Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nykyään ihan rappiolla olevan näköinen. Vaatteet rikkinäisiä, hiukset huonossa kunnossa, piha kaamea rikkakasvien valloittama alue jne.

Vierailija
07.07.2024 |

Huomenna kitken rikkakasvit pois ja siistin muutenkin pihan. 

Kampaajalle ei ole varaa mutta ei uusiin vaatteisiinkaan. Olen lihonut ja kuvotan itseäni, en onnistu laihtumaan vaikka olen yrittänyt useita kertoja. Ehjiä vaateita kaapissa on mutta eivät mahdu minulle. Paljon käytetyt ovat kulahtaneet ja menneet rikki eikä minulla ole varaa ostaa nyt uusia. 

Olen aika wt:n näköinen. 

Miten niin nätisti tytöstä tuli tällainen saamaton ja epäsiisti. :/

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa rähjääntynyt, sanottiin ennen.

Vierailija
2/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan etu työpaikkaa hakiessa. Suomalaiset eivät mielellään palkkaa liian hyvinvoivan näköistä. Työpaikan saa joku roskiksesta nousseen näköinen röllitukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Paitsi että näytän ja haisen puliämmältä. 

T. Akateeminen vakavasti masentunut ja lievästi alkoholisoitunut 

Vierailija
4/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Paitsi että näytän ja haisen puliämmältä. 

T. Akateeminen vakavasti masentunut ja lievästi alkoholisoitunut 

Minullakin tämän aiheutti paha masennuskausi, joka kesti vuosia. Toistuva pahoinpitely piti ensin pitkään kortisolitasot huipussaan ja sitten kävi niin, että tipuin todella syvälle. Pitkä prosessi oli toipua. 

Nyt olen ihan ok kunnossa mutta silti aika aikaansaamaton ja jotenkin niin epäkiinnostunut asioista. Pitäisi ja pitäisi kaikenlaista tehdä. Onneksi tässä on kuitenkin ollut askel kerrallaan edistymistä jatkuvasti.

Toivottavasti sinäkin voisit paremmin ja saatais meidän oman näköinen elämä takaisin. Ap 

Vierailija
5/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriko se siellä? 

Vierailija
6/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriko se siellä? 

Mahdollisesti. Heipä hei vaan! Ap 

Vierailija
7/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, ihan kuin itse olisin kirjoittanut tuon aloituksen, sillä erolla tosin että en ole koskaan ollut nätti. Mietin että mitähän ne naapurit tuumaa kun kerran kuussa joku noita-akan näköinen löllykkätäti käy yrittämässä pihatöitä ja palaa häpeissään saman tien sisälle mörskäänsä jos näkee jonkun näkevän. Onneksi kohta on talvi taas niin ei ole pihatöitä ja hyvällä omatunnolla voi pysytellä omissa oloissaan, ja paksuilla talvivaatteilla saan edes jotenkuten peitettyä homssuisuuttani

Vierailija
8/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, ihan kuin itse olisin kirjoittanut tuon aloituksen, sillä erolla tosin että en ole koskaan ollut nätti. Mietin että mitähän ne naapurit tuumaa kun kerran kuussa joku noita-akan näköinen löllykkätäti käy yrittämässä pihatöitä ja palaa häpeissään saman tien sisälle mörskäänsä jos näkee jonkun näkevän. Onneksi kohta on talvi taas niin ei ole pihatöitä ja hyvällä omatunnolla voi pysytellä omissa oloissaan, ja paksuilla talvivaatteilla saan edes jotenkuten peitettyä homssuisuuttani

Juuri tänään mietin itsekin, että onneksi sitten kun tulee talvi niin ei tarvitse kokea pihahäpeää. Ylipäätään saa hyvällä omatunnolla olla rauhassa. 

Minuakin ottaa päähän nähdä naapureita kun teen pihahommia. Ihmiset ahdistaa. Yritän kuitenkin vain olla ajattelematta ja laitan kuulokkeet korviin. 

