Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psyykkisesti sairas haluan kuolla

Vierailija
23.06.2026 |

Olen ihan varma että lääkärit valehtelee minulle ja väärentelee verikokeita ym. ja lääkkeet ovat vain sitä varten että kituisin enkä paranisi tai olo helpottuisi.

 

Jo pelkästään tuo että tietää että viime sunnuntaina oli kesäpäivänseisaus ja siitä eteenpäin valon määrä vähenee saa minut näkemään ulkona syksyn kun nytkin tuulee ja lämpötila 15 asteta ja pilvistä ja muutenkin näyttää siltä että on syksy.

 

Minulla ei ole yhtään kaveria jne.ja harvemmin näen muita ihmisiä kuin hoitohenkilökuntaa olen täysin yksinäinen ja sairas yksilö.

 

Ei täällä mikään ole totta tämä on valetta kaikki en usko jos menen ulos se on totta enkä muista että aamulla soitin fysioterapeutille tai muistan mutta en enää tiedä onko se oikeasti tapahtunut vai ei kun siitä on todella kauan jotain 2,5 tuntia ja se on minulle ikuisuus.

 

Älä istu koneella vaan mene ulos sanotaan mutta jos näen ulkona vain jotain mitä te muut ette niin ei se paranna.

 

En mene mihinkään laitokseen koska sitten jäisin sinne loppuiäksi ja minut lääkittäisiin niin että minusta ei jää jäljelle kuin tyhjä kuori kun minä psyyke tai mikä henkilö mikä se sana on ei ole enää jäljellä. Olen sekava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kannattaa ottaa hoito vastaan ja jos on lääkitys, niin käyttää niitä lääkkeitä ohjeiden mukaan.

Jos tuolta tuntuu nyt, niin ota yhteys hoitavaan lääkäriin tai soita vaikka Soteen ja viime kädessä hätäpuhelimeen 112.  Niillä on varmaan antaa numeroita joista voit saada apua.

Vierailija
2/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi on sekava mutta samalta tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole mitään ei tämä ole mikään totta mä istun tässä koneella mutta ei tässä ympärillä mikään ole totta. Mun pää yrittää jotenkin olla mutta ei ei tämä ei ole mikään totta kaikki muistot on valhetta mitään ei ole ollut eikä mitään ole eikä tule olemaan,. Tämä on sairasta olla elossa täällä.

Vierailija
4/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello ei liiku, eilen se liikkui kun nyt 11.33 ja aika on hidasta eikä se tunnu miltään ulkona edelleen syksy minua ei voi enää korjata mitä tämä oikeasti nyt hei älkää tehkö tätä tämä on ihan sairasta mitä tämä maailma oikein tekee minulle?

 

Yritys kirjoittaa normaalisti on vaikeaa enkä pysty nyt puhumaan tai sanomaan mitään eli en voi soittaa minnekään kun en saa mitään sanoja ulos.

Vierailija
5/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ottanut jotain ainetta, lääkkeitä tai alkoholia? 

Kärsin itse pitkäkestoisen trauman aiheuttamasta dissosiaatiosta, kuulostat siltä miltä minusta tuntuu. Siis selvinpäin. 

En oikein ole selvänä kuin lääkkeillä tai alkoholilla. 

 

Heräsin eilen 9 aikaan aamulla enkä ole saanut nukuttua sen jälkeen, unettomuus tekee tästä tilasta pahemman. Luulin että on kevät ja syksy yhtä aikaa mutta tiedän että on kesäkuu ja juhannus meni just. 

Pääsispä osastolle tai jonnekin turvaan mutta ei sitä turvaa ole. 

Koska oot viimeksi nukkunut? 

Vierailija
6/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä kun Suomessa kaikilla aikuisilla olisi mahdollisuus maksuttomaan eutanasiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä kun Suomessa kaikilla aikuisilla olisi mahdollisuus maksuttomaan eutanasiaan. 

Itse en toivo tätä. Sairastuin psyykkisesti ja halusin kuolla. Jos tuon hetken toive olisi toteutettu olisi kouluikäiset lapseni nyt äidittömiä. Nyt voin hyvin.

Vierailija
8/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ottanut jotain ainetta, lääkkeitä tai alkoholia? 

Kärsin itse pitkäkestoisen trauman aiheuttamasta dissosiaatiosta, kuulostat siltä miltä minusta tuntuu. Siis selvinpäin. 

En oikein ole selvänä kuin lääkkeillä tai alkoholilla. 

 

Heräsin eilen 9 aikaan aamulla enkä ole saanut nukuttua sen jälkeen, unettomuus tekee tästä tilasta pahemman. Luulin että on kevät ja syksy yhtä aikaa mutta tiedän että on kesäkuu ja juhannus meni just. 

Pääsispä osastolle tai jonnekin turvaan mutta ei sitä turvaa ole. 

Koska oot viimeksi nukkunut? 

Olen lähinnä jumissa tässä tuolissa yrittäen pitää pientä todellisuutta kasassa mutta yritän vastata sinulle.

 

Otin aamulla normaalisti minun lääkkeet ja söin normaalisti jossain kohtaa mieli hajosi.

 

On vaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, autismin kirjolla ja jotain muuta en ole varma.

 

Nukuin yöllä mutta heräsin ahdistuneena. Näin myös unta jossa taas oli eräs henkilö vaikka ei ole edes ollut tekemisissä vuosikausiin mutta tämä ei relevanttia ellei aivot yritä kertoa jotain tai muuten vaan sekoilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi