n 30 v naiset, kadehditteko parikymppisiä? miehenne katselevat heitä mieluummin
kuin ikäisiänne ja oma nuoruutenne on jo takana, edessä enää tympeä keski-ikä...
Kommentit (65)
30-vuotiaita ja rumia 20-vuotiaita ja varsinkin kun katselee näitä nykytyttöjä, joiden mahamakkarat tursuaa housuista, niin mieheni lähinnä kyllä katselee ihmetellen, että eikö näillä nuorilla naisilla ole mitään itsekritiikkiä!
uskon kanssa, että katselee yleisesti kauniita naisia, ei niinkään parikymppisiä..
Hahahah, Voi sua raukkaa, jos miehesi on sen takia kanssasi. Tästä voi suoraan vetää johtopäätöksen, että 10-vuoden päästä ei enää ole.
Kertonee myös miehesi kypsyydestä ja älykkyydestä.
Vierailija:
Hahahah, Voi sua raukkaa, jos miehesi on sen takia kanssasi. Tästä voi suoraan vetää johtopäätöksen, että 10-vuoden päästä ei enää ole.
Kertonee myös miehesi kypsyydestä ja älykkyydestä.
katos 10 vuoden päästä 4-kymppisen miehen on mukava katsella ja olla n 30v naisen seurassa ;)
Ja kyllä 2-kymppiset naiset pään kääntää miehellä kuin miehellä, eihän tässä puhetta ollut muusta kuin katselemisesta.
Eikä minua haittaa, jos joku minua 10 vuotta nuorempi on miehen mielestä kaunis. Tiedän, että itsekin olen ihan jees, ja sitä paitsi kyllä minäkin pystyn myöntämään, että on olemassa omaa miestäni komeampia miehiä.
Mitä kadehtimiseen tulee, niin en todellakaan kadehdi parikymppisiä! :)
Yksinäinen tavallista rumempi nainen asustelee yksin kissojensa kanssa...vanhainkotikin on katua vastapäätä, että on sitten hyvä muuttaa sinne kolmekymppisenä vanhana pikku pikku yksiöstään....