Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

181/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpukua tosiaan voi muokata ja maisterinpaprut saat ihan hyvin tässä kuumeilun oheistuotteena=D

Vierailija
182/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ariannalle plussasta!

Ostin pregcheck-testit citystä ja huomisaamuna testaan niillä jos ei täti tuu sitä ennen.

No luin noista apteekin testeistä joku oli testannut niillä monta kertaa ja aina negatiivinen. Sitten nää halpistestit oki kumminkin näyttän positiivista merkikiä. Onks kukaan muu kuulluut tai lukenut vastaavaa?

Joo tuskastuttavaa tää oottaminen kun ei millään malttais. Pitänee koht lähtee lenkille jos se auttais tohon päänsärkyyn! Ja sais muuta ajattelemista!

Illanjatkot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregcheck taitaa olla sama testi kun tuo Apteekin oma, näin olen ainakin ymmärtäny!? sama valmistaja yms.Pregcheckin ohjeessakin puhutaan Apteekin omasta testistä...

Mutta siis, ne ei ilmeisesti ole kovin herkkiä, mutta sitäkin luotettavampia, eli eivät anna haamuja turhaan yms.

Vierailija
184/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on jo kiva joukko tähän junaan :)

Pahoittelut negaa testanneille, tiedän tunteen. Ens kuussa sitten!

Sandis, menen yksityiselle ultraan. Julkiselle pääsisi vain, jos olisi jotain ongelmaa tai epäselvyyttä raskausviikoissa, mutta mä haluan tarkistaa tilanteen vain oman mielenrauhan vuoksi.

Syöttekö muuten mitään vitamiineja? Mulla käytössä D-vitamiini ja jotkut raskausvitamiinit. Jospa auttais vähän väsymykseen. Muuten ei edelleenkään oireita, pääsärkyä ja vatsan turvottelua vaan ajoittain. Neuvolaan en ole vielä soittanut, vasta ultran jälkeen todennäköisesti varaan aikaa.

Kun noista "kikkakolmosista" raskautumisessa on ollut puhetta, niin meillä luotettiin vain hyvään tuuriin :D En tikutellut ovista, mittaillut lämpöjä tai juonut mehua/viiniä vaan puuhailtiin peiton alla silloin kun sattui huvittamaan. Ja tärppikierrossa mulla oli ihan sellainen olo, että harakoille meni kun kaikki vähäisetkin oireet hävisi noin viikko ennen plussaa. Mutta niin vain selkeää plussaa näytti, että toivottavasti tästä jollekin tuli pientä toivonkipinää ;)

Tervetuloa uudet mukaan joukkoon jännämään, toivottavasti pääsette pian plussajunan kyytiin! Ja pidempään jo jännäilleet teille erityistsemppipotku persiille :)

Rupikonna rv 4+5 tai 5+0

Vierailija
185/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Arianna!!!

Noista vitamiineista: mä syon jotain foolihappopillereitä ja vitamiineja vuoropäivin, kun molempia sattuu olemaan.

ON:Tuossa juuri kattelin, että esikoisesta eka hailakka plussa tuli kp36/33. Tuo olis niinku huomenissa. Mutta silloin oli menkkajomotuksia tms oireita. Nyt ei oo mittään.

Vierailija
186/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hyvä niin! Kovasti tunteella oon kaikkien jännäilyssä mukana, tosin kirjoittelijoita on niin paljon et pitää varmaan rueta jotain muistiinpanoja tekemään :)

Joku kyseli viinin säilymisestä. Kun ostaa kierrekorkkiviinin ja säilyttää jääkaapissa, on ainaskin miulla säilynyt viikon ihan hyvänä. Oon ollut kova punaviinin ystävä mut nyt kun päätin sitä joka ilta oviksen jälkeen juoda niin nautinto muuttuikin äkkiä ällötykseks... Dpo.10 oli vika päivä kun join, kun silloin alkoi tuntua et kropassa on todella jotain poikkeiksellista tapahtumassa. Oisko aikaisimmat raskaushormonit jo saaneet ällötyksen aikaan.

MAMMUSKALLE ja ARIANNALLE valtavasti onnea!

MINNI JA MUUT jännäilijät, jaksamista, aika kuluu niiiiiin hitaasti tossa vaiheessa. Ja plussatuulia sitten kun testaamisen aika koittaa! Ja menkkoja odotteleville vielä viimehetken tsemppaus! Negan saaminen on kyllä tosi kakkeli tunne, tuli tarpeeks monta kertaa koettua. Mut jos täti tulee niin sit kaikilla "poppakonsteilla" kohti uutta kiertoa!

UUVEllako oli lämmöt koholla! Kuulostaa hyvältä. Itelläni oli eka kierto kun kiinnitin silmien poltteluun ja kuumeiseen oloon huomiota (ennen ei siis varmaan oo ollut?), ja lämmöt nousi 36,8 tuonne 37.2, siellä edelleen. Toivotaan että tarkoittavat sinullakin raskautta!

MARJANALLE onnea oviksen metsästykseen, muista touhuilujen jälkeen valutella simppoja ihan ajan kanssa (tätä tein tässä plussakierrossa, auttoi ehkäpä?). Akrobatiaa kehiin ja koivet kirjaimellisesti kohti kattoa :D

ILTIS kehotteli plussanneita syyskuisten ryhmää kolkuttelemaan, ois kyllä ihana jatkaa ajatusten vaihtoa kun on aika ihmeissään tän väsymyksen ja tissiturvotuksen kanssa - ja oireet tuskin tästä vähenee. Mitäs muut plussanneet on mieltä (syys- ja lokakuiset), voitasko kirjoitella samassa ryhmässä, vai tehdäänkö lokakuisille aikanaan omansa?

Mukavaa viikkoa kaikille

Mallukka (jolla vatsa kuin ilmapallukka), dpo.14 -eli huomenna rv.4 alkaa

Vierailija
187/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut negan testanneille :( Mutta toivoa on vielä... :)

Minttu2011: Mulle tuli mieleen noista sun oireista, että olisko ihan poskiontelontulehdus. Siinä on pää tosi kipee. Painetta tuntuu juuri kumartuessa. Ja siskollani pelkkä kova väsymys tarkoittaa aina poskiontelotulehdusta. Siis voihan olla raskausoireitakin, niinkuin muutkin flunssa oireet. Ajattelin vaan sanoa.

Mallu84: Mulle ainakin sopii, että tehtäisiin yhteinen ryhmä syys-ja lokakuisten kanssa. Ja mä kanssa uskon tohon, jalat kohti kattoa :P

Omaa napaa: Viikko sitten vyötärön ympärys oli kasvanut 2-3cm, eli hirvee turvotus oli rv 4 paikkeilla. Tänään mittasin, ja oli lähtenyt se 2cm pois, onneksi. Ihan tässä vaiheessa ei oo tarvetta kasvattaa mahaa :) Maha on kipuillut vieläkin välillä. Ja kuvottavaa oloa, ei silti oksennusta, eikä mitään järkyttävän huonoa oloa. On nuhaa ja lämpö on ollut pitkään koholla, eli yli 37 astetta. Viikonloppuna kokeilin kohdunkaulaa, ja aika kaukana se oli. Vaikken siitä kovuusta sitten tiedäkään. Ja luin muuten, että menkkamaiset oireet on ensimmäinen raskausoire, eli mullahan tää menikin sitten oppikirjan mukaan.

Sandis rv 5+2.

Vierailija
188/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ensiksi ONNEA Arianna!!

POMENA: Jos esikoisestakin plussa näkyi vasta kolme päivää "myöhässä", niin eihän vielä ole mitään hätää! Eikö se menkkajomottelu johdu ainakin siitä kohdun venymisestä? Ehkäpä jos nyt on kuitenkin yksi lapsi jo venyttänyt kohdun kertaalleen, niin ei niitä jomotteluja tunnu vielä samalla tavalla? En tiedä, mutta mietin vain. +++++++++

YTTE: Harmi, jos ei nyt vielä tärpännyt. Mutta älä huoli, huhtikuuhan on melkein täällä jo! Aika menee niin äkkiä loppujen lopuksi!

Voi WILPURI, kurjaa tuollainen :/ Jaksuja!

MUTTERIMAMMA: Kuulostaapa inhottavalta tuollainen! Tulethan kertomaan, mihin tulokseen miehen kanssa tulette.

MIINA: Mulla hiukan sama tuon oviksen jälkeisen seksin kanssa. En tiedä, johtuuko siitä, että on ahkerasti ässäilty ennen ovista vai mistä, mutta toisinaan ei tunnu niin hyvältä kuin normisti. Luulen kyllä, että johtuu aika pitkälti siitä, millanen fiilis muuten on, eli jyllääkö himot vai onko kyse vaan oviksen varmistelusta. Oviksen aikaan kuitenkin lähes poikkeuksetta käyn ihan kierroksilla :)

MINTTU: Sinuna ostaisin sen apteekin oman tai marketin vastaavan. Jos maltat pari päivää vielä olla, niillä saisit aika luotettavan tuloksen. Onnea ja plussia peliin!

ALEXANDRA: Mulla oli pillereiden jälkeen kuvotusta ym. kummallista. Helpotti aika pian. Onnea toiseen yrityskertaan! Mä alotin punkun juomisen vasta edellispäivänä (dpo 5) ja join desin verran. Pidin siis nenästä kiinni ja hörpin kolmella isolla kulauksella ja vettä reilusti päälle! Inhoan punaviiniä, mutta jotenkin oli eilen sellanen olo, että nyt tää on se kierto. Mitään oireita ei tosin ole ja olokin on tänään jo tiessään. Eiköhän se punkku muutaman päivän avattuna korkin kanssa kylmässä säily, mä ajattelin ainakin kolmannen illan hörpyt vielä ottaa samasta pullosta.

MARJANA: Onnea oviksen bongaamiseen! Toivottavasti saatte ajoituksen nappiin!

CRYSTAL: Niin kauan, kun ei näy tätiä... Toivotaan, etteivät ala!

ELEANORA: Mulla myös finniongelma räjähti käsiin pillereiden jälkeen. Oon kärsiny vuosia aknesta ja äitini syö vielä yli viisikymppisenäkin aknelääkkeitä... Mulle on auttanut ihan parhaiten kunnon puhdistus- ja kosteutustuotteet ja naaman putsaus meikistä heti töistä tullessa. Iltaisin laitan finneihin vielä erikseen omat tökötit. Menee kyllä ihan kierron mukaan nämä. Jostain syystä hirveimmät möhkäleet tuli tässä kierrossa vasta menkkojen jälkeen (ehdin jo toivoa, etteivät tulisikaan). Kaksi val-ta-van kokoista, tulehtunutta möykkyä leukaan ja yksi nenän sivuun... Ei kiva! Anteeksi avautuminen, on vain sydäntä lähellä tämä aihe :) Atooppinen iho + akne, kiva yhdistelmä... :)

MINNI. Muistaakseni Iltis minulle joskus sanoi, että kiinnittymisvuoto voi kestää useamman päivän. Toivoa on! Peukkuja!

ON: Lämmöt edelleen 37,2. Nousivat siis ensin oviksesta -> 36,9 ja dpo 5 -> 37,2. Hiukan kuumeinen olo, muttei paha. Iltaisin olen noita lämpöjä mittaillu. Rinnat normaalit, eivät enää kipeät. Höh.

Eilen oli ihan sellanen olo, että tää on SE kierto, vaikkei siis mitään oireita ollutkaan. Nyt ne fiilikset on tiessään... Alkaisi jo flunssa kunnolla, niin pieni ääni päässäni vois lakata toivomasta, että toi lämpöjen toinen nousu johtuis raskaudesta... Viime kierrosta en tällästä bongannu, mutta toisaalta nyt on kyllä paha flunssa-aalto töissäkin, että ei se ihme olisi.

Huokaus.

Onnea kaikille kuumeilijoille!! Toivottavasti saadaan vielä paljon paljon iloisia uutisia!

UUVE dpo 7 yk 3

*muoks*

Voi MALLU, nyt sait mut taas toivomaan... :) Oliko sulla lämmöt aamusta asti koholla aina? En siis ole mitenkään tasasesti mittaillu, vaan nyt oviksesta asti iltaisin. Tänään aamulla lämpö oli sen 36,8 eli hiukan koholla, mutta nousi nyt illaksi siihen 37,2. Kuumemittari on nyt pari päivää ollu mun paras kaveri :)

Vierailija
189/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuumemittari sai miullakin olla kainalossa enemmän ku edellisen puolen vuoden aikana yhteensä nyt tässä kierrossa :)

Huomasin kuumeisen olon ekan kerran dpo6 töissä, ja sieltä tullessa oli muistaakseni 37 tasan. Seuraavana aamuna mittasin, vain 36,8. Mut töistä tullessa oli taas silmien polttelua, ja lämmöt vähän päälle 37. Tämä toistui joka työpäivän jälkeen. Aaamulämmöt oli ennen dpo 10:ä aina vähän alle 37 - eli ei mitenkään erityisen korkeet, kun peruslämpö 36.6 yleensä (kai). Tästä eteenpäin lämmöt aamullakin yli 37. Eli aika samanlaista kuin sinulla!

