Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n 30 v naiset, kadehditteko parikymppisiä? miehenne katselevat heitä mieluummin

Vierailija
21.10.2005 |

kuin ikäisiänne ja oma nuoruutenne on jo takana, edessä enää tympeä keski-ikä...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen tavallista rumempi nainen asustelee yksin kissojensa kanssa...vanhainkotikin on katua vastapäätä, että on sitten hyvä muuttaa sinne kolmekymppisenä vanhana pikku pikku yksiöstään....

Vierailija
62/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaita ja rumia 20-vuotiaita ja varsinkin kun katselee näitä nykytyttöjä, joiden mahamakkarat tursuaa housuista, niin mieheni lähinnä kyllä katselee ihmetellen, että eikö näillä nuorilla naisilla ole mitään itsekritiikkiä!

uskon kanssa, että katselee yleisesti kauniita naisia, ei niinkään parikymppisiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, Voi sua raukkaa, jos miehesi on sen takia kanssasi. Tästä voi suoraan vetää johtopäätöksen, että 10-vuoden päästä ei enää ole.

Kertonee myös miehesi kypsyydestä ja älykkyydestä.

Vierailija
64/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hahahah, Voi sua raukkaa, jos miehesi on sen takia kanssasi. Tästä voi suoraan vetää johtopäätöksen, että 10-vuoden päästä ei enää ole.

Kertonee myös miehesi kypsyydestä ja älykkyydestä.

katos 10 vuoden päästä 4-kymppisen miehen on mukava katsella ja olla n 30v naisen seurassa ;)

Ja kyllä 2-kymppiset naiset pään kääntää miehellä kuin miehellä, eihän tässä puhetta ollut muusta kuin katselemisesta.

Vierailija
65/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua haittaa, jos joku minua 10 vuotta nuorempi on miehen mielestä kaunis. Tiedän, että itsekin olen ihan jees, ja sitä paitsi kyllä minäkin pystyn myöntämään, että on olemassa omaa miestäni komeampia miehiä.

Mitä kadehtimiseen tulee, niin en todellakaan kadehdi parikymppisiä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi