reklamaatioketju: ihmeellisin asia josta olet kuullut valitettavan tai valittanut itse
Kommentit (102)
Pullon avattuani se mielestäni maistui oudolta. Laitoin reklamaation sähköpostilla. Sain mäyräkoiran hinnan tililleni. Join silti kaikki ne ostamani oluet :)
Luulin siis sellaiseksi kynäksi, jossa yläpäästä kiertämällä tulee aina lisää terää. Yläpää kyllä pyöri ympäri, mutta terä pysyi tynkänä. No, tuli Lumenelta kohtelias vastaus, että se kynä on TEROITETTAVA. Ja tuotepaketinkin sain kiitoksena tyhmyydestäni. ;)
sehän on tietysti operaattorin vika,jos:
-liittymä suljetaan (parinsaan euron maksamattomalla laskullahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa...)
-liittymästä on soitettu kolmella sadalla palvelupuheluita
-puhelimeen tulee häiriösoittoja. Olemme antaneet tietenkin jonkun rikollisen vanhan numeron eteenpäin!Huokaus.
Itsekin tuota samaa työtä teen ja kerran soitti täysi-ikäisen nuoren miehen äiti. Äiti huusi suoraan huutoa puhelimeen: MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ MEIDÄN ANTILLA ON PUHELINLASKU YLI 80e? MINÄ OLEN ANTILLE LUVANNUT MAKSAA 40e KUUSSA, EI MULLA OLE RAHAA SEN ISOMPIIN PUHELINLASKUIHIN.
Niin, ehkä "Antti" on puhunut liikaa ja ratkaisuna olisi saldoraja. Tämähän ei äitille tietenkään sopinut...
Sai korvat kipiäksi tuulesta.
(valitus matkatoimistolle joskus 90-luvulla. matkatoimisto hyvitti pariskunnalle jotain, juristin suosituksesta)
tapauksessa voi olla operaattorin vika.
Minun ex jätti laskut maksamatta, siis minun puhelinlaskuni vaikka annoin hänelle rahaa sitä varten. No siitähän pitäisi tulla maksumuistutus ja jos ei maksa, liittymä kiinni. Exäpä olikin soittanut operaattorille, ja puhunut itsensä hoitamaan minun asioitani. Siis ilman minun lupaani. Oli pyytänyt lisää maksuaikaa ja selitellyt ties mitä. Useamman kuukauden maksut jäivät maksamatta, minulle asia selvisi vasta kun eräänä päivänä ei kännykkä toiminut. Kun sain yhteyden asiakaspalveluun, selvisi että ex oli laitettu minun liittymääni henkilöksi jolla on oikeus tehdä liittymää koskevia muutoksia, sopimuksia yms. Ja koskaan en ollut sellaista lupaa antanut. Operaattorin asiakaspalvelija oli ihan omin luvin tehnyt tuon, vaikka on kiellettyä antaa toisen henkilön tietoja ja muuttaa niitä vain jos joku sattuu pyytämään. Emmekä olleet siis edes naimisissa, ei ollut sama sukunimi eikä mikään. Totta kai olin vihainen exällekin, mutta vielä vihaisempi olin operaattorille. Ei heillä ollut mitään oikeutta hoitaa minun asioitani ilman minun lupaani ja ilman minun tietoani minun selkäni takana jonkun muun henkilön kanssa.
sehän on tietysti operaattorin vika,jos:
-liittymä suljetaan (parinsaan euron maksamattomalla laskullahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa...)
-puhelimeen tulee häiriösoittoja. Olemme antaneet tietenkin jonkun rikollisen vanhan numeron eteenpäin!Huokaus.
"Ruoka oli liian kuumaa", ja kyseessä siis lämmin ruoka : )
No sitten asiakkaan oikea paikka on Stockmann, jossa hintaakin on oletettavasti tuotteilla enemmän. En usko että Stockmannillakaan joka asiakasta palvellaan samalla antaumuksella kuin Jonna Tervomaata...
mutta minäpäs olen kerran nähnyt Helsingin Stockmannin ruokaosastolla, kuinka Jonna Tervomaata palveltiin oikein perusteellisen hyvin hedelmätiskien luona.
Myyjä kertoi ummet ja lammet vaikka minkä sortin hedelmistä, mitä Tervomaa vain osoitti ja aika pitkän ajan, sekä selvästi kovan harkinnan jälkeen Tervomaa lopulta teki valintansa: hän osti yhden ison, punaisen omenan.
