Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
141/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä sinulle. Tpoivotaan että kriisivaihe menee nopsaan ohi! Mulla uppoo greippimehu hyvin, oikeastaan e maistuu jo hyvältä. Tässä kierrossa ajattelin sitä punaviiniäkin kokeilla. Yrittänyttä ei laiteta:)

Eleanora taas

Vierailija
142/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti on jälleen tullut plussia.

Oikein suuret onnittelut jokaiselle ja paljon tarrasukkia mukaan!!

Joku tuossa aikaisemmin kirjoittelikin,että ihanaa on myötäelää toisten vaiheissa ja jännäämisissä kun oma kierto vasta aluillaan ja omassa ei jännättävää.

Kyllä on minustakin ihanaa kun on tämä palsta olemassa jossa ollaan kaikki ns.samassa veneessä.

Nyt vaan kun meille häntäpäällekin riittäisi paikkoja plussajunassa.

Tarkastakaas,että vaunuja on riittävästi ;)

Oma napa kipuilee.

Joskus aikaisemmin minulle on tehty ssg tutkimus ja siinä oli oikea puoli tukossa ja avattiin silloin. Nyt kun on kuopuksen jälkeen ollut parisen vuotta kierukka ennen kuin se heinäkuun alussa poistettiin niin olen epäillyt,että tuo oik.puoli olisi jälleen tukossa.

Aikaisemmat 3kk minulla on olleet clomit käytössä ja aina ovis on kipuillut oikealta ja vänynyt kp17 asti.

Nyt kuitenkin neljättä päivää jomottelee vasemmalta, säteilee kylkeen ja kankkuun asti =/

Tämä enteilee loistavaa jospa nyt sitten ovis olisikin tuolta ns.paremmalta puolelta!!

Nyt vaan sitten tajusin,että jos munis pääsee paremmin liikkumaan niin ovishan saattaa olla jo aikaisemmassa...kääks...en ole tikkuja hankkinut edes vielä!

Taidanpa poiketa cityyn tänään ;)

Minny kp11 yk7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena kp34/33 yk1

Tuutuli kp 29/28-32 yk 11

Lindaliina kp 28/30

Anju kp 27/36 yk 2

Crystal kp 26/25-29 yk 5

Elmu kp 25/? yk 1

Wilpuri kp24/27-30 yk 10

Minni86 kp 23/27 yk 13

Arianna kp 22/27-28

Martta 21/27-33

Uuve kp 19/30 yk 3

Kokis kp 19/26-28 yk 4

Vattu kp 18/n.28

Jepsis kp 17/29-31 yk 4

Lumi kp 16/30-32 yk1

Miina kp 15/25-28

Kiamari kp 14/28-29 yk 3 (tervetuloa)

Marjana kp 13/30-37 yk 11

Tähtisafiiri kp 11/29 yk 10

Krislee kp 11/? yk 3

Minny kp 11/31 yk 7

Hipskukka kp 11/28 yk 3

Eleanora kp 10/30

Elle80 kp 10/23-28 yk1

Maatis 9/28-33 yk3

Höttis 9/27 yk2

Mermaid kp 8/28-30 yk 5

Pullis kp 5/30 yk 3

Alexandra, kp 5/27-32, yk2

Tellu

Eve

Miiru75

Lumi

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

MUOKS

Tellu joo paras olisi jos ässäilis ed. päivänä ja mielellään vielä parina edellisenä päivänä ja sit vielä silloin perjantaina jos ehtii..

ON: edelleen saniaisia=plussa donnatestissä... WHAT a FU...?? dpo 9

144/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikähän mahtaa olla kierron pituus?

Olen syönyt pillereitä nyt yhtäjaksoisesti vuodesta 2005 (kuopuksen imetyksen lopettamisen jälkeen olleet mercilonit). Nyt mietinkin, että miten hiivatissa voin tietää mitään kierron pituutta.

