Voi hemmetti... (Uudesta miestuttavuudesta)
Plääh, olemme viestitelleet toisillemme tässä ja minä olin pitkästä aikaa kiinnostunut :/
Kaikki lopahti kuin seinään, kun mies kirjoitti yhdessä viestissä "diaknosoitu"!
Voi että mää oon tyhmä kun annan tuollaisen asian vaikuttaa, mutta en vaan voi sille mitää!! Ja muuten tuntuu ihan fiksulta ja elämää nähneeltä tyypitlä :(
Joo, ikää mulla on 30 v.
Kommentit (39)
jos niitä on enemmän....Mulle mies kirjoitti, kuinka hän oli joulupäivänä käväissyt bubissa ;)))
kai mun on annettava sille toinen mahollisuus :D
Se oli kuitenkin sen eka kirjoitusvirhe ja muuten sen teksti on "mieheksi" mukavaa luettavaa :)
mutta onhan se tekstien yleisilme tärkeämpi - siis onko sillä miehellä ajatuksia, mielipiteitä, yleissivistystä. Voihan yksi virhe tulla ihan vaan jos nopeasti kirjoittaa.
tosin toi diaknoosi on kyllä aika moga.
tyypitlä :( Joo, ikää mulla on 30 v.
oleellisempaa mikä diaknoosi sillä on, että voiko se jotenkin haitata suhteenne etenemistä. Älä vielä anna periksi, kun tuntuu mukavalta tyypiltä. :D
Mulla on ainakin maailman ihanin mies joka ei valitettavasti osaa omaa äidinkieltään kirjoittaa kovinkaan hyvin. Minä mm. korjaisin hänen lopputyönsä silloin kun valmistui koulusta ja se suorastaan vilisi aivan älyttömiä virheitä. Mutta mitäpä tuosta, ei se kerro mitään ihmisen käytännön järjestä tai muustakaan älykkyydestä.
Ihmettelin itsekin miten se sana näytti niin hassulta kirjoitettuna, mutta painoin vaan 'lähetä'.
Nolotti kun tajusin.
Mutta älä siis juutu tuohon miehen typoon. Kiireessä tulee kirjoitettua väärin sanoja, jotka kyllä osaa ihan oikeinkin.
Ja tätä juttua ei kyllä valta osa tajua, mutta kirjoitusvirheet ja -tyyli kertoo kyllä paljon ihmisestä.
Kutonen, mun mielestä diaKnoosi on eri mittaluokan kirjoitusvirhe kuin vain väärään järjestykseen menneet kirjaimet.
Jotenkin tulee heti sivistymätön kuva ihmisestä. Oma moga kun ajattelen noin, tiiän!
Tosin oli sillä yksi lause, joka EHKÄ korvaa tuon virheen...
Mutta tommosta virhettä ei tehdä mun mielessä vahinKossa, vaan se kertoo ennemmin jostakin!
Huolehdihan nyt, että oma kirjoituksesi on kaikkien sääntöjen mukaan oikein ennenkuin menet toista haukkumaan sivistymättömäksi.
Kutonen, mun mielestä diaKnoosi on eri mittaluokan kirjoitusvirhe kuin vain väärään järjestykseen menneet kirjaimet. Jotenkin tulee heti sivistymätön kuva ihmisestä. Oma moga kun ajattelen noin, tiiän! Tosin oli sillä yksi lause, joka EHKÄ korvaa tuon virheen... Mutta tommosta virhettä ei tehdä mun mielessä vahinKossa, vaan se kertoo ennemmin jostakin!
Kirjoitin tahallani väärin gorostaakseni asiaani!
Ab
Ap tässä...Kutonen, mun mielestä diaKnoosi on eri mittaluokan kirjoitusvirhe kuin vain väärään järjestykseen menneet kirjaimet.
Jotenkin tulee heti sivistymätön kuva ihmisestä. Oma moga kun ajattelen noin, tiiän!
Tosin oli sillä yksi lause, joka EHKÄ korvaa tuon virheen...Mutta tommosta virhettä ei tehdä mun mielessä vahinKossa, vaan se kertoo ennemmin jostakin!
moga-sanan kirjoitettuna moka.
mun = minun, tiiän = tiedän, tommosta = tuollaista
Huolehdihan nyt, että oma kirjoituksesi on kaikkien sääntöjen mukaan oikein ennenkuin menet toista haukkumaan sivistymättömäksi.
Kutonen, mun mielestä diaKnoosi on eri mittaluokan kirjoitusvirhe kuin vain väärään järjestykseen menneet kirjaimet. Jotenkin tulee heti sivistymätön kuva ihmisestä. Oma moga kun ajattelen noin, tiiän! Tosin oli sillä yksi lause, joka EHKÄ korvaa tuon virheen... Mutta tommosta virhettä ei tehdä mun mielessä vahinKossa, vaan se kertoo ennemmin jostakin!
Mutta mä antaisin kyllä toisen mahdollisuuden. Ei niitä ihania miehiä vaan ole tossa iässä tarjolla niin paljoa.
Mun paras kaverini on 42 v:na sinkku ja lapseton, koska joka miehessä tökki joku - muka. Ja ei kaverinikaan enää mikään ruusu ole, joten kyllä sitä rimaa pitää pikkuisen laskea jossain vaiheessa :-)
mää = minä. Kirjoita vaan ap lisää, niin päästään arvioimaan sinun taitojasi enemmänkin :)
Plääh, olemme viestitelleet toisillemme tässä ja minä olin pitkästä aikaa kiinnostunut :/ Kaikki lopahti kuin seinään, kun mies kirjoitti yhdessä viestissä "diaknosoitu"! Voi että mää oon tyhmä kun annan tuollaisen asian vaikuttaa, mutta en vaan voi sille mitää!! Ja muuten tuntuu ihan fiksulta ja elämää nähneeltä tyypitlä :( Joo, ikää mulla on 30 v.
Täälläkin välillä sinkut valittaa kun ei löydy hyvää miestä. Enää en ihmettele, jos YHDEN kirjoitusvirheen takia ollaan jo dumppaamassa. Ap, todellakin olet tyhmä niin kuin jo itsekin totesit.
Kirjoitin muuten aikoinaan laudaturin äikässä ja edelleen mun mielestä puhekielen tahallinen kirjoittaminen on eri juttu kun moGata vieraskielisissä kirjaimissa!
Ja tiedän olevani tässä asiassa todella tyhmä, koska mies muuten kirjoittaa sujuvasti ja kiinnostaa.
Kunhan tämä pieni pettymys on mennyt ohi, niin jatkan varmaan taas viestittelyä :)
Tapailin muuten tuossa erästä snobia, suomenruotsalainen ja ERITTÄIN akateemisesta, rikkaasta ja sivistyneestä suvusta. Mielenkiinto lopahti sen kohdalla siihen, kun oli mun luona käymässä ja laittoi telkkarikanavan sille mille halusi eikä kysynyt kohteliaasti, että mitä katsoisimme. Lisäksi laittoi kovemalle vaikka tiesi, että lapseni on juuri nukkumassa. Lisäksi kertoi isänsä sanoneen kotona, että "mikä noissa ämmissä on vikana, kun heti menevät hankkiutumaan raskaaksi kun ovat saamassa uraa käyntiin" (isi oli ko. naisen väikkäriohjaaja).
Että loppujen lopuksi taidan enemmän arvostaa sitä "diaknosoitua" miestä kuin Suomen kermaa...
kai mun on annettava sille toinen mahollisuus :D
Se oli kuitenkin sen eka kirjoitusvirhe ja muuten sen teksti on "mieheksi" mukavaa luettavaa :)
Älä nyt helvetissä anna sille enää yhtään MAHOLLISUUTTA, kun ei osaa oikeinkirjotusta.
Mulla yksi suhde loppui, kun mies kertoi "vartta vasten" laittaneensa ruokaa. Hyi stana! :D Tälle miehelle myös kun kerroin karppauksesta, niin kertoi itsekin SKARPANNEENSA liikkumisen suhteen..
Minusta sinun blääh-sanasi särähtää. Suomeksi kun santoon ja kirjoitetaan plääh.
Mutta asiaan ja vakavammin. Ymmärrän sinua hyvin, sillä jos tuo k:n käyttö g:n sijasta on vain merkki jostain laajemmasta lukihäriöstä, voi tulevien mahdollisten lastenne kehitys olla syy, miksi vierastat ajatusta lähemmästä tuttavuudesta.
Yhtä lailla on oikeutettua miettiä, minkälaisten ihmisten kanssa yleensä liikkuu ja viihtyy. Vaikka mies (tai nainen) olisi kuinka kiehtova tahansa, mutta jos ette vain sovi yhteisiin sosiaalisiin ympyröihin, niin ongelmiahan siitä syntyy.
Jos diaknoosi on tuollainen, niin paranemista ei voi odottaa.