Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.
Kommentit (192)
Luin koko ketjun ja tuntuu pahalta. Tuli vahva pelko perseeseen että kyseessä on oma mies :(
Maha-asiaan sen verran että minulla ylipainoa 40 kiloa ja maha ON tiellä, vyötärön ympärys jotain 130 cm...
miehesi hyväpalkkainen ja isomunainen? Nämä seikat ap on kertonut. Tosin mä veikkaan, että sulla ei ole syytä huoleen, ap tuskin on oikeasti mies :D
vaimosi vaistoa, että ajattelet häntä "valaana", että hän inhottaa sinua?
Luuletko, ettei hän ymmärrä olevansa ylipainoinen ja tiedä riskejä? Luuletko hänen olevan huvikseen lihava? Nauttivansa elämästään ja arvostavansa itseään?
Jos luulet, olet tyhmä.
Luulisin, että hän on lihonut vielä sen jälkeen, kun aloit inhota häntä. Koska hän saattaa olla lohdukseen syövä ihminen. Jos oma rakas ei arvosta ja pidä maailman ihanimpana, niin kyllä sen huomaa. Silloin seksi ei huvita, ja saattaa syödä, jotta olisi edes jotain kivaa elämässä.
En edelleenkään ymmärrä, miksi olet ihmisen kanssa, jota et arvosta pätkääkään (älä selitä tähän mitään puppua, tekosi puhuvat puolestaan). Lapsetkin ovat hyvin herkkiä kodin ilmapiirille, ja heillekin ero voisi olla parempi kuin tuollaisessa kodissa eläminen ("vanhempien parisuhde on lasten koti"). Vaimosikin olisi todennäköisesti onnellisempi, jos hän olisi tietoinen kaikista elämäänsä vaikuttavista asioista ja voisi tehdä niiden perusteella omat ratkaisunsa.
Minusta sinulla on kaksi vaihtoehtoa, jos et halua olla pettäjäsika.
1)Kerrot vaimollesi sen, mitä täälläkin olet kertonut. Kaiken. Sitten mietitte, mitä teette.
2)Et kerro, mutta eroat vaimostasi.nyt käänsit asian niin, että minä olen aiheuttanut vaimoni sairaalloisen lihavuuden !
Selitä, miten olen sen aiheuttanut. Odotan vastausta.
Lapsemme voivat hyvin. Älä siis jauha paskaa.
Toki vaimosi on ihan itse syönyt paljon ja liikkunut vähän. Mutta jospa luet tekstini uudelleen, niin ehkä ymmärrät, että yritän selittää sinun asenteesi, suhtautumisesi, tekojesi vaikuttaneen siihen suuntaan, että hän voi huonosti ja syö lohdukseen. Miksi joku ratkaisee ongelmansa syömällä - siihen löytynee syyt jostain lapsuudesta tai geeneistä tai jostan - ja vaimollasi on tämä ominaisuus.
Toki lapsenne voivat voida hyvin, ja varmasti heidän ulkoiset olosuhteensa ovat kunnossa. Mutta kyllä he silti elävät vääristyneessä perhemallissa, inhottavassa ilmapiirissä. Kyllä he vaistoavat, että pidät heidän äitiään valaana. Saattaa olla, että ongelmat tulevat myöhemmin; heikko itsetunto, syömishäiriöt, miellyttämisenhalu, täydellisyydentavoittelu... Ja jos elämäsi joskus selviää lapsillesi, niin millaisen miehen mallin annat...?
Ja ei, en jauha paskaa, enkä keskustele enempää ihmisen kanssa, joka puhuu tuohon sävyyn. Vaikka enempihän se kertoo sinun syyllisyydentunteistasi, jotka toisaalta kertovat, että jotain inhimillistä sinussa vielä on.
kyllä että ne liukuhihnahuorat välittävät terveydestään huomattavasti enemmän kuin opiskelijatytöt, joilla tuskin on kauheasti edes tietoa kaikista sp- taudeista ja niiden tartuntatavoista- harrastavathan he suojaamatonta seksiä ap:nkin kanssa. Se Punainen mekko- kirjahan oli itseään myyvän suomalaisen tavallisen tytön kirjoittama, siinäkin hänellä meni monta kertaa kondomi rikki ja lopulta ei jaksanut edes välittää siitä, mistä seurasi ihana kuvaus klamydian turvottamista alapään elimistä, klamydiankin se ehti hankkia useaan otteeseen. Ja se, ettei hän sattunut saamaan hiviä, ei meinaa, ettei sitä joku muu voisi saada..kyllähän se tarttuu huonommin kuin esim. flunssa, mutta mitä väliä prosenteilla on, kun tsäänssit ovat joka tapauksessa 50/50, tarttuu tai ei tartu. Eri juttu, jos todistetusti hiv tarttuisi vain esim. 100:lla yhdyntäkerralla hiv-positiivisen kanssa mutta kun siihen riittää pelkkä kerran harrastettu suuseksi.
Luuletko, ettei hän ymmärrä olevansa ylipainoinen ja tiedä riskejä? Luuletko hänen olevan huvikseen lihava? Nauttivansa elämästään ja arvostavansa itseään?
Jos luulet, olet tyhmä.
Luulisin, että hän on lihonut vielä sen jälkeen, kun aloit inhota häntä. Koska hän saattaa olla lohdukseen syövä ihminen. Jos oma rakas ei arvosta ja pidä maailman ihanimpana, niin kyllä sen huomaa. Silloin seksi ei huvita, ja saattaa syödä, jotta olisi edes jotain kivaa elämässä.
En edelleenkään ymmärrä, miksi olet ihmisen kanssa, jota et arvosta pätkääkään (älä selitä tähän mitään puppua, tekosi puhuvat puolestaan). Lapsetkin ovat hyvin herkkiä kodin ilmapiirille, ja heillekin ero voisi olla parempi kuin tuollaisessa kodissa eläminen ("vanhempien parisuhde on lasten koti"). Vaimosikin olisi todennäköisesti onnellisempi, jos hän olisi tietoinen kaikista elämäänsä vaikuttavista asioista ja voisi tehdä niiden perusteella omat ratkaisunsa.
1)Kerrot vaimollesi sen, mitä täälläkin olet kertonut. Kaiken. Sitten mietitte, mitä teette.
2)Et kerro, mutta eroat vaimostasi.nyt käänsit asian niin, että minä olen aiheuttanut vaimoni sairaalloisen lihavuuden !
Toki vaimosi on ihan itse syönyt paljon ja liikkunut vähän. Mutta jospa luet tekstini uudelleen, niin ehkä ymmärrät, että yritän selittää sinun asenteesi, suhtautumisesi, tekojesi vaikuttaneen siihen suuntaan, että hän voi huonosti ja syö lohdukseen. Miksi joku ratkaisee ongelmansa syömällä - siihen löytynee syyt jostain lapsuudesta tai geeneistä tai jostan - ja vaimollasi on tämä ominaisuus.Toki lapsenne voivat voida hyvin, ja varmasti heidän ulkoiset olosuhteensa ovat kunnossa. Mutta kyllä he silti elävät vääristyneessä perhemallissa, inhottavassa ilmapiirissä. Kyllä he vaistoavat, että pidät heidän äitiään valaana. Saattaa olla, että ongelmat tulevat myöhemmin; heikko itsetunto, syömishäiriöt, miellyttämisenhalu, täydellisyydentavoittelu... Ja jos elämäsi joskus selviää lapsillesi, niin millaisen miehen mallin annat...?
Ja ei, en jauha paskaa, enkä keskustele enempää ihmisen kanssa, joka puhuu tuohon sävyyn. Vaikka enempihän se kertoo sinun syyllisyydentunteistasi, jotka toisaalta kertovat, että jotain inhimillistä sinussa vielä on.
itsellä maailman ihanin mies, ja itse olen lihava. Olen onnellinenkin. Toki joku voi syödä suruunsa, minä en syö silloin oikein mitään, kun olen surullinen. Muutoin oikein hyvä teksti sinulta.
nussimasta vaimoasi? Tosimies kuule kiihottuu naaraskamelistakin, joten aika vässykkä olet.
Ja anteeksi vaan, mutta herpes kyllä voi tarttua kortsusta huolimatta. Aika huolestuttavaa on tuo sinun touhusi, kun et sukupuolitautien tartuntatavoistakaan tiedä tuon taivaallista. Sitten on turha itkeä, kun jortikan juuri kukkii punaisenaan näppylää.Hehe ! Naaraskamelia en ole kokeillutkaan !
Voimme yhtyä takaapäin. Suuri maha estää yhdynnän edestäpäin. Fiilis on kuin kuollutta valasta jyystäessä.
Pitäisiköhän mennä näin vuosien jälkeen testeihin?
estänyt yhdyntää edestäpäin(eikä muualtakaan) Joten puhut paskaa. Muutenkin huvittaa, miten joku ämmä jaksaa vedättää porukkaa täällä päivästä toiseen. Sillä mies sä et ole, ap. Joku trolli-peikko tylsistyneenä.
niin. Minustakin hänellä on jotenkin ylenmäärin rasvaa mahan kohdalla. On sitä kyllä muuallakin.
Maha on tosiaankin tiellä lähetyssaarnaajassa. En voi tietää, kuinka lihava olet ollut.
Ja joka asento onnistui. Joten keksipä av-mamma nyt parempi provo, jooko
en ole lihavuus-asiantuntija. Sinulla on selvästikin prosessi-osaamista. Hienoa, että olet saanut elämäsi tasapainoon.
Mutta minun vaimollani on valtava maha. Sille faktalle sinun lässytyksesi ei saa mitään.
Luin koko ketjun ja tuntuu pahalta. Tuli vahva pelko perseeseen että kyseessä on oma mies :(
Maha-asiaan sen verran että minulla ylipainoa 40 kiloa ja maha ON tiellä, vyötärön ympärys jotain 130 cm...
Jos luulet, olet tyhmä.
Toki vaimosi on ihan itse syönyt paljon ja liikkunut vähän. Mutta jospa luet tekstini uudelleen, niin ehkä ymmärrät, että yritän selittää sinun asenteesi, suhtautumisesi, tekojesi vaikuttaneen siihen suuntaan, että hän voi huonosti ja syö lohdukseen. Miksi joku ratkaisee ongelmansa syömällä - siihen löytynee syyt jostain lapsuudesta tai geeneistä tai jostan - ja vaimollasi on tämä ominaisuus.Toki lapsenne voivat voida hyvin, ja varmasti heidän ulkoiset olosuhteensa ovat kunnossa. Mutta kyllä he silti elävät vääristyneessä perhemallissa, inhottavassa ilmapiirissä. Kyllä he vaistoavat, että pidät heidän äitiään valaana. Saattaa olla, että ongelmat tulevat myöhemmin; heikko itsetunto, syömishäiriöt, miellyttämisenhalu, täydellisyydentavoittelu... Ja jos elämäsi joskus selviää lapsillesi, niin millaisen miehen mallin annat...?
vaimoni on järkyttävän kokoinen. Ei se ole mielipiteestäni kiinni. Kyllä lapsetkin sen huomaavat.
En jaksa jankuttaa tästä enää.
Ikä +50, pärstä suoraan helvetistä, mut on olevinaan sporttinen ja sitä kautta seksikäs. Jauhaa inhostaan läskejä naisia kohtaan ja on sovinistinen, narsistinen ja jotenkin "vajaa", mut pitää itseään jumalten lahjana NUORILLE naisille.
paasata asiasta päivittäin + kirjoittaa vielä noin naismaisesti. Huono trolli, näyttää silti uppoavan moniin
Jos luulet, olet tyhmä.
vaimoni on järkyttävän kokoinen. Ei se ole mielipiteestäni kiinni. Kyllä lapsetkin sen huomaavat.
Minäkin jo lupasin lopettaa.
Mutta mietin vaan, että miksi aloitit tämän keskustelun? Ajattelitko saavasi tukea elämäntavallesi (vaimo on valtavan kokoinen valas, niin eihän se ole ihme, jos mies käy huorissa)? Ja sitten täältä tulikin aika lailla toisenlaista mielipidettä, sun valinnat asetettiin moraalisesti kyseenalaisiksi... Ja nyt sä jäät jankkaamaan sun vaimon valtavaa kokoa, jota en ole huomannut kenenkään kyseenalaistavan.
Ehkä sun kannattaa lukea tämä ketju ajatuksella sitten kun olet vähän rauhoittunut, etkä noin puolustuskannalla. Minusta tässä on sinulle paljon miettimisen aihetta. Mutta ehkä sun kapasiteetti ei ihan riitä siihen?
että seksin myyminen ei ole mikään ammatti. Jokainen empaattinen ihminen ymmärtää, että se jättää (pysyvät?) jäljet naiseen, vaikka sitä tekisi vapaaehtoisesti. Biologia mahdollistaa naiselle haluttoman penetraation, miehelle ei. Seksin ostaminen on hyväksikäyttöä. Jokainen aidosti tunteva ja inhimillisesti ajatteleva ihminen ymmärtää tämän. Seksi ei ole mikään perusoikeus. Ap ei voisi suositella prostituoituna olemista tyttärellensä. Eli ap tuntee sydämessään miten likaista hommaa se on, mutta ei välitä. Kaksinaamaista.
Jotkut ovat kyselleet suosittelisitko tyttärellesi prostituution harjoittamista.
En, en suosittelisi maanviljelijän ammattia enkä lakaisulakaisukoneen kuljettajan ammattiakaan. Mutta miten se mihinkään liittyy? ei ap
mitä sinä sönkötät ?
Opiskelijatyttö on itse laittanut seksinmyynti-ilmoituksen. Olen tällaiseen vastannut.
Luin koko ketjun ja tuntuu pahalta. Tuli vahva pelko perseeseen että kyseessä on oma mies :( Maha-asiaan sen verran että minulla ylipainoa 40 kiloa ja maha ON tiellä, vyötärön ympärys jotain 130 cm...
ulkonäöltään tietenkin minusta hyvännäköinen mutta ei perinteisellä tavalla "komea" Takaa päin kyllä vaan tai sitten joskus sivusta..Ainakin isoin muna mitä itse olen saanut. Painia ei harrasta mutta eiköhän ap ihan tahallaan valehtele joistain asioista...
Jos luulet, olet tyhmä.
Minäkin jo lupasin lopettaa.
Mutta mietin vaan, että miksi aloitit tämän keskustelun? Ajattelitko saavasi tukea elämäntavallesi (vaimo on valtavan kokoinen valas, niin eihän se ole ihme, jos mies käy huorissa)? Ja sitten täältä tulikin aika lailla toisenlaista mielipidettä, sun valinnat asetettiin moraalisesti kyseenalaisiksi... Ja nyt sä jäät jankkaamaan sun vaimon valtavaa kokoa, jota en ole huomannut kenenkään kyseenalaistavan.Ehkä sun kannattaa lukea tämä ketju ajatuksella sitten kun olet vähän rauhoittunut, etkä noin puolustuskannalla. Minusta tässä on sinulle paljon miettimisen aihetta. Mutta ehkä sun kapasiteetti ei ihan riitä siihen?
en odottanut saavani hyväksyntää pettämiselle. En sellaista tarvitsekkaan. Jos osaat lukea, en koskaan ole ollut ylpeä pettämisestä.
