Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jolla koko 44 housuissa, onko läski?

Vierailija
22.01.2011 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitkä leveälanteinen ihminen ei todellakaan ole läski tuossa koossa!

Ei pelkästään housukoon numeron perusteella pysty sanomaan onko joku läski vai ei. Siihen kun vaikuttaa moni muukin asia.

Vierailija
42/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että lapsetkin haukkuvat päiväkoti iästä asti sillä nimellä kun aikuisetkin käyttää... Mutta 44 koon hoisuissa lyhyt ihminen on tukeva ja pitkä ihminen sopusuhtainen.

Sitä lyhyemmät tukevia...

Toki paljon kiinni ruumiin rakenteesta ja onko lihasta vai rasvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA:

ei välttämättä, jos pituutta on yli 175cm. Mulla ainakin on leveä lantio, mut muuten oon hoikka, ja pituutta on lähemmäs 180, housut 42-44, ja oon todella tyytyväinen kroppaani (paitsi joo, housuja on älyttömän vaikea löytää!)

Vierailija
44/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu.

Sinä ja sinun alipainosi!

Minäkin olen "perseen omaava" ja mahdun kokoon 36 ja lyllerö silti. Minun pituselle olen silti yli painosuosituksen. 20 kiloa olisi hyvä saada pois, mahdun varmaan lasten vaatteisiin silloin..

Koossa 42 olen myös ollut, varsinainen läskimoottori jo! :)

T. mro 5.

Ps. Nro 9: Ei se sun perseen koko määrittele milloin olet oikean kokoinen!! Mitään eri lajia sinä et kuitenkaan ole kuin me muutkaan. Eikä sinun luusi mihinkään pienene tai kasva vaikka läskiä on enempi tai vähempi. On paljon ihmisiä jotka "viihtyy" löllerönä, tervettä se ei ole..

ei ole erilaisia luita? Salli mun nauraa!

Käsittääkseni en sanonut viestissäni, että lantioni leveys johtuu pelkästään luista. Se johtuu myös siitä, että mulla kerääntyy rasva lantioon, perseeseen ja reisiin. Sen sijaan yläkroppani on aivan kuiva, kylkiluut näkyy jok'ikinen ja solisluut pongottaa. Samoin pohkeeni ja nilkkani ovat kapeat.

En sanonut, että olen alipainoinen NYT, sanoin, että KUN olin alipainoinen, käytin housuja kokoa 38.

Enkä mä ole kokonaan kokoa 42, koska yläosani on pienempi. En ole myöskään päärynä, hartiani ovat leveät. Mä olen myös aika pitkä.

En usko painoindeksiin, mutta olen painoindeksi mukaan normaalipainoinen, ja näen sen kyllä itsekin, kun peilistä katson.

On kyllä ihan pakko kysyä, mahtaako sinulla olla jotain ongelmia, kun pitää tuolla tavalla hyökätä tuntematonta ihmistä kohtaan jossain keskustelupalstalla?

Vierailija
45/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

xfghhghkudlkudludkdtkudtky

GET A LIFE

Vierailija
46/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

xfghhghkudlkudludkdtkudtky

GET A LIFE

Vierailija
47/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 senttinen, 58 kiloinen nainen on siis läski. Vyötärö 65 senttiä, lantio 110. Valtavat pakarat ja lantionluut erottuvat, silti kapea uuma.

Läski. Jaahas.

Vierailija
48/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 senttinen, 58 kiloinen nainen on siis läski. Vyötärö 65 senttiä, lantio 110. Valtavat pakarat ja lantionluut erottuvat, silti kapea uuma.

Läski. Jaahas.

käy paljon ihmisiä, joille nuo paino-, koko- ja bmi-asiat tuntuvat olevan pakkomielle. Tiedetään näkemättä, miltä toiset näyttävät, paremmin kuin nämä henkilöt itse.

Vierailija
49/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuista riippuen, enkä kyllä ole mitenkään läski. Pituutta mulla on 179 cm ja painoa 76 kg, urheilen paljon ja olen lihaksikas.

Vierailija
50/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla leveä lantio ja paksut jalat, pituutta hieman alle 170cm ja housukoko mallista riippuen 40-44. Ja ihan kevyesti olen normaalipainossa.

Vaikka en kaikkien mielestä näytäkään mitenkään laihalta, niin läskinäkään en suostu itseäni pitämään, niin kauan kuin olen normaalipainoisen puolella.

Vierailija
51/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se koon 44 perse auttamatta valtava vaikka kuinka muuta selittelisi.

Vierailija
52/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole yleisilmeeltäni hoikka (ainakin näin minulle aina sanotaan, kun valitan miten olen lihonnut:). Olen 167/62, ja käytän housuja 40-42. Minulla on leveä lantio ja erittäin pyöreä ja "hyvin" muodostunut takapuoli, eikä näitä suomalaisia malleja ole tehnyt tällaiselle vartalolle. Mutta joo ärsyttää, kyllä ostaa noin isoja farkkuja, ja nyt oonkin laiharilla;)

Vierailija
53/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selkeästi päärynävartaloinen nainen - yläkroppa ihan luuviulu, kylkiluut ja kaikki näkyy, mutta isoimmillaan on ollut lantio 106cm ja silloin painoin lähemmän 70 kiloa... Nyt lantio on 98cm ja vyötärö 63cm eli edelleen on hitosti epätasapainoa. Paino on 60kg ja olen yhtö pitkä kuin sinä.

Vierailija
54/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankero, vaikka olisi pitkäkin. Olen 174cm ja painan 84 kg ja housut on kokoa 44 ja kyllä olen mielestäni ihan karsea tankero.

Normaalisti painan 62 kg ja housut kokoa 38/40.

Vierailija
55/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski. Jaahas.

käy paljon ihmisiä, joille nuo paino-, koko- ja bmi-asiat tuntuvat olevan pakkomielle. Tiedetään näkemättä, miltä toiset näyttävät, paremmin kuin nämä henkilöt itse.

Vierailija
56/56 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selkeästi päärynävartaloinen nainen - yläkroppa ihan luuviulu, kylkiluut ja kaikki näkyy, mutta isoimmillaan on ollut lantio 106cm ja silloin painoin lähemmän 70 kiloa... Nyt lantio on 98cm ja vyötärö 63cm eli edelleen on hitosti epätasapainoa. Paino on 60kg ja olen yhtö pitkä kuin sinä.

aiemmin tässä ketjussa ja kerroin omasta kropastani. Mulla kerääntyy selvästi rasva lantioon, takapuoleen ja reisiin (vatsa on jo aivan litteä), kun taas yläkroppa on hoikka. Mielestäni en ole epätasapainoisen näköinen, vaan mallia X, koska hartiani ovat leveät, kun taas vyötärö kapea. On vaikeaa löytää hyviä vaatteita, mutta minusta vartaloni on oikein kaunis!

Niin ja mulla on yleensä koon 42 housut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän