Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen elintaso? (eri ammateista)

Vierailija
27.12.2010 |

minkäköhänlaisia tuloja saisivat nämä pariskunnat



a) sosionomi + amk-insinööri

b) poliisi + sosiaalityöntekijä

c) lvi-asentaja + aineenopettaja

d) lastentarhanopettaja + poliisi



miten hyvin olisi varaa esim. uusiin autoihin, rivarinpätkään tai kesämökkiin. "riippuu siitä, tästä ja tuosta", tiedän. :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mun korvaan ihan hyvätuloisilta. a ja c luultavasti vähän paremmin tienaavia kuin muut. en kyl tajua miks amis-lvi-asentaja tienaa paremmin kuin yliopistokoulutettu lto.

lvi-asentajat on miehiä ja lto:t naisia. ja suomessako tasa-arvoista.

Vierailija
2/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oman ja naisystävän mahdollisia tulevia. riippuu siis siitä, mihin ammatteihin päädymme.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa kaikilla noilla pariskunnilla olisi hyvinkin varaa uuteen autoon (monilla minun mielestäni pienituloisilla on uusi auto,joten ei vaadi paljoa),etelänmatkoihin ja kesämökkiin. Eikä tarvitsisi edes tyytyä rivariin, omakotitalon saisi aivan hyvin. Etelässä varmasti aivan eri elintaso noilla pareilla olis.

Vierailija
4/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa todennäköisesti perinnön. Eli kaikilla on halutessaan varaa kaikkeen mitä mainitsit.

Vierailija
5/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi kouluttautua kunnolla

Vierailija
6/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lvi-asentaja (oma firma) ja aineenopettaja. Noilla tienaatte eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lvi-asentaja (oma firma) ja aineenopettaja. Noilla tienaatte eniten.

LVI-asentaja on varmasti kovapalkkaisin noista. Toinen juttu sitten, että jaksaako/ pystyykö sellaista työtä tekemään koko ikänsä.

Vierailija
8/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssin palkka voi nousta ylempänä toimihenkilönä jopa 5000 euroon kk ja lvi-asentaja itsenäisenä yrittäjänä tienaa nykyisin aika huikeasti, esimerkiksi mun serkku on "rööriroope" ja pyörittää 3 miehen firmaa jos repii itse tuloja sellaiset 200 000 euroa vuodessa. Aineenopen tulot, esim. lehtori lukiossa, noin 4500 e/kk.

Kyllä noilla tuloilla mökin ja uusia autoja saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että jokainen heistä voi voittaa lotossa ja saa todennäköisesti perinnön. Eli kaikilla on halutessaan varaa kaikkeen mitä mainitsit.

jos kaikki saisivat halutessaan lottovoiton ja perinnön, olisimme luultavasti kaikki miljonäärejä.

Vierailija
10/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa todennäköisesti perinnön.


Eivät läheskään kaikki peri mitään!

Esimerkiksi minun vanhempani eivät ole vuosikymmenien sairastelujen ja eläkkeellä olon takia voineet kerätä omaisuutta. Jos työura loppuu hyvin aikaisin, noin voi käydä.

Toisilla on niin pienet palkat, että niistä ei oikeasti jää säästöön.

Jotkut tuhlaavat kaiken.

Toiset kuolevat ennen vanhempiaan, tai perivät vasta kun ovat itsekin jo seitsemissäkymmenissä.

Onneksi itseltä jää omille lapsille perintöä, pääsevät hiukan helpommalla kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo mainitut ja lisäksi amk-insinööri+terkkari

Vierailija
12/12 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mun korvaan ihan hyvätuloisilta. a ja c luultavasti vähän paremmin tienaavia kuin muut. en kyl tajua miks amis-lvi-asentaja tienaa paremmin kuin yliopistokoulutettu lto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi