Miksi mies sanoo että on parempi ettei tavata enää
Kommentit (32)
Koska ei ole kiinnostunut ja haluaa sinusta suht nätisti eroon. Anna sen olla ja unohda, uutta matoa koukkuun vaan!
Jos mies käytti noita sanoja etkä tehnyt hänelle mitään, niin usko pois, on sinulle parempi ettet tapaa häntä enää.
Se tarkoittaa että haluaa erota, ei ole kiinnostunut tarpeeksi tai hän varoittaa itsestään. Luultavasti silloin on muualla parempi ihminen sulle.
Jos oot niin outo, ettet voinut mieheltä tuota kysyä mutta täältä kysyt, niin hyvä oli miehelle erota.
Miksi ihmeessä ette kysy suoraan kyseiseltä ihmiseltä? Ei tarvitsisi arvuutella ja spekuloida vauvasivuilla henk.koht asioita.
Et ole aistinut ettei toista kiinnosta ja pitää sanoa se suoraan. Ei siinä mitään pahaa ole tarvinnut tehdä.
koska ei halua. En mäkään mitään pahaa ole tehnyt ja silti naiset sanoo ei , kun kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin uupunut?
Ei kukaan uupumuksen takia pistä kokonaan poikki potentiaalista ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin uupunut?
Ei vaikuta uupuneelle uusien naisten etsinnässä.
Olisiko parempi että jatkaa tapailua vaikkei ole kiinnostunut? Mielummin noin, kuin ghostaaminen tai väkinäinen tapailu.
Esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt vaan painat pääle! Parista ekasta lähestymiskiellosta ei kannata säikähtää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin uupunut?
No totta kai on uupunut, ja pitää vain rakastaa terveeksi! 🤗
Et ole tehnyt mitää pahaa, mutta todennäköisesti et mitään hyvääkään? Olet tylsä? Löysä? Löysi paremman?
Vierailija kirjoitti:
Et ole tehnyt mitää pahaa, mutta todennäköisesti et mitään hyvääkään? Olet tylsä? Löysä? Löysi paremman?
Olen minä jotain hyvääkin tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette kysy suoraan kyseiseltä ihmiseltä? Ei tarvitsisi arvuutella ja spekuloida vauvasivuilla henk.koht asioita.
Turha tuossa on mitään kysellä. Ei saa kuitenkaan rehellistä vastausta. Sitä ei vaan kiinnosta TARPEEKSI. Luultavasti myöhemmin ulisee perääsi ja soittelee klo 3.00 puheluita sinulle. Sitten ei taas kohta kuitenkaan kiinnosta... Unohda.
Todennäköisesti hän vain koki parhaaksi olla jatkamatta tapailuanne pidemmälle, koska ei näe sille tulevaisuutta, eikä halua pidempään johtaa sinua harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä jotain hyvääkin tehnyt
Mies ei koe saavansa suhteelta tarpeeksi sitä mitä haluaa, olet vain rasite.
Sanoo noin, koska ei halua tavata. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?