Tissejä alkoi pistellä "sisältäpäin" nännien kohdalta dpo 8-9, kunnolla kipeytyivät vähän tämän jälkeen.

Kokeileppa kohdunnapukkaa, miltä se tuntuu? Toivotaan että oireet on nyt "sitä ihteesä"!

Vierailija
190/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille plussanneille, nythän niitä tuntuu tippuvan- lokakuun vauvoja satelee :)

UUVE/MALLU: Pakko kommentoida... MUlla lämmöt nousi oviksesta 1-2vrk, ensin tasolle 36,8 keskimäärin, sitten alkoi väsymys DPO 4-6, tauko väsyssä, uudelleen DPO 9 jälkeen väsyä, haukottelua koko ajan.Tissit oli normaalit oviksesta aina DPO 8 saakka, jolloin alkoivat nippailla nänneistä ja juuri nännien takaa, siis hyvin hentoista arkuutta, DPO 5--> aloin tuntea kuumotusta silmissä= kuumeinen olo, huomasin DPo 7 jälkeen, että lämmöt hiukan nousseet. KOhdunnapukan koitin DPO 9 ja se oli ihan takana, tiukkaan kiinni. Valkkaria lorisi DPO 2-5, sitte tauko, sitten se alkoi DPO 10 uudelleen. Teillä oireet siis kuulostaa erinomaisilta :). Menkkakipuilua oli, erityisesti nivusissa ja selässä ekan viikon koko ajan, pelottavaa. NYtkin vielä ajoittain, mutta lievempänä.

MENKKATUNTEMUKSET ALKURASKAUDESSA: KIpuilu johtuu kohdun kasvusta ja siellä tapahtuvista valtavista muutoksista, lisäksi k-rauhashormonipitoisuuden kasvu (voimakas kasvu) aiheuttaa kipuja, vihlontaa ja toki nipistelyja ja vihlomista munasarjan alueella. Tämä on siis täysin normaalia, vaikka se voi tuntua voimakkaammalta kuin menkkojen aikaan. Pelottavaa, mutta täysin normaalia alkuviikkoina (3+- 6 on pahimillaan ekan kerran) MYös kohdun kannattajat löystyvät, se teettää vaivoja.

POMENA (?): Itse esikoisesta sain negaa aina 4+5 saakka, sitten pärähti plussa. Peukut ***

SEllaisia turisi

ILTIS 6+4 (ja kaverinaan ällötys, päänsärky, joka on jokapäiväistä, aivan kuten esikoisestakin, hoh. Huomenna neuvola)

Vierailija
191/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena kp35/33 yk1

Tuutuli kp 30/28-32 yk 11

Lindaliina kp 29/30

Anju kp 28/36 yk 2

Minttu kp 28/25-29 yk 6 (on yrityskuukausia joo)

Crystal kp 27/25-29 yk 5

Elmu kp 26/? yk 1

Wilpuri kp25/27-30 yk 10

Minni86 kp 24/27 yk 13

Martta 22/27-33

Uuve kp 20/30 yk 3

Kokis kp 20/26-28 yk 4

Vattu kp 19/n.28

Jepsis kp 18/29-31 yk 4

Lumi kp 17/30-32 yk1

Miina kp 16/25-28

Kiamari kp 15/28-29 yk 3

Marjana kp 13/30-37 yk 11 (sori korjattu on)

Tähtisafiiri kp 12/29 yk 10

Krislee kp 12/? yk 3

Minny kp 12/31 yk 7

Hipskukka kp 12/28 yk 3

Tellu kp 12/28

Eleanora kp 11/30

Elle80 kp 11/23-28 yk1

Maatis 10/28-33 yk3

Mermaid kp 9/28-30 yk 5

Pullis kp 6/30 yk 3

Alexandra, kp 6/27-32, yk2

Mutterimamma

Miiru75

Lumi

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Arianna kp 23/27-28

Tausta tukijoina:

EVE

Höttis

Iltis

Wilpuri: Mulla kans )= ja vähä epäilyttää ettei se minun vuoro taida olla

vieläkää ),= Tänä aamuna (dpo 10) tein testin eikä edes haamujenesiäitiä näkynyt

Itku tuli kyllä. tää on taas niin väärin mä olen varma et ku viimeinen tero menee niin täti tulee.

Uuvelle kiitokset kannustuksesa

Vierailija
192/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, alkaa jänskättää jo... Aamuisin lämmöt 36,8 ja illalla siis vasta nousevat kun pääsen kotiin. Eli just ku sulla, Mallu. Hui hui hui...

Kohdunnapukkaa en ole koskaan kokeillut, enkä uskalla nytkään aloittaa kun en tiedä mihin verrata. No, päivä kerrallaan! Huomenna jo dpo 8 ja lauantaina ajattelin testata (dpo 11) kun illanistujaiset luvassa. Tuskin juon paria lasillista enempää vaikka selvän negan saisinkin, mutta silti. Haluan tietää.

Voi voi. Tulen tippumaan kyllä tosi korkeelta viikon päästä, jos täti saapuu. Mutta siihen asti olen onnellinen tästäkin :)

UUVE dpo melkein jo 8 :)

Vierailija
193/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CRYSTAL ja POMENA: ja ketä muita vielä oli: PLUSSAONNEA!!!!

ARIANNALLE paljon onnea plussasta! Ihanaa! Niitähän tuntuu tähän pinoon nyt oikein satelevan! Hienoa!

MARJANA: Mulle kans auttaa Brevoxyl & Basiron mutta ainakaan Brevoxyliä ei saa raskaana ollessa käyttää, näin olen ymmärtänyt. Lopetin sen siis silloin ku kierukka poistettiin ja selkeästi huomaa että iho on huonontunut. Toki ei sitä ole raskautta yrittäessä kielletty (ja ainakin esikoista yritettäessä käytin sitä) mutta en sitten ole viitsinyt käyttää. No, kokeillaan toimiiko tämä merisuola. Anteeksi muille tämä finnihöpinä, mutta rasittavaa oikeasti kun naama kukkii. Vaikuttaa aika paljon myös itsetuntoon.

ON: Alamahaa nippailee. Ovis ei PITÄISI vielä olla mutta eihän sitä koskaan tiedä kun sunnuntaina oli sitä kirkasta valkkariakin. Onko muuten teillä jotaka ovusta olette tikutelleet, ollut paljon heittoja mihin aikaan ovis milloinkin tulee?

Eleanora

Vierailija
194/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, Uuve hyvältä kuulostaa! Peukut pystyyn: bd :) Ja kenelläs muulla oli lupaavia oireita? Nyt en muista, mutta peukutukset sinnekin! bd

Ja Ariannalle onnea plussasta! Mä myös oon noista muitten plussista ihan tohkeissani. :)

Mulla mahaa nipistelee edelleen sillon sun tällön, mutta en panis sille mitenkään kamalasti painoa. Mittasin toiveikkaana minäkin lämpöni, mutta ei mitään. Ihan perus 36,6. Höh! No. Eka kierto vasta km:n jälkeen menossa, että ei tässä nyt vielä ole ehtinyt tuskastua.

t.VM

Vierailija
195/662 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena kp35/33 yk1

Tuutuli kp 30/28-32 yk 11

Lindaliina kp 29/30

Anju kp 28/36 yk 2

Minttu kp 28/25-29 yk 6

Crystal kp 27/25-29 yk 5

Elmu kp 26/? yk 1

Wilpuri kp25/27-30 yk 10

Minni86 kp 24/27 yk 13

Martta 22/27-33

Uuve kp 20/30 yk 3

Kokis kp 20/26-28 yk 4

Vattu kp 19/n.28

Jepsis kp 18/29-31 yk 4

Lumi kp 17/30-32 yk1

Miina kp 16/25-28

Kiamari kp 15/28-29 yk 3

Marjana kp 13/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 12/29 yk 10

Krislee kp 12/? yk 3

Minny kp 12/31 yk 7

Hipskukka kp 12/28 yk 3

Tellu kp 12/28

Eleanora kp 11/30

Elle80 kp 11/23-28 yk1

Maatis 10/28-33 yk3

Mermaid kp 9/28-30 yk 5

Pullis kp 6/30 yk 3

Alexandra, kp 6/27-32, yk2

Mutterimamma

Miiru75

Lumi

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Arianna kp 23/27-28

Tausta tukijoina:

EVE

Höttis

Iltis

196/662 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARIANNALLE PALJON ONNEA! Hurjan aikaseen oot kyllä tuon plussan saanut!

