vaan limua, maitoa ja piimää. Saattaa se joku vesihörpynkin ottaa.

Meillä minä juon vain lasillisen viiniä jouluaterialla. Emme muuten juo koskaan, vain lasillinen viiniä jouluaterialla.

Vierailija
19/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa?

enpä osaa tuohon vastata, mutta sen olen huomannut, että naiset suosivat tuollaisia miehiä. niillä riittää aina naisia

Vierailija
20/93 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaasti parinvalintakysymys. Minä en satuttaisi kärpästäkään, enkä suutu vaikka olisi aihetta. Olen muutenkin niin heiveröinen että en pärjäisi yhdellekkään naiselle vaikka yrittäisin. En minä silti kenellekkään kelpaa.

Mua niin v!tuttaa jätkien valehtelu. Se on niin monasti nähty et kun huono itsetuntoinen mies saa egon boostausta tulee tilalle kokovartalo mulkku. Ette ole yhtään sen puhtoisempia. Ootatte lähinnä tilaisuutta päästä näyttämään kyntenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi