Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samperin ärsyttävä FB-tilapäivitys!

Vierailija
09.01.2011 |

Hitto on ruvennut ärsyttämään sellaiset tilapäivitykset joissa kerätään sympatiapisteitä tai ollaan muka-arvoituksellisia, ilmoittamalla vain tyyliin ":(" tai "jee" tai muuta sellaista, että jätetään se olennainen asia kertomatta.

Ok, ehkä nämä voivat olla myös sellaisia sisäpiirijuttuja, jotka on vain tarkoitettu osalle kavereista, mutta sitten voisi tehdä vaikka niitä kaverilistoja.

Tosi ärsyttävää, ettei sitten edes tilapäivittäjä vastaa kysymykseen, kun toiset kyselevät "No, mitä nyt?" -tyyliin.

Ei mua nyt niin paljon loppupeleissä sitten kiinnosta, mutta jos jotain statukseensa päivittää, niin pitäisi melkein olla valmis sitten kertomaan siitä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis miten voi ihmisestä tuntua näin pahalta??? Älkää kysykö, en halua puhua siitä."

tai

"Jaahans, tuli taas huomattua, että maailmaan mahtuu kaikenlaisia kusipäitä. Älkää kyselkö, kerron sit joillekin privana."

jne. jne.

Yleensä nää on vielä höystetty aivan käsittämättömillä kielivirheillä. Huomionhakuisuuttahan se on, ei sen kummempaa.

Vierailija
2/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen sitä myös itse. minulla on vakava sairaus ja välillä olen sairaalahoidossa, välillä parempana. kerron jos olen ollut sairaalassa tms ja jos joku kysyy miksi en kerro sitä yleisesti. siksi näin että vain lähimmäiset tietää ja facebook kätevä tapa ilmoittaa ettei tarvi erikseen kertoa kaikille. sairaudestani en halua kuitenkaan yleisesti kertoa. mistään kaverilistoista tms en tiedä eikä jaksa kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "olen varmaan huono äiti kun jätin imuroimisen kesken ja heittäydyin tyynysotaan pikkuisten kanssa"

tarkoituksena että tulee 10 x kommentetja: oooooo, sä oot niin ihana äiti; teidän arki kulostaa niiiiin ihanalta!!!; toi on parasta elämässä

Vierailija
4/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listoja on helppo luoda, ja mielestäni myös statusta luodessaan voi rajata, ketkä sen näkevät.

Sillä onnistuisit ainakin välttämään turhaa pahaa mieltä, kun toiset sitten saavat tätä kautta tietää, etteivät olekaan tarpeeksi läheisiä sinulle. Eri kysymys onkin sitten se, minkätasoisia kavereita Fb:ssa kannattaa pitää, mutta jokaisella on siinä oma filosofiansa.

Vierailija
5/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin odotetaan "Nooo, ääälähän nyyyt" -vastauksia.

ap

Vierailija
6/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi ei ole terve ja exä tykkää että siitä ei saa puhua kellekään ennen kuin saadaan diagnoosi ja kuitenkin asia vaikuttaa minuun todella paljon. ja tutkimukset jatkuneet nyt 2 vuotta.

en nyt kuitenkaan mitää pelkkiä jee-päivityksiä kirjoita. voin laittaa vaikka, että X:n ultrasta tuli hyviä uutisia, paremmalla mielellä taas. mutta en tarkemmin.

Vierailija
7/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi ei ole terve ja exä tykkää että siitä ei saa puhua kellekään ennen kuin saadaan diagnoosi ja kuitenkin asia vaikuttaa minuun todella paljon. ja tutkimukset jatkuneet nyt 2 vuotta.

en nyt kuitenkaan mitää pelkkiä jee-päivityksiä kirjoita. voin laittaa vaikka, että X:n ultrasta tuli hyviä uutisia, paremmalla mielellä taas. mutta en tarkemmin.

Vierailija
8/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu harrastaa näitä. "Harmittaa..." Sitten jotkut kyselevät mikä mahtaa olla hätänä niin vastaus on yleensä "en mä viitsi sanoa". Tyyppi on aina ollut huomionhakuinen.

Vierailija
9/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eiköhän esimerkiksi miehen puoleiset tutut tajua ihan muutenkin etteivät ole niin läheisiä kuin minun omat kaverit. Tarkentaisitko että miten he saavat tuota kautta tietää etteivät ole tarpeeksi läheisiä jos tilapäivityksenä on esim. olin taas osastolla, Jos kiinnostaa voi kysyä mutta eivätpä ole kysyneet. Kavereita ei paljoa ole mutta kaikkea en aio siltikään kaikille kertoa

Vierailija
10/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haalii kavereikseen kaikki hyvänpäivän tutut. Ainakin mun "kavereista" nämä ovat juuri niitä, joita ei kunnolla tunne, jotka ovat jostain omituisesta syystä kutsuneet mut kaverikseen ja joiden elämästä ei muutenkaan tiedä muuta kuin just nämä mysteeriset tilapäivitykset.

Vierailija
11/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen sitä myös itse. minulla on vakava sairaus ja välillä olen sairaalahoidossa, välillä parempana. kerron jos olen ollut sairaalassa tms ja jos joku kysyy miksi en kerro sitä yleisesti. siksi näin että vain lähimmäiset tietää ja facebook kätevä tapa ilmoittaa ettei tarvi erikseen kertoa kaikille. sairaudestani en halua kuitenkaan yleisesti kertoa. mistään kaverilistoista tms en tiedä eikä jaksa kiinnostaa

eli että tiedottaisit sairaalajutuistasi vain niille, joiden haluat tietävän? ihan turha sitä on KAIKILLE "kertoa" kun et kuitenkaan kerro.

Vierailija
12/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikspä lähdinkin sieltä vetämään. Ei koko elämää tarvi kaikille jakaa. Jotain on hyvä pitää itselläänkin. Ja TOSIYSTÄVÄT ovat ainakin minulla ilman faceakin!

Vierailija
13/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin perimmäinen tarkoitus tosin näyttää olevan omilla tekemisillä kehuskelu.

Vierailija
14/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että tiedottaisit sairaalajutuistasi vain niille, joiden haluat tietävän? ihan turha sitä on KAIKILLE "kertoa" kun et kuitenkaan kerro.

no voi hyvänen aika, näinkö tosissaan tämä facebook tosiaan otetaan? jos kirjoitan että olin osastolla niin kaverit tietää tasan tarkkaan siitä että missä nyt mennään. ei siinä sen enempää tarvitse kertoa, kyllä he tuosta jo tietää. ja kysyä voi jos kiinnostaa. ja edelleen kaverilistat sun muut facebookin ominaisuudet ei kiinnosta sen vertaa että niihin tutustuisin.

Vierailija
15/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi hyvänen aika, näinkö tosissaan tämä facebook tosiaan otetaan? jos kirjoitan että olin osastolla niin kaverit tietää tasan tarkkaan siitä että missä nyt mennään. ei siinä sen enempää tarvitse kertoa, kyllä he tuosta jo tietää. ja kysyä voi jos kiinnostaa. ja edelleen kaverilistat sun muut facebookin ominaisuudet ei kiinnosta sen vertaa että niihin tutustuisin.

oon satatvarma että suurta osaa sun kavereista hatuttaa sun tilapäivitykset, joista ei tajua mitään. tollanen huomionhakkuinen mystisyys on niin rasittavaa.

Vierailija
16/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionhakuinen mystisyys? jos minä sanon että olen ollut osastolla / olin päivystyksessä niin minusta siinä lukee ihan selvällä suomen kielellä että mitä on tapahtunut. mitä ihmeen mystisyyttä tuossa on? onko tosiaan niin että jos on facebookissa on kerrottava ihan kaikki? huomionhakuisuutta? jos sun mielestä huomionhakuisuutta on se, että kavereiden kanssa vaihdellaan kuulumisia niin sitten on. suurempaa huomionhakuisuutta olisi jos laittaisin kavereille aina tekstaria tai soittaisin.

Vierailija
17/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionhakuinen mystisyys? jos minä sanon että olen ollut osastolla / olin päivystyksessä niin minusta siinä lukee ihan selvällä suomen kielellä että mitä on tapahtunut. mitä ihmeen mystisyyttä tuossa on? onko tosiaan niin että jos on facebookissa on kerrottava ihan kaikki? huomionhakuisuutta? jos sun mielestä huomionhakuisuutta on se, että kavereiden kanssa vaihdellaan kuulumisia niin sitten on. suurempaa huomionhakuisuutta olisi jos laittaisin kavereille aina tekstaria tai soittaisin.

Vierailija
18/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaiset päivitykset, jotka on vajaita lauseita jotka 'kutsuu' pitkiä "mitä, mitä, kerro lisää" -ketjuja!

tuo osasto/päivystys-päivitys ei ole sitä.

kai jokainen aikuinen ymmärtää ettei sinne kaikkea kukaan kerro.

t. se sairaan lapsen äiti

Vierailija
19/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua, et sitten parempaa enää keksinyt? :D Taidat itse olla niitä jotka uteliaisuudesta kihisevät kun facebook-kaverit eivät kerro sinulle kaikkea. Tähän jos mihin voi laittaa kliseisesti, hanki elämä.

Vierailija
20/31 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

voi apua, et sitten parempaa enää keksinyt? :D Taidat itse olla niitä jotka uteliaisuudesta kihisevät kun facebook-kaverit eivät kerro sinulle kaikkea. Tähän jos mihin voi laittaa kliseisesti, hanki elämä.

Tarkoitin tietenkin tätä "se koira älähtää jne" Vieras palsta johon lainaukset hukassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän