Nainen, jolla koko 44 housuissa, onko läski?
Kommentit (56)
Osui silmiin tämä keskustelu ja piti kysäistä muijalta, mikä hänen kokonsa on. Kuulemma nykyään 42 (ennen todella hoikkana 38). Hän on lyhyt ja tuskin kenellekään tulee hänestä mieleen sana lihava, painoindeksikin on yhä ns. normaali.
Mua jaksaa edelleen ihmetyttää ne naiset, jotka yrittää pitää itsensä luuviuluina miehiä miellyttääkseen. En tarkoita, että pitäisi painaa 200kg, mutta kyllä mun silmääni miellyttää enemmän naisen kuin teinipojan vartalo, niin kuin aikuisia miehiä yleensäkin (heteroja).
Olen itse 176 cm ja minun kokoni normaalipainossa oli 40 - 42. 44 kokoa käytin kun tuli pientä pyöreyttä. Nyt mennäänkin jo eri lukemissa :( Pienelle naiselle 44 on varmaan jo tosi iso koko.
aiemmin tässä ketjussa ja kerroin omasta kropastani. Mulla kerääntyy selvästi rasva lantioon, takapuoleen ja reisiin (vatsa on jo aivan litteä), kun taas yläkroppa on hoikka. Mielestäni en ole epätasapainoisen näköinen, vaan mallia X, koska hartiani ovat leveät, kun taas vyötärö kapea. On vaikeaa löytää hyviä vaatteita, mutta minusta vartaloni on oikein kaunis! Niin ja mulla on yleensä koon 42 housut.
Mä en ole eläissäni ostanut koon 42 housuja - jo koko 40 saa mut kauhun partaalle. Ja olen kuvailemasi kaltainen nainen, eli mielestäni ihan kaunis, mutta helvetin isoperseinen. Yläkroppa mulla on kaunis Y-muoto, koska treenaan paljon yläkroppaa, että takapuoli ei näyttäisi niin isolta. Mutta siis mä olen edelleen sitä mieltä, että 98cm kokoisena ja mahtuessaan koon 26 pilleihin mun takapuoli on suuri. Niin, että ihan vilpittömästi onnittelen hyvästä itsetunnosta. Mun oma ehkä tuhoutui silloin teini-ikäisenä kun haukuttiin "ladon oveksi", kun en kerran pääse tästä ajatusmaailmasta eroon.
aiemmin tässä ketjussa ja kerroin omasta kropastani. Mulla kerääntyy selvästi rasva lantioon, takapuoleen ja reisiin (vatsa on jo aivan litteä), kun taas yläkroppa on hoikka. Mielestäni en ole epätasapainoisen näköinen, vaan mallia X, koska hartiani ovat leveät, kun taas vyötärö kapea. On vaikeaa löytää hyviä vaatteita, mutta minusta vartaloni on oikein kaunis! Niin ja mulla on yleensä koon 42 housut.
No sitten sulla on huomattavasti parempi itsetunto kuin mulla ja onnittelen siitä kovasti. :) Mä en ole eläissäni ostanut koon 42 housuja - jo koko 40 saa mut kauhun partaalle. Ja olen kuvailemasi kaltainen nainen, eli mielestäni ihan kaunis, mutta helvetin isoperseinen. Yläkroppa mulla on kaunis Y-muoto, koska treenaan paljon yläkroppaa, että takapuoli ei näyttäisi niin isolta. Mutta siis mä olen edelleen sitä mieltä, että 98cm kokoisena ja mahtuessaan koon 26 pilleihin mun takapuoli on suuri. Niin, että ihan vilpittömästi onnittelen hyvästä itsetunnosta. Mun oma ehkä tuhoutui silloin teini-ikäisenä kun haukuttiin "ladon oveksi", kun en kerran pääse tästä ajatusmaailmasta eroon.
ole erityisen hyvää itsetuntoa, mulla on vaan kaunis vartalo. Ehkäpä tässä on erona se, että sun mielestä kaunis vartalo on mahdollisimman laiha, ja mun mielestä siihen liittyy muitakin attribuutteja.
painoin 50 kg (1.69 pituudella). Ja pidin itseäni läskinä.
Nyt painan 68 kg ja olen täysin tyytyväinen peilistä näkyvään kuvaan. Tosin olenkin käynyt kuntosalilla ja treenannut haluamiani lihaksia, joten kurvit ovat kohdallaan.
Jos siis joku 55-kiloinen ja normaalipituinen pitää itseään läskinä ei ole kyse siitä, että hän olisi läski vaan että hänellä on vääristynyt omakuva.
Juurikin kirpparille raahasin niitä isoja housuja, jotka nykyään vaan lepattavat ja valuvat.
Vaikka en kyllä vieläkään mikään tikkulaiha ole.
vaan todennäköisesti ylipainoinen.
Läskiksi mulla ei ole tapana ihmisiä kutsua.
Minulla on 34 ja tuntuu olo tanakalta! :/
Nyt kokoa 38 mutta usein turpea olo vieläkin :/
Koko 40 on jo lyllerölle
tai sitten leveälantioiselle. Olen ihan normaalipainossa, ja mun housujen koko on 42. Olin pari vuotta sitten masennuksen takia alipainoinen, ja silloin mun housujen koko oli 38.
itselläni 38 on jo sellainen "läskikoko" että sen ylitte jos menee niin näyttää jo ihan kaamealta!
Mä olen 155 cm ja painan 61 kg ja silti mulle menee koko 38 eli huhuijaa millainen plösö olisin jos pitäisi käyttää kokoa 44!!!
Eiköhän tämä jo käynyt selväksi Älytön pullero on.
Ei mikään ihme että lapsetkin haukkuvat päiväkoti iästä asti sillä nimellä kun aikuisetkin käyttää...
Mutta 44 koon hoisuissa lyhyt ihminen on tukeva ja pitkä ihminen sopusuhtainen.
Jos on 160 cm, niin taitaa olla. Mutta jos on 180 cm, niin eipä taida.
Juu juu.
Sinä ja sinun alipainosi!
Minäkin olen "perseen omaava" ja mahdun kokoon 36 ja lyllerö silti. Minun pituselle olen silti yli painosuosituksen. 20 kiloa olisi hyvä saada pois, mahdun varmaan lasten vaatteisiin silloin..
Koossa 42 olen myös ollut, varsinainen läskimoottori jo! :)
T. mro 5.
Ps. Nro 9: Ei se sun perseen koko määrittele milloin olet oikean kokoinen!! Mitään eri lajia sinä et kuitenkaan ole kuin me muutkaan. Eikä sinun luusi mihinkään pienene tai kasva vaikka läskiä on enempi tai vähempi. On paljon ihmisiä jotka "viihtyy" löllerönä, tervettä se ei ole..
Mä käytän kokoa 44-46 housuissa, enkä ole mikään erikoisen läski. Pituutta on kylläkin se 180cm.