Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.
Kommentit (192)
että kantaa hiviä(tai epäilee kantavansa) ei siitä välitä, vaan levittää eteenpäin.
nussimasta vaimoasi? Tosimies kuule kiihottuu naaraskamelistakin, joten aika vässykkä olet.
Ja anteeksi vaan, mutta herpes kyllä voi tarttua kortsusta huolimatta. Aika huolestuttavaa on tuo sinun touhusi, kun et sukupuolitautien tartuntatavoistakaan tiedä tuon taivaallista. Sitten on turha itkeä, kun jortikan juuri kukkii punaisenaan näppylää.Hehe ! Naaraskamelia en ole kokeillutkaan !
Voimme yhtyä takaapäin. Suuri maha estää yhdynnän edestäpäin. Fiilis on kuin kuollutta valasta jyystäessä.
Pitäisiköhän mennä näin vuosien jälkeen testeihin?
Koko ajan sä huorissa käyt, olet voinut saada tartunnan vuosia sitten, tai eilen.
niin. Nämä opiskelijatytöt, pitävät seksuaaliterveydestään varmasti parempaa huolta, kuin satunnaiset baaripanot.
Toki riski on olemassa. Aina !
Kuten kirjoitin. En varmasti selviä elämästä hengissä.
kun antavat nuolla paljasta pi**uaan.
tässä kohtaa toiminta erooa yksilöiden välillä. Kaikki eivät anna nuolla.
nussimasta vaimoasi? Tosimies kuule kiihottuu naaraskamelistakin, joten aika vässykkä olet.
Ja anteeksi vaan, mutta herpes kyllä voi tarttua kortsusta huolimatta. Aika huolestuttavaa on tuo sinun touhusi, kun et sukupuolitautien tartuntatavoistakaan tiedä tuon taivaallista. Sitten on turha itkeä, kun jortikan juuri kukkii punaisenaan näppylää.Hehe ! Naaraskamelia en ole kokeillutkaan !
Voimme yhtyä takaapäin. Suuri maha estää yhdynnän edestäpäin. Fiilis on kuin kuollutta valasta jyystäessä.
estänyt yhdyntää edestäpäin(eikä muualtakaan) Joten puhut paskaa. Muutenkin huvittaa, miten joku ämmä jaksaa vedättää porukkaa täällä päivästä toiseen. Sillä mies sä et ole, ap. Joku trolli-peikko tylsistyneenä.
niin. Minustakin hänellä on jotenkin ylenmäärin rasvaa mahan kohdalla. On sitä kyllä muuallakin.
Maha on tosiaankin tiellä lähetyssaarnaajassa. En voi tietää, kuinka lihava olet ollut.
Ja joka asento onnistui. Joten keksipä av-mamma nyt parempi provo, jooko
että kantaa hiviä(tai epäilee kantavansa) ei siitä välitä, vaan levittää eteenpäin.
tietääkseni on rikos levittää mitä tahansa sukupuolitautia.
estänyt yhdyntää edestäpäin(eikä muualtakaan) Joten puhut paskaa. Muutenkin huvittaa, miten joku ämmä jaksaa vedättää porukkaa täällä päivästä toiseen. Sillä mies sä et ole, ap. Joku trolli-peikko tylsistyneenä.
niin. Minustakin hänellä on jotenkin ylenmäärin rasvaa mahan kohdalla. On sitä kyllä muuallakin.
Maha on tosiaankin tiellä lähetyssaarnaajassa. En voi tietää, kuinka lihava olet ollut.
Ja joka asento onnistui.
mitä sinä nyt oikein sönkötät? Opettele lukemaan, lue nämä jutut ja palaa sitten.
on hyvin suuri riski, että jotakin sp-tautia kannat, ja sinulla hällä väliä asenne jopa hiviin. Pitäisikö ottaa sinulta ip ylös. Saisi vaimokin tietää asiasta, eikä hän ole terveysvaarassa sitten enää. Tosin vaimosikin voi olla jo sairastunut.
vaimosi vaistoa, että ajattelet häntä "valaana", että hän inhottaa sinua?
Luuletko, ettei hän ymmärrä olevansa ylipainoinen ja tiedä riskejä? Luuletko hänen olevan huvikseen lihava? Nauttivansa elämästään ja arvostavansa itseään?
Jos luulet, olet tyhmä.
Luulisin, että hän on lihonut vielä sen jälkeen, kun aloit inhota häntä. Koska hän saattaa olla lohdukseen syövä ihminen. Jos oma rakas ei arvosta ja pidä maailman ihanimpana, niin kyllä sen huomaa. Silloin seksi ei huvita, ja saattaa syödä, jotta olisi edes jotain kivaa elämässä.
