Nyt ne täällä haukutut nuoret äidit ruotivat teitä blogeissaan,arvon mammat!
Te,jotka olette aikojen saatossa haukkuneet täällä palstalla nuoria äitejä ja linkkailleet heidän blogejaan, nyt on teidän vuoro. Itse seurasin viimeisintä keskustelua ja olin niin varma,että joku heistä edes tekee kirjoituksen tästä ihmeellisestä solvaamisesta. Jokainen heistä on tainnut tehdä sellaisen. Jokaisen tekstissä on ihan suoraa asiaa, näitäkö te oikeasti haksatte haukkua? En osaa linkata blogeja tähän, mutta tiedätte varmasti blogit mistä puhun! Sitä saa mitä tilaa ;)
Kommentit (128)
minkä luulette yhdistävän teitä yli 30 v teineihin? Siksikö seuraatte ja arvostelette noita teiniblogeja?
Ettehän te muutenkaan lue teinien blogeja, on ne sitten muusta aiheesta, jos kirjoitustyyli tai kuvat ei ole teidän mieleistä tyyliä.
Ne blogit rajaatte helpommin pois elämästänne. Vai luetteko teinien H&M muotiblogeja, Mangaa ja japania, OpiskelijaElämää ja Poikia, tai AnttiTuiskun fanittajan tunnustukset-blogia?
Erikoista arvostella jotain, jota ei itse elä ja johon ei pääse sisälle, sitten haukkuu sitä. Ootte vaan liian vanhoja ja kyynisiä;-)
Oma äitini on tehnyt lapset nuorena ja hoitanut meidät kotona kouluun saakka..
Sai silti opiskeltua hankittua työn ja omaisuuttakin löytyy..
Taloja omistaa 4 kuten myös autoja ja kaikki velattomia.
Rahastakaan meillä ei ole ikinä ollut pulaa vaikka yhden ihmisen palkalla koko perhe elätettiin..NUORINA!!
Vanhempani käy usein ulkomailla ja pystyy pitämään töistä palkatonta vapaata.
Jaksaa nyt osalistua lapsenlapsien elämään ja nyt saa taas sen oman elämänkin takaisin kun lapset on lentänyt jo pesästä.
Sekö teitä vanhoja mammoja vituttaa että nuoret äidit pärjää elämässään paremmin kuitenkin kuin te?
Mä en taas suosi päin naamaa sanomista.
Mihin katosi hienotunteisuus ja hyvät käytöstavat? Pään aukomisessa ei ole mitään rohkeaa eikä hienoa, oli minkä ikäinen tahansa.
Kivaa luettavaa. Eipä ole valittamista oloissanne =)
Jatkakaa samaan malliin älkääkä kuunnelko typeriä av-mammojen kommentteja.
T. 30v kahden lapsen äiti joka sai ekan 20 vuotiaana.
Kirjoitit hyvän tekstin! ;)
Kurjaa, että jouduit tuollaista paskaa neuvolan eukkoa kestämään.
Mä olin raskaana ollessa 28v. ja mulla oli ihan kamala neuvolan täti. Piti mua huonona, kun en ollut viimisen päälle laittautunut mennessä sinne raskaana ollessa ja vauvan saatua. Eikä huomannut (ammatti ihminen muka... HAH!) että kärsin vakasta masennuksesta, vaan haukkui mua päin naamaa.
Minkä ikäinen olet nyt? Ja lapsesi?
Selailin nopsaan nuo blogit asenteella et mitä "tyhmiä" teini mammoja siellä on. Mutta yllätys oli positiivinen !! Ihania nuoria äitejä !!!!!!
Ja eikö meidän vanhempien pitäisi olla tukena heille eikä haukkumassa?!! Vaikka eivät varmasti apuamme kaipaa, mutta eivät todellakaan myös haukkuja.
Jokainen meistä tekee virheitä äitinä, vanhat ja nuoret.
JA sitä paitsi... ennen vanhaan (aikana, kun 60-70-luvun mummot sai lapsia) lapsia alettiin tekemään jo 18-20 iässä !!
T. mamma 33v.
tuon joopajoon ja jepjepin tilalle? Pitääkö siis ymmärtää, että pään aukominen onkin hyvä asia, johon tulee pyrkiä? Ainakin omat lapseni ja muutaman sata, ellei tuhat muidenkin olen yrittänyt kasvattaa kohtelemaan ihmisiä niin, että ei loukkaa ketään. Mutta se onkin siis väärin? Onpa maailma muuttunut.
34
Mun mielestä reilu peli kaikille rintamilla. Ei mennä sanomaan loukkaavia asioita päin naamaa, muttei myöskään selän takana panetella ja paheksuta. Kaikkein raukkamaisinta on haukkua toisia nimettömänä todella rumin sanakääntein. Liiallista suorasukaisuutta pahempi asia on juuri av-mammojen helmasynti, tekopyhyys.
... oma äitini oli "teiniäiti" ja olen vieläkin elossa. Heh. Äitini on edelleen nuori vaikka olen jo aikuinen. Koulussa olin tosi ylpeä, kun kerroin, että minkä ikäinen äitini on. Muut totesivat nolosti: "mun äiti on jo 50v."
esim. teille kaikille jotain ilkeää.
Valitsen silti etten niin tee! Koska minut on kasvatettu hyville tavoille.
Antaa sen tyhmemmän ihmisen aukoa päätään, kun itse katsot häntä hymyille ja säälivällä ilmeellä ;D
Tai lähden vain pois tilanteesta, viisaampana.
Näin opetan myös lapsenikin.
T. 33v. (numero 52 lisää)
Mutta ei siinä pään aukomisessakaan ole mitään jaloa, ilkeäähän se on. Turha sitä on uhitella, että joku ei uskaltaisi. Miksi pitäisi uskaltaa? Melkein kadun, että kirjoitin ketjuun yhtään mitään.
34
tuon joopajoon ja jepjepin tilalle? Pitääkö siis ymmärtää, että pään aukominen onkin hyvä asia, johon tulee pyrkiä? Ainakin omat lapseni ja muutaman sata, ellei tuhat muidenkin olen yrittänyt kasvattaa kohtelemaan ihmisiä niin, että ei loukkaa ketään. Mutta se onkin siis väärin? Onpa maailma muuttunut. 34
Mun mielestä reilu peli kaikille rintamilla. Ei mennä sanomaan loukkaavia asioita päin naamaa, muttei myöskään selän takana panetella ja paheksuta. Kaikkein raukkamaisinta on haukkua toisia nimettömänä todella rumin sanakääntein. Liiallista suorasukaisuutta pahempi asia on juuri av-mammojen helmasynti, tekopyhyys.
..on kohteliaampaa ja enemmän hyvientapojen vastaista esittää asiat suoraan kasvoitusten, kuin jauhaa selän takana paskaa, tai anona palstoilla.
Asiat ja omat mielipiteensäkkin voi esittää monin eritavoin!!
Ja se joka heitti sen mokoma-satanisti kommentin.. Hyvät naurut sain! :------D toivottavasti se oli sarkasmia, eikä tosisaan heitetty juttu! :---D
niin mitäköhän tapahtuis jos esim. tämä Ruotsin neiti saisi lapsen: http://www.kissies.se/ ?
ja löytyyhän näitä Suomestakin mutta tuo nyt on niin kamala että oli ihan pakko nostaa esimerkiksi :D
TOSSA vaiheessa mä vasta järkyttyisin :D
niin mitäköhän tapahtuis jos esim. tämä Ruotsin neiti saisi lapsen: <a href="http://www.kissies.se/" alt="http://www.kissies.se/">http://www.kissies.se/</a> ? ja löytyyhän näitä Suomestakin mutta tuo nyt on niin kamala että oli ihan pakko nostaa esimerkiksi :D TOSSA vaiheessa mä vasta järkyttyisin :D
No hyi hitsiläinen! Voiko 19-vuotias näyttää edes noin luonnottomalta??
Mä oon häärännyt täällä ainakin pari kuukautta mielestäni suhteellisen tiiviistikin, enkä tiedä mistä puhutaan. Kävin kurkkaan pari blogia ja haluaisin toivottaa iloa ja onnea kaikille edellä mainituille nuorille äideille. Ei haukku haavaa tee, eikä av-mammasta parempaa äitiä, vaikka kuinka koittaa lytätä muita lattian rakoon. Hyvä, että te tiedätte itse, millaisia äitejä olette!
T. 3-kymppinen myöskin "lastaan kieroonkasvattava" äiti
ja tarkoittaa noin 16-22-vuotiasta
oikeesti ei vanhat mammat taida tietää mitä "teini" tarkoittaa :DD
tuon djäkne-"faktasi" repäsit?? :D:D:D:D:D::D Onko koulu jäänyt käymättä?? :D:D:DD:D:D:D idiootti!
"teini"äideille.
Nuoria, nättejä ja ilmeisesti lapsilleen täysillä omistautuvia äitejä jotka eivät ole vaihtaneet omaa tyyliään hätäponnariin ja tuulipukuun, sisutavat ja laittavat kotipesäänsä kauniiksi, tykkäävät myös panostaa itseensä ja sekös jos mikä risoo osaa +30/120kg mammoja.
Kateus. Sehän se jyllää, se saa arvostelemaan ja haukkumaan anonyymisti ja sekös jos mikää on lapsellista! Siis lapsellista, lapsihan on teiniä nuorempi joten kuka tässä vajoaa ja mille tasolle? Aletaanko seuraavaksi lällättelemään ja heittelemään hiekkaa toisen niskaan?
Toivotan kaikkea hyvää näille mammoille, niin nuorille kuin "vanhoillekkin", en ymmärrä miksi äidin pitää olla toiselle äidille se susi, miksi pitää vertailla, arvotella ja haukkua, miksi se kateus aina kukkii niin komeasti?
Terkuin: äiti, joka esikoistaan odottaessaan sai teiniäidin (ja huonon äidin) leiman otsaansa vain iän perusteella, nyt 28vuotias, pian neljän lapsen äiti ja edelleen sen saman miehen kanssa yhdessä jonka kanssa kädestä pidettiin kiinni jo vuonna 1997 :)
tuon joopajoon ja jepjepin tilalle? Pitääkö siis ymmärtää, että pään aukominen onkin hyvä asia, johon tulee pyrkiä? Ainakin omat lapseni ja muutaman sata, ellei tuhat muidenkin olen yrittänyt kasvattaa kohtelemaan ihmisiä niin, että ei loukkaa ketään. Mutta se onkin siis väärin? Onpa maailma muuttunut.
34