Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hemmetti... (Uudesta miestuttavuudesta)

Vierailija
15.01.2011 |

Plääh, olemme viestitelleet toisillemme tässä ja minä olin pitkästä aikaa kiinnostunut :/

Kaikki lopahti kuin seinään, kun mies kirjoitti yhdessä viestissä "diaknosoitu"!

Voi että mää oon tyhmä kun annan tuollaisen asian vaikuttaa, mutta en vaan voi sille mitää!! Ja muuten tuntuu ihan fiksulta ja elämää nähneeltä tyypitlä :(

Joo, ikää mulla on 30 v.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oisin varmaan lähteny juoksemaan karkuun siltä seisomalta... :D

ap

Vierailija
22/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs pöliänteri tiedät, ettei mies halunnut korostaa tai keventää tiaknoosiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa orkasmia...

Vierailija
24/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsesta, joka on diaknosoitu. (Etten varmaan ikinä arvaa mikä sillä on??)

Vierailija
25/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin - sen verran sinäkin sitten tiedät mistään oikeinkirjoituksesta ja kielenhuollosta. Karppaamisen käsitettä kun ei edes ole suomen kielessä muuta kuin nuorten naisten laihdutuskeskusteluissa ja sieltä levinneenä jossain kolmannen luokan laihdutusohjelmissa.

Minulle puolestaan olisi ollut todellinen turn off, jos mies tietäisi yhtään mitään karppaamisesta; sehän kuvaisi, että hän on kaikkea muuta kuin maskuliininen. Vähintäinkin bi pitää olla, jotta mies tuntee ko sanan.

Viestiketju

20: voi ei, apua... :DDDD

Vierailija - 15.01.11 12:36 (ID 11883645)

Minä oisin varmaan lähteny juoksemaan karkuun siltä seisomalta... :D ap

Vierailija
26/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi vaatia toiselta?

Vierailija
27/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsesta, joka on diaknosoitu. (Etten varmaan ikinä arvaa mikä sillä on??)

Minä veikkaan, että lukihärö. :)

Vierailija
28/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan eri asia kirjoittaa puhekieltä tai kiireessä pieniä typoja kuin kirjoittaa diaknoosi tai röngten tms.

Toisaalta, jos vaan yksi virhe, niin voihan se olla vahinko. Kyllä se sivistymättömyys tulisi näkyviin sit laajemmaltikin.

et ap, jos se ny vaan on ygs pieni moga, niin tsiigaa ny vielä vähän, mut jos se tyyppi algaa kirjottaa lisää dommosta, niin qai se bitää zit vaa jäddää.

Vierailija
29/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ranttu ei pääse saatille!"

Vierailija
30/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei olisi koskaan käynyt kouluja. Jossain maalla asunut, saaristossa. Se ei osaa käyttää pistettä ollenkaan eikä suuria kirjaimia. Kirjoittaa kaiken vain yhteen pitkään pötköön. Paljon olisi kerrottavaa sen kirjoittamisesta.

Mutta se on niin ihana, täydellinen, huomaavainen - oikea gentlemanni. Kroppa ja naama kuin filmitähdellä. Ja välillä tuntuu, että se osaa ihan mitä vain - paitsi siis kirjoittaa hienosti. Mutta se yrittää. Viestittää ja kirjoittaa pitkiä tekstejä mulle. Miten sen isot sormet mahtuvatkaan tälle puhelimen pienelle näppäimistölle kirjoittamaan?

Ja vaikka miehellä itsellään olisi se diaKnoosi, niin se voi olla löytö...

Koulu suosii sellaisia ominaisuuksia joissa yleisemmin naiset ovat hyviä kuten esim. "täydellinen" tapa kirjoittaa. Ja sit vielä yksi juttu. Mun ihana mies allekirjoittaa kaikki paperit kirjoittaen nimensä "kaunolla"...

Ja tämä siis tästä...

Vierailija
31/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhu. aika pikkusieluinen olet ap.

Vierailija
32/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voidaan "tamperelaistaa" sanoja rennommaksi...

Vierailija
33/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Trelainen versiohan olisi riaknosoira, mut sehän olisi jo ihan hirvee...Itsekin kirjoitit MÄÄtä, eli luulis sun tiÄtävän!

Vierailija
34/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää olla välittämättä tuollaisesta ja katsoa, minkälainen mies on muuten. Itsekin takerrun kielioppivirheisiin ja ne ärsyttävät, mutta niinpä silti menin naimisiin miehen kanssa, joka tarkistelee minulta, mikä on yhdyssana ja mikä ei. Hänellä ei ole kielikorvaa ollenkaan, mutta on silti niin monella muulla tavalla ihana mies, etteivät kielioppi- ja oikeinkirjoitusongelmat haittaa.

Vierailija
35/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainostat itseäsi kielipoliisina, voisit edes siihen liittyvän kommenttisi verran huolehtia omasta oikeakielisyydestäsi. Viestissäsi vilisee virheitä.

Mutta taidatkin olla ihminen, joka hyväksyy omat virheensä vaan ei toisen, paljon pienempiä ja harmittomampia.

Olet surkuhupaisa. Kuten ap:kin.

Keskustelut

« Takaisin keskustelujen etusivulle Viestiketju

Ymmärrän sua, koskan olen itsekin "kielipolliisi"

Vierailija - 15.01.11 12:14 (ID 11883504)

Kutonen, mun mielestä diaKnoosi on eri mittaluokan kirjoitusvirhe kuin vain väärään järjestykseen menneet kirjaimet. Jotenkin tulee heti sivistymätön kuva ihmisestä. Oma moga kun ajattelen noin, tiiän! Tosin oli sillä yksi lause, joka EHKÄ korvaa tuon virheen... Mutta tommosta virhettä ei tehdä mun mielessä vahinKossa, vaan se kertoo ennemmin jostakin!

Mutta mä antaisin kyllä toisen mahdollisuuden. Ei niitä ihania miehiä vaan ole tossa iässä tarjolla niin paljoa. Mun paras kaverini on 42 v:na sinkku ja lapseton, koska joka miehessä tökki joku - muka. Ja ei kaverinikaan enää mikään ruusu ole, joten kyllä sitä rimaa pitää pikkuisen laskea jossain vaiheessa :-)

Vastausviesti

Viestin otsikko

Viesti

Viestin pituus 0 merkkiä

Varmennus neljä miinus kolme =

Vierailija
36/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kirjottelen miten sattuu ja monesti tahallaankin väärin,musta se on kivaa.

Enkä välitä toistenkaan kirjoitusvirheistä.

Monesti tekstiviestiä kirjoittaessa on kiire niin tulee paljon käytettyä myös lyhenteitä.Monesti jätän virheet ja luotan,että kaveri saa selvää:)

Vierailija
37/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikäs tää on? tyypitlä :( Joo, ikää mulla on 30 v.

Vierailija
38/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kirjottelen miten sattuu ja monesti tahallaankin väärin,musta se on kivaa.

Enkä välitä toistenkaan kirjoitusvirheistä.

Monesti tekstiviestiä kirjoittaessa on kiire niin tulee paljon käytettyä myös lyhenteitä.Monesti jätän virheet ja luotan,että kaveri saa selvää:)

sanan diagnoosi? Ja vielä k:lla?? Jos siinä ois vaikka t-kirjain, niin en välittäisi vaan ottaisin sen ihan tavallisena kirjoitusvirheenä.

Mutta elkää huoliko, en nyt dumppaa (tumppaa?) tätä miestä vielä tän takia. Sit jos tekee toisen yhtä pahan virheen niin sit vasta.

Ja ei oo Tampereelta.

Vierailija
39/39 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen veltto ote, ei napakka, sai mennä, muuten ihan ok tyyppi.