En edelleenkään ymmärrä, miksi olet ihmisen kanssa, jota et arvosta pätkääkään (älä selitä tähän mitään puppua, tekosi puhuvat puolestaan). Lapsetkin ovat hyvin herkkiä kodin ilmapiirille, ja heillekin ero voisi olla parempi kuin tuollaisessa kodissa eläminen ("vanhempien parisuhde on lasten koti"). Vaimosikin olisi todennäköisesti onnellisempi, jos hän olisi tietoinen kaikista elämäänsä vaikuttavista asioista ja voisi tehdä niiden perusteella omat ratkaisunsa.
Minusta sinulla on kaksi vaihtoehtoa, jos et halua olla pettäjäsika.
1)Kerrot vaimollesi sen, mitä täälläkin olet kertonut. Kaiken. Sitten mietitte, mitä teette.
2)Et kerro, mutta eroat vaimostasi.
tästäkin aiheesta.
"vaimosi on masentunut"
"sinä et osaa tyydyttää"
"sinä olet idiootti ja itsekäs"
jne.
Pelottaako, ettette saakaan olla valaana kotona ja urheilulliset miehenne pysyvät uskollisina? Eikö parisuhteessa pidä olla tasapaino? Ei siitä tule mitään hyvää, jos toisen taso on kovasti toisen yläpuolella... vaikka vain ulkonäköasioissa. Luuletteko, että avioliitto kuohitsee miehenne ihailemaan 100-kiloisia muotojanne ja äitiyttänne ja kaikki halut simpsakampia ja seksikkäämpiä naisia kohtaan kuolee? Saatte olla millaisia justiinoita vaan, kun muksut on tehty ja mies rengastettu, niin sitten onkin turvassa loppuikänsä?
on hyvin suuri riski, että jotakin sp-tautia kannat, ja sinulla hällä väliä asenne jopa hiviin. Pitäisikö ottaa sinulta ip ylös. Saisi vaimokin tietää asiasta, eikä hän ole terveysvaarassa sitten enää. Tosin vaimosikin voi olla jo sairastunut.
älä vääristele. Ihan sama, kun väittäisi, että olen väkivaltainen, kun olen harrastanut painia 15 vuotta. Tai että olen raiskaaja, kun minulla on hyvin kehittyneet vehkeet.
tästäkin aiheesta.
"vaimosi on masentunut"
"sinä et osaa tyydyttää"
"sinä olet idiootti ja itsekäs"
jne.Pelottaako, ettette saakaan olla valaana kotona ja urheilulliset miehenne pysyvät uskollisina? Eikö parisuhteessa pidä olla tasapaino? Ei siitä tule mitään hyvää, jos toisen taso on kovasti toisen yläpuolella... vaikka vain ulkonäköasioissa. Luuletteko, että avioliitto kuohitsee miehenne ihailemaan 100-kiloisia muotojanne ja äitiyttänne ja kaikki halut simpsakampia ja seksikkäämpiä naisia kohtaan kuolee? Saatte olla millaisia justiinoita vaan, kun muksut on tehty ja mies rengastettu, niin sitten onkin turvassa loppuikänsä?
ole kyse, vaan siitä, että ap voi kantaa tauteja ja ei välitä yhtään ja vaimokin voi olla jo sairastunut. Sinä nyt vaikutat niin tyhmältä, että sinulle merkkaa pelkkä ulkonäkö tässä keskustelussa.
älä vääristele. Ihan sama, kun väittäisi, että olen väkivaltainen, kun olen harrastanut painia 15 vuotta. Tai että olen raiskaaja, kun minulla on hyvin kehittyneet vehkeet.
Harrastat tieten tahtoen prostituoitujen kanssa suojaamatonta suuseksiä, vaikka tiedät, että siitä voi saada sp-taudin, jopa hivin, silti sinua ei huoleta, että vaimosi voi saada tartunnan, jopa vakavan hiv-infektion.
Luuletko, ettei hän ymmärrä olevansa ylipainoinen ja tiedä riskejä? Luuletko hänen olevan huvikseen lihava? Nauttivansa elämästään ja arvostavansa itseään?
Jos luulet, olet tyhmä.
Luulisin, että hän on lihonut vielä sen jälkeen, kun aloit inhota häntä. Koska hän saattaa olla lohdukseen syövä ihminen. Jos oma rakas ei arvosta ja pidä maailman ihanimpana, niin kyllä sen huomaa. Silloin seksi ei huvita, ja saattaa syödä, jotta olisi edes jotain kivaa elämässä.
En edelleenkään ymmärrä, miksi olet ihmisen kanssa, jota et arvosta pätkääkään (älä selitä tähän mitään puppua, tekosi puhuvat puolestaan). Lapsetkin ovat hyvin herkkiä kodin ilmapiirille, ja heillekin ero voisi olla parempi kuin tuollaisessa kodissa eläminen ("vanhempien parisuhde on lasten koti"). Vaimosikin olisi todennäköisesti onnellisempi, jos hän olisi tietoinen kaikista elämäänsä vaikuttavista asioista ja voisi tehdä niiden perusteella omat ratkaisunsa.
1)Kerrot vaimollesi sen, mitä täälläkin olet kertonut. Kaiken. Sitten mietitte, mitä teette.
2)Et kerro, mutta eroat vaimostasi.
nyt käänsit asian niin, että minä olen aiheuttanut vaimoni sairaalloisen lihavuuden !
Selitä, miten olen sen aiheuttanut. Odotan vastausta.
Lapsemme voivat hyvin. Älä siis jauha paskaa.
Jos luulet, olet tyhmä.
2)Et kerro, mutta eroat vaimostasi.nyt käänsit asian niin, että minä olen aiheuttanut vaimoni sairaalloisen lihavuuden !
Selitä, miten olen sen aiheuttanut. Odotan vastausta.
Lapsemme voivat hyvin. Älä siis jauha paskaa.
miten mahtaa olla, kun jompi kumpi teistä tai molemmat kuolette hiviin? Olet vastuuton paska.
Harrastat tieten tahtoen prostituoitujen kanssa suojaamatonta suuseksiä, vaikka tiedät, että siitä voi saada sp-taudin, jopa hivin, silti sinua ei huoleta, että vaimosi voi saada tartunnan, jopa vakavan hiv-infektion.
kyllä, on olemassa riski. En käy liukuhihnahuorissa. Uskon heillä esiintyvän enemmän tauteja.
Ei minulla ole hälläväliä asenne yhtään mihinkään.
En aijo jatkaa tästä mammojen hitler-kortista - sukupuolitaudeista keskustelua.
Ja ajaessani kotiin varon rekkoja, joiden kuskit ovat siinä iässä, että voivat saada sydänkohtauksen.
kyllä, on olemassa riski. En käy liukuhihnahuorissa. Uskon heillä esiintyvän enemmän tauteja.
Ei minulla ole hälläväliä asenne yhtään mihinkään.
En aijo jatkaa tästä mammojen hitler-kortista - sukupuolitaudeista keskustelua.
Ja ajaessani kotiin varon rekkoja, joiden kuskit ovat siinä iässä, että voivat saada sydänkohtauksen.
+ muut taudit. Äläkä puhu onnettomuuksista, sinä et varmaankaan tieten tahtoen aja kolaria! Sen sijaan tieten tahtoen harrastat suojaamatonta suuseksiä huorien kanssa, mikä on vastuutonta käytöstä ja täyttää rikoksen merkit. Vaarannat paitsi oman, myös vaimosi terveyden!
Luin koko ketjun ja tuntuu pahalta. Tuli vahva pelko perseeseen että kyseessä on oma mies :(
Maha-asiaan sen verran että minulla ylipainoa 40 kiloa ja maha ON tiellä, vyötärön ympärys jotain 130 cm...
hiv todellakin tarttuu myös suuseksissä, vaikkakin huonommin, mutta sillä tavalla tartunsa saaneita ihmisiä kyllä on esim. enkunkielisillä hiv-keskustelupalstoilla. Ap:lla voi siis aivan hyvin olla se, ja samoin hänen vaimollaan. Toiv vaimo ei tule enää raskaaksi, koska sitten se on myös tulevalla lapsella, eikä ole kovin läheisissä tekemisissä nykyisten lasten kanssa. Ja koska kumpikaan ei saa hoitoa, voivat he kuolla aidsiin jo muutaman vuoden sisään. Ja tämä on faktaa eikä moralismia.
että seksin myyminen ei ole mikään ammatti. Jokainen empaattinen ihminen ymmärtää, että se jättää (pysyvät?) jäljet naiseen, vaikka sitä tekisi vapaaehtoisesti. Biologia mahdollistaa naiselle haluttoman penetraation, miehelle ei. Seksin ostaminen on hyväksikäyttöä. Jokainen aidosti tunteva ja inhimillisesti ajatteleva ihminen ymmärtää tämän. Seksi ei ole mikään perusoikeus. Ap ei voisi suositella prostituoituna olemista tyttärellensä. Eli ap tuntee sydämessään miten likaista hommaa se on, mutta ei välitä. Kaksinaamaista.
Jotkut ovat kyselleet suosittelisitko tyttärellesi prostituution harjoittamista.
En, en suosittelisi maanviljelijän ammattia enkä lakaisulakaisukoneen kuljettajan ammattiakaan. Mutta miten se mihinkään liittyy? ei ap