Arvasin kyllä, että lihavuudesta kirjoittaminen nostaa defenssejä. Lihavuus on niitä asioita, joista ei saisi puhua. Minähän sen tiedän. Kuitenkin aikuisväestöstä valtava osa on ylipainoisia.
Annan kyllä hyvän miehen mallin lapsilleni, ei sinun sitä tarvitse murehtia. Seksi vaimoni kanssa vain on huonoa. Kaippa sekin on minun vikani?
Sain hyviä vinkkejä. Ehkä minun pitäisi uskaltautua puhumaan ylipainosta. Mutta kuten tässäkin on huomattu, oma ylipaino on naisille vaikea asia. Asia projisoidaan välittömästi. Se onkin minun vikani, että vaimoni on syönyt holtittomasti vuosia !
Siltikin aijon yrittää keskustella asiasta.
Tämä oli vain yksi tarina. Yksi muiden joukossa.
Ehkä erona oli se, että tämä case oli tosielämästä.
Mitä tulee erillaisiin dissausheittoihin, ne eivät minua hetkausta.
Kiitokset asiallisille kommentoijille !
lehdessä ilmoituksen, jossa joku ilmoittaa että tulkaa ruoskimaan mut paikassa x kello x, niin jos satut pitämään ruoskimisesta, niin menet muitta mutkitta paikalle ja hoidat homman? Mitään vastuuta ei tarvitse ottaa eikä tekemisiensä moraalia pohtia, kun toinen vaan tarjoutuu?
että seksin myyminen ei ole mikään ammatti. Jokainen empaattinen ihminen ymmärtää, että se jättää (pysyvät?) jäljet naiseen, vaikka sitä tekisi vapaaehtoisesti. Biologia mahdollistaa naiselle haluttoman penetraation, miehelle ei. Seksin ostaminen on hyväksikäyttöä. Jokainen aidosti tunteva ja inhimillisesti ajatteleva ihminen ymmärtää tämän. Seksi ei ole mikään perusoikeus. Ap ei voisi suositella prostituoituna olemista tyttärellensä. Eli ap tuntee sydämessään miten likaista hommaa se on, mutta ei välitä. Kaksinaamaista.
Jotkut ovat kyselleet suosittelisitko tyttärellesi prostituution harjoittamista.
En, en suosittelisi maanviljelijän ammattia enkä lakaisulakaisukoneen kuljettajan ammattiakaan. Mutta miten se mihinkään liittyy? ei ap
mitä sinä sönkötät ? Opiskelijatyttö on itse laittanut seksinmyynti-ilmoituksen. Olen tällaiseen vastannut.
Tää on niin av tyyliä että keskustelu kääntyy aina ap:n ruotimiseen. Tästäkin keskustelussa puuttuu yleinen näkemys täysin.
Ap toi itse esille netin sivut mistä löytää maksullista helposti, "pelkän panon" ap:ta lainatakseni. Ihan laajojenkin tutkimusten perusteella tiedetään että prostituutiota on Suomessa ja paljon...siinä valossa tuntuu oudolta että joku keskittyy vaan hokemaan ap:ta provoksi. Seksiä ostavat ovat usein tavallisia perheenisiä ja kyllä panevat joskus paljaalla maksullista ja tavallista ressukkaansa ns. "toista naista" vaikka vaimo raskaana.
Ehkä ap itsekin tuntee toimintansa ällöttäväksi, muutenhan ei olisi täällä. Haluaisi puhua asiasta, mutta av:n mammat ovat ainoa kanava.
Maailma on paha paikka ja tässäkin kuviossa on vain haviäjiä, seksiä harrastetaan, ei rakkaudesta vaan pelkkänä "harrastuksena" kuten as asian ilmaisi. Huoraava opiskelija tuhoaa sielunsa jotta saa s-marketista wc-paperin ja illan kanaruoan pöytään, itkee sitten illalla yksin. Tietenkään kukaan ei halua oman tyttärensä päätyvän tuoksi opiskelijahuoraksi, ap:n hyväksikäytettäväksi... ap on paha paha eikä myönnä edes tässä ketjussa loukkaavansa pelkkää panoaan. Vaimo elää kulissia, ei ilmeisesti edes tunne miestään, onneton ylipainoinen.
