n 30 v naiset, kadehditteko parikymppisiä? miehenne katselevat heitä mieluummin
kuin ikäisiänne ja oma nuoruutenne on jo takana, edessä enää tympeä keski-ikä...
Kommentit (65)
Olen epärupsahtunut kolmekymppinen.
Jos mies tykkää katsella parikymppisiä niin se tykkää katsella niitä vielä 40-vuotiaanakin. Sori, jos pahoitan mielesi, mutta näin se vaan menee. Joten voit odotella eroa kymmenen vuoden sisällä.
Vielä lopuksi haluan todeta, että MUN MIES SENTÄÄN TYKKÄÄ KATSELLA MUA. Jonka päätä parikymppiset eivät käännä, eikä kenenkään exäni, toisaalta. Olen tosi pahoillani, että sulla on käynyt noin huono tuuri.
Vierailija:
Hahahah, Voi sua raukkaa, jos miehesi on sen takia kanssasi. Tästä voi suoraan vetää johtopäätöksen, että 10-vuoden päästä ei enää ole.
Kertonee myös miehesi kypsyydestä ja älykkyydestä.
katos 10 vuoden päästä 4-kymppisen miehen on mukava katsella ja olla n 30v naisen seurassa ;)
Ja kyllä 2-kymppiset naiset pään kääntää miehellä kuin miehellä, eihän tässä puhetta ollut muusta kuin katselemisesta.
katkera ajan aikaansaamisista. noh, tämä aika koittaa meitä kaikkia ;)
en tykkää katseltavana olemisesta.
Olen hyvässä kunnossa oleva kaunis kolmikymppinen jota katselee kaiken ikäiset miehet, myös ne parikymppisten poikaystävät:)
Toki oma mieheni saa katsella muita ihmisiä, en ole lainkaan kateellinen nuoremmille naisille. Nuoret ovat epävarmoja ja vielä kovin lapsenomaisia, en kaipaa sitä aikaa yhtään. Nyt on hyvä olla:)
Ja vielä tuosta katselemisesta; ihmisellä on luontainen kauneuden kaipuu. En näe siinä mitään pahaa jos oma mieheni katselee kauniita ihmisiä, katselenhan itsekin. Aika vähän mieheni kuitenkin muita katsoo, keskittyy enempi minuun ja poikaamme:)
Satun olemaan niitä onnellisia, joille ei kerry selluliittia, kiloja ym.
Olen melko varma, että olen sinua paremman näköinen..laitappa kuvasi niin voin laittaa minäkin:) Kerro vaan sivut, joille voi laittaa...Mulla ei ole mitään hävettävää:)
Eipä taitais oma äijä parikymppistä " kakaraa" huolia.
t. 3-kymppinen jolla samanikäinen mies.
Parempi kuin nuorempana, kannaltasi valitettavasti kai.
Eli tosiaan katselkoon ketä haluaa.
Hän katsoo kaunista hyvävartaloista naista, vaikka tämä olisi minkä ikäinen. Parikymppinen menee silmänilona siinä missä nelikymppinenkin, jos vain nainen on itsestään muistanut huolta pitää.
Jokainen vanhenee; ne parikymppiset tulevat olemaan vanhuksia siinä missä me muutkin.
Aika kuluu samaa vauhtia jokaisen kohdalla =)
Ne on jotenkin niin rassukoita " pi**a ja viinaa " -ajatuksineen ja jotenkin saman oloisia on ne 20-tytötkin. Ei mitään kypsyyttä eikä kokemuksta. Seksi on mitään sanomatonta koska vielä on epävarma omasta kehosta eikä toista uskalla kunnolla edes koskettaa. No thanks!
Itse katselen mielummin kypsiä miehiä kuin siloposkisia pojan koltiaisia. Ja samaa sanoo mieskin, mielummin katsoo 30 perään kuin 20.
että nyt, 32-vuotiaanaa saan paljon enemmän miesten huomiota kuin 2-kymppisenä, johtuen kai siitä, että itseluottamus kohentunut huomattavasti niistä ajoista. Ei tosin kroppakaan vielä kauheasti rupsahtanut :)
Ja sekin " vika" korjaantuu kaikilla ajan myötä, ja parikymppisilläkin on pian edessä se " tympeä keski-ikä" . ; ) Eikä tää kolmekymppisenäkään oleminen itse asiassa niin kauhean kurjaa ole, huomaatte kyllä sen sitten kun näinkin julmetun vanhoiksi ehditte.
Ja jos ulkonäöstä puhutaan, niin on nättejä parikymppisiä ja rumia kolmekymppisiä, ja sitten toisaalta taas rumia parikymppisiä ja kauniita kolmekymppisiä... Ja toisinaan - mutta toki vain _toisinaan_ - kolmikymppiset saattavat olla henkisesti vähän parikymppisiä kypsempiä ja fiksumpia, ja ainakin älykkäät miehet saattavat siksi diggailla heitä jopa hiukan enemmän...
Entäs poikkeukset. Entäs me todellakin 30-40 vuotiaat, jotka miettii
onko 20 liian nuori, kun ei sen kanssa pääse juhlimaankaan kunnolla-siis ulos lähtiessä ? Tai entäs jos otettaisiin sitten 18 v ? Ai niin, mutta sehän on miltei ped.
katsomisen " arvosia" ...kohta olen itse kolmekymmentä ja juuri yksi pv mietin etten haluaisi olla yhtään nuorempi.seurailin parikymppisten touhuja huvittuneena...noh tosin olihan se kiva elää se kahenkympin ikävaihe kun tuntui että on jo niin elämää kokenut ja kaunis ja paras ja ja ja ja....mutta oppia ikä kaikki...neljä ja viiskymppisenä taas eritavalla.minä en ainakaan ole kateellinen nuoremmille...
koska molemmat saavat enemmän: mieheni on henkisesti kypsempi kuin oman ikäiseni ja toisaalta mieheni mielestä näytän paljon paremmalta kuin hänen ikäisensä naiset jotka ovat jo rupsahtaneet. ap
kolmikymppisiä, nelikymppisiä, viisikymppisiä jne. Tyttäreni mielestä parikymppiset ovat vanhoja tätejä...
Röhröh. Mitä luulet että viestisi perusteella voi päätellä sinun rumuudestasi ja viisaudestasi?