Lue keskustelun säännöt.
  reklamaatioketju: ihmeellisin asia josta olet kuullut valitettavan tai valittanut itse
Kommentit (102)
Siinä oli postimerkkejä n. 6 kpl. Kun otin postimerkit käyttöön, niin vihkosessa oli pelkät pahvikuoret. Postimerkit puuttuivat sisältä.
Kävin asiasta kertomassa postissa ja myyjä katseli vihkosta ihmeissään. Eipä ole hänelle ennen vastaavaa sattunut. Täytyypä olla tästä lähtien tarkkana... Ja sain uudet postimerkit tilalle.
Löytyipä sitten myöhemmin käyttämätön postimerkkivihkonen rahapussista. Olin siis käyttänyt postimerkit tuosta vihkosesta, mikä oli tyhjä....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla

- Asiakas osti tulostimen -> tuli kuukauden päästä valittamaan, koska myyntitilanteessa ei ollut kerrottu siitä, että muste loppuu ja sitä pitää ostaa lisää. (joo, muistaako automyyjä aina kertoa, että autohan pitää tankata välillä?)
- Asiakas osti laitteen seitsemän (7!) vuotta sitten. Soittaa edelleen kerran kuussa vaatien neuvoja, koska "kyllä maksoin kovan hinnan ja pitää sitten apua saada, kun kerran kysyy". Parhaimmillaan on hakenut muualta lisälaitteita ja sitten tulee vaatimaan mieheltä opastusta niidenkin asennukseen.
- Tämä on ehkä klassikko tietystä asiakastyypistä, näitä meinaan riittää. Tuntematon henkilö kävelee liikkeeseen vaikka nyt Turussa ja aloittaa keskustelun: "Olen tuolta Mikkelistä ja rouva on teatterissa, niin pyörin tässä kaupungilla. Ajattelin poiketa kysymään neuvoa, kun on alan liike..." Ja sitten nämä tyypit kyselee ja kyselee, pyytää näyttämään jne. Mitään ei ole tarkoituskaan ostaa, kunhan keksii tekemistä rouvan teatterireissun ajaksi ja samalla saa neuvoja ongelmiinsa. Mies nykyään sujuvasti vetäytyy: "voi, mikäs merkki se nyt olikaan? Joo-o, en ole sitä mallia myynyt, niin en osaa yhtää sanoa..." Paikkakuntalaisia voisi autellakin, mutta rajansa silläkin ja on kädet täynnä muitakin töitä.