Oletko nettomaksaja vai nettosaaja?
Jos maksat kuukaudessa enemmän kuin 1700€ veroja (tulo, ALV, sähkö, polttoaine jne) kuulut nettomaksajien ryhmään.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vesa-kanniainen/milla-tulorajalla-tyop…
Kommentit (15)
Olen.
Maailmassa on autettavia ja auttajia, kannattaa olla auttaja.
Terminologia kusee ja pahasti. Maksat enemmän kuin keskiverto. Ei kerro mitään nettomaksuista tai saamisista.
Maksan yli 1700 kuussa jo pelkästään tuloveroa.
olen nettiosaaja.
Käytän jopa googlea kerran kuussa
Hyvä että rikaat maksaa meidän elämisen on niillä rahaa
En ole nett osaaja tai moniosaaja, vaan nettomaksaja
Vierailija kirjoitti:
mää epäilen että aika moni ehtii olla nettosaaja aika monta vuotta, hyvinkin 25 ekaa vuotta.
Näin tää pelaa. Investoidaan tulevaisuuden nettomaksajaan.
Olen nettomaksaja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että rikaat maksaa meidän elämisen on niillä rahaa
Ole hyvä.
maksan vähän reilun 2000 pelkästään palkasta veroja kuukausittain. Siihen vielä päälle muutama satku pääomaveroja kuukausittain. Tähän vielä lisäksi kaikki välilliset verot. Ei kyllä naurata.
Vierailija kirjoitti:
maksan vähän reilun 2000 pelkästään palkasta veroja kuukausittain. Siihen vielä päälle muutama satku pääomaveroja kuukausittain. Tähän vielä lisäksi kaikki välilliset verot. Ei kyllä naurata.
No ei niin, mutta onpahan lupa esittää eläteistä mielipiteensä.
I Finland var jag definitivt en nettobetalare flera gånger om. Sedan 20 år tillbaka slutade det genom emigration. Numera betalar jag endast för egen familj, vilket känns lämpligt. Ni får snylta på andra eller börja klara er själva. Mina strån till den ruttna stacken är dragna och de var på tok för många.
HS:ssä tulot x7, mutta minulla on kolme lasta, joten meidän perhe myös kuluttaa myös niitä verorahoja.
Tienasin viime vuonna 93ke, asiakas oli ulkomaalainen. Firma laskutti suunnilleen kolminkertaisen summan asiakkaalta.
Olettaisin että olen ollut supernettomaksaja tälle yhteiskunnalle.
mää epäilen että aika moni ehtii olla nettosaaja aika monta vuotta, hyvinkin 25 ekaa vuotta.