Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ne täällä haukutut nuoret äidit ruotivat teitä blogeissaan,arvon mammat!

Vierailija
21.01.2011 |

Te,jotka olette aikojen saatossa haukkuneet täällä palstalla nuoria äitejä ja linkkailleet heidän blogejaan, nyt on teidän vuoro. Itse seurasin viimeisintä keskustelua ja olin niin varma,että joku heistä edes tekee kirjoituksen tästä ihmeellisestä solvaamisesta. Jokainen heistä on tainnut tehdä sellaisen. Jokaisen tekstissä on ihan suoraa asiaa, näitäkö te oikeasti haksatte haukkua? En osaa linkata blogeja tähän, mutta tiedätte varmasti blogit mistä puhun! Sitä saa mitä tilaa ;)

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä äitinuoriso äityikin hohottelemaan ja kommentoimaan lapsellisen yksisanaisesti sekä nimittelemään idiootiksi ym. törkeää. Meni maku. Ehkä he eivät olekaan puolustelun arvoisia.

Taisi kyllä muillakin kuin meillä nuorillaäideillä poiketa jutut tämän ketjun varsinaisesta aloituksesta. Selaappaa kommentit alusta alkaen, ja katso mistä mikäkin on saanut alkunsa. Ja kun kaikki fiksut täällä kommentoivat vain anonyymeinä, miten voit tietää mikä kommentti on kenenkin kirjoittama? ;)

teevee rudi

Vierailija
102/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kyllä muillakin kuin meillä nuorillaäideillä poiketa jutut tämän ketjun varsinaisesta aloituksesta.

Kelläköhän täällä tosiaan on törkeimmät jutut? Kyllä, kasvottomasti kirjoittelevalla palstan vakiosakilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki voida tehdä lapsia silloin, kun itse haluamme ilman arvosteluja!

Kaikilla ei ole tietoinen valinta tulla raskaaksi. Onneksi kuitenkin moni ottaa vastuun teoistaan ja pärjääkin paremmin kuin olisi ikinä uskonut.

Mitä vaatteiden osteluun tulee... Mielestäni lapsen voi pukea nätisti ja vaikka kalliisti olematta tyhmä,pikavippikierteessä oleva ja huono. Siitähän täällä on ennenkin keskusteltu että, nuoret äidit ostaa kaiken luotoilla kun ovat niin tyhmiä,todellisuus iskee viellä päin naamaa ja plaa plaa plaaa....

Minä ainakin puen lapseni niinkuin itsenikin.

Minä ostan vaatteeni uutenna ellokselta,h&m:ltä ja vaikka mistä ja siinä samalla ostan pikkuherran vaatteet :) Välillä ostan jotain hienompaa merkkiä :) Niinkuin itsellenikin.

Eräs kaverini taas ostaa omansa ja muksun vaatteet kirpparilta ja kolmas ottaa meidän vanhoja, mutta ostaa myös uusia.

Eli jokainen pukee lapsensa omaan tyyliin sopivaksi? Jos niin voi ilmaista?

Vierailija
104/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle. Alkoi nuoria tyttöjä pyöriä Koskikeskuksessa ja kas, yhtäkkiä oli maha pystyssä monella kun oli niin eksoottista odottaa lasta ulkomaalaiselle miehelle. Niin tasapainoista, että...

tämä nyt liittyi??

Vierailija
105/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ei vaan voi mitään että muutama nuoriäiti täällä oikeen provoaa teitä jatkamaan, ei pidä yleistää taaskaan. Harmittaa että viestiketjun perimmäinen tarkoitus katosi kun piti toisia ruveta haukkumaan, eikä tän asian vaan voisi antaa olla.

Vierailija
106/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän minäkin tapauksia kun lapsia laiminlyödään. Eivätkä todella ole nuoria äitejä.

Se on päässä se vika.. jos on vikaa.

Kyllä minä tiesin jo lapsena että,vauvaa ei jätetä yksin eikä kohdella väärin!

Eli meillä joillain tää pointti on vissiin että, nuoriäiti/teiniäiti ei ole yhtäsuurikuin lapsi kärsii tai on heitteillä :)

Voitteko sisäistää ?

Tuttavaani puhutteli alkohili 35vuotiaana enemmän kuin lapset!

Lasten isä oli töissä,tutun ystävät (kaikki teiniäitejä aikanaan) kävivät viihtymässä,tuttu ei saanut 2pienelle lapselle vahtia joten hänen ratkaisu oli = Vedämpä kännit kotona

Hän veteli monena viikonloppuna kännejä kotonaan ja siis ihan kunnon kännejä. Ei olis lasta pystynyt hoitamaan tai kaatumatta kantamaan. Oli hänelle niin rankkaa niin monen biletysvuoden jälkeen perustaa perhe. Huoltajuus on nykyään isällä ja tuttava ollut jo 2 kertaan vipusella kun ryyppäsi ja menetti perheen niin rupesi ihan kokopäivä juopoksi. Että näin.. Eli todellakin VIKA ON PÄÄSSÄ ja ihmisessä ei siinä iässä!

:)

-Ansu

Vierailija
107/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku haukkuu blogissaan nimettömiä AV-mammoja. Hui, pelottaa! Nyt saamme mitä tilasimme!

Vierailija
108/128 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, kyllä oli taas viihdettä tässä ketjussa!

Vierailija
109/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://myperfectlife-emmy.blogspot.com/

Missä niden tyttöjen/bloggajien iät on mainittu? tämäkään ei mielestäni vaikuta teiniäidiltä, eikä muutkaan.. mielestäni yli 20vuotias ei ole teini?

Itse olen 32v esikoistani odottava ja itsekin tykkään panostaa itseeni!

Vierailija
110/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kateellisia meille nuorille äideille.

Vierailija
111/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kateellisia meille nuorille äideille.

Toi nyt oli aika asiaton...

T:nuoriäiti

Vierailija
112/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on yks niistä miljoonista aiheista, mistä voi tapella maailman ääriin asti. Teillä jokaisella on oikeus mielipiteeseenne, mut vähän jotain rotii tähä touhuun. En ainakaan huomannut yhtäkään hyvin argumentoitua mielipidettä teiniäitejä vastaan, mistä lie johtuu. Silti tää haukkuminen ja mollaaminen menee hieman yli. Mä en itse pidä kovin hienona sitä esimerkiksi,että pusketaan esikoinen maailmaan 45-vuotiaana. En kuitenkaan rellestä palstoilla haukkumassa tämän valinnan tehneitä.

-Jenni

Ja joo, tälläkin hetkellä Mokoma soi taustalla ja uhraan vuohta alakerran herralle.

Vierailija
113/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen saanut esikoisen 20v : Millä verukkein sanot blogistia kypsymättömäksi? Minusta kaikki mitä he kirjoittelvat ovat täysin normaalia ja hyvää.

Ja en sanonut että tuossa iässä siinä olisi mitään epänormaalia tai pahaa ettei vielä ihan täysin aikuinen ole...

Vierailija
114/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saisitte opetella kirjoittamaan, sekä ap että nämä nuoret bloggaajat. Käsittämättömän paljon kirjoitusvirheitä jokaisella!

Vierailija
115/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla läskit mummoäidit vain kateellisia meille nuorille äideille.

Ei meidän tarvi vajota yhtä alas hei.. Juuri esimerkiksi tuollaisten typerien kommenttien ansioista meidät kaikki nuoret äidit leimataan samanlaisiksi.

Jenni: Joo meilläkin Mokoma soi, ja illalla vietellään uhrijuhlia! ;D

-rudi

Vierailija
116/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saisitte opetella kirjoittamaan, sekä ap että nämä nuoret bloggaajat. Käsittämättömän paljon kirjoitusvirheitä jokaisella!

Itselläsikin on ko. kommentissasi pari virhettä ;)

Vierailija
117/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotan miten puhun. Kun kirjotan mun blgia,en aattele kirjottavani jotain äidinkielen esseevastausta. Mokoma raikaa,se on uhrijuhlan taikaa!

-Jenni

Vierailija
118/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva (tai herra) Pilkunnussija...

Sua osaskin jo odottaa :)

Voiko elämä olla niin kurjaa että tarvii toisten kirjoituksiin puuttua?

Iteltäs puuttu pilkku !!

Vierailija
119/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitäköhän tapahtuis jos esim. tämä Ruotsin neiti saisi lapsen: <a href="http://www.kissies.se/" alt="http://www.kissies.se/">http://www.kissies.se/</a&gt; ?

ja löytyyhän näitä Suomestakin mutta tuo nyt on niin kamala että oli ihan pakko nostaa esimerkiksi :D

TOSSA vaiheessa mä vasta järkyttyisin :D

Tää oli kyllä jo todella järkkyä :D :O :O :O Meinas silmät tippua näppikselle :D Eihän kukaan voi oikeasti näyttää tuollaiselta - vai voiko?!

Mutta asiaan: Mulla ei ole teiniäitejä vastaan mitään, ei ketään näistä kenen blogeja tänne on linkitetty. Jokainen tyylillään. Nuoret on vielä nuoria, mutta tekeekö se pelkästään heistä huonoja äitejä? Mun mielestä ei!

Minun ei tarvitse täällä itseäni nostattaa lyömällä lyttyyn nuorempia äitejä. Esikoiseni olen saanut 22-vuotiaana. Olisinko minäkin kuulunut noihin teiniäiteihän vielä silloin? Omasta mielestä en, mutta av:n mielestä mut oisi voinut ilmeisesti ikäni puolesta kuitenkin lynkata :)

Nyt olen 30v. Toki katson maailmaa eritavalla kuin silloin parikymppisenä. Mutta mitä siitä? Niin käy kaikille. Tarviiko sitä silti alkaa 20v. äitejä mollaamaan iän takia? Varmasti panostavat lapsiinsa ja hoitavat heidät kunnialla. Semmoinen kuva minulle ainakin välittyy noista blogeista.

Kyllä siihen sitten joku (esim. nla) puuttuu jos jotain puutteita huomataan. Ei ole av-mammojen tehtävä keksiä oletuksia päästään koskien toisten vanhemmuutta.

Vierailija
120/128 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jostakin syystä on mennyt ohi nämä teiniäitihaukkumisketjut - varmaankin siksi, että avaan vain itseäni kiinnostavia juttuja. Niinpä olen aika monta mummoäitihaukkumisketjua avannut ja tullut pahoilleni...

Eiköhän kaikenlaiset haukkumiset iästä riippumatta osoita melkoista kypsymättömyyttä ja epävarmuutta omasta itsestään. Hyvän itsetunnon omaava tosin osaisi jättää ne haukkumisetkin omaan arvoonsa, mutta kun en itse 35-vuotiaana osaa tehdä, niin en ihmettele, ettei alle 20-vuotiaskaan siihen aina kykene.

Jokaisessa ikäryhmässä on huostaanottoja, alkoholisoituneita vanhempia, bilehileitä jne. Se, ostaako turvakaukalon uutena, ei varmaan vielä kerro ihan avuttomasta äidistä... Itse ainakin ostin kaikki esikoisen tavarat uutena, kun tarkoitus on kierrättää niitä seuraaville. Ja kyllä, tarkoitus olisi vielä kahden lapsen jälkeen saada pari muutakin, vaikka ikä lähenee tuota neljääkymppiä. En ymmärrä, miksi jonkun pitäisi sitä minun puolestani paheksua. Kun hoitaa lapsensa hyvin, sen pitäisi riittää kaikille muille.