Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

501/662 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Minnylle ja Marjanalle=(

Seuraava kierto olkoon teidän onnenne!

).(

Minä tein kuitenkin sen testin aamulla, koska mietin, että sitten illalla harmittelen, jos en ole sitä tehnyt. No, nyt harmittelen, että pitikin tuhlata testi turhaan.

Nyt kuitenkin hieman myös syytä iloita. Nimittäin hieman punaista (tai ehkä vielä enemmänkin rusehtavaa) näkyvissä!!!! Ehkä ne menkat nyt alkaa?!? Olisin niiiiiin tyytyväinen, kun alkaisivat, saisi päätökseen tämän ihmettelyn. Luotan siihen, että jo tänään on kp 1. On se kumma, että vauvakuumeinen voi iloita näin paljon menkoista=D

Tellu

502/662 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankeaa... pettymyksiä itse kullakin. Niin täälläkin, eli kp1 pärähti aamulla. Ihan niinku aikataulun mukaan eli kp31, mikä mulla on se pisin kierto. No.. otti päästä, mutta nyt on kiva lääketokkura kipujen takia, joten tästä se nousu alkaa.. ja kuukuppi helpottaa vähän oloa (unohuttaa tyhmän tätit touhut tuolla alakerrassa), kun ei koko ajan lorise.

Mulla on kyllä niin samanlaiset nuo menkka- ja raskausoireet, että enpä tiiä miten jatkossa yrittäis olla niitä seuraamatta, kun tosissaan kumpi vain voi tulla :/ ja näköjään ennemmin ne menkat.

Mutta jaksuja kaikille. Ja toivon niiiin sydämestäni, että Marjanan plussa vahvistuu ja tuhruvuoto loppuu. Mullakin on ollu tuhruttelua esikoista odotellessani, ihan alussa.. että tavatonta se ei ole!

Pitääpä kattoa et mihinkä pinoon sitä sitten suuntais...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/662 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin sitten täältä. Täti tuli eilen kylään.

504/662 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väsäsit jo uuden pinon. Tulenpa tännekin löpisemään vaikka en ole varma ehdinkö lokakuisiin vai meneekö marraskuisiin asti. Soitin just klinikalle kysyäkseni milloin voidaan jatkaa hoitoja kun arvot ovat nollautuneet. Kyselee lääkäriltä ja soittaa mulle takaisin. Yleensä kuulemma pitäisi olla yhdet normimenkat välissä mutta..joskus toisinkin.

Plussatuulia siis meille ja toivotaan ettei tuolta syyskuisista kovin moni tänne tipahda. Jutellaan siis kahdestaan Helene;-) Niin toivon sulle nyt onnistumista kun olet jo kauan täällä joutunut roikkumaan pettymys toisensa perään. Olkoon tämä sinun kuukautesi!!

Vierailija
505/662 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti ihan hyvä pitää taukoa täältäkin ja yrittää ajatella ihan muita asioita.

Tuntuu vain niin toivottomalle tämä. Kuukausi toisensa jälkeen vaan uutta pettymystä.

Katselin eilen elloksen lehteä, kun tuli uusi kuvasto. Voi niitä ihania pieniä siellä! Olisi niin suloisia vauvan vaatteita nykyään tarjolla. Ihan tuli vedet silmiin, kun niin kova vauvan kaipuu rintaa puristi. Meidän pienimmäinen siinä lähellä jotain hommaili, ja tuli sitten mua silittämään ja totisena katsoi, että äiti mikä sulle tuli. Siihen sitten jotain epämääräistä koitin selittää.

Tänään siivoilin tytön vaate kaapista liian pieniä vaatteita pois. En minä niitä raski kirpputorille viedä. TUonne varastoon vain. Jos kuitenkin vielä joskus olisi niille käyttöä. Hyviä ja nättejä vaatteita olisivat!

Mutta yritys jatkukoon!

tuutuli kp2/28-32, yk 11

506/662 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jouduit tänne. Olen niin pahoillani. hassua, minäkin katselin samaa kuvastoa ja haikea olo tuli. Mietin myös, että mitä vaatteita voisi tilata, jotka näyttäis hyvältä raskaana ollessakin. Vielä vaan joutuu odottamaan niitä aikoja. Soitin nimittäin tänään omalle klinikalle ja ekaks pitää odottaa arvojen nollaantumista, siinä menee tämä kuukausi. sitten yhdet menkat ja vasta seuraavaan kiertoon voidaan aloittaa hoidot. eli näin ollen jos onnekkaasti tärppäisi niin mulle tulis vasta jouluvauva. No olishan se kiva joululahja. Mutta pitkä aika odottaa edes hoitojen jatkumista, plääh..

tsemppiä sullekin tuutuli, älä vaan heitä vaatteita pois, kyllä niille vielä on käyttöä, ennemmin kuin huomaatkaan..

Vierailija
507/662 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole kierto käynnistynyt, vasta viikonloppuna. Mutta tulin nyt kuitenkin kun tänne joka tapauksessa kuulun. Ei siis mahiksia syyskuun vauvaan ku oli se leikkaus ja kaikkea.

Mutta siis positiivisin mielin uutta vuotta kohti! Olkoon tämä se vuosi kun me kaikki saadaan oma nyytti kainaloon tai vähintään hyvään alkuun XD!!

Meidän vauvojen syntymävuosi... Ajatelkaa vois olla!!

Vierailija
508/662 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun kanssa tänne,jos vaikka tulis joskus jotain kirjoiteltua.Yk1 takana ja ovista odotellaan(saattaa jopa olla jo) :).Toiveet on korkeella,että pian tärppäis.

Vierailija
509/662 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tänne kirjoitellut, vaikka lukenut olen teidän juttujanne tuolla syyskuisissa.

Elikkäs olen 23v. Mieheni 26v. Ja menimme naimisiin kesäkuussa ja nyt on annettu vauvalle lupa tulla eli esikoista yritetään. Eli lopetin 30.11.2010 minipillerit. Tuhrumenkat (verta tuli vähän pyyhkiessä, muttei housuihin saakka...) oli 5.-6.12. Limaa tuli yhdellä vessareissulla 16.12. (kp12, jos noita menkoiksi lasketaan). Testasin ovulaatiota 12.-22.12 pregcheck-testillä, muttei ovulaatiota löytynyt. Eikä koko ovulaatiota varmaan siis edes tullut. Varmaan vähän aikaa kestää, että pääsee noista pillerihormoneista eroon, ja kierto löytyy. Näillä pillereillä siis menkkoja ei ole tullut kahteen vuoteen.

Viimeiset menkat oli 27.12-29.12. Eli jos noi edelliset oli menkat, kiertopäiviä oli 22. Todennäkösesti noi kiertopäivät vielä muuttuu.

Nyt mulla on kaapissa CB-digitestejä, jos niillä vaikka löytyis oviskin.

Ja nyt samalla alkoi elämäntapojen muutos kiloklubin avulla. Jos vaikka tuota painoa saisi pois, ja kuntoa paremmaksi. Nimittäin painoindeksini on nyt 38,9!!! Lähes sairaalloisen lihava. Pituuteni on 154cm ja paino 92,3 kg.

Myös raskausvitamiinit on ollut käytössä jo jonkun aikaa.

sandokai kp 9/?

yk 1

Vierailija
510/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivottavasti kuulun tähän ryhmään =)

Sandokain kanssa samat lukemat eli nyt 10/? ja yk1!

Pillerit on joulun väliviikolla jätetty pois ja katsotaan nyt mitä tuleman pitää!

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
511/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Olen taustaillut syyskuun keskusteluja ja nyt pääsen vihdoinkin itsekkin liittymään seuraan. Päätettiin odottaa tämän vuoden puolelle, ennen yrityksen alottamista.

Itse olen 26-vuotias, mieheni 25-vuotias, naimisiin mentiin viime kesänä. Esikoista kaipaillaan ja meneillään siis yk1 ja kp6/30-32.

Mukavaa saada lukea muidenkin tilanteista, siitä saa tukea. Näistä asioista kun ei muuten muille vielä halua puhua.

Plussatuulia toivotan kaikille! Olkoon tämä lastemme syntymävuosi! :)

Vierailija
512/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin lähinnä taustalla olen katsellut ja ihmetellyt muiden kirjoituksia suurella mielenkiinnolla. Kaikki tähän vauvarumbaan liittyvä on niin uutta ja ihmeellistä :)

Ikää mulla ja miehellä 25v. Pillerit jäi pois joulukuun alussa, ovista en bongannut tikuilla, mutta vauvantekoahommia kyllä riitti! Menkathan sieltä hulahti kumminkin, viikon verran kerkesi kipuilemaan ja ällötysolosta johtuen ois voinut kuvitella vaikka toiseen suuntaan. Eipä tässä sitten kun uuteen yritykseen vaan reippain mielin :). Oon tyytyväinen siihen jokatapauksessa, että menkat tuli aikanaan, kun kaikenlaisia kokemuksia löytyy siitäkin, että niitä on pillereiden lopetuksen jälkeen vartoiltu useampia kuukausia.

Toivotaan nyt roppakaupalla onnistumisia tähän pinoon!! :)

Anju kp 1/36, yk 2

Vierailija
513/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että täällä on muitakin alkutaipaleella olevia ja vielä tasan samoilla päivillä kuin minäkin.

Ootteko tilannut netistä ovulaatiotestejä, kun on ollut pakkasta? Minä nimittäin tilasin viime kuussa CB-digiovistestin. Viime kierrossa testasin sillä yhtenä päivänä, ja se kone oli ihan sekasin, eikä sitten antanut mitään vastausta. Testivalmius-symboli vilkkui jo ennen kuin olin laittanut edes tikkua siihen koneeseen. Ja lopulta näyttö oli vaan tyhjä...

Tänään kokeilin uudestaan. Luin vielä testin ohjeet uudelleen oikein kunnolla.

Pissasin purkkiin, ja otin sekuntikellolla oikein ajan, että on ainakin oikea aika kastettu tikkua pissaan.

Testiin syttyi testivalmius-symboli niin kuin pitääkin, kun laitoin tikun kiinni laitteeseen. Mutta pissassa kastelun jälkeen testivalmius-symboli ei ruvennut ollenkaan vilkkumaan. Reilun 4min jälkeen näyttöön tuli virheilmoitus B. Joten ei tulosta taaskaan.

"Testissä on symboli (virhe B). Mitä se merkitsee?

Testin aikana on tapahtunut jokin seuraavista virheistä.

- näytteenottopäähän on lisätty virtsaa ennen testipuikon asettamista testilaitteeseen

- näytteenottopäätä ei ole pidetty alaspäin suunnattuna tai testilaitetta ei ole pidetty vaaka-asennossa virtsan lisäämisen jälkeen

- virtsaa on lisätty liian paljon tai liian vähän

- testipuikko on poistettu liian aikaisin"

Kaikki noi kohdat oli OK.

Tulosta ei ilmeisesti voi lukea siitä tikusta suoraan, ainakaan ohjeiden mukaan. Mutta katoin sitä silti, ja ei siinä ollut kuin se controlliviiva sinisenä. Toisen viivan paikalla ei ollut mitään.

Ärsyttävää, jos pakkanen on pilannut sen testin postilaatikossa, vaikkei montaa tuntia siellä joutunut olemaankaan... Kotitestistä siis tilasin. Ja toi on vielä aika paljon kalliimpi kuin tavalliset testit.

Onko kellään kokemusta tosta Clearblue-digiovistestistä?

sandokai kp 10/?

yk 1

514/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan ja kaikille muillekin uusille.

Sopiiko, että keksitään sulle Sandokai lenmpparinimi? Ollaan tavattu jo parin kk ajan keksiä lempinimiä paljon kirjoitteleville ja joilla on pitkä nimimerkki. käviskö sulle Sandis?

Olen käyttänyt paljonkin noita cb;n digitestejä eikä mulla ole koskaan ollut ongelmia niiden kanssa. Pakkasen aikaan tilasin siis netistä. Mullakin niissä pakkasissa olleissa vilkkui se valmiusviiva jo ennen testausta, mutta muuten kaikki toimi niin kuin pitikin. Minusta voisit soittaa siihen cb:n puljuun ja tehdä reklamaation jos kerran useampi testi on viallinen. Saat sitten uudet tilalle, on ne vaan niin kalliita, että uskon että ottaa pattiin jos ei toimi.

Tuli mieleen, että tulisitko sinä mun seuraks tonne laihdutusryhmään kun tuntuu, ettei siellä ole tällä hetkellä kukaan? Mullakin reilusti ylipainoa ja ajattelin tämän odotteluvaiheen käyttää kevyempään elämään. Pino on muistaakseni nimellä vauvahaaveita, mutta pitäisi pudottaa painoa tai jotain sinne päin.

Anyway, onnea kaikille tähän kuukauteen ja toivottavasti teillä, jotka olette juuri jättäneet pillerit pois, kierto normalisoituisi nopeasti. Eli tsempit oviksen bongailuun.

Evis

Vierailija
515/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Sandis käy hyvin :D

Mä mietinkin eilen, että pitäis liittyä tohon laihdutusketjuun. No nyt mä tuun, jos sais vaikka edes muutaman kilon pois toisten tuella.

Ja ajattelinkin, että pitäis soittaa siihen reklamaatioon. Mutta kun siinä luki, että ei välttämättä vastata aina suomeksi. Ja englantiakaan en osaa niin, että sillä edes pärjäis, niin jäi sitten soittamatta. Jospa mies soittais... :P Sillä ois ainakin kielitaitoa.

Sandis kp 10/?

yk 1

516/662 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lokavauvaa yrittämään! :)

Minä 24v, mies 30v ja esikoinen haaveissa.

Viimeinen pilleri meni eilen ja menkkoja odotellaan. Sitten vaan hommiin, hih.

Vierailija
517/662 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos joukkoonne mahtuu?

Eli siis kolmatta kuumeilen. Edelliset ovat tyttö 11/2002 ja poika 05/2010. Kolmas olisi nyt toiveissa tokalle kaveriksi :) Tuota tokaa tehtiin vuoden verran eli tuskin ihan heti tärppiä saadaan jos ollenkaan, mutta toivotaan. Ja ikää meillä siis on minä 30v ja mies 38v.

kp 8/30 yk2

Vierailija
518/662 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen 30v esikoista kuumeileva nainen, mies pari vuotta nuorempi. Asumme miehen kanssa eri paikkakunnilla edelleen 3 vuoden seurustelun jälkeen, mutta kova vauvakuume on molemmilla..ja luonnollisesti on hieman hankalaa yrittää sovitella tapaamisia niin, että olis se otollisin aika kiertoa ;)

Olin edellisessä suhteessani 6 vuotta ilman ehkäisyä, tuloksena vain 1 varhainen keskenmeno viikolla 8. Kävin yksityisellä lääkärillä tutkimuksissa lapsettomuuden vuoksi, mutta ainakin kaikki hormoniarvot yms. olivat silloin ok..mies ei suostunut silloin spermatutkimukseen, joten hoitoihin meno jäi. Onneksi, sillä tämä nykyinen mies tuntuu olevan parempi vaihtoehto isäksi ;)

Tänään alkoivat kuukautiset taas hieman yllättäen, kierto oli tällä kertaa vain 25 päivää..muutenkin vuoto on aina tosi niukkaa, olenkin miettinyt, että onko se oire jostain vakavammasta?

Omaa napaa kirjoitteli siis Crystal

kp 1/25-29 yk 5

519/662 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa saada uutta porukkaa mukaan. syyskuisissa onkin tullut paljon plussaia.

Tervetuloa siis Krislee, Alexandra, Anju, Elmu, Pullaposki, chrystal, pikkuhöttiäinen ja Minnille pahoittelut että tipuit tänne.

Sopiskos pikkuhöttiäiselle, että jos keksitään sullekin lemppari kun on tuo nimimerkki aika pitkä? käviskö höttis?

Entäs pullaposki, haluaisitko olla pullis?

Hih tästä on tullut hauska tapa keksiä ihmisille lempinimiä ja niistä on kovin muodostunut is-päätteisiä.

Chystal, tuli mieleen, että jos sulla on niukka vuoto ja lyhyt kierto niin voisi olla merkki luteaalivaiheen lyhyydestä ja silloin limakalvo ei ehdi paksuuntua, jolloin raskaudella on huonommat mahkut alkaa kun ei ole sitä limakalvoa tarpeeksi. Tähän on helppo hoitokeino, keltarauhashormoni. Ei käsittääkseni siis mitään vakavaa ja hoidettavissa. Kysypä asiasta jos käyt lääkärissä jossain kohtaa.

Vierailija
520/662 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparinimi höttis käy vallan mainiosti.

Höttis

12/? yk1