***LOKAKUISET***
Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!
Helene kp.2/22-29, yk.12
Kommentit (662)
Tellu: Tervetuloa joukkoon!
Alexandra: Jaksamista piinaviikkoon! Toisilla tärppää ihan ekasta kierrostakin. Olen kyllä hieman kateellinen
jo sellaisille ihmisille, kun tämä oma yrittäminen on kestänyt kohta vuoden.
Arianna: Juuri ennen ovista lämmöt tippuu jonkin verran ja sitten kun ovis on ohi, lämmöt nousee noin puoli astetta. Se nousu tapahtuu alle vuorokaudessa yleensä. Yhden kerran onnistuin tuon bongaamaan. Tosin aiemmin en ole lämpöjä mittaillutkaan.
Tässä kierrossa arvelin kyllä taas mittailla, koska silloin kun bongasin tuon hetken, onnistuin myös saamaan raskaustestiin haamuplussan.
Mermaid: Pahoittelut tädin saapumisesta! Sinäkin vissiin kuuluit tähän syyskuisten kirottuun M-porukkaan. Meistä M-alkuisista nimittäin ei plussannut vissiin loppusakista enää kukaan. Pitäisiköhän vaihtaa nimeä, jos tässäkin kierrossa käy ikävästi.
Uuve: Minulla on ihan vakipaikka. Itseasiassa vauvahaaveillekin annettiin lupa sen jälkeen kun minut oli vakinaistettu. Ei se pelkästään siihen liittynyt, mutta osittain kyllä. Ihan siitäkin syystä, että minulla on kaksi hevosta, joiden elättäminen maksaa niin rutosti rahaa, ettei kannattanut riskeerata töiden jatkumista oikeastaan millään asialla.
Toivottavasti saat sinäkin sen viran. :) Sinulla on sitten hyvä vaihe kierrossakin menossa. Ahkerasti vaan peittoja heiluttelemaan. ;)
Miina: Jaksamista muuttopuuhiin. Se on vähän ankeaa hommaa, kun yrittää saada tavaroita paikoilleen ja vielä elää siinä samalla normaaliarkea.
Sandis: Puhallellaan sinulle kovasti plussatuulia!!
OMia kuulumisia... Hei minä tajusin äsken yhden aivan mahtavan asian! Nimittäin se ovis sattuukin miehen aamuvuoroviikon lopulle tai yövuoroviikon alulle. Molemmat on joka tapauksessa superpaljon parempia vaihtoehtoja kuin se iltavuoroviikko!
Eli ässäilyjen ajoittaminen oviksen aikaan ei tässä kierrossa olekaan ihan niin mahdoton asia. Miten lienenkin laskenut nuo työvuoroviikot väärin... Piristi kummasti mieltä, kun tajusin tämän laskuvirheeni. :)
Menkat alkaa olla täällä melko lopuillaan. Vielä välillä tulee vuotoa. Ässäilyjä otettiin jo eilen suihkussa käydessä. Harjoitellaan, että osataan sitten oviksen aikaan. Oviksen pitäisi olla siis joskus helmikuun alkupäivinä tai viimeistään 8. päivän tienoilla. Siihen on vielä aikaa...
Marjana kp 5/30-37
Eli ei siis vieläkään tätiä, vaikka kuinka kaivelee... :P
Ja välillä olen mitannut lämpöä. Normaalisti lämpö on jotain 36-36,3 astetta. Mitenkään tarkkaa mittaamista ei oo ollut, mutta jossain vaiheessa oli 37, sitten joskus sen jälkeen 36,3 astetta. Ja nyt huvikseen mittasin lämmön, ja oli 37,1 astetta. Ja eikös lämmön pitäis laskea paria päivää ennen menkkoja. Eli ehkä ne ei vielä oo tulossa. Nyt silmät kuumeisen tuntuiset, samanlailla kuin Iltiksellä, on ollu kyllä nuhaa ja kurkkukipuakin. En sitten tiedä, oonko tulossa vaan kipeeksi. Toivottavasti en. Eilen oli kyllä niin kipee mahakin, että jouduin ottamaan kaksi panadolia. Onko sekään nyt sit ihan normaalia, jos olis raskaana?!
Täällä eletään jännittäviä hetkiä. Huomenna tietysti paljastuu karu totuus, mutta saahan sitä jännitellä ja toivoa niin kauan kuin toivoa on jäljellä. Haluaisin niin olla lokakuisten veturin kuljettaja :D Ottaisin kaikki kyytiin, ihan joka pysäkiltä :P
Tuun kertomaan tuloksen huomenna illalla.
Alexandra: Tsemppiä! Olet seuraava testailija. Ahkerasti vaan päivittelemään kuulumisia tänne. Tää on niin jännää, ja kivaa jännitellä kaikkien kanssa yhdessä.
Sandis