minä ja vauva oksennustaudissa. onko ok perua miehen lasten viikonloppu meillä?
Mies itse on työmatkalla. Minä aloin oksentaa aamulla ja vauva juuri äsken.
Kommentit (174)
avuton ole että otat ne lapset sinne luoksesi? Eihän tää voi olla tottakaan :D Oletko ihan tosissasi noin marttyyri?
avuton ole että otat ne lapset sinne luoksesi? Eihän tää voi olla tottakaan :D Oletko ihan tosissasi noin marttyyri?
saa nähdä, ilmestyykö kohta tonne oven taakse...
ap
eikö isä voinut viedä lapsia vaikka tänä aamuna omalle äidilleen?
Sympatiat kyllä sun puolella!
t. 129
saa nähdä, ilmestyykö kohta tonne oven taakse...
ap
täällä oli ketju, missä oltiin ihan eri mieltä... ja jossa joku tosiaan sanoi, että isänkin on saatava osa siitä arjen paskasta. eli että isällä on velvollisuus osallitua niihin myös eo kivoihin juttuhin.
Mä en syytteli yhtään ketään muuta tässä tilanteessa, kuin isää!!!!!
Ja ymmärrän lähiäitiä oikein hyvin, jos haluaa pitää kiinni sovitusta ja että ei halua pitää yhteyttä kuin tekstiviesteillä. Semmosia ne erot on, ei tässä tapauksessa tosiaankaan tiedetä onko katkeruus kohtuutonta.
Kunhan nyt ei ap:lle vie niitä lapsia. Vaan hoitaa tosiaan lasten isän kanssa jonkun muun hoitopaikan lapsille.
kyllä lähiäitiä toisaalta. Ihan älytöntä syyttää häntä huonoksi äidiksi. Jos on miehen vuoro huolehtia lapsista ja hakea ne tms, niin siitä pidetään kiinni.
Minullakin on eksän kanssa niin tulehtuneet (JA SYYSTÄ) välit, että en joustaisi tippaakaan. Niin makaa kuin petaa.
kyllä lähiäitiä toisaalta. Ihan älytöntä syyttää häntä huonoksi äidiksi. Jos on miehen vuoro huolehtia lapsista ja hakea ne tms, niin siitä pidetään kiinni.
Minullakin on eksän kanssa niin tulehtuneet (JA SYYSTÄ) välit, että en joustaisi tippaakaan. Niin makaa kuin petaa.
Tuli aika selväksi, että se on lähiäiti, joka ei jousta eikä ajattele yhtään. Vähät siitä, että lapset saavat oksennustaudit, kunhan tämä pyhä äiti saa tahtonsa läpi.
ei ihme, että on kierrossa ollut...
Ei sinun tarvitse hoitaa miehesi lapsia muutenkaan, saati oksennustautisena. Ja tartuntavaaran takia lasten ei kannata tulla teille. Entä jos olette kaikki oksennustaudissa, pystytkö hoitamaan itsesi, vauvasi ja miehen lapset?
Ja laitat miehesi keskustelemaan exänsä kanssa. Ei sinun tarvitse olla hänen ilmainen lapsenvahtinsa.
ja tekee niitä aina kun tarjotaan. jos ei tekisi, meillä ei olisi varaa elää. lapset ovat silti täällä joka toinen viikonloppu. välillä myös muulloin, jos miehellä vapaata.
ap
mutta muuten ei minusta olisi. Mutta miten tuollainen voi oikein toimia, että kun on isä-viikonloppu niin miehen ei ole edes mahdollista olla lastensa kanssa? Eikö silloin pitäisi muutenkin siirtää isä-vkoloppua, tai miehen hommata lapsilleen joku toinen hoitaja esim. omat vanhempansa?
että soitat sille exälle ja sanot että olette kipeinä. Jos hän on sitä mieltä että on silti ok lasten sinne tulla niin silloin sinä otat lapset vastaan.
Hänelläkin voi olla menoja - töitä joita on hankala siirtää.
Se on sitten sun ja miehes välinen asia kun isi on poissa.
mutta muuten ei minusta olisi. Mutta miten tuollainen voi oikein toimia, että kun on isä-viikonloppu niin miehen ei ole edes mahdollista olla lastensa kanssa? Eikö silloin pitäisi muutenkin siirtää isä-vkoloppua, tai miehen hommata lapsilleen joku toinen hoitaja esim. omat vanhempansa?
minulle ei ole ongelma hoitaa miehen lapsia tällaisissa tilanteissa, jos siis itse olen terve. Olen kuitenkin pääasiassa kotona vauvan kanssa.
ap
jo ihan siitäkin syystä, etten jaksaisi hoitaa lapsia sairaana ollessa. Sehän on lastenkin etu. Voisivat tulla sitten seuraavana viikonloppuna.
että soitat sille exälle ja sanot että olette kipeinä. Jos hän on sitä mieltä että on silti ok lasten sinne tulla niin silloin sinä otat lapset vastaan. Hänelläkin voi olla menoja - töitä joita on hankala siirtää. Se on sitten sun ja miehes välinen asia kun isi on poissa.
siksi mietinkin, voinko perua. Mutta mietin myös, mitä teen, jos oksennan itse ja kaikki kolme lasta oksentavat...
ap
Ihmettelen suuresti että miehesi on pois lasten tapaamisviikonloppuna! Etenkin jos tapaa lapsiaan vain muutamana viikonloppuna kuussa.
Mitä taas tähän tapaamiseen tulee, minusta teidän pitää ottaa yhteyttä lasten äitiin ja kysyä hänen kantaansa voivatko lapset tulla. Mikäli eivät voi teille niin järjestäkää nyt hyvänen aika sitten joku muu hoitamaan lapsia! Sillä lähivanhemmalla kun saattaisi joskus olla tarvetta omalle elämällekin ja järjestettynä omaa menoa tai töitä siksi aikaa kun lapset ovat poissa. Tapaamisia perumalla siirrätte lastenhoito-ongelmat hänelle, vaikka tämän viikonlopun osalta ne selkeästikin ovat isänsä vastuulla.
että soitat sille exälle ja sanot että olette kipeinä. Jos hän on sitä mieltä että on silti ok lasten sinne tulla niin silloin sinä otat lapset vastaan.
Hänelläkin voi olla menoja - töitä joita on hankala siirtää.
Se on sitten sun ja miehes välinen asia kun isi on poissa.
Lisäksi mainitsisin vielä että lasten isä ei ole kotona viikonloppua.
Mitä taas tähän tapaamiseen tulee, minusta teidän pitää ottaa yhteyttä lasten äitiin ja kysyä hänen kantaansa voivatko lapset tulla. Mikäli eivät voi teille niin järjestäkää nyt hyvänen aika sitten joku muu hoitamaan lapsia! Sillä lähivanhemmalla kun saattaisi joskus olla tarvetta omalle elämällekin ja järjestettynä omaa menoa tai töitä siksi aikaa kun lapset ovat poissa. Tapaamisia perumalla siirrätte lastenhoito-ongelmat hänelle, vaikka tämän viikonlopun osalta ne selkeästikin ovat isänsä vastuulla.
koska en haluaisi, että saavat tartunnan. Mutta tosiaan, joskus voi olla, että on jotain sovittuja menoja, joita on vaikea perua tai muuttaa, sillä kyllä jossain määrin pitää voida luottaa siihen, että tapaamiset toteutuvat sovitusti. Ihmettelen kyllä sitä paljon enemmän, että miehesi ei ole kotona kun hänen lapsensa tulevat! Isäänsähän he kai tulevat tapaamaan. Soita miehellesi ja käske järjestää asia.
mutta ei kelvannut, koska olisi itse pitänyt viedä sinne (noin 20min ajomatka heiltä). Mummilla ei ole autoa enkä minä voi oksentavan vauvan kanssa lähteä ajelemaan.
ap