Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n 30 v naiset, kadehditteko parikymppisiä? miehenne katselevat heitä mieluummin

Vierailija
21.10.2005 |

kuin ikäisiänne ja oma nuoruutenne on jo takana, edessä enää tympeä keski-ikä...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhröh. Mitä luulet että viestisi perusteella voi päätellä sinun rumuudestasi ja viisaudestasi?

Vierailija
42/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epärupsahtunut kolmekymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää katsella parikymppisiä niin se tykkää katsella niitä vielä 40-vuotiaanakin. Sori, jos pahoitan mielesi, mutta näin se vaan menee. Joten voit odotella eroa kymmenen vuoden sisällä.

Vielä lopuksi haluan todeta, että MUN MIES SENTÄÄN TYKKÄÄ KATSELLA MUA. Jonka päätä parikymppiset eivät käännä, eikä kenenkään exäni, toisaalta. Olen tosi pahoillani, että sulla on käynyt noin huono tuuri.

Vierailija:


Hahahah, Voi sua raukkaa, jos miehesi on sen takia kanssasi. Tästä voi suoraan vetää johtopäätöksen, että 10-vuoden päästä ei enää ole.

Kertonee myös miehesi kypsyydestä ja älykkyydestä.

katos 10 vuoden päästä 4-kymppisen miehen on mukava katsella ja olla n 30v naisen seurassa ;)

Ja kyllä 2-kymppiset naiset pään kääntää miehellä kuin miehellä, eihän tässä puhetta ollut muusta kuin katselemisesta.

Vierailija
44/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera ajan aikaansaamisista. noh, tämä aika koittaa meitä kaikkia ;)

Vierailija
45/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää katseltavana olemisesta.

Vierailija
46/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen hyvässä kunnossa oleva kaunis kolmikymppinen jota katselee kaiken ikäiset miehet, myös ne parikymppisten poikaystävät:)



Toki oma mieheni saa katsella muita ihmisiä, en ole lainkaan kateellinen nuoremmille naisille. Nuoret ovat epävarmoja ja vielä kovin lapsenomaisia, en kaipaa sitä aikaa yhtään. Nyt on hyvä olla:)



Ja vielä tuosta katselemisesta; ihmisellä on luontainen kauneuden kaipuu. En näe siinä mitään pahaa jos oma mieheni katselee kauniita ihmisiä, katselenhan itsekin. Aika vähän mieheni kuitenkin muita katsoo, keskittyy enempi minuun ja poikaamme:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun olemaan niitä onnellisia, joille ei kerry selluliittia, kiloja ym.

Olen melko varma, että olen sinua paremman näköinen..laitappa kuvasi niin voin laittaa minäkin:) Kerro vaan sivut, joille voi laittaa...Mulla ei ole mitään hävettävää:)

Vierailija
48/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taitais oma äijä parikymppistä " kakaraa" huolia.

t. 3-kymppinen jolla samanikäinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin nuorempana, kannaltasi valitettavasti kai.

Vierailija
50/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan katselkoon ketä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän katsoo kaunista hyvävartaloista naista, vaikka tämä olisi minkä ikäinen. Parikymppinen menee silmänilona siinä missä nelikymppinenkin, jos vain nainen on itsestään muistanut huolta pitää.

Vierailija
52/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhenee; ne parikymppiset tulevat olemaan vanhuksia siinä missä me muutkin.

Aika kuluu samaa vauhtia jokaisen kohdalla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotenkin niin rassukoita " pi**a ja viinaa " -ajatuksineen ja jotenkin saman oloisia on ne 20-tytötkin. Ei mitään kypsyyttä eikä kokemuksta. Seksi on mitään sanomatonta koska vielä on epävarma omasta kehosta eikä toista uskalla kunnolla edes koskettaa. No thanks!



Itse katselen mielummin kypsiä miehiä kuin siloposkisia pojan koltiaisia. Ja samaa sanoo mieskin, mielummin katsoo 30 perään kuin 20.

Vierailija
54/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt, 32-vuotiaanaa saan paljon enemmän miesten huomiota kuin 2-kymppisenä, johtuen kai siitä, että itseluottamus kohentunut huomattavasti niistä ajoista. Ei tosin kroppakaan vielä kauheasti rupsahtanut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin " vika" korjaantuu kaikilla ajan myötä, ja parikymppisilläkin on pian edessä se " tympeä keski-ikä" . ; ) Eikä tää kolmekymppisenäkään oleminen itse asiassa niin kauhean kurjaa ole, huomaatte kyllä sen sitten kun näinkin julmetun vanhoiksi ehditte.



Ja jos ulkonäöstä puhutaan, niin on nättejä parikymppisiä ja rumia kolmekymppisiä, ja sitten toisaalta taas rumia parikymppisiä ja kauniita kolmekymppisiä... Ja toisinaan - mutta toki vain _toisinaan_ - kolmikymppiset saattavat olla henkisesti vähän parikymppisiä kypsempiä ja fiksumpia, ja ainakin älykkäät miehet saattavat siksi diggailla heitä jopa hiukan enemmän...

Vierailija
56/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs poikkeukset. Entäs me todellakin 30-40 vuotiaat, jotka miettii

onko 20 liian nuori, kun ei sen kanssa pääse juhlimaankaan kunnolla-siis ulos lähtiessä ? Tai entäs jos otettaisiin sitten 18 v ? Ai niin, mutta sehän on miltei ped.

Vierailija
57/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska olet:)

Vierailija
58/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomisen " arvosia" ...kohta olen itse kolmekymmentä ja juuri yksi pv mietin etten haluaisi olla yhtään nuorempi.seurailin parikymppisten touhuja huvittuneena...noh tosin olihan se kiva elää se kahenkympin ikävaihe kun tuntui että on jo niin elämää kokenut ja kaunis ja paras ja ja ja ja....mutta oppia ikä kaikki...neljä ja viiskymppisenä taas eritavalla.minä en ainakaan ole kateellinen nuoremmille...

Vierailija
59/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska molemmat saavat enemmän: mieheni on henkisesti kypsempi kuin oman ikäiseni ja toisaalta mieheni mielestä näytän paljon paremmalta kuin hänen ikäisensä naiset jotka ovat jo rupsahtaneet. ap

Vierailija
60/65 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmikymppisiä, nelikymppisiä, viisikymppisiä jne. Tyttäreni mielestä parikymppiset ovat vanhoja tätejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi