***LOKAKUISET***
Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!
Helene kp.2/22-29, yk.12
Kommentit (662)
Evis: Pullis käy paremmin kuin hyvin :)
Onko teitä monta pitkän matkan kuumeilijaa täällä? Olisi kiva kuulla mitä niksejä teillä on/ on ollut käytössä.... Meillä todella tehtiin tuota edellistä vuoden päivät ja tuntui, että tärppi tuli vasta, kun minulla paino nousi muutaman kilon ja pupuilutkin harvenivat kahteen tai kolmeen kertaan viikossa. Oikeastaan jo luovutettiin, ettei ilman hoitoja lasta meille suoda. Nyt tilanne on se, että painoa on huomattavasti enempi kuin viimeeksi ja pupuilut ajateltin ajoitella noin parin päivän välein (jos vaan tilaisuuksia tulee) :)
Tervetuloa kaikille uusille, kiva että meitä on jo näin paljon!
Meillä ollaan nyt sillä mielellä lähdössä tähän puuhaan että tulee jos on tullakseen. En vielä ainakaan aio sen kummemmin oviksia tarkkailla yms. koska minulla on paha tapa stressata asioista ja uskon että se stressi tässä tapauksessa vaan pahentaa asiaa. :)
kp 1/? yk1
Mukavaa viikonloppua toivotteleepi Elmu
Luin edellisestä ketjusta Amalien huonot uutiset, eli jos Amalie luet tätä niin pahoittelut vielä minunkin puolestani :(
Even juttuja olen myös tiiviisti seurannut,samoin Iltiksen ja muiden tuttujen. Kovasti odotan Iltiksen plussausta ja että Eve pääsee aloittamaan taas hoidot ;) Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
Käyn siis kurkkimassa!
Lumikki ja Lahja 10+1
Ihana kuulla että sulla menee kaikki hyvin! Missä ketjussa kirjottelet? Et oo ainakaan mun silmään osunut Elokuisissa, vai oonko näin pihalla? :-'D
Oonkin miettinyt että mitä sulle kuuluu!
- Basse & Ötö rv 10+3
Suoraan sanottuna en oo tän väsymyksen ja oksentamisen keskellä kirjottanu oikeen mihinkään, lähinnä käyny vaan lukemassa :) Kaksplussalle oon tainnu muutaman viestin kirjottaa kun siellä paljon aktiivisempi ja isompi elokuisten ketju! Huomasin edellisenäkin odotusaikana että siellä on hirveän paljon aktiivisemmat odotusketjut! Mutta käyn siis täällä lueskelemassa ;)
Mullakin siirtyi laskettuaika niin meillähän on ihan peräkkäin tulossa elovauvoja :)
Lumikki Lahja 10+1
Ihanaa kuulla susta ja että kaikki on hyvin. Sulle ja Lahjalle antoisaa odotusaikaa toivottelen.
Jee, hcg laskee odotetusti eli tänään oli 668 eli puoliintunut. Hb oli laskenut viikossa 139 120 eli siitä syystä varmaankin tämä väsymys. Vaikka arvo ei kovin alhainen olekaan niin aikamoinen pudotus viikossa, johtunee tuosta vuotamisesta. Rautakuuria kehiin jos ei olo kohene. Seuraava verikoe ensi torstaina ja seurataan kuulemma ihan nollautumiseen asti. joskus saattaa käydä niin et juuttuukin jonnekin ja arvot alkaa junnaa paikallaan tappopiikistä huolimatta. Mutta plääh, kätilö sanoi, että voi mennä viikkoja ennen kun ollaan nollassa ja sitten odotella menkkoja ja toisia...ihanaa tämä odottelu..mun niin piti odottaa vauvaa eikä sen poistumista. No, ei lannistuta, eteenpäin sanoi mummo lumessa ja saanpahan nyt syödä graavilohta, namiskuukkelii..
Omaa napaa: Tänään yhdellä vessareissulla tuli vähän venyvää limaa, mutta siinä se tais taas olla. Samana kiertopäivänä kuin viime kierrossakin, eli kp 12. Noh eipä sitä ovulaatiota taida tapahtua tässäkään kierrossa... Höh! :( Testejä ei nyt oo, kun ei se CB sit toiminutkaan. Ei kai tässä mullakaan auta muu kuin odottaa, että omat hormonit ois taas pelissä mukana.
Ollaan ässäilty silti joka toinen päivä, et jos vaikka ihan puun takaa tuliskin raskaaksi. Ehkä sitten kesällä... Oisinpa lopettanut pillerit jo viime kesänä.
Sandis kp 12/? yk1
Tuo venyvä limahan on hyvä merkki. Mulla ainakin oviksen aikaan tulee just tollasta vähän niin kuin kananmunanvalkuiaistyyppistä. Eli ovista pukkaa, jee, ässäilyä kehiin vaan niin tiedä häntä, tulee vaikka heti se plussa sulle. oisko vähän mahtavaa.