Niin että on tietenkin asiakaspalvelua ja asiakaspalvelua... ;D (jos se tätikin (oletan, että asiakas oli täti-ihminen) oli oikeasti H:gin Stockan vakiasiakas ja tottunut vastaavanlaiseen pokkuroimiseen asiakasPALVELIJOIDEN osalta..?) ;)
Asiakas kävi ruokakaupassa Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa.
Saatiin työkavereiden kanssa makeat naurut. Että vielä ruoanlaitto-ohjeita uusavuttomille. =)
oli sitä aikaa, kun pullonpalautusautomaatit hyväksyivät kaiken.
Pulloautomaatissa oli suolakurkkupurkkeja, hillopurkkeja, tärpättipulloja jne.
Aivan uskomatonta!
On se kumma, kun en saa oman vaivani(joka "pieni" asia) lääkärille aikaa juuri tälle päivälle. Tosiasiassa aikaa ei saa vain siksi, että oikeasti on niin paljon sairaampia ihmisiä, jotka tarvitsevat apua nopeammin, mutta ei vaan ymmärretä eikä jakseta odottaa...
No sitten asiakkaan oikea paikka on Stockmann, jossa hintaakin on oletettavasti tuotteilla enemmän. En usko että Stockmannillakaan joka asiakasta palvellaan samalla antaumuksella kuin Jonna Tervomaata...
mutta minäpäs olen kerran nähnyt Helsingin Stockmannin ruokaosastolla, kuinka Jonna Tervomaata palveltiin oikein perusteellisen hyvin hedelmätiskien luona. Myyjä kertoi ummet ja lammet vaikka minkä sortin hedelmistä, mitä Tervomaa vain osoitti ja aika pitkän ajan, sekä selvästi kovan harkinnan jälkeen Tervomaa lopulta teki valintansa: hän osti yhden ison, punaisen omenan. Niin että on tietenkin asiakaspalvelua ja asiakaspalvelua... ;D (jos se tätikin (oletan, että asiakas oli täti-ihminen) oli oikeasti H:gin Stockan vakiasiakas ja tottunut vastaavanlaiseen pokkuroimiseen asiakasPALVELIJOIDEN osalta..?) ;)
Asiakas kävi ruokakaupassa Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa. Saatiin työkavereiden kanssa makeat naurut. Että vielä ruoanlaitto-ohjeita uusavuttomille. =)
t.8
On pelkkä SUOSITUS että maksamattomasta laskusta lähetetään muistutus. Missään tapauksessa se ei ole pakollinen. Laskun voi lähettää perintään ilman muistutusta.
Siinä operaattori toimi väärin kun antoi liittymäsi tietoja exällesi.
Minun ex jätti laskut maksamatta, siis minun puhelinlaskuni vaikka annoin hänelle rahaa sitä varten. No siitähän pitäisi tulla maksumuistutus ja jos ei maksa, liittymä kiinni. Exäpä olikin soittanut operaattorille, ja puhunut itsensä hoitamaan minun asioitani. Siis ilman minun lupaani. Oli pyytänyt lisää maksuaikaa ja selitellyt ties mitä. Useamman kuukauden maksut jäivät maksamatta, minulle asia selvisi vasta kun eräänä päivänä ei kännykkä toiminut. Kun sain yhteyden asiakaspalveluun, selvisi että ex oli laitettu minun liittymääni henkilöksi jolla on oikeus tehdä liittymää koskevia muutoksia, sopimuksia yms. Ja koskaan en ollut sellaista lupaa antanut. Operaattorin asiakaspalvelija oli ihan omin luvin tehnyt tuon, vaikka on kiellettyä antaa toisen henkilön tietoja ja muuttaa niitä vain jos joku sattuu pyytämään. Emmekä olleet siis edes naimisissa, ei ollut sama sukunimi eikä mikään. Totta kai olin vihainen exällekin, mutta vielä vihaisempi olin operaattorille. Ei heillä ollut mitään oikeutta hoitaa minun asioitani ilman minun lupaani ja ilman minun tietoani minun selkäni takana jonkun muun henkilön kanssa.sehän on tietysti operaattorin vika,jos:
että siltä operaattorilta olisi silloin pitänyt tulla muistutus, heillä siis oli tapana lähettää se muistutus mutta eipä tullut kun ex oli muuta sopinut.
On pelkkä SUOSITUS että maksamattomasta laskusta lähetetään muistutus. Missään tapauksessa se ei ole pakollinen. Laskun voi lähettää perintään ilman muistutusta.
