Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittää, jännittää!

06.01.2011 |

Pakko tulla kertomaan jollekkin :)) Yk1 menossa, kp 32/30-33 ja Tänään tuli hailu plussa raskaustestiin! Testi oli rfsu:n, ja kyllä, olen lukenut miljuuna keskustelua missä sanotaan että testi voi näyttää vääriä plussia mutta silti on tämä toivon kipinä.. ! :)

Nyt olen kolmena peräkkäisenä päivänä saanut vahvan plussan ovistesteihin, ja oli pakko kokeilla josko tulis raskaustestiinkin. Aattelin testata sunnuntaina uudelleen, tällä kertaa digitaalisella testillä. Nyt kyllä jännittää!

Kiitti kun sain purkaa... :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. Itsekin monta testiä silmä kovana syynänneenä. Tuntuu joskus, että kun tarpeeks kauan sitä tuijottaa niin alkaa viivakin näyttää jo plussalta :D Vielä ei todellisia plussia täällä, eikä edes haileita, ole testiin tullut. :/

Toivotaan, et sunnuntaina tärppää tosissaan. Jaksatko oottaa sinne asti? :)

Vierailija
2/4 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän masis mieli kun tuossa iltapäivällä alkoi mahaa vihlomaan vasemmalta puolelta, eikä edes mitenkään vähän.. :/ En sitten tiiä oliko menkkakipuja vai jotain muuta.

Nyt on onneksi jo parempi olo, eikä ainakaan minkäänlaista tuhrua tai verta ym. ole näkynyt :) Täytyy yrittää pysytellä positiivisellä mielellä. Aattelin huomenna käydä ostamassa testin, ja saas nähdä malttaako sitä millään oottaa sunnuntaihin! :))

Kuinkas kauan te Helminä olette yrittäneet?

Toivottavasti saadaan molemmat pian vahvoja plussia näkyviin! :)

Tintu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt miten kävi - jos jotakuta kiinnostaa :D

En tietenkään jaksanut oottaa sunnntaihin,vaan tein tänään clearbluen normaalin (ei siis digi) testin. Tulos oli positiivinen :) En ees ehtinyt pöntöltä nousta kun pamahti plussa ruutuun! Toivottavasti pikkuisella on hyvät tarrasukat ;)

Kiitokset kuitenkin kaikille tälle palstalle kirjoittaneille, oon saanu hyviä vinkkejä sekä lieviystä vauvakuumeeseen viimeisen vuoden aikana :) Plussa onnea kaikille!

Tintu

Vierailija
4/4 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihanaa ihanaa! Onneksi olkoon noinkin vahvasta plussasta! :)

Ja anteeksi, kun kesti vastailla näin kauan. Me ollaan yritetty kesästä asti, eli jo vähän liian kauan mielestäni. Oon sen luokan kuumeilija, että tässä vaiheessa alkaa jo huolestuttaa, jos ei pian ala plussaa kuulua. Kun kuitenkin yritys on ollut kova koko ajan.

Nyt mulla siis kierto paria päivää vaille lopussa, että kohta on jännät päivät tiedossa. Mulla on onneksi niin tikitilleen säännölliset menkat, että niistä voi helposti tehdä omat päätelmänsä.

Toivon niin, että tällä kierrolla tärppäis! Onnea sulle odotukseen, ihana juttu! :)