Naapuri ei kääri käytettyjä kuukautissuojiaan
Hän laittaa ne roskiin sellaisenaan ja ne NÄKYVÄT roskapussin läpi. Verisiä tamponeita ja siteitä siellä. Irvokasta. Jo alakoulussa opetetaan että hyviin tapoihin kuuluu KÄÄRIÄ paperiin ne! Onko asiatonta jos laitan heippalapun tästä?
Kommentit (133)
Jos se haluaa karkottaa roskapussien tutkijat
Jos laitat heippalapun tuollaisesta niin saat kyllä hullun kyylän maineen. 🤣
Lopeta roskapussien kaiveleminen. Yksinkertainen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat heippalapun tuollaisesta niin saat kyllä hullun kyylän maineen. 🤣
Luulenpa, että aloittajalla on jo sellainen.
Tuo on juuri hyvä. Minä käyn keräilemässä niitä, vien kotiini ja haistelen niitä. Whatsapp-ryhmässämme verailemme sitten kokemuksiamme!
Äiti on opettanut, että muiden roskia ei pengota tai tuijotella. 😌
Ap:lla on vielä paljon oppimista.
Mitä ihme koulua olet käynyt jos siellä opetetaan mitä tehdä käytetyille siteille? Ongelma ratkeaisi ihan sillä että et kaivele niitä naapurin roskia, mutta se on varmaan liikaa pyydetty.
Ei minunkaan naapurini. Hän tekee sitä kerrostalokyylien vuoksi, jotka käyvät tonkimassa roskapussejakin. Toisinaan jättää päällimmäiseksi kissansa paskaa siten, että kun pussin avaa, niin pakosta sormi osuu paskaan.
Ota vielä kuva ja laita ihmeessä facebookiin.
Vierailija kirjoitti:
Ne näkyy SELVÄSTI ILMAN ETTÄ EDES AVAAN PUSSIN. Ap
Nykyaikainen sivistynyt nainen käyttää kuukuppia tai kestositeitä. Naapurisi on juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa roskiksen kansi, nakkaa roskapussisi sinne ja kansi kiinni, ei sinne tarvitse tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikainen sivistynyt nainen käyttää kuukuppia tai kestositeitä. Naapurisi on juntti.
Ei käytä.
Ai saakeli :D
Mä oon kyllä kans kova valittaan kaikesta mahdollisesta, mut sä voitit <3
Ajattele vaikka niin, että hän on ekologinen eikä tuhlaa paperia turhaan. Meinasin myös sanoa, että ehkä maatuu nopeammin, kun ei kääri tiukalle rullalle, mut ai niin, taitaa mennä polttoon nuo roskat. No, ihan sama, se on hänen kotiroskis ja lakkaa tuijottamasta liikaa muiden roskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiputat sen oman roskapussisi sinne roskikseen etkä jää kurkkimaan mitä ihmettä sinne on laitettu. Muutat seuraavaksi taloyhtiöön, jossa on roskille Molok.
Ei ainakaan mulle koulussa opetettu tuollaista käärintää.
Ei käärijä
Noin tekisin itsekin jos tietäisin että joku kaivelee roskiani.
Anteeksi. En tiennyt, että käyt incelli tutkimassa roskapussini sisällöt.