ELEANORA: Periaatteessa tosiaan noita Basironia ja Brevoxyliä ei saa käyttää raskaana ollessa.

Paikallisesti käytettynä imeytyy kyllä tosi vähän, mutta en minäkään aio niiden käyttöä jatkaa, jos raskauden.

Siihen asti kyllä, koska ei se raskautumiseen vaikuta tuollaisena määränä mitään. Nimimerkillä apteekkilainen. :D

MINNI: Eipäs luovuteta! Vielä se plussa sieltä kerkiää tulla muutaman päivän päästäkin!

ILTIS: Tulehan kertomaan mitä neuvolassa sanoivat. Ihanaa, kun käyt täällä meitä moikkaamassa ja valistamassa ongelmiemme kanssa. :)

MALLU: Jonkin verran olen minäkin ollut ketarat kohti kattoa oviksen aikaan ässäilyjen jälkeen. Ja on kai siitä apua ollut, kun kahdessa kierrossa

ollaan haamuplussat saatu. Kun vaan saisi vielä sen vauvan alun tarraamaan sitten kiinnikin kunnolla. :) Toki eihän se takaa, että kahdessa kierrossa on oviksen aikaan

hommat mennyt varmaan melko nappiin, että ne tässä kierrossa menisivät...

Minua harmittaa suunnattomasti, että tämä alkuviikko on ollut niin kiireistä, etten ole koneella ehtinyt olemaan, enkä lueskemaan ihan tarkasti kaikkien juttuja.

Toivotan jokaisella kuitenkin tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia! :)

Siellä on onneksi koko ajan porukkaa, jotka voivat plussata hetkenä minä hyvänsä! Saa aina jännätä täällä mukana ja monesti on ollutkin ihania uutisia, kun tulee katsomaan. :)

Itse toivon oviksen jyräävän päälle vaikka heti huomenna tai viikonloppuna, että saataisiin se hyödynnettyä mahdollisimman hyvin. Olen huomenna vapaalla ja viikonloppunakin ollaan ihan kotona.

Vielä ei kuitenkaan ole mitään oireita, joten tuskinpa vielä huominen on tärppipäivä. Muutenkin olisi mukava, kun ovis tulisi, että kierto olisi vähän lyhyempi. Ei jaksasi millään odottaa, jos venyy tuonne 37 päivän tienoille.

Nyt kuitenkin vielä töiden pariin...

Marjana kp 14/30-37

197/662 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulin pikaisesti sorvin äärestä lukemaan kuulumiset. Mukavasti tullut taas uutta tekstiä!

Älkää lukeko tätä viestiä! Sisältää valitusta ja itsesäälissä kieriskelyä=D

Itse olen todella huonolla tuulella=( Liittyy vanhimman lapsen kouluasioihin... eilen illalla meinasin ruveta itkemään kun tuli niin paha mieli lapsen puolesta (koulussa tapahtunut ikävä episodi, jota alan tänään selvittämään). Noh, ei siitä sen enempää, ettei mene tämäkin päivä pilalle. Maailma on vaan niin epäoikeudenmukainen välillä.

Sen verran kuitenkin vaikutti, ettei edes ässäilyt kiinnostanut vähimmässäkään määrin. Noh, onneksi tänään on vasta kp 13 (ehkä?) en nyt muista edes sitä!

Ihanaa kuitenkin lukea täältä muiden hyviä uutisia... tulee itsekin paremmalle mielelle!

Tulipas valitettua! Ehkä se hieman jopa helpotti=)

Vierailija
198/662 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena: Täti on vielä poissa, joten vielä on mahdollisuus! Onnea!

Mutterimamma: Ei kuulosta helpolta päätökseltä. Enkä osaa tohon tilanteeseen kyllä yhtään neuvoakkaan. Tsemppiä!

Miina84: Itse en tunnista ovista noin selvästi, harvoin on oviskipuja lainkaan. Nyt vaan punkkulasia päivittäin :)

Arianna: Onneksi olkoon plussasta! Hienoa!

Wilpuri: Älä vielä anna periksi. Ehkä se täti ei sieltä tulekkaan.

Ytte: Ihanaa tulevaa hääpäivää teille ja hyvää kevään jatkoa!

Minttu2011: Testin tulos? Täällä palstalla olen lukenut että noissa testeissa on huimia eroja ja joskus joku on näyttänyt negatiivista ja toinen positiivista.

Uuve: Itse onneksi kyllä pidän punaviinistä, joten se ei ole ongelma :) Kyllä olet uhrautuvainen jos juot, vaikka noin pahalta mielestäsi maistuu! Tsemppiä! Ja tämä on SE kierto! :D

Tuutuli: Mikä tilanne??

Minni86: Älä anna periksi ennen kun jos täti tulee. Välttämättä ei vielä näy testissä. Toivottavasti nyt sinulla tärppäisi!

Marjana: Onnea oviksen tunnistamiseen!

ON: Eilen kerroin miehelleni että ajattelin alkaa juoda punkkua seuraavasta oviksesta lähtien. Ensin sain saarnan siitä että otan liikaa stressiä asiasta yms. (Tyypillistä mieheltäni!) Mutta, pari minuuttia myöhemmin hän kuitenkin sitten totesi, että sitten pitää varmasti ostaa hanaviini, että pysyy sitten hyvänä pidemmän aikaakin. :) Olen iloinen siitä, että hän hyväksyy asian. Harmittaisi tehdä jotain vasten hänen tahtoaan. Niin, tästä palstasta hän ei kuitenkaan vielä tiedä. :) Eikä hän kyllä myöskään tiedä koska minulla ovis. Tulisi paineita :D

Tänään töissä kuntotesti, vähän jännittää...

Plussia on tullut todella hienosti, nyt vaan loputkin samaan junaan! Plussatuulia!

Alexandra, kp7/27-32, yk2

Vierailija
199/662 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mun mies ottanu oikein mitään kantaa koko asiaan...

Ei ees kunnolla kuunnellu.

Ja lopussa sa no vaan että pitää sitte kurvata apteekin kautta kaupasta kotiin!

Ei tiedä kirotako vai parkua

Naureskeli ja oli hyvällä tuulella sitte koko loppuilllan, eli ei se sitte tosissaan ollukkaa tämän vauva-asian kanssa, ärrinmurrinpurrin.

Katotaan nyt sitte tämä kierto loppuun ja aletaan ottamaan niitä lääkkeitä, jos ne nyt sitte ees sopii/auttaa...

kp 26/43 pari kertaa ollu vaan 27?

Toivossa on hyvä elää! =)

Vierailija
200/662 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli testattua prgecheck-liuskalla ja tulos jälleen nega! Kierukka (hormooni) poistettiin syksyllä, kierukan kanssa melkein tiesin milloin alkaa, se oli 26-28 päivän kiertoja. Sen jälkeen syyskuusta alkaen oli ens 2krt 28, sitte 29 ja 26 ja viimeks 25. Joten en tiedä nyt mikä on pituus. mennään nyt kp29/25-29. Siis tänään jos ei täti tuu niin oon melkoisen varma. Ihmetyttää vaan noin negat.

Minkä merkkisillä ootte saanu niitä haamuja kun voi jo testata monta päivää ennen menkkojakin?

Ja missä niitä myydään kun meidän citymarketissa ei ollu kun tota pregcheck- merkkistä?

Onks noi apteekin testit kaikki sellasia että ei näytä mitään haamuplussia?

Joo Minni, kyl se plussa kerkee viel tulla, uskomme näin! Jostain kohtaa luin että jollakin näyttänyt vasta jotain kp 36/33 sitä plussaa joten eiköhän sekin liene yksilöllistä??

Ja sitte mikä mua jännittää niin luin jostain että yli 40-vuotiaana keskenmenoihin päättyy kolmannes raskauksista tai että on suurempi todennäköisyys esim. downin syndroomaan... Tietty tuommoisia ei pitäis ajatella vaan olla positiivisin mielin mut ei voi mitään ku mietityttää... Ja varmaan stressaan niin pitkään ku ultrassa varmistuu mikä on tilanne jos nyt sinne asti päästään... TAAS toi negatiivisuus! Joo täs nyt tuli omaa napaa, sori, tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Olis muuten kiva tietää onks tääl muita yli 40v kuumeilijoita tai ees vähän alle vai oonko ainoo joukossa... oon kyllä kahlannut kaikki sivut läpi mut en muista kaikkea... joo nyt pitää alkaa valmistautumaan töihin menoon, tunnin päästä olis lähtö.

Ei muuta kun plussatuulia!!!!