Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reklamaatioketju: ihmeellisin asia josta olet kuullut valitettavan tai valittanut itse

Vierailija
20.01.2011 |

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ollaan risteilyllä ja laiva käy yöllä Maarianhaminassa laiturissa, niin valitetaan siitä että keskellä yötä herää ankkuriketjun kolinaan ja laituriinajon ääniin.

Käly tekee näin joka kerta ja saa vaivan palkaksi uuden risteilyn.

Vierailija
22/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin valituksen, kun ostamani Ingmanin jäätelöt olivat sulaneet ja jäätyneet, eli kylmäketju oli jossain vaiheessa katkennut. Liitin mukaan kuitin. Muutaman päivän päästä sain Valiolta kirjeen, jossa sanottin: "olemme pahoillamme, että Ingmanin jäätelöt eivät täyttäneet odotuksianne. Suosittelem ostamaan jäätelöt vastaisuudessa Valiolta. Tässä 5€ kärsimyksistäsi" Eli olin lähettänyt valituksen vahingossa Valiolle ja ne korvasivat minulle Ingmanin töppäyksen=DDDD Nauratti aika kauan! Hyvä veto Valiolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikea ammattivalittaja. Ollaan suurperhe, joten tulee ostettua paljon ja joukkoon sitten mahtuu vaikka mitä. Olen valittanut mm. vaipoista, teepusseista, kissanruuasta, kirjoista, puh.liittymistä, kekseistä, poppareista,muroista ym.ym. Ja aina valitan suoraan valmistajalle, en kauppaan - saa paremmat hyvitukset

Vierailija
24/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen postissa töissä ja yksi päivä tuli nainen hakemaan pakettiaan. No pakettipa ei ollut tullut vielä meille, koska se oli alunperin mennyt väärään postiin ja meiltä oli pariinkin otteeseen soitettu sinne toiseen postiin, että laittavat paketin tänne. No naisen mielestä se oli _meiltä_ huonoa asiakaspalvelua, että hän ei vieläkään ollut romujaan saanut. Se oli mielestäni käsittämätön valitus, pakettihan tulee meidän postiin tasan siinä ajassa, missä ne sieltä toisesta postista sen laittavat matkaan...kai se saatanan paketti olisi ihan henkilökohtaisesti pitänyt tälle äpylille hakemaan. Ja ei, en puhunut naiselle noin vaikka hän itse huusi, "oli vähällä haluta johtajan paikalle meidän ammattitaidottomuuden vuoksi", kulutusasiamiesblaablaasitätätä jne. No mutta joiltakin se vain tuntuu puuttuvan suhteellisuudentaju kokonaan :DD

Kyse on kuitenkin saman puljun palvelusta. Tokihan se ei ole sinun henkilökohtainen syy, mutta Itellan syy joka tapauksessa, jos ei paketti toimitetaan väärään paikkaan eikä sitä pikaisesti toimiteta oikeaan paikkaan.

Vierailija
25/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijana ilta- ja viikonloppumyyjänä paikallisessa Citymarketissa. Kerran kun olin laittamassa pakattuja lihatuotteita hyllyyn, tuli minulle valittamaan hyvin kiihtynyt vanhempi mieshenkilö. Valituksen aihe oli jauhelihapakkaukseta löytynyt käytetty terveysside! Mies piti pitkän papatuksen että kyllä tämä on ihan tahallinen ilkeä pila, ei kyllä side sieltä housuista mitenkään vahingossa lihapakettiin joudu, ja vaati korvauksia. Olin ihan varma ettei mitään sidettä ole lihapaketissa ollut. Miehellä oli mukana avatuu lihapaketti josta pihdeillä nosti esiin punertavan "käytetyn siteen" silminnähden ällöttyneenä. Kyseessä oli ihan normaali lihapakkausten pohjalle laitettava alusta joka imee lihasta irtoavaa lihanestettä itseensä.

Vierailija
26/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on valitettu mm. metroaseman liian hitaasta hissistä. Kun sillä menee, niin myöhästyy metrosta!

Vierailija
27/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut vastaan valituksen siitä kuinka asiakkaan mielestä firman automaattiovet aukeavat hänen mielestään väärään suuntaan. Ja sitten vielä tivasi mitä aion asian eteen tehdä.

Vierailija
28/102 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimme hakemaan lasten serkkua junalta ja päätimme soittaa Kotipizzaan valmiiksi tilauksen ,jonka haimme kotimatkalla. Tilasimme ihan perus kinkku- ja jauhelihapizzoja kuusi kappaletta. Kerroin kellonajan ,jolloin haemme ne. Sovittuna aikana menimme paikalle ja otimme valmiiksi pakatun kassin mukaan. Kotona aloimme syödä ja huomasimme, että kaikki pizzat olivat jotain erikoismalleja. Täytteinä oli ties mitä herkkuja ja paljon! No, aloimme kuitenkin syödä ,koska matkaa pizzeriaan oli 20 km ja ne olisivat jäähtyneet pilalle jos olisimme lähteneet palauttamaan niitä.

Kesken ruokailun pizzamyyjä soitti ja pahoitteli, että olimme saaneet väärät pizzat. He olisivat tuoneet pyytämättä meille kotiin vielä ne oikeatkin versiot samaan hintaan! Kieltäydyin kunniasta. Eiköhän heille tullut lisätyötä ja tappiota muutenkin. Mutta loistavaa palvelua!

