n 30 v naiset, kadehditteko parikymppisiä? miehenne katselevat heitä mieluummin
kuin ikäisiänne ja oma nuoruutenne on jo takana, edessä enää tympeä keski-ikä...
Kommentit (65)
No sisäinen kauneus on tärkeintä vai...Tämä kohta 30 täyttävä lähtee ulos nyt. Kolmekymppisellä voi muuten olla kauniit kasvot, hoikka vartalo ja kiinteät rinnat 75c:) Heippa vaan epävarma ap!!!
se voi vaihtaa nuorempaan...
EIpä itseäni huvittaisi olla sun kengissäsi, jos liitto on tollasella pohjalla.
Se olet ap. sinä, joka tulet olemaan kateellinen niille kakskymppisille kun itse olet 30, ja tulet elämään jatkuvassa pelossa, että miehesi jättää sinut kun olet saanut lapsia tai muuten vaan kun alat vähän rupsahtaa.
Mun työkaveri 30+ joskus sanoi, että kaksikymppiset naiset on sietämättömiä, 25 alkaa just ja just mennä. Mieluiten kolmekymppisiä.
Omasta miehestäni en tiedä. En usko, että katselee sentään kaksikymppisiä, kun pitää heitä vielä myöhäismurkkuikäisinä käytökseltään ja ilmeeltään. Sitä paitsi hänen tyttärensä on 19-vuotias ja ei varmaan voisi kuvitella katselevansa tyttären teinikavereita sillä silmällä. Ikää miehellä 37.
Mites maailmankatsomus, arvomaailma, empatia, rakastaminen, sielunkumppanuus, yhteiset lapset. Tällaisellekin pohjalle voi parisuhteen perustaa.
Voi sua ap, mitä sunkin pääsi _sisällä_ on?
Vierailija:
Satun olemaan niitä onnellisia, joille ei kerry selluliittia, kiloja ym.
Olen melko varma, että olen sinua paremman näköinen..laitappa kuvasi niin voin laittaa minäkin:) Kerro vaan sivut, joille voi laittaa...Mulla ei ole mitään hävettävää:)
Ei mullakaan ole mitään hävettävää, ainahan se on mukava näin miehenä katsella kauniiden naisten kuvia.
Mutta hekin vanhenevat, ja tulee aina taas uusia 20-kymppisiä. Ja totta kait saa katsoa, niin minäkin huomaan hyvännäköiset miehet ja katson. Näkö on vielä tallella...
Yhtä hyvin mies voisi olla peloissaan, että nainen katselee parikymppisiä jaksavia miehiä.
Vierailija:
Vielä lopuksi haluan todeta, että MUN MIES SENTÄÄN TYKKÄÄ KATSELLA MUA. Jonka päätä parikymppiset eivät käännä, eikä kenenkään exäni, toisaalta. Olen tosi pahoillani, että sulla on käynyt noin huono tuuri.
No tietysti se tykkää katsella sinua. Mutta näin miehenä väitän että kyllä se sinunkin miehesi vaivihkaa vilkaisee edellä kävelevän 2-kymppisen tytön kivasti keinuvaa piukkaa farkkupyllyä kun kaupungilla kävelette. Tai jos ei vilkaise, niin silloin on kyllä miehessä jotain vikaa, se vaan on niin luonnollinen reaktio.
Parikymppisen piukat pyllyt justiinsa:) Parikymppisellä voi kuules takamus hyllyä siinä missä muillakin ja useilla kolmekymppisillä taas voi olla kiinteä takamus...se on elämäntavoista kiinni eikä iästä!
Kukaan normaali mies ei kirjottele naisten perseistä vauva-palstalla:) Hyvät naurut saa kutenkin..no " mies" jatka samaa rataa...
vaihetta toista kertaa enää halua elää. Ja saahan sitä katsoa, jos kiinnostaa. Kyllä mäkin mielelläni katselen jos komea parikymppinen mies menee ohi... mikä ettei. Mutta siis katson vain, en kyllä jaksaisi mitään suhdetta yrittää tuon ikäisen kanssa. Ollaan vaan henkisesti niin eri tasolla. Ja väittäisin, että mun miehenikin haluaa myös henkistä kumppanuutta puolisoltaan, joten hänkin vaan katselee.
Vierailija:
Parikymppisen piukat pyllyt justiinsa:) Parikymppisellä voi kuules takamus hyllyä siinä missä muillakin ja useilla kolmekymppisillä taas voi olla kiinteä takamus...se on elämäntavoista kiinni eikä iästä!
Voi elämä, rautalankaa tässä, ole hyvä: Katselee tiukkapeppuisia 2-kymppisiä. Siis jos jonkun pointti oli se että oma mies ei kyllä katsele muita, eikä varmasti ainakaan nuorempia, niin varmasti erehtyy.
kuin omanikäisen jota joutuu opettamaan, ja kolmekymppiset miehet haluaa hyvänäkösen parikymppisen naisen mieluummin kuin ikäisensä, sillä miehille ulkonäkö on, -myönsi he sen tai ei, se kaikista tärkein ominaisuus naisessa. Muutkin ominaisuudet toki merkkaa, mutta ulkonäkö on miehille valitettavasti silti aina se tärkein asia. Omaa ikääntymistään miehet eivät näe, mut toisaalta ei kolmekymppistä miestä kukaan nainenkaan vielä pidä vanhana. Voitte yrittää väittää että oma miehenne olisi näissä asioissa poikkeus, muttei niin oikeasti todellakaan ole!
Vierailija:
Kukaan normaali mies ei kirjottele naisten perseistä vauva-palstalla:) Hyvät naurut saa kutenkin..no " mies" jatka samaa rataa...
jatkaa :D Vai että homo, olipa yllättävä veto. Miksi homo olisi kiinnostunut naisten perseistä? :)
Ja miksi olen täällä, niin tämä palsta on vaan niin huvittava, sen lisäksi että täällä voi tappaa pari työpäivän viimeistä minuuttia, niin täällä saa aika raadollisen kuvan naisista. Mikä ei kyllä ole pelkästään hyvä asia, mutta hupiakin tästä näköjään saa :)
Sehän on selvä, että miesten perseet sua kiinnostaa ääliö!!!
Vierailija:
Sehän on selvä, että miesten perseet sua kiinnostaa ääliö!!!
Sihteerikkökö olet? Sulla on silmälasit ja olet lyhyt pikumies...
Mutta kun tulet tähän 30 ikään, huomaat, että elämä jatkuu, myös sinulla. Ei sitä enää jaksaisi ja haluaisi olla parikymppinen, vaikka silloin näytin kyllä tosiaan paremmalta kuin nykyään. Toisaalta omalle ulkonäölleen voi tehdä paljonkin, jos vain haluaa, myös näin yli 30 vuotiaanakin.
Että olenko kateellinen, jos mieheni katsoo parikymppisiä? Rehellisesti sanoen, en ole. Saatan itsekin katsoa parikymppistä miestä. Jokainenhan kuitenkin tietää, mikä on katseiden ja oikean hyvän parisuhteen ero. KAtseluvaihe ja sen suurempi lumo meni ohi tuossa parinkympin korvilla. Tähän ikään on jo oppinut arvostamaan ihmisissä muutakin kuin pintaa.
Se, minkä ikäisen puolison kuikin valitsee, on jokaisen oma asia. Kyllähän vakka kantensa valitsee, Kypsymättömämpi valitsee itseään nuoremman ja henkisesti kypsä saattaa valita jopa itseään vanhemman. Toisaalta parisuhteessa ratkaisee muutkin asiat kui ikä!
Minulla on itse parivuotta nuorempi mies ja välillä tuntuu, että hän on meistä kahdesta järkevämpi ja kypsempi. Suhde toimii meillä ja vaikka en todellakaan ole mikään mallinvartalon omaava ihminen, saan paljon kehuja mieheltäni.
Tälläisia ajatuksia yli kolmekymppisellä
ps: Ap, kun täytät 30, huomaat, että elämä jatkuu ja edessä on paljon muuta kuin ikävä keski-ikä! = ))))
peittoaa mennen tullen sellasen lantiofarkkuihin puristautuneen kalvakan sohvaperunen, jonka sivistystaso koostuu BB:n viimeisimmistä tapahtumista.