On sitä jotenkin vain niin erakoitunut. Nyt kun piha on tuossa kunnossa ollut jo pidempään niin varmaan aavistelevat että jotain elämänhallinnanogelmia on. Yritän vain olla välittämättä mutta silti hävettää kohdata naapureita. 

Kaikesta sitä saakin tehtyä itselleen ongelman. 

Mutta näillä nyt mennään. Raha-asiatkin huolettaa joka päivä mutta onneksi on töitä. Valitettavasti vain onnistuin masennuksen aikana ryssimään asiani. En vain välittänyt ja seuraukset ovat kauaskantoiset. Ap

Vierailija
9/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeampi aita pihalle.

Vierailija
10/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje nyt ekana kännykkä ja läppäri muutamaksi viikoksi ja mee mustikkaan. Puhutaan sitte.

Vierailija
11/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin samoja ongelmia. Ja vaatepulaa. Ehkä siitä jotenkin vielä selvitään vai mitä.

Vierailija
12/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa se hyvä puoli että sulla on piha eikä esim. väkivaltaista puolisoa. Kaikki on puoliksi hyvin, ei kenelläkään täysin täydellistä.

Vierailija
13/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on piha. Laita se kuntoon ja käy kampaajalla. Piristyt.

Vierailija
14/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa se hyvä puoli että sulla on piha eikä esim. väkivaltaista puolisoa. Kaikki on puoliksi hyvin, ei kenelläkään täysin täydellistä.

Niin. Totta tuokin. Oli ennen se väkivaltainen kuvotus elämässäni. Onneksi ei enää eikä ikinä tulekaan. 

Minulla on myös vakituinen työpaikka, kaapissa ruokaa, rakas lemmikki ja muutenkin ihan ok tilanne vaikka myös huolta ja murhetta. Niin on kyllä kaikilla. 

Kyllä sitä paljon positiivisiakin juttuja keksii ja elämä vielä edessä. Ap

Vierailija
15/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kukaan kuitenkaan katso. Menin tukka takussa bensa-asemalle ja huomasin vasta vessan peilistä, että unohtuipa laittaa kiinni ja lätsä päähän. Ei ne vilkaisseetkaan. 

Vierailija
16/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma tuntuu vielä painavan. Jäit kuitenkin vielä vallan alle etkä usko itseesi. Ei se ole välttämättä keskusteluterapia mitä tarvitset vaan luonto, liike, taiteentekeminen jne. Itsekasvata itsesi ulos harmaudesta.

Vierailija
17/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt mihin ihmiset T A R V I T S E V A T kampaajaa?? Etkö osaa pestä tukkaasi itse ja harjata? Asetella niin ettei sojota. That's it. Mihin tarvitset kampaajaa??

Vierailija
18/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä jo toipuvalle ja kivalle ihmiselle muutenkin. Voiko sua mikään toisaalta estää voimasta paremmin? En usko

Vierailija
19/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trauma tuntuu vielä painavan. Jäit kuitenkin vielä vallan alle etkä usko itseesi. Ei se ole välttämättä keskusteluterapia mitä tarvitset vaan luonto, liike, taiteentekeminen jne. Itsekasvata itsesi ulos harmaudesta.

Yritän yritän. Välillä on inspiroitunut ja touhuan kaikenlaista. Sitten taas menee jonkin aikaa pysähtyneessä tyhjältä ja ankealta tuntuvassa tilassa. Huomenna tosiaan hoidan sen pihan kun vapaat alkaa. Ap

Vierailija
20/64 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuommoisen kuoren alla voi olla mitä mahtavin sisältö kuitenkin. Alota siitä pihasta ja anna mielikuvitikselle valta!! Se parantaa oikeasti lapsen ja aikuisen ja lapsen sinussa! Älä vain tee ja puurra vaan leiki.