n 30 v naiset, kadehditteko parikymppisiä? miehenne katselevat heitä mieluummin
kuin ikäisiänne ja oma nuoruutenne on jo takana, edessä enää tympeä keski-ikä...
Kommentit (65)
jolla ei ole kokemusta kuin idiooteista miehistä. Yhtä hyvin kuin naisilla miehen ulkonäkö ei tosiaankaan ole se tärkein asia, sama koskee miehiä. Voihan sitä katsella - siitä on valovuosi suhteeseen. Itsekin katselen kivannäköisiä miehiä ja flirttailenkin. Mutta minulla ei ole aikomustakaan vaihtaa kumppania.
On kivaa kun miehet ihailevat ja katsovat. Mutta muista: poissa silmistä, poissa mielestä. Älä rakenna identiteettiäsi kenenkään katseiden varaan. Kehitä itseäsi ja itsetuntoasi niin, että sinusta tulee mielenkiintoinen persoona. Kaunis tai ruma...
Tää on hauska!! Kuules ap, mun mies oli parikymppinen (tarkalleen ottaen 23) kun alettiin seurustelemaan ja mä olin silloin 29v. Eipä tää mies nuorempia katellut silloin eikä katsele vieläkään! =))))
mutta jostain syystä kolmekymppinen mieheni pokasi minut, ei kaksikymppistä tyttöä. Ja edelleen nuoremmat miehet katselevat minua. Mutta minulla onkin pilkettä silmässä, ja vaikken ole enää timmi ja kuvankaunis, olen ehkä sensuelli..
Joo, kysyin juuri mieheltä (33 v.), että eikös näin olekin. Kuulemma on, tosin totesi, että kyllähän ne 20 v. miehetkin on usein notkeammassa kunnossa kuin kolmikymppiset.
En vain ymmärrä, että mikä ap:n pointti on, sillä minua ei ole koskaan häirinnyt, vaikka mies on milloin Janina Frostelia (joka nyt kuulemma jo liian vanha = minun ikäiseni), milloin ketäkin sanonut hyvännäköiseksi. So, minun kanssani tuo on kuitenkin uskollisesti 11 vuotta ollut, joten kaippa tuo tätä " vanhaa akkaa" sitten kuitenkin jaksaa katsella ;-)
Mites monta miestä tunnet jotka noin tekee? Omasiko? Mun ukko jos kattelee niin kattelkoot.Olen itse kolmekymppinen ja semmoset parikymppiset vonkailee baarireissuilla, vaan saaphan nuo vongata ;)
Koen olevani nuori ja en todellakaan pelkää, että mieheni katselisi 20-kymppisiä tytön hupakkoja. Itsetuntoni on jeeeesss!!!
Moni parikymppinen on läsähtänyt,mä en!
" en oo lässähtänyt kakskymppinen" Mul on KIINTEET 75c-kuppi.... MUN mies ei kattele parikymppisiä kun oon ite niin nätti" " Laitan kuvani nettiin, niin vertaillaan.." Hei kamoon naiset!!!!! *tuntee syvää myötähäpeää 30vuotiaita kanssasisariaan kohtaan* :(
" en oo lässähtänyt kakskymppinen" Mul on KIINTEET 75c-kuppi.... MUN mies ei kattele parikymppisiä kun oon ite niin nätti" " Laitan kuvani nettiin, niin vertaillaan.." Hei kamoon naiset!!!!! *tuntee syvää myötähäpeää 30vuotiaita kanssasisariaan kohtaan* :(
sitten nämä kolmekymppiset sortuu samaan ja vetää vieläkin yli... Huh.
Ihan yleisenä kommenttina täältä kolmenkympin paikkeilta: Ikinä en haluaisi olla enää 20-vuotias. Aikansa kutakin ja olen paljon tyytyväisempi elämääni jokaisen vuoden myötä. Oikein odotan 40-vuotta ja kuinka hauskaa sitten onkaan!
Mua katselee 16-vuotiaatkin (olen ope).
Tervejärkistä aikuista keski-ikäistä miestä ei parikymppiset tytöt kiinnosta pätkääkään. Eri asia on sitten heidan kohdalla, joiden pääkopassa ei kaikki palikat ole oikeilla paikoilla.
Miesten pää menee ihan samalla lailla kuin naistenkin. Muistan 16-vuotiaana katselleeni parikymppisiä poikia ja ihmetelleeni, mitä kukaan näkee nelikymppisessä miehessä. Nyt itse liki 40 vuotiaana katselen noita parikymppisiä poikia - enkä etovampaa näkyä tiedä.... Mutta tuo oma 40-vuotiaani on niiiiiin seksikäs.
Ihan vastakysymys ap:lle ja muillekin parikymppisille: Kadehditteko te 14-vuotiaita? Haluaisitteko olla 14? Ette. Kolmekymppisen silmissä te olette juuri samanlaisia kuin teidän silmissä 14-vuotiaat.
Vierailija:
Tervejärkistä aikuista keski-ikäistä miestä ei parikymppiset tytöt kiinnosta pätkääkään. Eri asia on sitten heidan kohdalla, joiden pääkopassa ei kaikki palikat ole oikeilla paikoilla.Miesten pää menee ihan samalla lailla kuin naistenkin. Muistan 16-vuotiaana katselleeni parikymppisiä poikia ja ihmetelleeni, mitä kukaan näkee nelikymppisessä miehessä. Nyt itse liki 40 vuotiaana katselen noita parikymppisiä poikia - enkä etovampaa näkyä tiedä.... Mutta tuo oma 40-vuotiaani on niiiiiin seksikäs.
Tämän ikäisenä on perspektiiviä elämään. Sitä tietää, että sinäkin tulet perässä... Me olemme jo eläneet sen ajan. Enkä missään tapauksessa eläisi uudestaan.
Miksi nuoret ajattelee, ettei " vanhat" (niin keski-ikäiset kuin vanhuksetkaan) ihmiset ole koskaan olleet nuoria? Ei kukaa ole syntynyt vanhaksi.
Ei se ollut kuin pieni hetki kun olin itse kaksikymppinen ja nyt kolmekymppinen ja kohta nelikymppinen..Jos meinaa elää niin väkisin vanhenee. Pitäisikö tappaa itsensä niin sitten ei tulisi koskaan vanhaksi??Sitten ei tarvitsisi pelätä että nuoremmat ovat kauniimpia..
kaipa mies katselee tyttöjä. Ei katselu ole ongelma! Älyllistä haastetta saa kuitenkin oman ikäisistä ja ehkä vanhemmista, joten tilanne lienee hallinnassa. Ja jos jompikumpi meistä laskee älyllisesti kymmenen vuotta nuorempien tasolle niin menköön!!!
meikäläisen kimpussa on ne nuoret miehet tyyliin 25-27? luulevat aina 10 v nuoremmaksi. Muutamat ovat sanoneet suoraan että haluavat vanhempaa naista koska parikymppiset eivät osaa sängyssä mitään..
Vierailija:
En. Kadehdin ihmisiä, joilla on menestyvä ura.
on kokemusta niin lapsellisista ja typeristä miehistä, että ihan tosissaan vielä väittää kuinka kaikki miehet varmasti katselevat muita, ja vielä parikymppisiä, naisia.
Ihan oikeasti, on olemassa miehiä, joilla on muitakin ajatuksia päässä. Ja jos et sitä tiedä, se johtuu siitä, että
a) olet mies, joka ei ajattele niin
b) sinulla on surkeita miehiä
c) oikeutat tuolla ajattelumallilla itsellesi oman miehesi muiden tuijottelut...
miten vaan, huonosti menee sulla. HA.