Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

481/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei eilen illalla huvittanut käydä täällä ollenkaan. Jotenkin vaan tympii nyt tämä touhu niin totaalisesti. Kaikki muu kyllä menee onneksi ihan hyvin kotona, töissä jne.

Mermaid taisi väsymyksestä kirjoittaa. Sitä minulla kyllä oli viime viikolla. Nukahdin joka ilta tosi aikaiseen ja nukuin pitkät yöunet. Päivällä olinkin sitten virkeä, mutta illalla tuntui, ettei hereillä pysy, vaikka oli jopa normaalia rennompi viikko.

Tellu, ne testiajan jälkeen saadut tulokset on aina vähän hankalia... Mikä testi se oli? Toivotaan parasta! Nimimerkillä se eileinen Clearbluen testi antoi kapean viivan testiajan jälkeen. Kyllä ärsytti suunnattomasti, koska se oli selkeä nega muuten. Olisi himskatti antanut sen viivan testiajan aikana, niin olisin nyt onneni kukkuloilla.

Omaa napaa tulikin hieman jo tuossa kirjoiteltua. Tuntuu, että kaikki oireet valkovuotoa lukuunottamatta on hävinneet. Tyypillistä minulle, että juuri ennen menkkoja ei ole mitään oireita. Vasta pari tuntia ennen vuodon alkua tulee alavatsalle vihlonta.

Periaatteessa dpo:t saattaa olla minulla päivän etuajassa nyt merkittynä. En ole varma lähdinkö laskemaan dpo 1 päivää liian aikaseen. Joka tapauksessa menkkojen pitäisi alkaa huomenna.

482/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on prisman myymä preg check (muistaakseni tuon niminen).

Ja kävin sitä vielä tutkailemassa, niin siinä onkin jokin naarmu vain juuri osuvasti siinä kohdassa, johon toisen viivan kuuluisi tulla. Eli kyllä se ihan tyylipuhdas nega on! Testissä ei siis mitään vikaa...

tellu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: tuo clearblue saattaa tehdä sen, että siihen tulee haamu, joka testiajan jälkeen kuivuttuaan näyttää aivan kapelta rannulta. Se väriaine jotenki "valuu" aina sinne toiseen reunaan siinä viivassa. Vahvatkin plussat on ensin koko viivan levyiset, mutta kun testi kuivahtaa, väriainetta on enempi viivan toisessa reunassa. En tiiä ymmärtääkö tästä selityksestä nyt yhtään mitään :) Mutta älä heitä toivoasi vielä. Peukutan koooovasti plussan puolesta.

Tellu: peukkuja sullekin plussan puolesta, jos sulla on vaan ollu ovis myöhemmin, niin plussa ei vielä näy.

Hurjasti plussaonnea kaikille ja tsemppiä jokaiselle jonka täti on yllättänyt. Halaukset.

Arianna rv 6+1

Vierailija
484/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei menkkoja edelleenkään. Jotenkin vaan sellanen olo että ne pian alkaa. Mulla ei ikinä oo kierto ollu 30:ntä päivää pidempi ja tänään menkkojen siis pitäisi alkaa.

Tissit on hieman arat mutta muuten ei mitään raportoitavaa.

Eleanora 30/30

485/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARIANNA: Kiitos tsempistä! Periaatteessa kai noin voisi ollakin, mutta en vaan jaksa uskoa. Se oli niin puhdas nega testiajan puitteissa. Se viiva tuli siihen noin 10 minuuttia myöhemmin. On tosi selkeä viiva, mutta ohut ja tuli myöhässä.

Apteekin oma testi ei näyttänyt kuitenkaan mitään, joten... en vaan usko.

Nyt minulla ei olekaan yhtään testiä kaapissa. Mieli tekisi taas testata eli varmaan ihan hyvä, ettei ole niitä testejä. Mitään oireita ei tosiaan ole. Rinnatkaan ei ole yhtään arat olleet.

Eleanoran kanssa mennään näköjään aika prikulleen samoissa päivissä. Plussatuulia sinne suunnalle!

Marjana kp 32/32(-37) Dpo 14

Vierailija
486/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääääh, aavistin kyllä tämän.

Eleanora kp1

487/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleanoralle hurjasti pahoitteluja! :(

Vierailija
488/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt taukoa tässä muutaman päivän tämän palstan lukemisesta...syynkin voi siis arvata :( eli täti pörähti paikalle tasaisesti kp28 aamulla. Eli mun oireet eivät enteilleet mitään. Sikäli tylsää kun kahdessa pregcheck testissä oli jo haalea tummempi kohta näkyvillä ja toiseen tuli vielä ihme pisteitä tummentuneen viivan paikalle. Enpä niistä niin ilonnut, enkä hehkutellut, mutta pientä toivon kipinää ne antoivat, vielä kun oireisto oli NIIN vahva ja ainakaan kohonneita lämpöjä en ole voinut keksiä :/

Mutta jos tästä jotain hyvää etsii niin sen, että kuukautiset ovat tasaisen mittaiset, että pillerihormoonihuurut ovat lakanneet vaikuttamasta.

En tiedä onko greippimehu kohdallani aiheuttanut sen, että nämä kuukautiset ovat täysin oireettomat (jos rankkaa vitutusta ei oteta huomioon) ja kivuttomat, jee sille, Mutta greippimehuun on tullut himo, nytkin sitä on kaapissa vaikka siitä ei tässä kierrossa mitään hyuötyä ollutkaan.

Nojoo, eli mä siirryn marraskuisiin, vaikka toimintasuunnitelmaa en vielä olekaan laatinut...en tiedä jaksaako peittoja heilutella ihan niin hurjasti kuin tässä kierrossa, katsotaan...mutta onneksi mies on tässä kaikinpuolin mukana ?. Nyt olen vain tarkkana etten kaada harmistustani hänen niskaansa, ettei vaan tule mitään suorituspaineita tms...

Koittakaahan nyt viimeiset sinne lokakuun junaan päästä :)

Elle

489/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en malttanut olla hakematta paria raskaustestiä apteekista. Tein tänään illalla Clearbluen plus-testin, joka sitten antoihin hailakan haamun ihan testiajan sisällä. Ensin näkyi hyvin haalea viiva, joka oli kuitenkin ihan samanlevyinen kuin poikkiviivakin. Vähän ajan päästä kuivuttuaan vasen laita näkyi selkeänä kapeana viivana ja toinen laita erottui haaleasti.

Ehdin siis jo varovasti innostua ja kädet on tärisseet koko illan siitä asti.

Nyt sitten yhtäkkiä holahtikin veristä vuotoa ilman mitään ennakkovaroituksia. Nyt hieman mahaa polttelee kuin menkat alkaisi.

Voi miksi??? Ehdin niin toivoa, että tämä olisi ihan oikea plussa...

Malttaisikohan jatkossa olla tekemättä näitä testejä ennenkuin menkat on reilusti myöhässä.

Yöunensa menettänyt Marjana kp 32/32(-37)

490/662 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleanoralla alkoi kierto alusta :( Pahoittelut.. ja tsemppiä!

Ja Marjanalla hieman epäselvyyttä edelleen... se verinen vuoto voi olla ihan ok alkuraskaudessa, toivotaan että jäi nyt tähän yhteen holahdukseen, koska kyllähän ne kaikki ylimääräiset pienetkin vuodot huolettaa. Ymmärrettävää! Mutta koita silti vielä malttaa.. peukkuja tosi paljon, että plussa vielä vahvistuu ja menkat jää kuitenkin alkamatta!

ON, kp 29/27-31 menossa. Enpä osaa sanoa mitä tapahtuu, oireita on sitä sun tätä. Valkkaria vähän enemmän, lämmötkin koholla, nippailua munasarjoissa jne. ihan perusjuttuja ennen menkkojakin. Eli odotus jatkuu. Oon valmistautunut menkkoihin, koska se gyne ei pystynyt vahvistaan ovista, mutta toisaalta ainahan tuo lyhimmän kierronkin ylitys jo aiheuttaa toivonväreitä... Testin aion ostaa tiistaina, jos ei oo menkat siihen mennessä alkanu, mutta testaan vasta keskiviikkona. Mulla on oikeesti menny rahaa näihin testailuihin kohta niin paljon, että pakko himmata :)

Jaksuja kaikille marraskuisiin siirtyville ja siirtyneille, mutta toivotaan nyt vielä plussia tälle kuullekin..!

491/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Muistathan, että hailakka haamu on plussa ja, että vuoto on ihan normaalia.

Toisinaan vuoto voi olla melko runsastakin ja kaikki silti ihan ok!

Toki kuitenkin ymmärrän huolesi. Minulla oli kuopusta odottaessa vuotoa yhtäkkiä alkuraskaudessa (viikkoja en muista). SÄikähdin aivan hirveästi ja soitin neuvolaankin, josta hoitaja vain totesi, että saattaa olla menossa kesken... joo, kiitos lohdutuksesta! ARGH!

No kaikki oli kuitenkin ihan ok... seuraavalla viikolla neuvolassa kuuluin sydänäänet ihan normaalisti!

).(

Täällä kaikki ennallaan. En viitsinyt sitä toista testiliuskaa aamulla tehdä... tuntuu niin turhalta. Eilisessä kun ei mitään näkynyt, niin tuskin tänäänkään. Mistähän muusta voisi johtua tämä tädittömyys?

Olen vähänaikaa sitten käynyt papassakin ja gyne-tutkimuksessa kun pyysin e-pillerireseptiä, joka olikin sitten turhaa kun tuo mieheni näytti vauvalle vihreää valoa=) Eli ei pitäisi olla mitään semmoistakaan ongelmaa?

Paha olo on ollut taas koko aamun... nytkin=/

Oikeaan tissiin koskee. Menkkamaiset tuntemukset jatkuu.

Olen miettinyt, että josko olisi tuulimuna tms... ja siksi ei ole näkynyt testissä... noh, turha kai tässä on enempää ihmetellä, odottelen nyt vain. Käyn sitten ehkä ostamassa jonkun testin apteekista kun pääsen töistä... huoh!

Mikähän se olisi hyvä testi?

Tellu kp 32/?

Vierailija
492/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti kurvasi paikalle eilen...

Olisikohan ollut kiinnittymisyritys se haamuplussa...

Limakalvot on ainakin kunnossa, tulee kuin saavista kaatamalla.

Tuntuu ettei mikään riitä.

Pahoittelut kaikille muillekkin tätin vierailulle saaneille!

-Muttis 2/38-43 yk 8

493/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo melkovarma, että sinä olet plussannut:O

Nyt vaan pää pystyyn ja uuteen yritykseen!

Tellu

494/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista sanoista naiset!

Tiedän, että haamuplussa on plussa ja varsinkin tuo eilinen ihan oikeasti oli heti nähtävissä oleva plussa.

Valitettavasti minä pahoin pelkään, että tämä kierto oli tässä kuitenkin. Tein aamulla uudestaan Clearbluen testin (ostin eilen tuplapakkauksen) ja siihen tuli korkeintaan haamujen esiäiti. Eli etsiä se viiva piti ja tosi tosi haalea se on. Aamuvirtsasta olisi pitänyt tulla kyllä selkeämpi jo.

Pyyhkiessä tuli aamulla hieman punaista, mutta vielä ei ole hanat auenneet kunnolla. Todella inhottava olotila, kun toisaalta haluaisi uskoa, että vielä on mahdollisuus, mutta toisaalta tuo aamun testi kertoi paljon.

Laitoin tähän kuitenkin tuo eilisiltaisen testin kuvan. En valitettavasti saanut kunnolla näkymään sitä sinistä koko leveydeltä, koska se on melko haalea. Tuo vasen laita kyllä pitäisi erottua selkeästi.

Marjana kp 33/32(-37) tai 1/30-37

495/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älähän nyt vielä heitä kirvestä kaivoon!

Tuo eilinen plussa tuossa kuvassa näkyy ainakin ihan hyvin!

Vuoto ei sitäpaitsi merkkaa välttämättä mitään, minulla oli kuopusta odottaessa vuotoa joskus viikolla 10+.

Odotellaan nyt vielä, varsinkin jos ei vuoto ala kunnolla=)

496/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt sitten ostamassa uuden testin ja teen sen varmaan aamulla...

Työpaikkani lähiapteekissa ei ollut valinnanvaraa... pelkkiä apteekin omia testejä oli myynnissä, joten sen nappasin.

Tuntuu, ettei plussa tule testiä vaihtamalla, joten alan kallistua jonkun hormonihäiriön puolelle. Pitänee joko käydä lääkärissä tai sitten vain odotella. Koskaan ennen ei mitään tämmöistä ole ollut!

497/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, se apteekin testi on kyllä hyvä ja luotettava. Itse uskon siihen. Lähinnä jos se näyttää plussan, niin se sitten myös on plussa.

Oma napa:

Koko päivän on tullut pientä ruskeaa vuotoa. Punaista ei oikeastaan ollenkaan. Vuoto on siis tosi niukkaa ja pyyhkiessä lähinnä. Alavatsaa kyllä välillä poltteli sillä tavalla, että odotan vaan milloin massiivivuoto alkaa...

Itku!! Ja koko ajan kädet ristissä toivon, ettei se alkaisi ja tämä kääntyisi hyväksi.

Marjana kp 33/32(-37) tai kp 1/30-37

Vierailija
498/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Onpa tosi ärsyttävä tilanne. Toivon kyllä tosi kovasti, ettei se vuoto alkais kunnolla ja se plussa sen sijaan vaan vahvistuis tuosta. Hyvän näköisen plussanhan sä oot jo saanu! Ei voi muuta kuin toivoa sulle voimia piinalliseen tilanteeseen!! Toivottavasti olet raskaana ja tuo on vain sellaista normaalia alkuraskauden tiputteluvuotoa. Peukutukset ja halit!

Tellu: sulla myös piinaava tilanne meneillään. Kaikkein enitenhän sitä toivoo varmasti, että saisi jonkun selvyyden tilanteeseen, eikä tarvis elää epävarmuudessa. Ehkä se ovis onkin ollut sen verran myöhään, ettei testit vielä näytä raskautta? Toivottavasti olet sinäkin raskaana!!

Kanssanne jännäävä Arianna

Vierailija
499/662 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se siis meni niinkuin pelkäsinkin.

Sain tässä kierrossa ihan selkeästi erottuvia haamuja niin herkkiin testeihin kuin myöskin cb:n plussa testeihin.

Ihan selkeitä viivoja ja ilman tihrustamista näkyviä.

Sitten koitti edellinen lauantai-ilta ja kas kummaa...hanat aukesivat kerralla.

Meni suurinpiirtein koko vaatekertakin vaihtoon sillä kertaa...

Huoh...olo on oikeestaan aika tyhjä.

Ei jaksa tätä.

Tämä on nyt jo toinen kerta kun viivat muuttuvat kuitenkin vuodoksi.

Ei vaan kyytiläiset sitten jaksa mukanani roikkua kovinkaan pitkään.

Tällä hetkellä on takki melkoisen tyhjä enkä jaksa ajatella nyt uutta kiertoa.

Minny kp3 ja yk8

500/662 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muillakaan mene vahvasti. Voimia Minny! Tiedän niin tuon tunteen. :(

Aamulla tuli taas hieman enemmän vuotoa, eli tänään varmaan käynnistyy kunnolla menkat.

Jos jostain syystä ei käynnistyisi, niin teen huomisaamuna raskaustestin. Luulen kuitenkin, ettei sitä tarvitse tehdä. :(

Marjana