Vierailija
29/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen palauttaa toppahousut, jotka ovat edellisvuoden mallistoa. Ne ovat takaa lahkeensuista kuluneet puhki (käyttäjälleen olleet liian pitkät). Sai lahjakortin housujen arvolle.

Vierailija
30/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen mielestään joidenkin asukkaiden paikat aurattiin paremmin kuin hänen vaikka hänen paikkansa oli keskellä parkkipaikkaa...

Vierailija
31/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria, joka eräoppaana järjesti erilaisia metsäretkiä firmoille. Siis kevyttä aktiviteettia, melontaa, grillausta jne METSÄSSÄ. Noh... firman edustaja kävi tsekkamaassa TYHY-päivän kohteen ja kysyi "saako noita piikkejä siivottua pois?" ja tarkoitti erätuvan poluilla lojuvia havunneulasia... Joo ei saanut siivottua pois :)

Vierailija
32/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 km ja ulkona 10 astetta pakkasta...ihme juttu.

Vierailija
33/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa.

Saatiin työkavereiden kanssa makeat naurut. Että vielä ruoanlaitto-ohjeita uusavuttomille. =)

Vierailija
34/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa.

Saatiin työkavereiden kanssa makeat naurut. Että vielä ruoanlaitto-ohjeita uusavuttomille. =)

että myyjä ei ollut osannut oma-aloitteisesti kertoa asiakkaalle mitä omenaa kannattaa käyttää omenapiirakkaan. Oli siis niitä asiakkaita jotka kuvittelee että he tulee ruokakauppaan ja heidän perässä kävelee myyjä joka kertoo kaikki asiat kaikista tuotteista joiden kohdalle asiakas sattuu pysähtymään. Se on ruokakauppa hei, sinne mennään, otetaan tarvittavat aineet, maksetaan ja lähdetään. Ei se ole täyden palvelun erikoisliike.

Vierailija
35/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kaupassa kuuntelemaan asiakasta, joka valitti siitä, kun oli ollut kaupassa töissä. Oli kuulemma ollut niin raskasta, kun kaikki asiakkaat kaatoivat huolensa hänen niskaansa.

Tätä vuodatusta kesti yli 1,5 tuntia! Eikä asiakas edes ostanut mitään, vaan poistui tyhjin käsin.

Vierailija
36/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne-pussista löytyneestä tyhjästä (kääritystä) kääreestä. Taivastelin, miten nyt meni luottamus koko Fazeriin jne. :D No sainpahan paketillisen karkkia hyvitykseksi, sitähän mä olin toivonutkin.

Vierailija
37/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on tietysti operaattorin vika,jos:

-liittymä suljetaan (parinsaan euron maksamattomalla laskullahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa...)

-liittymästä on soitettu kolmella sadalla palvelupuheluita

-puhelimeen tulee häiriösoittoja. Olemme antaneet tietenkin jonkun rikollisen vanhan numeron eteenpäin!

Huokaus.

Vierailija
38/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousut oli ostettu aikoja sitten. Olin unohtanut koko housut. Kun ne aikojen päästä pääsivät kaapin perukoilta käyttöön, olivat ne liian pienet. Nuori miesmyyjä vaihtoi ne isompiin. Olin kyllä ihan ällikällä lyöty. Ihan huvikseni kävin ohimennessäni kysymässä. Kun myyjä lupasi, kipitin äkkiä kotiin hakemaan housut ennen kuin samainen myyjä pääsee töistä :).

Vierailija
39/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne-pussista löytyneestä tyhjästä (kääritystä) kääreestä. Taivastelin, miten nyt meni luottamus koko Fazeriin jne. :D No sainpahan paketillisen karkkia hyvitykseksi, sitähän mä olin toivonutkin.

ostettuani kaupasta tonnikalapitsan kun siinä oli vain yksi pala tonnikalaa. Sain muistaakseni 5e lahjakortin hyvityksenä.

Ja kerran valitin kun coca-colassa ei ollut happoja. Sain avaimenperän hyvityksenä. Uutta cokispulloa en saanut koska en suostunut lähettämään omalla kustannuksella pulloa ja pientä määrää cokista valmistajalle.

Vierailija
40/102 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäpäs olen kerran nähnyt Helsingin Stockmannin ruokaosastolla, kuinka Jonna Tervomaata palveltiin oikein perusteellisen hyvin hedelmätiskien luona.

Myyjä kertoi ummet ja lammet vaikka minkä sortin hedelmistä, mitä Tervomaa vain osoitti ja aika pitkän ajan, sekä selvästi kovan harkinnan jälkeen Tervomaa lopulta teki valintansa: hän osti yhden ison, punaisen omenan.

Niin että on tietenkin asiakaspalvelua ja asiakaspalvelua... ;D (jos se tätikin (oletan, että asiakas oli täti-ihminen) oli oikeasti H:gin Stockan vakiasiakas ja tottunut vastaavanlaiseen pokkuroimiseen asiakasPALVELIJOIDEN osalta..?) ;)

Asiakas kävi ruokakaupassa Kysyi jotain omenoista. Oli jälkeenpäin antanut palautetta kun myyjä ei ollut osannut kertoa mikä omena sopii parhaiten omenapiirakkaan ja miten piirakka pitäisi leipoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi