Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.
Kommentit (192)
tätä väkivalta-asiaa koskevat viestit menevät koko ajan kryptisemmiksi. Mitä tarkoitat tarkalleen ottaen sillä, että "toimisit"? Jos kerran et ole väkivaltainen ihminen, niin mitä tuo "toimiminen" tarkoittaa?
Riippumatta siitä, mitä sinä uskot, niin todellakaan "kaikki" tai "kaikki miehet" eivät kävisi väkivaltaiseksi ko. tilanteessa. Itse asiassa se, onko joku väkivaltainen ihminen vai ei, voidaan juuri määritellä sen perusteella, käyttäytyykö väkivaltaisesti vai ei. Ne, jotka eivät tuossakaan tilanteessa käyttäytyisi väkivaltaisesti, ovat niitä ei-väkivaltaisia ihmisiä.
Tosi erikoisesti poikkeaa edelleen muista vastauksistasi tämä juttu.
Suosittelisitko sitten tyttärellesi prostituoituna toimimista harrastuksena? Jos et, miksi et?
t. 102
mutta noita väkivaltauhkauksia en ymmärrä. Olisiko sinusta oikeasti ihan ok pahoinpidellä rankasti ("luita katkeilisi") näitä opiskelijatyttöjä, jos he päättäisivät yrittää hankkia vähän lisäansioita lisäansioiden päälle kiristämällä sinua? Väkivalta on p a l j o n pahempi asia kuin pettäminen tai prostitoitujen asiakkuus. Eli jos jossain määrin kadut pettämistäsikin (tai ainakin mietit, että tilanne ei ole optimaalinen), niin miten voisit elää itsesi kanssa jos olisit vahingoittanut toista ihmistä noin rajusti? Tää ei kerta kaikkiaan sovi kuvaan, joka sinusta syntyy noiden muiden viestien perusteella. Epäilin jopa, että nuo väkivaltaviestit oli kirjoittanut joku toinen provoilija.
Haluaisin vielä kysyä:
1) miksi et suosittelisi tyttärellesi huoran ammattia? Siis voisitko kuvata lyhyesti ne syyt.
2) oliko vaimosi huono sängyssä jo nuorena ja kauniina? Jos oli, niin miksi menit hänen kanssaan naimisiin ja teit lapsia?
en ole väkivaltainen. En ole koskaan ollut -ketään kohtaan. Molskilla saan vääntää ihan riittävästi. Haluat varmaankin tahallaan ymmärtää väärin kommenttini siitä, että Suomalaista miestä ei kannata ahdistaa nurkkaan. Jos joku tuollaisella kiristämisellä uhkaisi, tuskin alkaisin piipittämään mammojen joukossa av:lla, vaan toimisin. Näin tekisi kuka tahansa muukin.
En ole mikään "kova jätkä" tai mikään rähinämies. En ihannoi väkivaltaa. Kiusaamisen takia aloitin aikanaan paini-harrastuksen ( minua kiusattiin ).
1. ammatti ja harrastus ovat kaksi eri asiaa.
2. vaimoni oli kyllä aikas passiivinen jo nuorena. Makasi vain ja minun piti hoitaa hommat. En mennyt naimisiin pelkästään seksiseikkojen takia.Tässä nyt halutaan ajatella, että seksi olisi minulle kaikki kaikessa. Näin ei ole.
ätä väkivalta-asiaa koskevat viestit menevät koko ajan kryptisemmiksi. Mitä tarkoitat tarkalleen ottaen sillä, että "toimisit"? Jos kerran et ole väkivaltainen ihminen, niin mitä tuo "toimiminen" tarkoittaa? Riippumatta siitä, mitä sinä uskot, niin todellakaan "kaikki" tai "kaikki miehet" eivät kävisi väkivaltaiseksi ko. tilanteessa. Itse asiassa se, onko joku väkivaltainen ihminen vai ei, voidaan juuri määritellä sen perusteella, käyttäytyykö väkivaltaisesti vai ei. Ne, jotka eivät tuossakaan tilanteessa käyttäytyisi väkivaltaisesti, ovat niitä ei-väkivaltaisia ihmisiä. Tosi erikoisesti poikkeaa edelleen muista vastauksistasi tämä juttu. Suosittelisitko sitten tyttärellesi prostituoituna toimimista harrastuksena? Jos et, miksi et? t. 102
Niin. En ole koskaan pahoinpidellyt ketään, vaikka parissa painiottelussa ei paljon muuta tapahtunutkaan. Silloin kyse on ihan muusta, kilpailemisesta, matsista. Olen toki ollut luokilla tai naama auki itsekkin molskihommissa monta kertaa.