Siinä operaattori toimi väärin kun antoi liittymäsi tietoja exällesi.
Minun ex jätti laskut maksamatta, siis minun puhelinlaskuni vaikka annoin hänelle rahaa sitä varten. No siitähän pitäisi tulla maksumuistutus ja jos ei maksa, liittymä kiinni. Exäpä olikin soittanut operaattorille, ja puhunut itsensä hoitamaan minun asioitani. Siis ilman minun lupaani. Oli pyytänyt lisää maksuaikaa ja selitellyt ties mitä. Useamman kuukauden maksut jäivät maksamatta, minulle asia selvisi vasta kun eräänä päivänä ei kännykkä toiminut. Kun sain yhteyden asiakaspalveluun, selvisi että ex oli laitettu minun liittymääni henkilöksi jolla on oikeus tehdä liittymää koskevia muutoksia, sopimuksia yms. Ja koskaan en ollut sellaista lupaa antanut. Operaattorin asiakaspalvelija oli ihan omin luvin tehnyt tuon, vaikka on kiellettyä antaa toisen henkilön tietoja ja muuttaa niitä vain jos joku sattuu pyytämään. Emmekä olleet siis edes naimisissa, ei ollut sama sukunimi eikä mikään. Totta kai olin vihainen exällekin, mutta vielä vihaisempi olin operaattorille. Ei heillä ollut mitään oikeutta hoitaa minun asioitani ilman minun lupaani ja ilman minun tietoani minun selkäni takana jonkun muun henkilön kanssa.sehän on tietysti operaattorin vika,jos:
18 -vuotiaana. Odottelin siinä toimistolla lehteä lukien ajotunnin alkamista. Joku äiti soitti toimistoon, että poikansa on lukkiutunut huoneeseensa, soittaa musiikkia täysillä ja ei suostu menemään ajotunnilleen! Se toimistosihteeri kertoi, että eiköhän tuo ole teidän oma ongelma....
Näin curling-perheissä ;)
mutta minäpäs olen kerran nähnyt Helsingin Stockmannin ruokaosastolla, kuinka Jonna Tervomaata palveltiin oikein perusteellisen hyvin hedelmätiskien luona. Myyjä kertoi ummet ja lammet vaikka minkä sortin hedelmistä, mitä Tervomaa vain osoitti ja aika pitkän ajan, sekä selvästi kovan harkinnan jälkeen Tervomaa lopulta teki valintansa: hän osti yhden ison, punaisen omenan. Niin että on tietenkin asiakaspalvelua ja asiakaspalvelua... ;D (jos se tätikin (oletan, että asiakas oli täti-ihminen) oli oikeasti H:gin Stockan vakiasiakas ja tottunut vastaavanlaiseen pokkuroimiseen asiakasPALVELIJOIDEN osalta..?) ;)
Asiakas kävi ruokakaupassa Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa. Saatiin työkavereiden kanssa makeat naurut. Että vielä ruoanlaitto-ohjeita uusavuttomille. =)
Olikohan se mun asiakas vanha Stockmannin myyjä;)
t.8
Tämä soittaa ja kysyy, että kun hän tallensi sen, niin se katosi. Kysyi, että mihin se mahtoi mennä.
ja teimme tietenkin malleja erilaisista materiaaleista. No, kerran olimme tehneet mehiläisvahalevyistä itsenäisyyskynttilämalleja näyteikkunaan. Liikkeeseen purjehti turkkiin kääriytynyt naisihminen, joka alkoi kysellä mistä löytyy tuota mallia mikä tuolla ikkunassa on. Vein tietenkin hänet mehiläisvahalevyjen luokse, jossa hän tyrmistyneenä kivahti: "Ai nekö pitäisi ITSE tehdä, ei minulla sellaiseen aikaa ole! Ei näyteikkunassa saa olla tavaraa, jota ei liikkeessä myydä!" No daa, tämä on ASKARTELUliike...
Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa.
Saatiin työkavereiden kanssa makeat naurut. Että vielä ruoanlaitto-ohjeita uusavuttomille. =)
että myyjä ei ollut osannut oma-aloitteisesti kertoa asiakkaalle mitä omenaa kannattaa käyttää omenapiirakkaan. Oli siis niitä asiakkaita jotka kuvittelee että he tulee ruokakauppaan ja heidän perässä kävelee myyjä joka kertoo kaikki asiat kaikista tuotteista joiden kohdalle asiakas sattuu pysähtymään. Se on ruokakauppa hei, sinne mennään, otetaan tarvittavat aineet, maksetaan ja lähdetään. Ei se ole täyden palvelun erikoisliike.
