Laturit hajoaa nykyisin tosi helposti!
Siis onko tämä vain minun ongelma, mutta mulla hajoo laturit nykyään parin kuukauden välein. Ennen kesti sama laturi monta vuotta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Luin että laiturit. Piisamit saattaa tosiaan syödä...
Juu, sekin vielä!
Laturiin on helppo vaihtaa itse hiilet ja laakerit, taas toimii !
Käytän ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin ja se johto-osa hajoaa tosi nopeasti nykyään.
Älä osta sitä halvinta markettiromua. Kai niissä joku takuukin on??
Osta erikseen johto ja katso että takuu väh. 2 v
Meillä taas laturit toimii, mutta jatkuvasti pitää olla ostamassa uusia laturinjohtoja niihin. Käytössä siis Applen laturit ja niihin ostetaan ties milloin mitäkin johtoja, mistä löytyykään.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin ja se johto-osa hajoaa tosi nopeasti nykyään.
Johtoko se hajoaa eikä laturi?
Nämä on kaksi täysin eri asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Joo, kai tässä takuu on. En vaan tajua, miksi nää on yhtäkkiä ruvennut hajoamaan niin helposti. Ihan sama mistä ostettu. Oonkohan vaan ruvennut jotenkin kovakouraiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kai tässä takuu on. En vaan tajua, miksi nää on yhtäkkiä ruvennut hajoamaan niin helposti. Ihan sama mistä ostettu. Oonkohan vaan ruvennut jotenkin kovakouraiseksi.
Olet ruvennut. Kannaisiko mennä esimerkiksi hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas laturit toimii, mutta jatkuvasti pitää olla ostamassa uusia laturinjohtoja niihin. Käytössä siis Applen laturit ja niihin ostetaan ties milloin mitäkin johtoja, mistä löytyykään.
Juu, tarkoitin siis nimenomaan johtoa, kirjoitin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtoko se hajoaa eikä laturi?
Nämä on kaksi täysin eri asiaa!
Juu, siis johtoa tarkoitin, kirjoitin huonosti.
Oiskohan osasyy että muovinpehmentimet ei oo niin kuin ennen? Ja varmaan ylipäätään materiaali on halvempaa kuin joskus koska optimointi ja myrkkyjen esto.
Lohkolämmittimien piuhojen muovieriste on hyvä esimerkki. Kovettuu pakkasella... :D ennen ne oli kumia
Laturit on kestäneet mutta kaapelinettimodeemin virtalähde hajosi heti takuuajan jälkeen. Pitäisi antaa 12 volttia, mutta ledi vaan sykkii ja yleismittarilla mitattuna jännitelukema heittelee 1v - 3v välillä, ihan paskana koko vehje. Onneksi oli toinen virtalähde jolla itse modeemi toimii taas.
En ole saanut ainuttakaan hajalle. Jännitepiikit tulevat ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan osasyy että muovinpehmentimet ei oo niin kuin ennen? Ja varmaan ylipäätään materiaali on halvempaa kuin joskus koska optimointi ja myrkkyjen esto.
Lohkolämmittimien piuhojen muovieriste on hyvä esimerkki. Kovettuu pakkasella... :D ennen ne oli kumia
Mullakin yksi tämmöinen johto meni jotenkin sisäiseen oikosulkuun ja rupesi laukomaan lämpötolpan vipumallista sulaketta tai vikavirtakytkintä.
On se kun ei vielä 2010-luvullakaan osattu tehdä toimivia sähköjohtoja, ihan kuin ensimmäistä kertaa olisivat mokomaa teknillistä ihmettä tekemässä.
Laturiin on helppo vaihtaa itse hiilet ja ...ekerit, taas toimii !
Oho
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ainuttakaan hajalle. Jännitepiikit tulevat ensimmäisenä mieleen.
Kirjoitin huonosti, hajoaa siis se johto-osa, ihan niin, että joku siellä johdon sisällä katkeaa tms. Tulee kodketushäiriö, johtoa joutuu liikuttelemaan ja asettelemaan, että lataa. Se johto siis fyysisesti hajoaa. Ei kestä minun käsittelyä. Ennen kestivät.😅
Ihan kuin eivät olisi yhtä elastisia tms. Eivät kestä taipumista siten kuin ennen.
Luin että laiturit. Piisamit saattaa tosiaan syödä...