Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JESSS!!! Olen täällä kitissyt muutamaan kertaan kuinka kamalaa on tehdä konsultin

Vierailija
12.01.2011 |

hommia, eli työskennellä eri asiakkailla ja vetää heidän projektejaan. Haastatteluissa on saanut käydä tuhkatiheään ja homma ei ole sopinut mulle yhtään. Nyt sain juuri tiedon, että pääsen muihin hommiin talon sisällä, fiilis on ihan mieletön!! Mulla on jatkosa oma istumapaikka ja suht pysyvät työkaverit! Voi kun olen iloinen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi