Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut syövät masennuslääkkeitä vaikka eivät ole ns. virallisesti sairaita?

Vierailija
03.01.2011 |

Mulla on useampi tuttu syönyt masareita vaikkei ei ne ole ollut edes terapiassa tai sairaalassa. Kyseiset tyypit siis käy töissä ja hoitaa kotinsa ja ilmeisesti sitten esittää tervettä. Minä ja mun mielarikaverit on kaikki menny pitkän kaavan mukaan ja se näkyy. Nyt olen alkanut katkoa välejä noiden masareita syövien teeskentelijöiden kanssa. Olen saanut kuulla niiden popsimisesta muilta kuin ko. henkilöiltä itseltään. Mun mielarikaverit onneksi on ollu avoimia.

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

invalisoida itsensä?

on se kumma, että vaikka ihmiset hyväksyy muitta mutkitta sen, ettei kaikkien sydän tai haima toimi kunnolla ilman ulkopuolista apua, niin kuitenkaan aivoissa ei voi tapahtua mitään sellaista, mitä ei omalla tahdonvoimalla voi poistaa.

Vierailija
222/223 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua. Mutta ap sanoi aloituksessa, että on kuullut asiasta muilta kuin ko. henkilöiltä itseltään. Ihanko tosissaan menit uskomaan mitä kuulit? Luulemiset, kuulemiset, juorut, ja oletukset... hoh, hoijaa. Mitä tulee mielialalääkkeiden syömiseen, niin niitä käytetään moneen muuhunkin asiaan kuin masennuksen hoitoon, mm. kipulääkkeen annostuksen pienentämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikki yltyy minulla herkästi yleistyneeksi ahdistuneisuushäiriöksi ja silloin se invalidisioi. Pienellä annoksella masennuslääkettä oireet pysyvät lähes kokonaan poissa ja voin elää normaalia elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä