Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään facebookissa sydän?

Vierailija
04.01.2011 |

Ihan vaan näinkö

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienempi kuin"-merkki ja 3

Vierailija
2/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo merkit näy täällä ollenkaan :)

Pienempi kuin ja 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinku muuallaki

Vierailija
4/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen voi tietää, jos ei kukaan ole kertonut, eikä ole aikaa kaikenpäivää kokeillakaan.

Vierailija
5/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tullu tolla alt + kolmosella!

siis alt ja 3 tuolta oikeelta näppäimistöstä. Ei täältä kirjaimien päältä :) ??????????? :)

Vierailija
6/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? ? ? ? ? ? • ? ? ? ? ? Tässähän oppi tekemään vaikka mitä muitakin. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läppärissä se on alt + l ?

mulla on läppäri ja tulee alt + 3 en saa tolloon alt + l ei tuu mitään :/

Vierailija
8/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo senverta tietoo CHÄTTI kielestä?!

Tässä sulle onnettomalle opetusta!

Ole hyvä.... :)

:) – Hymynaama

:( – Surunaama

:P – Kielisuusta

:D – Nauraa

:O – omg

;) – wink wink

8) – cool

8| – Aurinkolasit

B) – Silmälasit

>:( – Vihainen

:\ – eh

:’( – Kyynel

3:) – Paholainen

O:) – Enkeli

:-* – Pusu

:o – Suuttunut

:v – pac man

:3 – Yrittää pidätellä naurua/ paha olo

:|] – Robotti

:putnam: – Random Dude (Chris Putnam*)

(^^^) – Haikala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo senverta tietoo CHÄTTI kielestä?!

Tässä sulle onnettomalle opetusta!

Ole hyvä.... :)

:) – Hymynaama

:( – Surunaama

:P – Kielisuusta

:D – Nauraa

:O – omg

;) – wink wink

8) – cool

8| – Aurinkolasit

B) – Silmälasit

>:( – Vihainen

:\ – eh

:’( – Kyynel

3:) – Paholainen

O:) – Enkeli

:-* – Pusu

:o – Suuttunut

:v – pac man

:3 – Yrittää pidätellä naurua/ paha olo

:|] – Robotti

:putnam: – Random Dude (Chris Putnam*)

(^^^) – Haikala

Ei täällä kukaan kysynyt, että mitä noi merkit tarkottaa. Teit ittes vaan tyhmäksi :DD

Vierailija
10/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läppärissä se on alt + l ?

mulla on läppäri ja tulee alt + 3 en saa tolloon alt + l ei tuu mitään :/

ihan läppäristä ja käyttöjärjestelmästä, tuo aiempi ohje ei pidä paikkaansa. Jos puhutaan kuitenkin Windowsista, Num Lock pitää olla päällä ja sitten alt pohjassa kolmonen - mutta ei sieltä numeroriviltä vaan siitä numeronäppiksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SYDÄN tulee näin: < 3 ja noi sitten yhteen näin

Vierailija
12/14 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan kysynyt, että mitä noi merkit tarkottaa. Teit ittes vaan tyhmäksi :DD

[/quote]




Voihan se olla niinkin,,tyhmyys on niin yleistä :P

Mut jos ei osaa sydäntä tehdä,niin ei silloin oo kyllä muistakaan merkeistä tietoo! :))))

Joten toi litannia tuli varpisti tarpeeseen,,heh :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Vierailija
14/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

??•??????0 ? ??????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi