Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
561/662 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crystal: Mullakin bileet vkonpäästä tiedossa, no nyt ei tarvi sitten keksiä tekosyitä miksi ei juo, mutta toivottavasti on viimeinen kerta kun "tarvii" juoda... :)

Uuve: Jep, mä oon tehny jo ennakkovarauksen junaan! :) Jos olisin sinä, niin tekisin kyllä r-testin, jos kuitenkin olet raskaana, kun noin lyhyet menkat... Mulla on kyllä joskus käynyt niin, että on välissä ollut päivä ettei ole tullut mitään ja sit taas menkat jatkuneet...mutta jos nyt ei huomennakaan verta tuu, niin testaa ihmeessä. Oon muuten kans Länsi-Suomesta. :)

Rupikonna: Kyllä olis jo sun vuoro, kun noin kauan ootte yrittänyt.

Täällä kivuliaat menkat jatkuu... eli ei uutta auringon alla...

-Kokis- Kp 2/26-28 (pitkä matka taas edessä...huoh...) Yk 4

Vierailija
562/662 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUPIKONNA: Toi on kyllä niin inhottavaa, kun ei omaan kroppaansa voi luottaa. Älä kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon! Mulla oli edellisessä kierrossa menkkafiiliksiä monena päivänä. Menkkakipuja oli vaikka millä mitalla ja vatsa meni sekaisin niinku aina ennen vuodon alkua. Mutta ei, mitään ei tullut ulos. Tätä kesti muutaman päivän, ja kun sitten alkoivat ne "menkat" (lue: tuhru) niin ei enää tietoakaan mistään fiiliksistä! Eli pelkkä olo ei välttämättä tarkoita vielä mitään. Vielä kun muistelen, niin Iltis muistaakseni oli sitä mieltä, että menkkakivut voi hyvinkin merkata kiinnittymistä (tuntus siltä). Sulla on kiertopäivät ainakin sillä mallilla, että ovis vois olla hyvinkin jo takana päin. Nää on kuitenkin ihan vaan mun arvauksia, en oo todellakaan mikään asiantuntija! Sen vaan halusin sanoa, että yritä unohtaa ne menkkaolot, ehkä ne ei siitä alakaan! Peukkuja, ettei kroppasi ole heittänyt härän pyllyä!

KOKIS + paljon ON: Mulla on ihan tavallista kyllä, että menkat saattaa hyvin pitää yhden välipäivän ja jatkua sitten. Mutta silloin ne on loppunu kun seinään kesken verisen vuodon ja jatkaneet taas välipäivän jälkeen heti yhtä verisenä. Nyt ei siis ole tullut kuin eilen hiukan sitä veristä vuotoa pyyhkiessä, siteeseen ruskeaa. Siitä ruskeasta kuvittelisin, etteivät meinaa enää jatkua. Vaikka mistä sitä tietää... Testasin viimeksi edellispäivänä (tuhru alkoi illalla) ja selkeä nega ClearBluen (se plussatesti) herkällä. Vuotoa on kuitenkin tullut sen verran, että kaipa ne voi menkoiksi laskea. Kaapissa olisi vielä yks ei-herkkä marketin liuskatesti. Voishan sen vielä huomenna kokeilla piruuttaan. Mitään oireita mulla ei ole suuntaan tai toiseen, ihan tavisolo. Yksi asia kyllä hiukan ihmetyttää. (Oon niin vainoharhainen, etten tiedä kehtaanko tätä edes kirjoittaa...) No, vuoden vaihteen jälkeen join kaverin synttäreillä kolme lonkeroa illan aikana (siis noin 8h). Se ei ole mulle mikään mahdoton määrä, yleensä juhlimassa juon noin 5-6 annosta. Nyt tuli kuitenkin jostain puskista ihan kamala krapula! Huono olo ja päätä särki, vaikka nukuinkin kunnolla. Tää on taas vaan niin hakuammuntaa ja säälittävää toiveajattelua, mutta kun aloin heti miettimään, että jospa se yllättävä krapula tulikin raskauden vuoksi... VOI LUOJA MÄ OON SÄÄLITTÄVÄ!!! Onneks täällä voi anonyyminä höperöidä, en ikinä koskaan kehtaisi tälläsiä juttuja ääneen sanoa edes miehelleni!

Voi jestas! Jos joku joskus tunnistaa mut näistä kirjoituksista, niin älkää herran tähden koskaan kertoko sitä mulle! Hävettäis tää oma hepulointi niin kovin :D

Plussatuulia, hymyjä, onnen kakkaroita, hattaroita ja ilon kikatuksia teille jokaiselle, kuumeilijat!

UUVE kp 3/30 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
563/662 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistelen tähän lokakuisten pinoon, etten ole sitten ihan pihalla, jos tänne tipahdan.

Nyt jomottaa alavatsaa siihen malliin, että menkat alkaa ihan taatusti pian. Tissit oli tänä aamuna turvoksissa, joten sekin kertoo, että ollaan loppukierrossa menossa. Hitsit, että ärsyttää tämä turha odottelu!

Oletin kierron olevan tällä kertaa 30-33 ja niistäkin 31 piti olla oviksesta laskettuna. Ei kuulunut menkkoja, eikä plussaa tullut. Joku siis viivästytti tätä kiertoa ja varmaan ajoituksetkin meni päin prinkkalaa sitten.

Masentuneena

Marjana kp 33/30-33(-37)

Vierailija
564/662 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierto on periaatteessa jo pari päivää yli normin (siis oviksesta laskettaessa), niin en heittäisi kirvestä kaivoon. Menkkatuntemukset on kuulemma aika lailla samanlaiset kuin kohdun normaaliin kasvuun liittyvät kivut ja tuntemukset. Tsemppiä loppuodotteluun!

Gallup: Kuinka moni on mittaillut lämpöjä? Mikä mahtaa olla normi lämpötila suunnilleen?

ON: En itse ole aktiivisesti mittaillut lämpöjä, mutta oviksen jälkeen muutaman kerran ja silloin oli 36,9 tai 37,0. Sitten menkkojen alkaessa laski 36,4 mutta äsken mittaillessani oli taas 36,9 eli musta koholla. Eikö sen pitäisi kohota vasta oviksen jälkeen?

Aamulla piti vielä testata kerran kun oli tosiaan niin kummalliset menkat (yksi päivä tuhrua, toisena hiukan verta ja se oli siinä. Eivät ole jatkuneet tänään.) Unohdin kuitenkin koko jutun ja tajusin sen vasta, kun olin jo käynyt vessassa :) Ehkä parempi näin, eipähän tarvitse tuijotella viivaa ja kuvitella siihen toista :)

Terkuin, UUVE kp 4/30

Vierailija
565/662 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuve: Et oo säälittävä! Me vauvakuumeiset ollaan vaan välillä vähän höperöitä... :)

Marjana: Äläs nyt tipu tänne...toivottavasti pääset vielä syyskuisten junaan!

Uuvelle vielä ja itellekin muistutukseksi... Iltis laittoi tuolla syyskuisissa mulle noista lämpöjen mittailuista tällaisen:

"Menkoista ovulaatiota edeltävään aikaan lämpö on ns. normaali (mulla esim. 36 paikeilla, max 36.3), päivä, kahta ennen ovulaatiota lämpö laskee muutaman kymmennyksen, toisilla se ei sitä tee (minulla esim. menee 36,1:stä 35,7-8), tämän jälkeen on ovulaatio. Sitä seuraa lämmön nousu. Tavallisesti 0,3- 1 aste yli ns normaali lämmön. Omalla kohdallani 36,7-9 aika tavallinen tässä kohtaa. Jos alkio on olemassa eli hedelmöittynyt, kiinnittymisen aikaan saattaa tulla dippaus alaspäin lämmöissä yhden vrk ajaksi, vähemmäksikin aikaa. Sen jälkeen yöleensä nousee aina takaisin, jopa korkeammalle kuin ovul. jälkeen. Muutaman kymmennyksen. NYt havainnut itse tämän. Lämpöä pitää mittailla aina samaan aikaan, samalla mittarilla, mieluusti suusta (joku sanoo myös, että emättimestä...). Jos menkat tulossa, eikä kiinnittymistä tapahtnut = ei raskautta, lämpö laskee tavallisesti n. 2-1 vrk ennen menkkojen alkua. Joskus vasta samana päivänäkin. Ja kierto alkaa alusta."

-Kokis- Kp 4/26-28

Vierailija
566/662 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kuumeilija ilmoittautuu!

Eli yk 4 alkoi eilen ja siitä tuskastuneena päätin liittyä teihin. Lukenut olen juttujanne parin kierron ajan. Meillä kaksi tyttöä ennestään ja kolmas olisi toiveissa. Molemmat ovat tärpänneet ekasta tai toisesta kierrosta ja siksipä nyt alan jo panikoimaan. Tiedän toki että täällä on jo paaaaaljon pidempään yrittäneitä, mutta minkäs sitä itselleen voi.

Ovis-tikut oli viime kierrossa käytössä ja tikkuja on vielä täksi kierroksi kaapissa odottelemassa. Ajoitus meni mielestäni nappiin, mutta ei nyt kuitenkaan sitten tärpännyt. Ekalla yrityskierrolla oli heti ihan raskaus-olo; tuli metallin maku suuhun, oksetti, vilutti, kahvi ja alkoholi ei maistuneet tippaakaan. Ja olin aivan varma ilman testiäkin että olin raskaana. Hyvä etten kertonut jo kaikille :) Kuitenkin sitten ne kuukautiset alkoi ja ihan ajallaan. Tosin melko runsaina ja heti alkuun tuli hyytymiä, jota aiemmin on tullut vasta kuukautisten loppupäässä. No oli mitä oli... Uutta päin.

Marjana: tuo on kurjaa, kun ei ala menkat eikä plussaakaan tule. Sulla on vielä mahdollisuus myöhäiseen plussaankin. Kaikilla ei niin heti näy.

Nyt tuli hiukan omanapaista. Kommentoin sitten kun hiukan enemmän pääsen sisään juttuihin. Syyskuisissa pyörin tähän asti.

Jepsis kp2/29-31 yk 4

Vierailija
567/662 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita vaan! JEPSIS, sekaan vaan jännäilemään :) Mullakin ensimmäisissä kierroissa pillereiden jälkeen on aina ollut "raskausoireita", mutta ne onkin vaan tullut hormoneiden heittelystä. Mutta zemppiä tähän kiertoon!

UUVE, tee nyt uus testi!! Ja MARJANA, mäkin liputan myöhäistä plussaa kun kerran vuotoja ei näy :) Toivottavasti toi sairastelu ei sekoita kiertoa...

Sitten omaa: Tänään menossa 19/28-30. Kp 16 tuli kirkasta verta kaksi tippaa pyyhkiessa ja kp 17 oli ihan menkat alkaa-olo jomotuksineen. Nyt ei muuta, kuin tissit "tuntuu". Mulla jatkuva päänsärky on ollut aina selkeä plussamerkki, mutta nyt sellaista ei ole. Kiukuttaa ja itkettää koko ajan ja mielessä pyörii ettei taaskaan ole tärpännyt eikä ehkä enää koskaan ... :( Anteeksi tää omanapainen purkaus, mutta nyt on niiin pa*ka fiilis :(

Huomenna taas uusi viikko, työtkin jotenkin nyt tökkii. Mutta ei auta itku markkinoilla, eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa!

Rupikonna

Vierailija
568/662 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla puhtaan negan, eli yritys jatkuu :) Huomenna varaan ajan gynelle. Epäilen keltarauhashormonin liian vähäistä määrää, joka selittäisi kohdun limakalvon pienuuden. Muutama vuosi sitten oli sama juttu ja aloin syömään siihen e-pillereitä, jotka auttoivatkin. Ei siis ollut vauva haaveissa silloin, mutta muuten oireilin. Onko kellään tietoa, mikä lääke lisää hormoonia? Ja mihin aikaan kierrosta sitä syödään? Vaikka tähän kiertoon tuskin enää ehtii vaikuttaa.

JEPSIS: Tervetuloa! Äkkiä tähän sisään pääsee. Nyt on vielä aika hiljaistakin, mutta pian ikävä kyllä luultavasti vilkastuu.

RUPIKONNA: Raskaudet vaihtelee, sun oireet kuulostaa muuten tosi hyviltä ilman sitä päänsärkyäkin. Älä vielä masennu! Mulla on myös perinteinen sunnuntai-illan ahdistus huomisista töistä, mutta se on sama homma mulla ihan joka sunnuntai... :)

UUVE kp 5/30 yk3

569/662 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin sit kans just puhtaan negan... :/ Nooh ei auta itku markkinoilla!! :)

kp 25/28-29

Vierailija
570/662 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis: Tervetuloa! :) Meillä myös yk 4 alkoi torstaina.

Hipskukka: :/ No mut sulla on vielä mahiksia, kun menkkojen alkuunkin vielä muutama päivä.

Täällä ei mitään uutta, mutta menkat tekee loppuaan ja pitäis kyllä alkaa nyt mittaileen lämpöjä Iltiksen ohjeiden mukaan. :) Ihanaa kun saa ruveta taas pupuileen... ;)

-Kokis- KP 5/26-28

Vierailija
571/662 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään uudestaa.. Eli mä syön juurikin tota keltarauhashormonia (terolut myöskin on samaa primolut) Sitä syödään yleensä kp 15-25 eli ehtis vielä sun kiertoon... Soita gynelles ja sano että soittaa sen reseptin vaikka apteekkiin jos et saa aikaa enää tälle kiertoon.. Mut tarkista ne kierronpäivät vielä gyneltäs koska styöt ku se riippuu vähä oviksen ajankohdastakin.. Eli jos ovis on kp19 ja alkaa syömään niitä jo kp 15 niin se voi estää oviksen ku elimistö luuleen ovulaation jo tapahtuneen koska hormonia on jo veressä. Eli yleensä niitä aletaan syömään oviksen aikoihin tai vähän jälkeen.(mulla ovis yleensä kp 14-15 ja alan syömään teroluteja kp 15-25) niillä siis kasvatetaan limakalvoa ja estetään liian aikaiset menkat.

Mutta sun kannattaa pyytää ultra että katsovat tuleeko sulla ovulaatio, koska joskus kun ei ovista tapahdu ei muodostu myöskään keltarauhasta eikä silloin limakalvokaan kasva (sit tarttis clomit). Tosin joskus pelkkä terolut kuuri käynnistää oman hormonitoiminnan jolloin oviskin tapahtuu normaalisti.

tv. minni kp9/27 yk 13

Vierailija
572/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille syyskuisista tippuneille!

Uuve: Käsittääkseni greippimehun tarkoitus on paksuntaa limakalvoja. Itse olen juonut greippimehua tämän kierron 2 lasia päivässä. En osa varmuudella sanoa kuinka paljon on auttanut, mutta ainakin mielestäni olen ässäilyn aikana ollut märempi (pahoittelen yksityiskohtia!!) Toivottavasti saat pian apua vaivaasi!

Kokis ja rupikonna: Tämä on varmasti teidän kiertonne! Olette sen ansainneet!

Hipskukka: Pahoittelut!

Miten on, kuinka usein ässäilette oviksen aikaan? Itse en tikuta ovista, joten pyrimme heiluttelemaan peittoja joka toinen päivä. Olen joskus lukenut että joka toinen päivä olisi optimaalinen. Onko jollain tarkempaa tietoa?

Alexandra kp19/30-32, yk1

Vierailija
573/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa toivo loppumaan tuolla syyskuisten puolella joten tulin hiukan kurkkimaan missä täällä mennään. En sitten ole ulkona kuin lumiukko kun muutaman päivän päästä täti ilmestyy kylille ja tänne tupsahdan.

Uusia nimimerkkejä näkyy täällä ja valitettavasti monta tuttuakin aikaisemmista pinoista.

Toivotaan,että se plussa napsahtaisi nyt sitten mahdollisimman monelle, mieluusti tietty kaikille!

Itsestäni sen verran,että nyt on kp29/31-39 dpo12 enkä ole herkkiin testeihin saanut edes hailakkaa haamua...=(

Muutama päivä ja ei kutsuttu vieras on täällä.

Minny

Vierailija
574/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin tuolta syyskuisista nyt tänne tulle...

Tänään tuli aamulla ja äsken vessassa verta pyyhittäessä, vaikkakaan näiden välissä ei ole mitää tullut pikkuhousunsuojaan!?

Vielä kuitenkin lämmöt koholla sekä ällötysolo, vatsaa viiltelee ja nippailee, sekä ala selässä aivan kaameat poltteet!

Taitaa kaikki nuo edellisen viikonolot olla jotain hormooniheittelyitä keskenmenon jälkimainingeissa.

Lyhykäisesti itsestä:

Minä viikon päästä 27 vuotta ja isäntä seuraa syksyllä perästä. Poika 10/04

Kierukka poistettiin lokakuun alusta, ei kerennyt mennkoja tulla ennen kuin jo plussasin. Spontaani keskenmeno 25.11. jonka jälkeen nämä nyt olisivat toiset menkat :( Mitenkähän noiden yrityskertojen laskenta menee tässä tapauksessa...?

Tänään siis olisi kp. 26/28 mutta kun nyt tuntuisi menkkojen alkaneen niin tömpsähdinkin taas kp.1/jotain???

Masentaa, ärsyttää, kiukuttaa ja kaikkea mahdollista! :(

Aluksi lähdimme tulee jos on tullakseen, mutta kun se plussa tulikin ilman mitään sen kummempaa yritystä ja samantien.

Ehti jo niin innostua ja laskea kaiken valmiiks, ettei tarvitsisi olla töissä kun poitsu aloittaa koulun jnejnejne...

Ja isännälle ei tunnu olevan niin kiire plussan saamiseksi. Hän edelleenkin haluaa siis lapsen mutta ei elä niin että se hallitsisi koko arkea. Kun taas itselä ei ole ollut plussan saamisen ja etenkin keskenmenon jälkeen muuta juuri mielessäkään.

Vierailija
575/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIINA: Kurjalta kyllä kuulostaa olosi. Ota nyt kuitenkin ihan rauhassa vielä. Jos menkat ei ole ihan todella alkaneet vielä, niin niitä ei kannata vielä surrakaan. (Joo, tosi helppoa olla ihan iisisti, tiedän... :)) Jaksuja!

MINNY: Hus pois syyskuisiin plussaamaan siitä! :D Vielä on aikaa saada se plussa! Ole nyt poikkeus ja saa ne viivat testiin, niin lähtee joku M-alkuinen sinne odottajiin myös! ++++++

ALEXANDRA: Greippimehua olen minäkin alkanut tässä kierrossa litkimään. Ja se on hyvää! Pelkäsin hiukan, etten saa sitä alas kun moni sanoo sitä kammottavaksi, mutta minä tykkäsin! Mä oon käsittäny, että se vaikuttais enemmänkin limoihin, eli oviksen olis helpompi tunnistaa. Niin ja olis siis muutenkin kosteempi. En osaa tosta erosta entiseen vielä sanoa mitään, kun on seksi ollut jo reilun viikon tauolla kiireen ja tädin takia. Ei ole vaan haluttanut ollenkaan. Tänään vahinko otetaan takaisin, katsotaan sitten... :)

Niin ja seksikyselyyn vastaisin että oviksen aikaan seksiä on joka päivä (suunnilleen neljänä päivänä). Oon kans kuullu että joka toinen päivä olis hyvä ja joka kolmaskin riittää. Eli fiiliksen mukaan! Viime kierrosta ei hajuakaan, ovis meni jotenkin ohi. Selkeesti himot kyllä riivas jossain kohtaa kiertoa. Siinä se ovis kai sitten oli :)

MINNI: Kiitos infosta! Piti eilen jo soittaa gynelle, mutta unohdin. Huomenna uusi yritys siis. Mun luottogynellä on soittoaika vain ma, ke ja pe 12-12.20 niin on hiukkasen haasteellista ehtiä soittamaan töiden lomassa. Mulla on nyt oletettu ovis ollu kahtena kiertona noin kp 17, eli ehtis hyvällä mäihällä tähän kiertoon. Varmahan en siis ole mistään, mutta nämä kahden päivän menkat kyllä viittaavat siihen. Katsotaan, mitä gyne meinaa ja ehdinkö ultraan. Onko sulle tullut mitään sivuvaikutuksia tosta lääkkeestä?

KOKIS: Samat suunnitelmat mullakin mittailla noita lämpöjä. Mittari tosin on niin onneton, että pitää varmaan hankkia uusi. Kiva, että täti häipyy!

HIPSKUKKA: Voi tylsis! Älä vielä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon, päiviä on vielä rutkasti jäljellä!

ON: Tulikin tossa jo muiden viesteissä oma napa aika tarkkaan kytättyä, eli gynelle soittoa huomenna ja kysäsen sen mielipidettä tästä keltarauhashormoniasiasta. Toivottavasti kerkiäisin vielä tässä kierrossa selvittelemään asiat ultrassa. Jotenkin tuntuis hyvältä ultrata ihan muutenkin, että kaikki on kunnossa. Vaikka tosiaan yritys on vasta aloitettu eikä mitään kummempaa vaivaa ole. Mutta kuiteskin.

Kp 6 menossa. Normaalisti tässä vaiheessa täti alkaisi pakata kamppeitaan, mutta nyt se viipyi vaan hiukan toista päivää eli on jo kaukainen muisto! Illalla mies saa kyytiä!

UUVE kp 6/30 yk 3

Vierailija
576/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä kuinka monella käytössä jotain hormonivalmistetta, terolutteja tai clomeja? Jos on, niin mihin ''vaivaan'' ootte ne saanu?

Mä ostin tähän kiertoon sen hymynaama ovistestin. Nyt oon testaillu mutta ei oo vielä hymyä tullut. Eiköhän se sieltä..

Me sekstaillaan kierron keskivaiheilla joka toinen päivä.

Nyt tsemppiä kaikille tähän kiertoon! EI luovuta toivosta!-Lindaliina kp 15/30

Vierailija
577/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla olen kuumeillut jo jonkin aikaa ja nyt ollaan sitten jätetty ehkäisy pois, jeee ;) joten nyt on pakko päästä tuppautumaan tänne joukkoon mukaan.

Me ollan kolmikymppinen pariskunta, entuudestaan meillä on kolme lasta (kaksi poikaa ja tyttö) ja nyt neljättä toivottais joukon jatkoksi. Kovin nopeasti en usko raskautuvani, koska joka raskaus on antanut odottaa itseään vähintään puoli vuotta... Mutta toivotaan että tällä kertaa raskaus saatais alulle nopeammin, tosin olen jo asennoitunut siihen että ainakin se puoli vuotta vierähtää..

Plussaonnea kaikille!!

Arianna kp 9/27-28?? (vaikea arvioida kierron pituutta, ku eka kierto ehkäisyrenkaan jälkeen, mutta tuon mittaista kiertoa ollut aina ilman hormoniehkäisyä, jää nähtäväksi mitä se nyt on..)

Vierailija
578/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuve: Joo ekassa terolut kierrossa oli rinnat aivan älyttömän kipeät (arvaa luulinko jo raskausoireiksi...XD ) Mutta myöhemmissä kierroissa ei samaa ongelmaa ole enää ollut.

Lindaliina kysyi niistä teroista niin mä sain ne kun joka toinen kierto oli luteaali vaiheelta liian lyhyt, mikä siis paljastui ultrassa kasvaimeksi ja leikattiin sittemmin. Eli terot jatkuu nyt vielä kiertoja tasaamaan.

ovis sekstailuista oli puhe niin meillä viikko ennen joka toinen päivä ja oviksen aikaan kahtena päivänä peräkkäin. Siinä on monta "koulukuntaa" toiset sanoo että joka toinen päivä hyvä jotta siittiöitä ehtisi kehittyyn tarpeeksi ja toiset on sitä mieltä että joka päivä niin on "freessiä" tavaraa odottamassa (yöks sori sanavalinta) Siittiöiden kannalta olis hyvä et mies pitäis boksereita eikä ainakaan esim. saunottelis juuri ovispäivinä, koska liian lämmin tuhoaa siittiöt. Lunta pöksyihin vaan XD, ei kait sentään..

Noista lämmöistä niin nehän nousee vasta oviksen jälkeen ku keltarauhanen alkaa toimiin, siitä nyt vähä saa osviittaa että koko ovista edes tapahtuu.. Se olis vaan parempi mitata aina samaan aikaan ku vuorokauden aikanakin lämpötila vaihtelee jonkin verran.

plussatuulia puuuuh:@@@@++++++

t. minni kp 10/27 yk 13

Vierailija
579/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep otin vapauden tehdä meistä listaa jos ei tykkää niin voin poistaa. Jos on väärin niin kopsatkaa ja korjatkaa, sitä voi sit muutkin vaikka päivitellä kun ehtii.

Helene4 kp 16/22-29 yk 12

Evelina

Tuutuli kp 16/28-32 yk 11

Minni86 kp 10/27 yk 13

Krislee yk 2

Sandokai kp 23/? yk 1

Höttis kp 23/? yk1

Alexandra84 kp 19/30-32 yk1

Anju kp 14/36 yk 2

Elmu kp 11/? yk1

Pullis kp 20/30 yk 2

Crystal kp 13/25-29 yk 5

Rupikonna kp 21/28-30

Miiru75

Lindaliina kp 15/30

Uuve kp 6/30 yk 3

Hipskukka kp 26/28 yk 2

Mammuska kp 17/?

Kokis kp 6/26-28 yk 4

Jepsis kp 4/29-31 yk 4

Arianna kp 9/27-28

Sama lista kp järjestyksessä: (ok nyt tää menee aivan järjettömäksi sekoiluksi... tähän aikaan... ) XDDDDD

Hipskukka kp 26/28 yk 2

Sandokai kp 23/? yk 1

Höttis kp 23/? yk 1

Rupikonna kp 21/28-30

Pullis kp 20/30 yk 2

Alexandra84 kp 19/30-32 yk1

Mammuska kp 17/?

Helene4 kp 16/22-29 yk 12

Tuutuli kp 16/28-32 yk 11

Lindaliina kp 15/30

Anju kp 14/36 yk 2

Crystal kp 13/25-29 yk 5

Elmu kp 11/? yk 1

Minni86 kp 10/27 yk 13

Arianna kp 9/27-28

Uuve kp 6/30 yk 3

Kokis kp 6/26-28 yk 4

Jepsis kp 4/29-31 yk 4

Eve

Krislee yk 2

Miiru75

Vierailija
580/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni olipas mukavaa kun jaksoit nähdä vaivan ja kerätä meidät lokakuiset pinoon! Kivasti on väkeä "eksynyt" paikalle ja sekaan sopii edelleen. Nyt vaan ootellaan ja jännäillään koska plussahanat aukee :D

Kp 14 tosiaan täällä meneillään. Pari päivää ovista jo tikuttanut, ihan vaan varmuuden vuoksi ettei vaan pääse karkaamaan käsistä. Vaikkakin todennäköistä on ettei sitä ihan vielä muutamaan päivään ainakaan kuulu (jos ollenkaan). Yhtään en pistäisi pahakseni jos kierto vähän lyhenis tuosta edellisestä 36 päivästä... Tällaselle hätähousulle noin pitkä kierto kaikkine odotteluineen ei passaa ollenkaan! :) Mitenkä teillä muilla kierrot on asettunu pillereiden lopetuksen jälkeen? Mulla tosiaan toi 36 eka pillereiden jälkeen ja lyhkäsempää toiveissa.

Anju