Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
18.01.2011 |

Kommentit (192)

Vierailija
101/192 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ja haluton mies...ymmärrän ap:n ratkaisun.

Vierailija
102/192 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan sitä itsellesikin tullut. Silloin mies panee takaapäin. Ja oikeasti kyse ei ole edes vaimostasi, vaan sinusta ja siitä mitä oikein haluat. Työkaverini, varastomies käy panemassa huoria aina työreissuilla, vaikka vaimonsa saisi juuri lapsen ja ei se ole vaimosta kiinni. Vaimo on seksikäs ja kelpaisi kelle vaan muulle. Jos suihintotto, persepano tai s/m o se juttu jota kaipaat ja et saa vaimoltasi niin olette valinneet aikoinaan väärin. Erotkaa. Sitten pääset kinkybileisiin ja saat kinkyseksii vaikka jokapäivä.

Mutta et uskalla sitä, koska olet pohjimmiltasi vässykkä, tosimiehen ei tarvii maksaa ees seksistä. Ei vaikka olisi sitä mahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/192 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirjoitti onnellisessa parisuhteessa oleva, 15kg ylipainoinen kahden lapsen äiti. Ennen nykyistä oli 6 vuoden suhde, josta erosimme minun aloitteesta. Nykyisen kanssa yhdessä 10 vuotta ja tietääkseni mies ei ole pettänyt. Sinisilmäinen ei kannata silti olla.

Olen tasapainossa elmäni kanssa ja mua vaan ärsyttää suunnattomasti tämän palstan musta-valkoisuus ja elämän realiteettien ymmrtämättömyys. Ei ap toimi oikein, mutta fakta on vaan, että parisuhteessa on aina oltava tasapaino ja mies tavallaan kostaa vaimolleen käytöksellään sen, että vaimo on "pettänyt" hänet. Minusta oikea tapa olisi ottaa asia puheeksi ja jos ei homma mutu, niin erota. Pettäminen on typerää sinänsä, mutta sitä tapahtuu erityisesti, jos pariskunnalla on "tasoeroa".

tästäkin aiheesta.

"vaimosi on masentunut"

"sinä et osaa tyydyttää"

"sinä olet idiootti ja itsekäs"

jne.

Pelottaako, ettette saakaan olla valaana kotona ja urheilulliset miehenne pysyvät uskollisina? Eikö parisuhteessa pidä olla tasapaino? Ei siitä tule mitään hyvää, jos toisen taso on kovasti toisen yläpuolella... vaikka vain ulkonäköasioissa. Luuletteko, että avioliitto kuohitsee miehenne ihailemaan 100-kiloisia muotojanne ja äitiyttänne ja kaikki halut simpsakampia ja seksikkäämpiä naisia kohtaan kuolee? Saatte olla millaisia justiinoita vaan, kun muksut on tehty ja mies rengastettu, niin sitten onkin turvassa loppuikänsä?

Parisuhteissaan epäonnistunut tai sitoutumiskyvytön, empatiakyvytön ihminen.

Itse voin hieman tätä ketjua luettuani kommentoida ainoastaan, että lienee selvää, että ap ei ole ihan tervepäinen mies. Jos omani käyttäisi useampaa eri seksintarjoajaa avioliiton ohessa, tai vaikka lyhytaikaisen seurustelusuhteenkin, olisin todella helpottunut saadessani hänet ulos elämästäni. Eihän tuo kerro mitään muuta, kuin että ei mikään valioyksilö, henkisesti sairas tai todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen.

Eli sinulle: juuei, ei pelota. Huh huh koko juttu, sekä sinun, että ap:n.

Vierailija
104/192 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirjoitti onnellisessa parisuhteessa oleva, 15kg ylipainoinen kahden lapsen äiti. Ennen nykyistä oli 6 vuoden suhde, josta erosimme minun aloitteesta. Nykyisen kanssa yhdessä 10 vuotta ja tietääkseni mies ei ole pettänyt. Sinisilmäinen ei kannata silti olla.

Olen tasapainossa elmäni kanssa ja mua vaan ärsyttää suunnattomasti tämän palstan musta-valkoisuus ja elämän realiteettien ymmrtämättömyys. Ei ap toimi oikein, mutta fakta on vaan, että parisuhteessa on aina oltava tasapaino ja mies tavallaan kostaa vaimolleen käytöksellään sen, että vaimo on "pettänyt" hänet. Minusta oikea tapa olisi ottaa asia puheeksi ja jos ei homma mutu, niin erota. Pettäminen on typerää sinänsä, mutta sitä tapahtuu erityisesti, jos pariskunnalla on "tasoeroa".

tästäkin aiheesta.

"vaimosi on masentunut"

"sinä et osaa tyydyttää"

"sinä olet idiootti ja itsekäs"

jne.

Pelottaako, ettette saakaan olla valaana kotona ja urheilulliset miehenne pysyvät uskollisina? Eikö parisuhteessa pidä olla tasapaino? Ei siitä tule mitään hyvää, jos toisen taso on kovasti toisen yläpuolella... vaikka vain ulkonäköasioissa. Luuletteko, että avioliitto kuohitsee miehenne ihailemaan 100-kiloisia muotojanne ja äitiyttänne ja kaikki halut simpsakampia ja seksikkäämpiä naisia kohtaan kuolee? Saatte olla millaisia justiinoita vaan, kun muksut on tehty ja mies rengastettu, niin sitten onkin turvassa loppuikänsä?

Parisuhteissaan epäonnistunut tai sitoutumiskyvytön, empatiakyvytön ihminen.

Itse voin hieman tätä ketjua luettuani kommentoida ainoastaan, että lienee selvää, että ap ei ole ihan tervepäinen mies. Jos omani käyttäisi useampaa eri seksintarjoajaa avioliiton ohessa, tai vaikka lyhytaikaisen seurustelusuhteenkin, olisin todella helpottunut saadessani hänet ulos elämästäni. Eihän tuo kerro mitään muuta, kuin että ei mikään valioyksilö, henkisesti sairas tai todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen.

Eli sinulle: juuei, ei pelota. Huh huh koko juttu, sekä sinun, että ap:n.

Ei saa pitää toista itsestäänselvyytenä.

Mutta mutta, kyllä se, että pettää oikein useamman kanssa kertoo enemmän pettäjän mielenterveydestä kuin mistään muusta. Ja myös rehellisyys ja suoraselkäinen toiminta on ihan mahdollista. Ei ole mikään pakko olla tuollainen liero, joka ei kunnioita paskaakaan vaimonsa ihmisarvoa. Ei lihominen riitä perusteeksi tällaiselle uskomattomalle toiminnalle, joka paljastuessaan saisi aikaan ties mitä.

Vierailija
105/192 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedätkös mikä kommentti muutti mun mieleni? Se, kun kysyttiin vaimon painoa. Jos olisi jonkun av-mamman heittämä provo, niin olisi laittanut jonkun kilomäärän mutta ap vastasikin, ettei tiedä vaimonsa painoa. Ja sehän on fakta, että moni mies ei oikeasti tiedä vaimonsa tarkkaa painoa. Tämä sai minut ajattelemaan, että ehkä kuitenkin voisi olla joku mies kyseessä. Ja moni mies eksyi tälle palstalle esim. sen alapääketjun takia. Ja ehkä joskus silloin tällöin käy täällä lukemassa sivistynyttä keskustelua :)

joka tossa päivällä "vastasi kysymyksiin". oikein naurattaa, kun arvasin, että tää sama ihminen palaa tänne uudella aloituksella... miksi annatte sen ilon tälle tyypille, että vastaatte/provosoidutte? ja c´moon leidit - kukaan mies - jolla ottaa eteen - ei vaivautuisi vastailemaan täällä vauvapalstalaisille huorissakäymisestään; tiedätte sen itsekin.

Vierailija
106/192 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei osaa sitä käyttää.Ja tosiaan yksikään herrasmies ei haukkuisi vaimoaan valaaksi. Eikä myöskään luulisi että maksullinen nainen pysyisi vaiti, asiakkaistaan. Fiksulla huoralla on aina luottoystävä, joka tietää missä huora menee ja kenen kanssa.

Vierailija
107/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidutuksesta on pakko maksaa?

Vierailija
108/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruaa sinusta kaverilleen jne.

Vierailija
109/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko sinulla nielussa proppuja (tonsil stones)?

Vierailija
110/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma vaimosi huono sängyssä, läski, ruma, pihtari vai käytkö ihan muuten vaan?

Vierailija
111/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö usein samaa vai aina eri naista? Miten löydät ne?

Vierailija
112/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus.

En pelkää kiristämistä. Useimmat ihmiset ymmärtävät, että on vaarallista ajaa Suomalaista miestä väkisin nurkkaan. Hengenvaarallista.

Vierailija
113/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma vaimosi huono sängyssä, läski, ruma, pihtari vai käytkö ihan muuten vaan?

vaimoni on sängyssä erittäin passiivinen ja sairaalloisen lihava.

Itse olen sporttinen.

Vierailija
114/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö usein samaa vai aina eri naista? Miten löydät ne?

minulla on muutama vakkarikontakti. Joukko kyllä kasvaa.

Suomessa maksullisia naisia löytyy käytännössä kolmelta tietyltä nettisaitilta.

Vierailija
115/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidutuksesta on pakko maksaa?

niin - on minulla siviilivakipanokin.

Hän ja maksulliset ovat antaneet taidoistani hyvää palautetta. Toki maksullisen palautteeseen voidaan suhtautua varauksella.

Vierailija
116/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käyttäytyminen ei ole oikein ketään kohtaan.. Tai, no jos vaimosi on passiivinen sängyssä kanssasi, niin toivon että hän tekee samoin kuin sinä. Hakee maksua vastaan vähän isompaa tavaraa.

Vierailija
117/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus. En pelkää kiristämistä. Useimmat ihmiset ymmärtävät, että on vaarallista ajaa Suomalaista miestä väkisin nurkkaan. Hengenvaarallista.

Joo selvän teki. Touhua, mitä haluat. Tutki mitä tutkit, en vaivaudu edes kysymään, joten unohda koko juttu. En kyllä ymmärrä, miksi kiinnostaa.

Vierailija
118/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käyttäytyminen ei ole oikein ketään kohtaan.. Tai, no jos vaimosi on passiivinen sängyssä kanssasi, niin toivon että hän tekee samoin kuin sinä. Hakee maksua vastaan vähän isompaa tavaraa.

Meinaat, että jos nainen on paska sängyssä niin se johtuu miehen munasta? Ihan uutta ajattelumaailmaa minulle, mutta tuttua AV-kamaa :) Naiset ovat pääasiassa helvetin huonoja sängyssä, passiivisia, haisevia ja mitä rumempi ja läskimpi niin sitä epävarmempaa on touhu.

EI AP

Vierailija
119/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mees provoomaan nyt jonnekin muualle.

Vierailija
120/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et selvästikään yhtään arvosta naisia ja naiseutta, etkä pidättäydy biologian miehille mahdollistamasta hyväksikäytöstä, niin tee edes vaimollesi palvelus ja jätä hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi