Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
18.01.2011 |

Kommentit (192)

Vierailija
121/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ilmaiseksi saa?

Mikset siis hommaa ilmaista vakipanoa, niin ei tarttis maksaa seksistä?

Vierailija
122/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käyttäytyminen ei ole oikein ketään kohtaan.. Tai, no jos vaimosi on passiivinen sängyssä kanssasi, niin toivon että hän tekee samoin kuin sinä. Hakee maksua vastaan vähän isompaa tavaraa.

en jätä vaimoani, lasten takia. En myöskään halua hänelle hankaluuksia. Puuhailussani on kyse vain seksuaalisesta tyydyttymisestä.

Olen isokullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ilmaiseksi saa?

loistava kysymys ! En ole maailman komein, mutta kyllä minulla vakipanokin on.

En missään nimessä halua viritellä mitään suhteita. Kyseessä on vain pano. On vaikea löytää sopivaa aikaa käydä maksullisenkaan luona, kun on perhe, työt jne.

Vierailija
124/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokullinen.

Niinhän sinä itsellesi uskottelet!

Vierailija
125/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen keskusteluun viitaten, jos teillä ei olisi lapsia, voisitko jättää vaimosi, vai estääkö avioliitto ikuisesti eron?

Vierailija
126/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käyttäytyminen ei ole oikein ketään kohtaan.. Tai, no jos vaimosi on passiivinen sängyssä kanssasi, niin toivon että hän tekee samoin kuin sinä. Hakee maksua vastaan vähän isompaa tavaraa.

Meinaat, että jos nainen on paska sängyssä niin se johtuu miehen munasta? Ihan uutta ajattelumaailmaa minulle, mutta tuttua AV-kamaa :) Naiset ovat pääasiassa helvetin huonoja sängyssä, passiivisia, haisevia ja mitä rumempi ja läskimpi niin sitä epävarmempaa on touhu. EI AP

Mikset sitten hae miesseuraa jos ne naiset ovat sitten niin kamalia!? Ei kannata vaivautua! Kun miehethän ne tuoksuu aina niin ruusuilta!

Vierailija
127/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sitä haisevaa, rumaa ja lihavaa vaimoasi??? Vai kelpaako hän kyllä passaamaan sinua, siivoamaan kotianne, laittamaan ruokaa, kasvattamaan ja huoltamaan lapsenne ja lemmikkieläimenne, ja organisoimaan arkenne... Ja käymään siinä sivussa lastenkasvettua rahaa hankkimassa työelämässä yhteisen asunto- ja autolainan lyhentäjänä... Milloin SINÄ tyydytit vaimosi seksuaalisesti?? Otit hänen toiveensa, halunsa ja rakkaudenkaipuunsa huomioon?? Ehkä se passivisuus muuttuisi aktiivisuudeksi..??

Vierailija
128/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ilmaiseksi saa?

Ensinnäkin siihenkin kyllästyy, vaihtelu virkistää, nainen voi ihastua tai ripustautua ja tottua, että joku tulee hoitamaan jne. Huorissa käynti on paljon rentouttavampaa kuin vieraissa käynti, ihan eri asia.

Vierailija
129/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et selvästikään yhtään arvosta naisia ja naiseutta, etkä pidättäydy biologian miehille mahdollistamasta hyväksikäytöstä, niin tee edes vaimollesi palvelus ja jätä hänet.

arvostan vaimoani ( ja naisia ) monellakin tavalla.

Seksuaalinen tyydytys on se, mikä jää puuttumaan.

Mitä tulee tuohon lässytykseesi biologian miehille mahdollistamasta hyväksikäytöstä, et taida ihan itsekkään ymmärtää, mitä yrität sönköttää? En minä ketään hyväksikäytä. Sekin opiskelija oli erittäin iloinen, kun kävin tänään.

Vierailija
130/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sitä haisevaa, rumaa ja lihavaa vaimoasi??? Vai kelpaako hän kyllä passaamaan sinua, siivoamaan kotianne, laittamaan ruokaa, kasvattamaan ja huoltamaan lapsenne ja lemmikkieläimenne, ja organisoimaan arkenne... Ja käymään siinä sivussa lastenkasvettua rahaa hankkimassa työelämässä yhteisen asunto- ja autolainan lyhentäjänä... Milloin SINÄ tyydytit vaimosi seksuaalisesti?? Otit hänen toiveensa, halunsa ja rakkaudenkaipuunsa huomioon?? Ehkä se passivisuus muuttuisi aktiivisuudeksi..??

Hyviä kysymyksiä !

Vaimoni ei haise. Hän on varsin nättikasvoinen, vaikkakin, kuten todettua sairaalloisen lihava.

Olen kyllä arjen aherruksissa läsnä ja mukana. Hänellä on omia harrastuksia ja menoja.

Tyydytän hänet kyllä aika ajoin. Viimeksi viikonloppuna.

Vierailija
131/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on tytär, muista suositella huoran ammattia hänelle.

et selvästikään yhtään arvosta naisia ja naiseutta, etkä pidättäydy biologian miehille mahdollistamasta hyväksikäytöstä, niin tee edes vaimollesi palvelus ja jätä hänet.

arvostan vaimoani ( ja naisia ) monellakin tavalla. Seksuaalinen tyydytys on se, mikä jää puuttumaan. Mitä tulee tuohon lässytykseesi biologian miehille mahdollistamasta hyväksikäytöstä, et taida ihan itsekkään ymmärtää, mitä yrität sönköttää? En minä ketään hyväksikäytä. Sekin opiskelija oli erittäin iloinen, kun kävin tänään.

Vierailija
132/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että jos nainen on paska sängyssä niin se johtuu miehen munasta? Ihan uutta ajattelumaailmaa minulle, mutta tuttua AV-kamaa :) Naiset ovat pääasiassa helvetin huonoja sängyssä, passiivisia, haisevia ja mitä rumempi ja läskimpi niin sitä epävarmempaa on touhu. EI AP

Mikset sitten hae miesseuraa jos ne naiset ovat sitten niin kamalia!? Ei kannata vaivautua! Kun miehethän ne tuoksuu aina niin ruusuilta!

tuossa oli joku muu kommentoinut, mutta ap EI ole kiinnostunut miehistä.

AP pitää naisten tuoksuista !

Vierailija
133/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mees provoomaan nyt jonnekin muualle.

oliko kommenttisi ap:lle?

Mikä on ongelmasi ? Olen töissä. Juuri lähdössä kotiin ihanan perheeni luo.

Ja vaimokin on aivan loistava. Seksipuoli vain ontuu.

Vierailija
134/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko sinulla nielussa proppuja (tonsil stones)?

on joskus. En pelkää kiristämistä. Useimmat ihmiset ymmärtävät, että on vaarallista ajaa Suomalaista miestä väkisin nurkkaan. Hengenvaarallista.

Joo selvän teki. Touhua, mitä haluat. Tutki mitä tutkit, en vaivaudu edes kysymään, joten unohda koko juttu. En kyllä ymmärrä, miksi kiinnostaa.

en ymmärtänyt pointtiasi lainkaan. Tuossa vastauksessani oli vastaus kahteen kommenttiin.

Vierailija
135/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut minkä kokoinen on oikeesti niin läski ettei pysty tyydyttään seksuaalisesti miestä? Vai onko edes kyse lihavuudesta.??

Vierailija
136/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on tytär, muista suositella huoran ammattia hänelle.

arvostan vaimoani ( ja naisia ) monellakin tavalla. Seksuaalinen tyydytys on se, mikä jää puuttumaan. Mitä tulee tuohon lässytykseesi biologian miehille mahdollistamasta hyväksikäytöstä, et taida ihan itsekkään ymmärtää, mitä yrität sönköttää? En minä ketään hyväksikäytä. Sekin opiskelija oli erittäin iloinen, kun kävin tänään.

Miksei voi sitten suositella suomalaisen perusnaisen suurinta osaamista eli makaamista Kreikan/Turkin/Espanjan rannoilla patjana kaikille. Olisiko se parempi vaihtoehto?

Vierailija
137/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin nyt oikein, olet oikea ensiluokan rakastaja vaimollesi, mutta vaimosi on sinulle liian passivinen seksissä. Etkö tiennyt jo naimisiin mennessä mitä meinaat naida??? Onko tämä tullut sinulle yllätyksenä??? Ja oletko ottanut tämän passivisuuden esille hänen kanssaan, avoimesti syyllistämättä tai painostamatta? Ja miksi sitouduit avioliittoon, jos kerran kaipaat seksuaalista vaihtelua??? Tuskinkä näillä tiedoilla pysyt uskollisena aviomihenä vaikka se vaimo sieltä kuinka aktiiviseksi tai rohkeaksi äityisi, itsehän sanoit, että kaipaat vaihtelua. Oletko mielestäsi reilua aviomies?? Minun arvomaailmassani kunnon miehet eivät käy huorissa, vain jotkut säälittävät poikamiehet, tai vammaiset, ymmärrän heitä jos he käyvät.

Vierailija
138/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen keskusteluun viitaten, jos teillä ei olisi lapsia, voisitko jättää vaimosi, vai estääkö avioliitto ikuisesti eron?

en tiedä mihin keskusteluun viittaat, mutta itse asiahan käy kysymyksestäsi ilmi;

en olisi siltikään heti eroamassa, vaikka täyspaska pettäjä olenkin.

Vierailija
139/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi lihavuus linkitetään niin usein likaisuuteen? Ja rumuuteen?Tavallisen ihmisen ei tarvitse yltää huippumallin tasolle.

Laihuus ei ole kauneuden itseisarvo,ammatti mallit ja ammatti prostituutit ovat ihan oma ihmisryhmä ja mä väitän et vauvapalstalta ei löydy yhtään naista joka oikeesti yltäisi edellämainittujen tasolle.Itsepetoksen mestareitahan täällä on ikuisinen väitteineen miten vielä 5 lasta synnytettyään näyttävät 17 vuotiailta olympiatason uimarin kropilla ja sängyssä tyyliin sinkkuelämän Samantha. =)

Vierailija
140/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät kondomia, kun kuitenkin harrastat seksiä ainakin kolmen eri naisen kanssa. Juuri tuollaisissa tilanteissa ne sukupuolitaudit leviävät, jos ei ole varovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan