Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reklamaatioketju: ihmeellisin asia josta olet kuullut valitettavan tai valittanut itse

Vierailija
20.01.2011 |

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vakiintunut ruuan nimi, kuten esimerkiksi janssoninKIUSAUS ym

Vierailija
2/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vienyt keväällä ostamani kengät Sokokselle syksyllä takaisin, kun olivat menneet rikki. Mielestäni kenkien pitää kestää kauemmin. Sain uudet kengät tilalle. Niitä käytin sitten seuraavan kesän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no se paholaisenhillo on ihan vakiintunut ruuan nimi, kuten esimerkiksi janssoninKIUSAUS ym

mutta että joku viitsii tollaisesta valittaa kaupalle eikä edes ko. tuotteen valmistajalle. Kaupan vikahan se toki on että valikoimissa on moista jumalanvastaisuutta...

Vierailija
4/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti asiakaspalveluun kiroillen ja jäkättäen että kun hänellä on tässä puhelimessa se takuu ja kun lauantaina oli joku pöllinyt uuden puhelimen taskusta (oli siis ollut baarissa) että pistäkääs vaan uutta tulemaan, takuu kattaa sen kyllä! Joopa joo, pyysin soittamaan poliisille ja vakuutusyhtiöön ja siitäkös sain sitten kuulla olevani ilkeä ja näsäviisas.. :D Kyllä nauratti kun luurin laittoi kiinni!!

Vierailija
5/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 -vuotiaana. Odottelin siinä toimistolla lehteä lukien ajotunnin alkamista. Joku äiti soitti toimistoon, että poikansa on lukkiutunut huoneeseensa, soittaa musiikkia täysillä ja ei suostu menemään ajotunnilleen! Se toimistosihteeri kertoi, että eiköhän tuo ole teidän oma ongelma.... Näin curling-perheissä ;)

Vierailija
6/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas valitti kokonaisesta kanasta, joka uunissa paiston aikana roiskui niin pahasti, että UUSI uuni tuli aivan likaiseksi. Piiitkä juttu siitä tuli, ja asiakas sai uuden kanan ja uuden UUNIN:)

Vierailija
7/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasi sinihomejuustobroileria, mutta toi annoksen pian takaisin, koska kastike maistui liikaa sinihomejuustolle...

Asiakas tilasi pihvin kypsänä, joka hänelle paistettiinkin. Asiakas toi annoksen takaisin, koska pihvi tihkuu verta. Lähempi tarkastelu kertoi, että "veri" oli ketsuppia jota asiakas oli lätrännyt lautaselleen.

Asiakas tuo hampurilaistarjottimen tiskille ja näyttää hampurilaisen välistä "löytynyttä" muovin palaa. Samalla tarjottimella on dippikuppi, jonka reunasta on lohkaistu juuri saman muotoinen ja kokoinen pala, kuin hampurilaisen välistä löytyi... Ja kyseiset dippikupit otetaan itse maustepisteestä, eikä niitä säilytetä paistopisteen lähelläkään.

Onhan noita asiakkaita moneen junaa, mutta suurin osa on onneksi mukavia :)

Vierailija
8/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo oli ostanut markka-aikaan marketista kahden markan (n. 20 snt) halpissukkahousut ja palautti ne sitten minkkiturkki tutisten kauppaan, kun niissä oli ollut värivirhe.

Tämä piheyden huipentuma nauratti köyhää kesätyöntekijää pitkään ja hartaasti :)

Vierailija
9/102 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toi eräs rouva syksyllä ruohonleikkurin. Oli kuulemma liian raskas työntää. Myyjä kattoi kolhuista konetta ja totesi, että hyvin tätä on näköjään työnnelty pitkin kesää.

No, sai kuin saikin rahat takaisin.

Vierailija
10/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin valituksen, kun ostamani Ingmanin jäätelöt olivat sulaneet ja jäätyneet, eli kylmäketju oli jossain vaiheessa katkennut. Liitin mukaan kuitin.

Muutaman päivän päästä sain Valiolta kirjeen, jossa sanottin: "olemme pahoillamme, että Ingmanin jäätelöt eivät täyttäneet odotuksianne. Suosittelem ostamaan jäätelöt vastaisuudessa Valiolta. Tässä 5€ kärsimyksistäsi"

Eli olin lähettänyt valituksen vahingossa Valiolle ja ne korvasivat minulle Ingmanin töppäyksen=DDDD

Nauratti aika kauan! Hyvä veto Valiolta!

Vierailija
11/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä lahjatavaraliikkeessä, jonka alennusmyynti otti kovasti päähän erästä rouvaa. Hän kovaan ääneen ja ärtyneenä huuteli, että löytyykö meiltä mitään täysihintaista :DDD Eräässä koruliikkeessä ollessani kesätöiden koeajalla (huoh) sain huomata myyjienkin olevan tosiaan törkeitä. Joka kerta omistajarouva jaksoi haukkua asiakkaat, jotka eivät olleet ostaneet liikkeestä mitään! Samaa tapahtuu eräässä kenkäliikkeessä. Aika vähiin käy pikkukaupungin liikkeet tätä menoa, en aio nenääni ko paikoissa näyttää!

Vierailija
12/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piruuttani Lapin Kullan mäyräkoirasta, kun joka ainoasta pullosta irtosi etiketti! :D Siis oli varmaan sattunut joku huono liimaus tms. Pullojen sisällössä ei siis ollut mitään vikaa. Pahoittelivat kovasti ja sain rahat takaisin.. Muaah! ;) Aina kannattaa reklamoisa, sanon minä!

Vierailija
13/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin valituksen, kun ostamani Ingmanin jäätelöt olivat sulaneet ja jäätyneet, eli kylmäketju oli jossain vaiheessa katkennut. Liitin mukaan kuitin.

Muutaman päivän päästä sain Valiolta kirjeen, jossa sanottin: "olemme pahoillamme, että Ingmanin jäätelöt eivät täyttäneet odotuksianne. Suosittelem ostamaan jäätelöt vastaisuudessa Valiolta. Tässä 5€ kärsimyksistäsi"

Eli olin lähettänyt valituksen vahingossa Valiolle ja ne korvasivat minulle Ingmanin töppäyksen=DDDD

Nauratti aika kauan! Hyvä veto Valiolta!

Vierailija
14/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienentynyt noin 10 cm2. Tästä on kuulemma vaadittu korvauksia.

Vierailija
15/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... muistaakseni Valiolle (tai jollekin muulle "maitofirmalle") että kun maitopurkissa ei näy lainkaan parasta ennen -päivää. Kun ei kuulemma voi juoda maitoa, kun ei tiedä koska se menee vanhaksi. Minä tirskuin vieressä, kun hän oli puhelimessa. Viikon päästä muistaakseni tuli 20€ lahjakortti ko. firman tuotteisiin.

Vierailija
16/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasi sinihomejuustobroileria, mutta toi annoksen pian takaisin, koska kastike maistui liikaa sinihomejuustolle...

on siitä jännä lisuke että se pitää annostella oikein,muuten ruoka on pilalla.

Vierailija
17/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. kalastella hyvityksiä :( Ja turhia reklamaatioita tehdä, no kertoopa hyvin ihmisten ahneudesta nykymaailmassa:(

piruuttani Lapin Kullan mäyräkoirasta, kun joka ainoasta pullosta irtosi etiketti! :D Siis oli varmaan sattunut joku huono liimaus tms. Pullojen sisällössä ei siis ollut mitään vikaa. Pahoittelivat kovasti ja sain rahat takaisin.. Muaah! ;) Aina kannattaa reklamoisa, sanon minä!

Vierailija
18/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. kalastella hyvityksiä :( Ja turhia reklamaatioita tehdä, no kertoopa hyvin ihmisten ahneudesta nykymaailmassa:(

:D

Vierailija
19/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia vuosia sitten,kun maitopurkkien kuvitus uusittiin,ja uudet lehmät näyttivät heidän mielestään sammakoilta, eivätkä lehmiltä.

Vierailija
20/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti tuotteen ja palautti sen. Syynä oli se, että toisessa liikeessä oli sama tuote halvemmalla. Ja kun kauppaa ei oltu halukkaita purkamaan syytti myyjää huijauksesta, kun oli myynyt liian kalliilla.

Ja kyse ei ollut mistään pikku jutusta, kuten vaatteesta tms. eikä tuotteeseen liittynyt automaattista vaihto- tai palautusoikeutta. Ihan asiakkaan omaa typeryyttä, ettei suorittanut hintavertailua etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä