Miten tehdään facebookissa sydän?
Kommentit (14)
Eihän nuo merkit näy täällä ollenkaan :)
Pienempi kuin ja 3.
mistä sen voi tietää, jos ei kukaan ole kertonut, eikä ole aikaa kaikenpäivää kokeillakaan.
No eihän tullu tolla alt + kolmosella!
siis alt ja 3 tuolta oikeelta näppäimistöstä. Ei täältä kirjaimien päältä :) ??????????? :)
? ? ? ? ? ? • ? ? ? ? ? Tässähän oppi tekemään vaikka mitä muitakin. ?
läppärissä se on alt + l ?
mulla on läppäri ja tulee alt + 3 en saa tolloon alt + l ei tuu mitään :/
Eikö sulla oo senverta tietoo CHÄTTI kielestä?!
Tässä sulle onnettomalle opetusta!
Ole hyvä.... :)
:) – Hymynaama
:( – Surunaama
:P – Kielisuusta
:D – Nauraa
:O – omg
;) – wink wink
8) – cool
8| – Aurinkolasit
B) – Silmälasit
>:( – Vihainen
:\ – eh
:’( – Kyynel
3:) – Paholainen
O:) – Enkeli
:-* – Pusu
:o – Suuttunut
:v – pac man
:3 – Yrittää pidätellä naurua/ paha olo
:|] – Robotti
:putnam: – Random Dude (Chris Putnam*)
(^^^) – Haikala
Eikö sulla oo senverta tietoo CHÄTTI kielestä?!
Tässä sulle onnettomalle opetusta!
Ole hyvä.... :)
:) – Hymynaama
:( – Surunaama
:P – Kielisuusta
:D – Nauraa
:O – omg
;) – wink wink
8) – cool
8| – Aurinkolasit
B) – Silmälasit
>:( – Vihainen
:\ – eh
:’( – Kyynel
3:) – Paholainen
O:) – Enkeli
:-* – Pusu
:o – Suuttunut
:v – pac man
:3 – Yrittää pidätellä naurua/ paha olo
:|] – Robotti
:putnam: – Random Dude (Chris Putnam*)
(^^^) – Haikala
Ei täällä kukaan kysynyt, että mitä noi merkit tarkottaa. Teit ittes vaan tyhmäksi :DD
läppärissä se on alt + l ?
mulla on läppäri ja tulee alt + 3 en saa tolloon alt + l ei tuu mitään :/
ihan läppäristä ja käyttöjärjestelmästä, tuo aiempi ohje ei pidä paikkaansa. Jos puhutaan kuitenkin Windowsista, Num Lock pitää olla päällä ja sitten alt pohjassa kolmonen - mutta ei sieltä numeroriviltä vaan siitä numeronäppiksestä.
Ja SYDÄN tulee näin: < 3 ja noi sitten yhteen näin
Ei täällä kukaan kysynyt, että mitä noi merkit tarkottaa. Teit ittes vaan tyhmäksi :DD
[/quote]
Voihan se olla niinkin,,tyhmyys on niin yleistä :P
Mut jos ei osaa sydäntä tehdä,niin ei silloin oo kyllä muistakaan merkeistä tietoo! :))))
Joten toi litannia tuli varpisti tarpeeseen,,heh :P
"Pienempi kuin"-merkki ja 3