Ärsyttää ja olen niin kateellinen niille joilla helppo vauva/lapsi!
ärsyttävää kuunnella kuinka mm. eräs sukulainen ottaa päiväunet vauvansa kanssa ja se herää yöllä vaan kerran syömään! tyytyväinen itsekseen viihtyvä ja naureskeleva. kunhan olla köllöttävät ja kulkevat tuttavilla.
meillä kolme joilla ollut koliikkia ja varsinkin nuorin ollut todella vaikea heräillyt 30min välein ekan vuoden ja vasta 2,5v nukkui aamuun asti. vaikka yö heräilyt jo ohi niin silti ottaa pattiin. aina kerhoissakin sai kuunnella näitä voi voi kun viime yö meni huonosti kun niko heräsi 4 kertaa!! itse en voinut tehdä mitään kun piti pitää vauvaa 24/7 sylissä ja nukuin joskus sohvalla istualtaan vauva sylissä kun muuten taas huusi.
onko muita joilla vaikea lapsi ja ärsyttää kuunnella muiden helppoja vauvoja??
Kommentit (67)
Raskauskilojakaan ei saanut karistettua, kun oli pakko saada energiaa, että pysyisi hereillä ja saisi hoidettua pakolliset kotihommat.
ja helppo vauva. En mä silti kuvittele että ne olisivat omaa ansiota, hyvää tuuria vaan.
Mä nyt keskittyisin siihen, että Sulla on kolme elävää ja ilmeisen tervettä lasta. Voisitko ajatella, että olisit tyytyväinen suureen lahjaan, jonka olet saanut? Kateus kuitenkin vain myrkyttää sinua.
tai ainakin hankalahko. Itki illat ja valvotti 8kk ikään, jolloin tehtiin kurviliikkeitä nukuttamisessa ja unet parani. Luonteeltaan jotensakin haastava, ujohko mutta kiivas.
Tämä toka on ollut mahasta saakka rento tyyppi. Nukkuu 2-4 herätyksellä yönsä, eikä silloinkaan itke. Tosi mukavasti menee yöt, kun poika imaiseen nälkänsä pois ja jatkaa unia vieressäni. Päivällä on tyytyväinen, tosin paljon kyllä haluaa olla sylissä mutta semmoisia ne vauvat lienee. Pystyn kuitenkin enemmän jättämään sitteriin tms. kuin esikoista pystyin, mutta en ole varma liittyykö se vauvaan vai minuun vai tilanteeseen joka on nyt erilainen.
Vauvavuodesta en paljon muista esikoiselta, mutta en tiedä muistaako siitä oikeasti kukaan niin hirveästi!
Luulin silloin, että se on ihan normaalia ja silleen. Otan kaikki vastaan mitä tulee, en kadehdi, enkä ärsyynny. Tämä on minun elämäni.
Mulla oli helppo raskaus ja helppo vauva. En mä silti kuvittele että ne olisivat omaa ansiota, hyvää tuuria vaan.
Sama täällä, ei me kaikki helppojen vauvojen vanhemmat luulla että se on omaa ansiotamme,
Harmittaa, kun vauva-aika meni ohi, kun olin koko ajan sumussa ja suurimman ajan osasta kiukkuinen kuin herhiläinen unenpuutteen takia:(