Öö kyllä meidän kaupassa saa tällaisen palvelun aina. Siis kerrotaan mikä omena käy ja vinkkiä mitä muuta siihen tulee, jos myyjä ei osaa itse niin käy hakemassa reseptin. K-kauppias hoitaa homman mutta tää kyseinen myyjä taitaa olla S-puolella...
Mutta kerran vain huomautin, en siis valittanut, Lapin Lihalle, että heidän palvikinkkupakkauksessaan on niin paksuja siivuja.
Viikon päästä sain kotiin pikakuljetuksena 500g savuporoa sekä tuotantopäällikön pahoittelukirjeen kärsimyksistäni :-D
- ja huom. asun Helsingissä.
Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa.
että myyjä ei ollut osannut oma-aloitteisesti kertoa asiakkaalle mitä omenaa kannattaa käyttää omenapiirakkaan. Oli siis niitä asiakkaita jotka kuvittelee että he tulee ruokakauppaan ja heidän perässä kävelee myyjä joka kertoo kaikki asiat kaikista tuotteista joiden kohdalle asiakas sattuu pysähtymään. Se on ruokakauppa hei, sinne mennään, otetaan tarvittavat aineet, maksetaan ja lähdetään. Ei se ole täyden palvelun erikoisliike.
Öö kyllä meidän kaupassa saa tällaisen palvelun aina. Siis kerrotaan mikä omena käy ja vinkkiä mitä muuta siihen tulee, jos myyjä ei osaa itse niin käy hakemassa reseptin. K-kauppias hoitaa homman mutta tää kyseinen myyjä taitaa olla S-puolella...
oli K-kauppa missä tämä tapahtui. Viestisi perusteella teidän kaupassa kerrotaan mitä kaikkea voi tehdä vehnäjauhoista (ja annetaan vielä pikkutarkat valmistusohjeetkin) jos asiakas kertoo niitä tulleensa ostamaan? Eli kaikki noin 5 miljoonaa ruokaa mihin vehnäjauhoa voi käyttää. Tuskin. =D Ja vaikken leivontaihmisiä itse olekaan, niin uskoisin että mitä tahansa omenaa voi käyttää, riippuen minkä makuisesta tykkää.
töissä. Myyjät raatavat niskalimassa töitä ja asiakkaat odottavat täydellisyyttä.
Eräs turkkipäällä maleksinut rouva valitti työkaverilleni, että melko huono satsuma oli siellä laarissa (kenelläkään myyjällä ei ole aikaa käännellä joka ikistä tomaattia, omenaa, satsumaa, perunaa ja banaania, että onkohan tämä loistoyksilö)
Eräs rouva toi takaisin euron hintaisen kynsiharjan, koska ei sopinut kylppärin sisustukseen.
Yksi mieshenkilö raivosi kovaan ääneen, kun ei saanut isoa vessapaperisäkkiä (oli pienmyymälä, jossa kaikki purettiin hyllyyn).
Nainen osti purukumia, josta ei pitänytkään ja halusi rahat takaisin! Siis maku ei miellyttänyt.
Mies osti valkosipulimetvurstia ja päätti palauttaa sen, koska ei halunnutkaan valkosipulimetvurstia! Oli syönyt jo osan pakkauksesta... siis mitään vikaa ei ollut tuotteessa!
Olin eräässä kaupassa 12 vuotta sitten ja aina sama nainen tuli kassalle, jossa oli pienin tupakkavalikoima. Halusi sinistä Belmonttia ja minä juoksin kassalta ulos, porteilta sisään myymälään ja tungin itseni toisen kassajonon väliin hakemaan sitä röökiä. Oli siis vanhanmallinen market, jossa ahtaat välit kassoilla. Ja paljon ruuhkaa. Ja nainen oli rikas yrittäjä, muuten. Olin viimeisilläni raskaana ja vaikeata oli...
Sama nainen tuli 17.55 kauppaan lauantaina ja raivosi, kun ei saanut katajan marjoja miehensä ampumaan sorsaan. Siinä sitä sitten ihmeteltiin ja kuunneltiin sen naisen raivoamista kuuden jälkeenkin. Kauppa siis meni kiinni kuudelta ja palkkaa meille ei maksettu siltä ylimenevältä ajalta.
Onneksi tuo myyjän elämä on taaksejäänyttä.