No minulla on aina ollut 29 päivää kierron pituus. Kuopustakin kun rupesin odottamaan, oli menkat 1 päivän myöhässä, niin olin 100-varma, että olin raskaana... KOSKAAN ei ole menkat olleet muusta syystä myöhässä.

No, mutta nyt siis olen vain viikonlopun reissussa, niin eikös niin kanssasiskot, ettei peli periaatteessa ole menetetty. Jos paras ovisajankohta olisi siis perjantaina, niin tällä viikolla kannattanee ässäillä???

Heh, nyt mä olen kyllä jo seonnut!!!! En ole ikinä mitään oviksia miettinyt. Tämä vauvakuume vaan on jo ihan sairasta=DDD

No tulipahan omaa napaa tuijotettua... sorry!

Vierailija
145/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 14/25-28 ja taitaa olla se ovis käsillä näillä main! Vasenta munista juilii, niin että vetää nivusiin saakka. (kalenterin mukaan viime kuussa oli samat tuntemukset oikealla) Lämmöt oli tänään aamulla 35.9 ja edellisinä aamuina ollut 36.4 (eikös se notkahda ovista ennen ja sitten taas kohoa korkeammalle???) Viime kuussa ainakin tipahti aamulämpö alle 36 ja siitä ponkas sinne 37 oviksen jälkeen. Myös ala selkä tulessa. Niitä kuuluisia limoja ei ole näkynyt, mutta sellainen hulahdusolo on koko ajan ja vessas ramppaan seuraamassa tilannetta ;)

On tää kaameeta kun koko ajan vahtii kropan toimintoja!! Sinänsä helpompaa oli viime viikolla, kun vaan muuttoa murehti, mutta nyt taas onkin kokopäiväinen vauvakuume!! :) Greippimehut loppu eilen, tokkopa niitä enää tarvii tähän kiertoon hakea. Ja onneksi saimme muuton yhteydessä kavereilta lahjaksi useamman pullon punkkua, eli tänään taidan varuiks jo aloittaa niiden nauttimisen...

Kiukauttaa ja harmittaa vaan, kun nyt näin selkeesti tunnen sen oviksen oleva tulollaan, niin on nuo ässäilyt silti vähissä tässä kohdin. Eilen tosiaan aaamusta oli viikon ensimmäinen ja ainut. Illalla olisin halunnut vielä, mutta isännällä tulikin lähtö varpajaisiin, ja tämäkös sitten saikin täällä kyynelhanat aukeamaan. (itkin sitä kun muut saa vauvoja ja itse en ole raskaana ja jouduin käymään keskenmenon läpi. Ja sitä että mies lähti vaan sinne juhlimaan, kun meillä olisi otollinen aika tehdä omaakin vauvaa.) Ja tänäiseksi on isännällä sovittu bänditreenit, kahden kuukauden tauon jälkeen pääsevät viimein soittamaan, enkä tohdi sanoa ettei menisi, kun on odottanut sitä kuin pikku poika! :( täytyy siis toivoa eilisen riittävän ja ottaa huomenna vielä varuiks uusinta!!

Sekavissa aatoksissa Miina tääll tänään siis!!

146/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi se ei ole vain yksi päivä, kun on tärppimahdollisuus. Ja saattoi se viikon ensimmäinenkin tuottaa toivotun tuloksen, jos kerran ovis on ihan tuloillaan... se siittiöthän voivat elellä useitakin päiviä ässäilyjän jälkeen=)

Heh, tunnistan kyllä teissä monissa muissa näitä samanlaisia "hulluuden" rajoilla olevia piirteitä. Minun mieheni sanoi jo yhdelle tutulle, että taitaa nukkua muutaman viikon lastenhuoneessa, kun olen kuulemma koko ajan käymässä kimppuun=DDD

Vierailija
147/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla on kans alkanut naama kukkimaan pahasti sen jälkeen, kun ehkäisyrenkaan käytön lopetin.

Olen kokeillut läpi lähes kaikki markettituotteet, niistä ei ole ollut apua. Ainoa hyvä sarja löytyy apteekista, nimittäin Sebamedin sarja rasvaiselle iholle..varsinkin siihen kuuluva pesupala todella tuntuu puhdistavan ihon.

Muina keinoina olen kokeillut vähentää sokerin syönnin minimiin, ja muutenkin paljon kasviksia ruokavalioon..ja sitä vettä sais juoda paljon päivän aikaan. Lisäksi olen syönyt pari kuukautta Möllerin Omega-3 -tabuja, niistä sitä vahvaa versiota. Mitään vahvempia lääkkeitä en ole harkinnutkaan käyttöön, niissä on niin paljon huonoja sivuvaikutuksia..

Täytyy sanoa, että naama on nyt parempi kuin syksyllä, en tiedä onko näistä keinoista ollut apua vai mistä. Nuo hormoneista johtuvat näpyt ovat niiin ärsyttäviä, kun niille ei oikein voi mitään :/

Tsemiä sulle taistelussa näppyjä vastaan, eiköhän se iho siitä rauhoitu viimeistään kesällä kun saa aurinkoa :)

Crystal

Vierailija
148/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan itsekin nauravani itselleni ja omille ajatuksilleni yhdessä hetkessä ja toisessa hetkessä taas käy aivot ylikierroksi ja keksii vaan lisää asioita, kuvitteellisia sekä välillä myös oikeita!! :)

Mutta onneksi tosiaan tuo ei ole siitä yhdestä oikeasta hetkestä kiinni! Ja kuten jotkut sanovat, että ei välttämättä olisikaan hyväksi joka päivä taikka monta kertaa päivässä ässäillä, että siittiöt kerkee "kehittyä" mahdollismman vahvoiksi tms vaan että joka toinen päivä tai joka kolmas olisi paras, että olisi mahdollisimman vahvojan simppoja liikkeellä ;) Taidan alkaa uskoa tähän teoriaan nyt! ja ehkä sitten taas seuraavalla kerralla uskon teoriaan, että mitä useammin sen parempi... ;)

149/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMUSKA suuronnittelut!!

Aamun Pregent ja David molemmat aikas vahvoja viivoja, LÄHES jo tasavahvat viivat ja alkoivat piirtyäkin heti kun kastui se testiviivan kohta. Näkee viivat jo liuskan nurjaltakin puolelta eli on se vahvistunut edelleenkin:) Tuota testijono-kuvaa en saa vieläkään laitettua kun toinen koululaisista makaa kuumeisena metrin päässä koneelta ja huomaisi taatusti jos alan siirtää kuvia koneelle:/ No, ehtiihän ne myöhemminkin. Meillä alkoi oikea sairastupa taas, tuo koululainen jo eilisaamuna nuhainen, minulla alkoi nuha illalla ja kuopuksella alkuyöstä. Pelottaa tekeekö tämä tauti jotain vahinkoa tälle kohtulaiselle, mutta turha kai noita on stressata kun ei mitään voi jos sairastuu:/ Tsemppiä ovistelijoille ja onnea testailijoille!

Helene kp.29/22-29, rv.4+0, yk.12, dpo.15

Vierailija
150/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut noita sun juttuja ja todennut, että mennään ihan samoissa päivissä ja oireissa! Mullakin tuli tänään paperiin aavistus ruskeaa limaa ja lievät menkkajuilinnat on päällä. Mulla nää oireet yleensä vaan ennakoi tädin tuloa...mutta mutta...suhun verrattuna on yksi ero: sä saat noita ovisplussia koko ajan! Mä en saa, koska mulla ei ole yhtään ovistestiä;) Mutta onpas jännä nähdä, jatketaanko samaa rataa vai tuleeko ero juna-asemalla;)

Uuve, sepä se, kun kaikki oireet voi merkata kahta asiaa ja kierrot on tuntemukseltaan erilaisia mutta lopputulos sama: TÄTI!! Ainakin tähän asti;)

VadelmaMama, mulla on vähän sama juttu ton punaviinin kanssa...Mä tykkään kyllä punaviinistä ja otan välillä lasillisen tai pari mutta ei oikein innosta toi jokapäiväinen juominen...vaikkei se nyt kerta-annoksena paljon olekaan. Mutta voihan se olla, että siinä vaiheessa, kun oikein epätoivoiseksi menee niin kaikki keinot otetaan käyttöön...

T.Wilpuri

Vierailija
151/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti päästään molemmat mukaan vaunuun. varaa mulle paikka XD

Vierailija
152/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän keskusteluun liittymiseen ei ehkä olisi aihetta, ainakaan vielä kun vasta viikon päästä näkee asioiden oikean tilan... Mutta olen niin täpinöissäni!

Eli joululomien vuoksi pillereiden aloitus myöhästyi 4 päivällä. Päätettiin miehen kanssa, että vauva tulee jos tulee (elämäntilanne on otollinen vauvalle, häät tulossa ja yhteiseloa takana 6 vuotta), emmekä siis käyttäneet mitään ehkäisyä noina neljänä päivänä tai sen jälkeisillä viikoilla.

Rinnat kipeytyivät vajaaksi viikoksi ja ovat edelleen turvonneet. Ravaan myös pissalla kahden tunnin välein. Joka toinen tunti olen sitä mieltä, että olen raskaana, ja sitten taas varma, että kuvittelen vain.

Jännittää valtavasti. Ajattelin testailla jo perjantaina, kun viikonloppuna olisi muutamat juhlat. Kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina.

Mistään muusta ei tule kyllä mitään. Gradua pitäisi kirjoittaa, mutta ajatukset liikkuu jossain ihan muualla...

Vierailija
153/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!!! Teitä on jo paljon tässä pinossa!!!

Tervetuloa uudet kuumeilijat!!!

CRYSTAL: onkos täti vielä kurvannut vai odotellaanko? Täällä ei ole vielä näkynyt mutta kiertoni pituudesta mulla ei ole oikein tarkkaa tietoa. Mä imetän, yhet menkat on ollu, joten kierto voi olla epäsäännollinen.

Pitäs varmaan ostaa normi testi, jossa voi katella onko roskishaamuja tms. Digitestissä niitä ei näe. Viime kerralla roskishaamu toi tulosta.

pomena kp34/33(?)

Vierailija
154/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän mennään ihan samoissa, ei kp:ien mukaan vaan tuntemusten. Mullakin juilii vasenta munasarjaa eli ovis varmaan juurikin meneillään. Luin tuolta hedelmällisyyspuolelta että juurikaan vrk ENNEN ovulaatiota on hedelmällisin aika. Tiedä sitten häntä,mutta tällä tiedolla se eilinen ässäily osui nappiin.

Mä sain kuin sainkin miehen eilen hereillä ja ässäilemään eli meilläkin kait nyt sitten osui ja uppos, toivottavasti. Vaikkakin edellisessä kierrossa ässäiltiin myös pv ennen ovista eikä silti tullut plussaa, mutta ehkäpänyt,kun noita paikkoja näyttää olevan valtavasti sinne plussajunaan. Pitänee tänään vielä varmistella. Punkun aloitin jo eilen. Mäkin mietin sitä että joka päiväkö sitä nyt sitten vedetään alkoholia, mutta ehkäpä sen hyvä asian puolesta kestää. Mullakin painonpudotusprojekti meneillään. Ei tiedä hyvää sillekään tuo jokapäiväinen punkkulasillinen. Mä kyllä otan alle desin. Eiks määrä ollut puoli lasillista? Eli jos 12cl on lasillinen, hmm...

Tervetuloa uusille!

Jepsis kp 17/29-31

Vierailija
155/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaudun myös tänne, jos sopii? Mulla meneillään kp27/25-29 ja 5 kk:den kiertojen pituuksien keskiarvo on 27,2 päivää eli kyl jännittää! Viikonloppuna oli jo perjantaista alkaen menkkamaisia kipuja ja vatsa turvonnut joka ilta nyt sekä pierettää... Myös kurkku ollut kipee hieman ja väsyttänyt. Täti ei oo tullut kylään, ainakaan vielä. Nyt ei enää suuremmin koske mahaa mut outo olo... 2 synnytystä takana v. 1994 ja 1996. Mulla ja miehellä jo ikää yli 40v. (Minä koht 43 ja mies 46).

Milloinkoha kannattaa testata, mul apteekin testi jossa sanotaan että vois jo ekana päivänä kun mekat ei oo tullu mut näyttääköhän se oikein jos teen sen jo huomen jos siis täti ei tuu käymään??

Aikasemmista raskauksista en pannut merkille muuta kuin että menkkoja ei tullut. Ja raskauduin nuorempana tosi helposti. Viimeksi kuukausi kun jätin pillerit jäin oottaa.

Toivottavasti sullakin Jepsis tärppäs!

Sori tuli vähän pitkä jaaritus mut oottelen vastauksia!

Vierailija
156/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Ja MAMMUSKA ONNEA KOVASTI!!!!

Ja sitten omaa napaa: repäisykipuja vasemmalla ja välillä oikeallakin, vilunväristyksiä, aamulla pimeni silmissä kun nousin sängystä, lämmöt on nousseet entisestään nyt yli 37, tissit turpeat ja arat. Mielikuvitus tekee mulle tepposet, mutta aamusta asti on ollu ihan sellanen olo että oon raskaana.

Anteeksi omanapainen tilitys, mutta on se ihanaa että voi johonkin purkaa omia olotiloja :) Nyt kiireesti kipinkapin lenkille koiran kans ennen kuin tulee kaveri kahville.

Plussaonnea!

Arianna kp22/27-28

Vierailija
157/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Minttu! Sähän voit jo testata tänään, kun nuotetsit on niin herkkiä!

ON> ostin sitten testin, jolla voi testata jo neljä päivää ennen menkkoja. Selvä nega, ei roskishaamua, ei mitään. Tuskin tässä raskaana ollaan... Menkat on vaan epäsäännolliset imetyksen takia. Ovistakaan en bongannu. Odottelen nyt tätiä käymään.

Pomena kp34/33

Vierailija
158/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikille!

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja niille joilla on jännittävät hetket käsillä.

Ajattelin ilmoittaa, että minut voi tiputtaa listoilta pois taustailemaan, sillä nyt on niin hiljaista ja en taida millään enää ehtiä lokakuisiin.. Katson sitten uutta paikkaa itselleni jos sellainen sopiva minulle löytyisi.

Vielä kerran kaikille oikein paljon onnea matkaan ja törmäillään listoilla =)

Höttis

Vierailija
159/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori et kysyn mut mikä on dpo? Ku en oo näillä palstoilla paljoo surffannut ja ei o kenenkään kans tullu puheeks? Mulla oli ovistesti pos. kierron 16. päivä ja pupuiltiin pari päivää ennen. Niin se oli viime kuussakin ja menkat alkoi jo kp 25, aiemmin kp 26...

Pistää miettimään ku oli noi menkkaoireetkin viikonvaihteessa ja mitään ei vuotanu.

Minttu kp 27/25-29

Vierailija
160/662 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu: ei kun testailemaan vaan! :) Ja dpot on päiviä oviksesta!

Ariannan olot kuulostaa oikeinkin lupaavilta :) pari päivää ja varmasti pääset testaamaan!!

Pomena: Jos ei ala huomenissa, niin testaa jollain muulla testellä ja aamupissasta! Varsinki jos tuo millä tänään testasit, oli Predictor, niin sen luotettavuuteen en itse ainakaan enää luota, sen perusteella mitä täällä on siitä puhuttu!!