Ap on onneton, pelaa golfia ja ostelee tavaroita ja ihmisiä, vetää housut jalkaan ja matka jatkuu.
Kun maailma on tämä, niin ei voi kuin ihmetellä sitä av-toivoa joka naisilla on kun haluavat raskaaksi ja naimisiin. Mutta tärkeintä kait on että aina on toivoa.
Helsingissäkin on satoja mamupatjoja, jotka panevat kaikkien afrikkalaisten yms kanssa ja he ovat todellinen riski maallemme. He huoraavat ilmaiseksi ja levittävät kaikkia mahdollisia tauteja, myös HIV:tä.
ja voin kertoa, että tosielämässä käy myös toisin.
ja voin kertoa, että tosielämässä käy myös toisin.
tarttumiseen vain akuuttivaiheessa.
tästäkin aiheesta.
"vaimosi on masentunut"
"sinä et osaa tyydyttää"
"sinä olet idiootti ja itsekäs"
jne.Pelottaako, ettette saakaan olla valaana kotona ja urheilulliset miehenne pysyvät uskollisina? Eikö parisuhteessa pidä olla tasapaino? Ei siitä tule mitään hyvää, jos toisen taso on kovasti toisen yläpuolella... vaikka vain ulkonäköasioissa. Luuletteko, että avioliitto kuohitsee miehenne ihailemaan 100-kiloisia muotojanne ja äitiyttänne ja kaikki halut simpsakampia ja seksikkäämpiä naisia kohtaan kuolee? Saatte olla millaisia justiinoita vaan, kun muksut on tehty ja mies rengastettu, niin sitten onkin turvassa loppuikänsä?
Parisuhteissaan epäonnistunut tai sitoutumiskyvytön, empatiakyvytön ihminen.
Itse voin hieman tätä ketjua luettuani kommentoida ainoastaan, että lienee selvää, että ap ei ole ihan tervepäinen mies. Jos omani käyttäisi useampaa eri seksintarjoajaa avioliiton ohessa, tai vaikka lyhytaikaisen seurustelusuhteenkin, olisin todella helpottunut saadessani hänet ulos elämästäni. Eihän tuo kerro mitään muuta, kuin että ei mikään valioyksilö, henkisesti sairas tai todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen.
Eli sinulle: juuei, ei pelota. Huh huh koko juttu, sekä sinun, että ap:n.
kyse ole mistään hitler-kortista- hiv nyt vaan sattuu tarttumaan suuseksissä. Esim. haimasyöpä ei. Ei siinä ole muusta kyse kuin faktoista. Koska ap:lla on useita suojaamattomia seksikontakteja, kasvavat toki hänen riskinsäkin eksponentiaalisesti. Jos nainen suostuu harrastamaan ap:n kanssa suojaamatonta suuseksiä, suostuu hän tekemään sitä muidenkin kanssa, ja koska monissa tapauksissa on kyse prostituoiduista, on heillä myös eksponentiaalinen määrä seksikumppaneita verrattuna tavalliseen opiskelijatyttöön. Ja nämä seksikumppanit taas harrastavat huoria ja ovat heidän kanssaan ilman suojausta, luultavasti osa näistä kaikista on ilman kondomia myös yhdynnässä, mikä kasvattaa heidän tartuntariskiään.
Eli,
ap:lla
10 seksikumppania, jokaisella näistä 10 seksikumppania, heillä jokaisella 10 seksikumppania..ja suojaamatonta seksiä. Tod näk kaikilla on näitä kumppaneita enemmän kuin se 10, prostituoitujen ollessa kyseessä määrähän vain kasvaa koko ajan. Minusta aika vaarallista ottaen huomioon, että hiv voi tarttua myös ihan sillä yhdellä kerralla, ei tarvitse useita kontakteja.