Lähinnä tarkoitin tuota, että sitä limaa tuli taas vain yhdellä vessareissulla ja vain vähän, muuten kuivaa. Viime kuussa sama, enkä saanut ovista silti tikkuun pongattua. Ja pillerit joita ennen käytin, esti oviksen kokonaan. Niinpä luulen, että ovis pysyy pillereitten käytön takia vieläkin tulematta. Joskus aiemmin kun en ole käyttänyt pillereitä, limaa on tullut paljon enemmän ja kauemmin aikaa kuin nyt...
Ostin silti first signal ovistestit ja kohta kokeilen, näkyykö mitään. Jos ei, niin odotan seuraavaa kiertoa, ja aloitan jo ajoissa tikutuksen.
Ja peittoa taas kohta heilutellaan :P
Sandis kp 13/?
Tein first signal ovistestin, ja ei näkynyt muuta kuin kontrolliviiva. Noh ensi kierrossa sitten ehkä... Jos vaan aina tietäis kuinka pitkä kierto on, niin osais varmasti aloittaa oikeana päivänä.
Sandis
Huomenta kaikille!
Päätin nyt sitten siirtyä tänne kirjoittelemaan koska syyskuun sydäntä ei meidän perheeseen saatukaan vaan testasin negan ja aamulla sitten vuodotkin alkoi.
Olen siis toukokuussa 36 vuotta täyttävä kahden lapsen äiti (tyttö 10/99 ja poika 11/02). Lapset siis jo isoja ja kovan vauvakuumeen iski minuun syskyllä. Isäntä vaan ei lämmennyt asialle oli ehdottomasti ein kannalla. Mutta sitten vähän niinkuin vahingossa oli nyt kuukautiset viikon myöhässä ja ajateltiin että pieni "vahinko" meille suotaisiin syyskuulle. Ajatukseen ehti jo jotenkin tottua kunnes sitten paluu todellisuuteen...ja menkat alkoikin ja testi näytti negatiivista.
Nyt taitaa minulle alkaa sitten uusi pehmittely isännän suhteen ja toivoa että suostuisi vielä ihan oikeasti raskautta kokeilemaan ja perheeseen sitä iltatähteä hakemaan.
No katsellaan miten asia tästä nyt sitten etenee.
Tsempppiä täällä kaikille oleville! Kirjoitellaan!
Onpahan vähän hiljasta vielä meillä täällä :) Taitaa kierto olla monella vasta alkuvaiheissaan ja sitä myöten ehkä ei niin kovasti kirjoteltavaakaan.
Kertokaahan vähän kuulumisia? Joillakin taitaa ovisaika koputella jo? Testailetteko?
Itsellä aika matelee ja mieli myllertää. Kp 5 meneillään ties monenko päivän kierrosta... Edellinen kierto oli ensimmäinen pillereiden jälkeen, kestoltaan 36 pvää. Toiveissa ehkä hieman lyhyempi kierto! Tikut hankittuna, tällä kertaa ei David (niillä en bongannut edellisessä kierrossa), ja valmiina oviksen metsästykseen, kunhan aika hieman etenee :)
Ja tosiaan, aikamoista ajatusten sekamelskaa on pää täynnänsä. Välillä tuntuu, että pakahtuu tähän kuumeeseensa, haluan niiiiin kovasti vauvan! Toisena hetkenä olen varma, että meillä tärppää pian, kun taas toisena hetkenä olen itkun partaalla miettiessäni, ettemme tule saamaan vauvaa. Ja meneilläänhan on vasta yk 2... Huvittaa vähän itseänikin tämä sekoilu :)
Mukavaa pyhäpäivää ja tsemppiä hurjasti kaikille yhdessä ja erikseen!
Anju kp 5/36 tai jotain? yk 2
Esikoinen päiväunilla,hetki aikaa itselle:)Ovis bongattu ja peittoja koitettu heilutella ainaki vähä.En testaile,mielestäni selvät ovis oireet.Kiertopäivii 15/28 tai jtn. yk 1.Nyt vaan lähinnä odottelua et pääsis testaileen.(toivottavasti).Mulla kans sellaset fiilikset et pian tärppää ja välillä pelkään et menee kauan.Ens viikolla alkaa työt ja viikonloppuna pojan synttärit,jospa ne veis ajatuksia välillä johonki muualle.Mitäs muille kuuluu??:)
täälläkin :) Nyt vaan odotellaan että menkat loppuis ja päästäis edes ihan oikeesti yrittämään :)
Kierron pituudesta ei ole mitään hajua vielä, toivottavasti ei venyis älyttömän pitkäksi. Tiedän tuttuja, jotka ovat tulleet raskaaksi heti pillerit lopetettuaan, itse olen vähän skeptinen sen suhteen, mutta aika näyttää. :)
Hyvää tulevaa viikkoa kaikille!
Elmu kp 3/? yk1.
Nyt siis virallisesti kp1 ja yk 13 lähtee käyntiin.
Miirulle onnea isännän pehmittämiseen.
Tervetuloa kaikille uusille!
Minni kp 1/27 esikoisen yk 13
Olen 23 v. ja aviomies on 25v. Esikoisesta haaveillaan tai toisesta kun ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 13 :(. Sitä pettymystä suren edelleen. Mutta vauvakuume on kova!
Ostin tähän kiertoon clearbluen hymynaama ovistestin.
Tsemppiä kaikille!
Lindaliina kp 6/30
Tännehän on jo mukavasti tullu porukkaa, teidän kanssa onkin kiva aloittaa uusi "odottelu" :)
Evis: Kiitos infosta tuota keltarauhasta koskien, taidankin seurailla enää pari kiertoa ja jos jatkuu samanlaisena kierrot niin gynen juttusille.. Toivottavasti olisi vain tuollainen helposti hoidettava juttu.
Sandis: Oon kans harkinnu tuon oviksen tikuttelun aloittamista, noiden limojen ja muiden perusteella on tosi hankala yrittää paikallistaa ovista :D Mutta kierto heittelee vähän kuinka sattuu, pitäisi varmaan aloittaa tikutus jo heti kuukautisten jälkeen, heh..
Miiru: Tsemppiä isännän ylipuhumiseen, kaikki naiselliset keinot vaan käyttöön ;)
Anju: Mulla on täällä kans ihan sekopäiset fiilikset välillä, vauvakuume on nyt iskenyt päälle oikeen kunnolla..eikä malttaisi millään odottaa sitä omaa plussaa ja vauvaa. Mutta eiköhän se sieltä tule, ehkä jo tässä kierrossa..!
Krisleelle kovasti plussaonnia ja Miirulle pahoittelut tädin tulosta.
Omaa napaa: Täällä kuukautiset loppui taas reilun 2 päivän jälkeen, eli ei oikeen normaalilta kuulosta..mutta silti uudella innolla ovista odotellaan :) Sattuu tosi sopivasti talviloma oviksen aikaan, ehditään olla miehen kanssa yhdessä tärkeät päivät rentoutumassa ja pupuilemassa..jeee!
Crystal
kp 4/25-29, yk 5
Hei kaikille!
Kurkisten jo tänne ja "tutustun" teihin. Saatuani siis primitiiviraivo-reaktion tänään illalla olen varma, ettei plussa tässä kierrossa tule. Oireita on edelleen, ainahan niitä on ;). 4 vrk sisään tiedetään, saavunko tänne kp 1 vai minne menen...
Tausta siis: Nainen pian 34v, mies 36v, kaksi poikaa 1999 ja 2001, nyt 3 yk meneillään. Kuparikierukka poistettiin lokakuun alussa. Kierto on aika pitkä, munasolu kypsyy ja irtoaa aika myöhäisessä vaiheessa (kp 18- 24), mutta säännöllisesti. Ehkä muutaman kk sisään Clomit lyhentämään kiertoa= munasolu parempi ikäinen hedelmöittyäkseen. Toimin terveydenhuollon opetuspuolella.
ILTIS DPO 10, nega tänän, menkkajuilintaa, oireita iso pino, lämmöt vielä ylhäällä, raivarit tuttuja, finni naamassa, väsyttää. kp 32/ 35
Olen käynyt kurkkimassa tuonne syyskuisten puolelle vaikka en sinne kuulukkaan, niin todella täällä toivon ja pidän sinulle peukkuja pystyssä, että et tänne kuulu :) Ja se kulunut fraasi toivottavasti pitää paikkansa sinun kohdalla, että niin kauan kuin ei ole tätiä on toivoa.
Itse sain ensimmäisestä lapsesta plussan vasta kp 32/28. Vaikka jo heti kp:stä 28/28 testailin joka päivä. Tosin vuosi oli silloin 2002 ja nuo testit ovat varmasti sen jälkeen muuttuneet. Nyt tästä tuoreimmasta sain plussan kp 30/28 tosin aikaisemmin en edes testannut niin monien pettymysten jälkeen ja silloinkin vasta miehen yllyttämänä :) Eli toivoa on vielä :)
ON: täällä odotellaan ovista tulevaksi koitetaan kaikki kierrot hyödyntää vaikka tuskin kovinkaan pian meitä onni suo :/
- Pullis kp 13/30 yk 2
Menkkojen aiheuttama paha mieli on nyt itketty pois ja uusi toivo nostaa päätään :) Meillähän on se tilanne, että lopetin pillerit vuosi sitten tammikuussa ja kesäkuussa plussasin. Se raskaus päättyi keskenmenoon rv 6 ja sen jälkeen ei ole onnea ollut. Alkaa pikkuhiljaa pelottaa, että jos meille ei enempää lapsia suodakaan... :( Toisaalta tuntuu epäreilulta valittaa, kun osalle täällä ei olla suotu vielä sitä ensimmäistäkään.
Evis, sun asennetta ihailen todella! Jaksat omasta tilanteesta huolimatta tsempata muita ja jännittää ja iloita toisten onnistumisia. Toivottavasti sulla tärppää heti seuraavasta yrityksestä, olet todella sen ansainnut!
Toki kaikille muillekin toivotan plussarikasta alkuvuotta ja lupaan kirjoitella nyt ahkerammin kuin aiemmin. Lähes joka päivä tulee kurkittua viimeisimmät päivitykset, mutta oma kirjoittelu tahtoo aina jäädä. Mukavaa viikonloppua!!!
Rupikonna kp 10/28-30.