Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä alkanut ärsyttää viime aikaiset keskusteluaiheet

Vierailija
10.02.2011 |

Tällä viikolla porukalla haukuttu mm. kasvissyöjät, romanit, lestadiolaiset, homot, talonmies joka on niin rasittava kun se JUTTELEE.

Mikä ihme tekee ihmisestä sellaisen, että elämän sisältö on arvostella muita ja pitää itseä niin paljon parempana. Luulisi että tajuaisi edes pitää suunsa kiinni työpaikalla, jossa pitäisi kuitenkin tulla toimeen monelaisten työtovereiden ja asiakkaiden kanssa.

Tällä viikolla mulla on pari kertaa palanut pinna sen verran että olen aika suoraan pistänyt vastaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla porukalla haukuttu mm. kasvissyöjät, romanit, lestadiolaiset, homot, talonmies joka on niin rasittava kun se JUTTELEE.

Mikä ihme tekee ihmisestä sellaisen, että elämän sisältö on arvostella muita ja pitää itseä niin paljon parempana. Luulisi että tajuaisi edes pitää suunsa kiinni työpaikalla, jossa pitäisi kuitenkin tulla toimeen monelaisten työtovereiden ja asiakkaiden kanssa.

Tällä viikolla mulla on pari kertaa palanut pinna sen verran että olen aika suoraan pistänyt vastaan.

siitä mistä sä haluat tai ovat eri mieltä?

Älä turhaan. Törmäät tässä maailmassa aika usein sellaiseen ja jos joka kerta ärsyynnyt, sulta pamahtaa iso aivovaltimo aika pikapuoliin.

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme keskustelleet esimerkiksi arabimaiden poliittisesta tilanteesta, historian merkityksestä identiteettiin, pullam koostumuksesta, Nokian tilanteesta, eikä ärsytä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että naisvaltaisella työpaikalla.

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kouluttautunut kunnolla niin saisit keskustella mukavampia

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että naisvaltaisella työpaikalla.

Vierailija
6/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kouluttautunut kunnolla niin saisit keskustella mukavampia

Ap työskentelee naisvaltaisella alalla, mutta mukana sekä ammattikoulu-, amk- että maisteriporukkaa.

Kyse ei ole siitä, että pitäisi keskustella mistä minä haluan, vaan että ihan järjestään löytyy kaikista valtavirrasta poikkeavista ihmisryhmistä haukuttavaa ja tosi ilkeitä kommentteja.