En siis ole väkivaltainen ihminen. Mutta jos joku uhkaa minua tai perhettäni, en varmasti jätä asiaa niikseen.
Kyllä, jokainen reagoi akuuttiin uhkaan.
En suosittele tyttärelleni prostituutiota harrastuksena. Syitä: voisi tulla itsetunto-ongelmia myöhemmin, seksuaaliterveys, mahdolliset hullut ja sekopäät. Kaikki asiakkaat kun eivät ole yhtä kilttejä kuin minä.
niin mitä sinä sitten teet ihan konkrettisesti?
Oletko ikinä uhannut itse muita? Jos olet niin miksi?
kysellä selkeältä provolta, ap on ehta av-mamma
niin tabu kuin se aihe onkin mutta todennäköisesti vaimollasikin on paha olo ja purkaa sen syömisen antamaan iloon.
Jotkut ovat kyselleet suosittelisitko tyttärellesi prostituution harjoittamista. Minä kysyin, sallisitko hyvillä mielin pojillesi seksipalveluiden ostamisen, jos eivät ole tyytyväisiä seksielämään vaimonsa kanssa?
On todella vaikeaa elää esimerkillistä elämää ja tehdä elämässään ratkaisuja, jotka olisivat niin hyviä ja hienoja, että ne kestäisivät aina päivänvalon. Tai ratkaisuja, joita voisi suositella omille lapsilleenkin. Mutta siihen meidän mielestäni tulisi pyrkiä. Ainoastaan siten voisimme olla jotenkin edes tyytyväisiä elettyy elämäämme sitten, kun aika meistä jättää.
Toivon todella, että rohkaistut jossain vaiheessa ottamaan asian esille vaimosi kanssa!
meidän kiltistä isistä joka paljastuukin huorissa juoksevaksi pillumaakariksi. Koita olla tuomatta nitä tauteja sit kotiin, kortsu voi katos hajota millon vaan. Ootko ikinä miettiny sitä et puolisen tuntia sitten sitä samaa koloa on jyystäny joku muukin, joka ei välttämättä ole ihan puhdas...hyi helvetti!
mutta täytyy vielä sanoa, että tuo kiristystilanne ei ole "akuutti uhkatilanne" (akuutti uhkatilanne on esim. jos karhu käy päälle tai joku sieppaa lapsesi ja aikoo heittää hänet ikkunasta), vaan tilanne jonka olet itse aiheuttanut käyttämällä prostituoitujen palveluja (=olet itse asettanut itsesi omalla toiminnallasi alttiiksi kiristykselle).
Siis huom. minä en tuomitse prostituoitujen "käyttäymistä" sinänsä (enkä välttämättä pettämistäkään tilanteessasi), mutta jos koet noin voimakkaan uhkaavana sen, että vaimosi (tai esim. työnantajasi?) saisi sen selville, niin ratkaisu voisi olla sen lopettaminen, ei luottaminen jonkinlaiseen kuviteltuun kollektiivisessa alitajunnassa lepäävään uhkaan suomalaisesti miehestä tai jonkinlainen epäsuora uhkailu.
Toi on vähän sama kuin jos perhettään mukiloiva henkilö selittäisi että puoliso nalkutti tai lapset käyttäytyivät ärsyttävästi -> oli pakko lyödä.
Mutta tämä ei liity varsinaiseen aiheeseesi oikeastaan lainkaan, joten lopetan tähän.
t. 102
vaikka käytät kondoomia. Luulisin, että jokunen muukin tauti saattaa tulla, vaikka on kondoomi. Lisäksi kondoomi voi hajota. Etkö häpeä sitä, että riskeeraat oman ja etenkin tämän takia myös vaimosi terveyden?
niin mitä sinä sitten teet ihan konkrettisesti?
Oletko ikinä uhannut itse muita? Jos olet niin miksi?
uhkaa miten?
Olen uhannut esim. sillä, että joulupukki ei tuo lahjoja, jos ei syö puuroaan loppuun.
vaikka käytät kondoomia. Luulisin, että jokunen muukin tauti saattaa tulla, vaikka on kondoomi. Lisäksi kondoomi voi hajota. Etkö häpeä sitä, että riskeeraat oman ja etenkin tämän takia myös vaimosi terveyden?
kondomia käytettäessä alapääherpestä ei kyllä tule.
Pimpsan nuolemisessa on kyllä riskinsä, mutta se on eri asia.
taudeista puhumattakaan. Tosin en usko, että olet oikea mies. Kunhan joku mamma provoaa
niin tabu kuin se aihe onkin mutta todennäköisesti vaimollasikin on paha olo ja purkaa sen syömisen antamaan iloon.
Jotkut ovat kyselleet suosittelisitko tyttärellesi prostituution harjoittamista. Minä kysyin, sallisitko hyvillä mielin pojillesi seksipalveluiden ostamisen, jos eivät ole tyytyväisiä seksielämään vaimonsa kanssa?
On todella vaikeaa elää esimerkillistä elämää ja tehdä elämässään ratkaisuja, jotka olisivat niin hyviä ja hienoja, että ne kestäisivät aina päivänvalon. Tai ratkaisuja, joita voisi suositella omille lapsilleenkin. Mutta siihen meidän mielestäni tulisi pyrkiä. Ainoastaan siten voisimme olla jotenkin edes tyytyväisiä elettyy elämäämme sitten, kun aika meistä jättää.
Toivon todella, että rohkaistut jossain vaiheessa ottamaan asian esille vaimosi kanssa!
en toivo poikani ostavan seksiä. Toivon hänen olevan tasapainoisessa ja molempia tyydyttävässä suhteessa.
En juuri nyt kyllä aijo jäädä ilman seksiä epämääräiseksi ajaksi ( vaimon lihavuutta kestänyt vuositolkulla ), vain siksi että voisin kokea vanhuksena olevani jotenkin hurskaampi.
Tuo puheeksiottaminen on kyllä tähän caseen sopiva juttu.
Jotkut ovat kyselleet suosittelisitko tyttärellesi prostituution harjoittamista.
En, en suosittelisi maanviljelijän ammattia enkä lakaisulakaisukoneen kuljettajan ammattiakaan. Mutta miten se mihinkään liittyy?
ei ap
teoriassa pimpsaa nuolemalla voi kai saada hivin.
Onkohan joku saanut?
meidän kiltistä isistä joka paljastuukin huorissa juoksevaksi pillumaakariksi. Koita olla tuomatta nitä tauteja sit kotiin, kortsu voi katos hajota millon vaan. Ootko ikinä miettiny sitä et puolisen tuntia sitten sitä samaa koloa on jyystäny joku muukin, joka ei välttämättä ole ihan puhdas...hyi helvetti!
en käy liukuhihnoilla.
Esim. eilinen opiskelijatyttö ei todellakaan ole sellainen, jonkalaisen telaketjufeministit luulevat maksullisen olevan.
tarkista tietosi. Lisäksi suudellessa voit saada klamydiatulehduksen nieluun/keuhkoihin tai mononukleoosin, jotka viimeistään paljastavat tekosi.
muuten kortsu estä herpeksen saamista mitenkään - häppärit tms. kohta osuu palleihin,ni se on siinä sitten!
kortsu ei myöskään estä satiaisten tuloa..että melkosta venäläistä rulettia kyllä pelaat..mutta omapa on elämäsi.
tarkista tietosi. Lisäksi suudellessa voit saada klamydiatulehduksen nieluun/keuhkoihin tai mononukleoosin, jotka viimeistään paljastavat tekosi.
lisäksi se ei välttämättä oireile kantajallaan eli et näe huoralla mitään näkyvää oiretta, mutta saat vaikka hepin tyveen tartunnan emättimen eritteistä. vai käytättekö naisen kondoomia?
Eikö se ole ihan tutkittu juttukin. Esim jos se että nainen tienaa enemmän tai koulutetumpi saa miehen tuntemaan itsensä ala-arvoisemmaksi ja hänen täytyy sitten päteä jollakin tavalla ja usein se on pettäminen.