Tavattu kerran ja mies viestittelee koko ajan
En edes etsinyt mitään ja tapasin sattumalta miehen, joka otti yhteyttä ja näimme kerran. Nyt häneltä tulee päivässä useita viestejä joissa kertoilee päivän tapahtumista ja kyselee milloin nähdään uudestaan. Minua taas hieman harmittaa jatkuva viestittely, mutta en pysty kertomaan miehelle että vähempikin riittäisi.
Miten saan sanottua miehelle, että ei viestittele koko aikaa mahdollisimman nätisti?
Kommentit (33)
Jotkut uskovat väsytystaktiikkaan. Minä uskoin aikoinaan enemmän vastavuoroisuuteen. Tosin silloinkin yksi mimmi oli vahingossa tavatassamme närkästynyt, kun en mukamas ollut tarpeeksi aktiivinen. Minä kuitenkin vastasin lähes aina heti, vaikka häneltä saattoi mennä viikko, ennen kuin vastasi.
No kannattaisi kehdata sanoa. Tuolla typerällä jurputtamisella hukkaat molempien aikaa.
Haluatko siis ylipäätään olla tekemissä tämän kanssa? Se jäi vähän epäselväksi. Jos et, niin hyvinhän sitä voi suoraan sanoa, ettei halua yhteydenottoja.
Sekä olisi parempi, jos mies viestittelisi rumasti?
Sanot että et pidä siitä että hän on jatkuvasti viestittelemässä/ soittelemassa. Varmasti on vaikea puhua suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on pillu mielessä.
:D No kyllä mä sen uskon.
Ap
Sano että bildeä ei ole tiedossa ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko siis ylipäätään olla tekemissä tämän kanssa? Se jäi vähän epäselväksi. Jos et, niin hyvinhän sitä voi suoraan sanoa, ettei halua yhteydenottoja.
Kyllä haluan, treffit meni mukavasti ja juttua riitti. Haluan tutustua, mutta en muutenkaan ole viestittelijä tai puhelimessa puhuja, työt ja harrastukset vievät aikaa.
Tuntuu tosi tökeröltä laittaa hänelle viestiä että voitko vähentää viestiesi määrää. Siitä on pitkä aika kun olen tapaillut ketään, joten en edes muista oliko edellisissä jokapäiväistä viestintää.
Ap
Ei niihin viesteihin/ puheluihin tarvitse vastata. Kyllä se siitä jäähtyy, jollet reagoi.
Laita estoon, vaihda numerosi. Ja jos jatkaa silti häirintää kyseesä on vainoaja / stalkkeri joka ei koskaan lopeta eli pahimmassa tapauksessa joudut muuttamaan ja laittamaan kaikki tietosi salaisiksi...
Vierailija kirjoitti:
Sano että bildeä ei ole tiedossa ennen avioliittoa.
Eikä etenkään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole sinä,joka ei muuta osaa ajatella.
Otat kuule vasaran ja hakkaat puhelin rikki ja sitten sim kortit roskiin taitettuna kahtia. Ei soittele hellut eikä hullut.
Vastaa et oot paksuna ja että kysyt haittaako?
Kerro nätisti, että haluat tutustua mieheen, mutta arkesi on kiireistä etkä ehdi viestitellä kovin paljoa. Voit sanoa senkin, että et oikein ole puhelinihmisiä. Sitten kerrot, miten itse haluaisit pitää yhteyttä ja tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uskovat väsytystaktiikkaan. Minä uskoin aikoinaan enemmän vastavuoroisuuteen. Tosin silloinkin yksi mimmi oli vahingossa tavatassamme närkästynyt, kun en mukamas ollut tarpeeksi aktiivinen. Minä kuitenkin vastasin lähes aina heti, vaikka häneltä saattoi mennä viikko, ennen kuin vastasi.
Ahaa, onko tämä siis väsytystaktiikkaa? Viikko on pitkä aika vastata, turhankin pitkä. Tuosta ei varmaan pidemmän päälle tullut mitään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jännä että itsellä on aikuiseksi mieheksi kasvettua ollut päällimmäisenä mielessä kiinnostavasta naisesta koko ihminen eikä pelkkä yksittäinen kehon osa. Onkohan mussa joku vika?